'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Адмінпозов до КМДА  (Прочитано 6406 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Алмаз

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 82
    • Перегляд профілю
Адмінпозов до КМДА
« : 08 Липня 2010, 17:47:12 »

Святошинський районний суд м. Києва,
вул. Якуба Коласа, 27-а, м. Київ, 03148

Адміністративний позов (немайновий спір)

Позивач: :      Задоя Юрій Миколайович,
 03134 м. Київ, пр.-т. Корольова,

Відповідач:  Виконавчий орган Київської міської ради
                      (Київська міська державна адміністрація),
                      вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01001

Позовна заява
про визнання незаконною бездіяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та зобов'язання вчинити дії


З «10» травня 2006 р. я, Задоя Юрій Миколайович, мешкаю і є власником квартири № ХХ в будинку № ХХ по пр.-ту Корольова на підставі Свідоцтва про право власності на житло №020251 від 15.05.2006 р.
ЖБК «Ювілейний-3», є балансоутримувачем даного будинку і виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, послуг з надання центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання.
ЖБК «Ювілейний-3», згідно із ст. 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», зобов’язаний надати мені послуги, що відповідають за якістю та встановленим нормативам, а контроль за цим має здійснювати  Київська міська державна адміністрація.

Виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги:

У порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України (КАС), оскаржуються бездіяльність Київської міської державної адміністрації та зобов'язання вчинити дії.

Підставою для оскарження є їх невідповідність законодавству України, про що детально зазначено нижче.

Постановою  Ради  Міністрів  УРСР  вiд 30.04.1985  № 186 затверджено примірний Статут. Посилання на цю Постанову, коли Статут ЖБК «Ювілейний-3» затверджений у 1980 році, за чотири роки до цієї Постанови. Не відповідає Статут  ЖБК «Ювілейний-3» і нормам  Житлового кодексу Української РСР від 30 червня 1983 р. N 5464-X.

Тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцям цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з населенням, затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 листопада 2009 р. N 1333.

В тарифах на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцям цих послуг враховані витрати виконавців послуг за нарахування, збір та облік платежів, підприємств, організацій та установ - за прийом та перерахування платежів та витрати КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр", що визначені на підставі укладених договорів.

Тарифи на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води виконавцям цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з населенням, затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30 листопада 2009 р. N 1332.
В тарифах на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення холодної та гарячої води виконавцям цих послуг для здійснення розрахунків з населенням враховані витрати виконавців послуг в розмірі 5,5 відсотка, в тому числі:
4 відсотки - за нарахування, збір та облік платежів;
1 відсоток - підприємствам, організаціям та установам за прийом та перерахування платежів;
0,5 відсотка - КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр".
Ці тарифи підписав Броніслав Стичинський, заступник голови КМДА.

Угода ЖБК «Ювілейний-3» з АКБ «Правекс-банк» зробила ці розпорядження нечинними. Це спричинило вже наслідки, що я вимушений додатково сплачувати 1,5% з суми платежу, всупереч  п.п. 6, 7 ст. 6 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги»

ЖБК «Ювілейний-3» і надалі самостійно збільшує тарифи за газ, опалення ХВП, ГВП, утримання будинку та прибудинкової території на 1,5% відсотки (послуги банку). 

Про те, що існують Постанова Кабінету Міністрів України від 10 липня 2006 р. № 955 «Про затвердження Порядку формування тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води»,  Постанова Кабінету Міністрів України від 12.07.2006 р. № 959 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення», Постанова Кабінету Міністрів України  від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого палення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» працівники Київської міської державної адміністрації чути не хочуть і дозволяють нараховувати 1,5% ДОДАТКОВО за гарячу воду,  опалення, газ, утримання будинку та прибудинкової території.
БАНКІВСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ Є СКЛАДОВОЮ ЧАСТИНОЮ ТАРИФУ і вимагати більше, ніж встановлений тариф ЗАБОРОНЕНО.

Стаття 32 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» встановлює, що розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з  розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку.

На підставі п. 6 ст. 6 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» Київська міська державна адміністрація має контролювати проведення перерахунків коштів за надані послуги, а не сприяти і спонукати до порушення законодавства.

Будинок № 14 по проспекту Корольова у Святошинському районі м. Києва перейшов на самообслуговування лише з 01.09.2009 року. За поточний ремонт ми сплачували у відповідності до тарифу та Договору з КП РЕО-1. Поточний ремонт був передбачений  п.1.1. Договору, але ЖБК «Ювілейний-3» брав ці кошти у подвійному розмірі, що призвело до порушення ст. 24 Житлового кодексу Української РСР. Київська міська державна адміністрація на це порушення заплющує очі, оскільки вчиняти такі дії ЖБК  «Ювілейний-3» дозволив перший заступник начальника ГУ житлового господарства КМДА М.Руль. Замість контролю М. Руль спонукає до порушення Закону України «Про житлово-комунальні послуги».
П. 29. Порядку Постанови від 20.05.2009 № 529 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» визначено: 
«До   накладних   витрат   належать  загальновиробничі  та адміністративні витрати». Також п. 31 Порядку цієї постанови визначено всі складові адміністративних витрат.

До цього часу ЖБК «Ювілейний-3»  не затвердили зборами і не погодили у Київській міській раді тарифи на утримання будинку і прибудинкової території.

Відповідно до п. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Стаття 43 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" передбачає, що розпорядження голови державної адміністрації, які суперечать Конституції України, законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються Президентом України, Кабінетом Міністрів України, головою місцевої державної адміністрації вищого рівня або в судовому порядку. У відповідності до ст. 50 цього Закону розпорядження голів місцевих державних адміністрацій, акти інших посадових осіб, які призначаються ними, можуть бути оскаржені в судовому порядку відповідно до закону. Відповідно до ст. 25 Закону місцева державна адміністрація забезпечує виконання Конституції та законів України, рішень Конституційного Суду України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади.

Однак, у даному випадку КМДА не тільки не забезпечила, але й грубо порушила перелічені вимоги. На листи звернення щодо контролю проведення перерахунків коштів за надані послуги КМДА відповідала нікчемними відписками, в яких умисно перекручували адресу та назву балансоутримувача.  Зокрема:

У листі КМДА №3-238/1/3 від 21.04.2010 заступник начальника ГУ ЖГ КМДА О. Голеня повідомив, що перевіряв ЖБК «Академічний-9».
ЗА ВКАЗАНОЮ АДРЕСОЮ ТАКОГО ЖБК НЕ ІСНУЄ.

У листі КМДА №046/9-3-238 від 10.02.2010 перший заступник начальника ГУ ЖГ КМДА М.Руль повідомив, що перевіряв ЖБК «Ювілейний-3» по пр.-ту Комарова, 14.
ЗА ВКАЗАНОЮ АДРЕСОЮ ТАКОГО ЖБК НЕ ІСНУЄ.

Це свідчить про те, що жодної перевірки не проводилося. Такими діями КМДА порушила мої права і законні інтереси. Згідно ст. 19 ЗУ «Про звернення громадян» КМДА зобов’язана об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги.

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про ціни та ціноутворення" громадяни мають право оскаржити в суді неправомірні дії державних органів, підприємств та інших юридичних і фізичних осіб і вимагати відшкодування завданих їм збитків у випадках реалізації їм товарів та послуг з порушенням вимог законодавства по цінах. Стаття 14 цього Закону передбачає відповідальність за порушення державної дисципліни цін. Зокрема фізичні особи мають право оскаржити до суду порушення цін з боку державних органів.
Позивач звертався до Шевченківського районного суду м. Києва з приводу визнання протиправною бездіяльність Київської міської державної адміністрації, яка виявилася у ненаданні обґрунтованої відповіді на мою скаргу від "24" березня 2010 р. та зобов`язання Відповідача провести перевірку діяльності  ЖБК «Ювілейний-3» та  надати належну обґрунтовану відповідь. Але відповідно до вимог ч.2 ст.19 КАС України суд повернув заява для подальшого подання до Святошинського районного суду м. Києва, так як бездіяльність суб'єкта владних повноважень (КМДА),  стосується   інтересів   конкретної   особи, вирішуються  адміністративними   судами   за   місцем   проживання (перебування,   знаходження) позивача.

На підставі викладеного вище, керуючись ст. ст. 94, 161 - 163 КАС України ,

прошу Святошинський районний суд м. Києва:

1. Визнати протиправною бездіяльність виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яка виявилася у ненаданні обґрунтованої відповіді на мою скаргу від "24" березня 2010 р.

2. Зобов'язати виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію) провести перевірку діяльності  ЖБК «Ювілейний-3», згідно п.1,4,6,7 ст. 6 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» і надати, відповідно до законодавства, належну обґрунтовану відповідь.

3. Покласти усі судові витрати на Відповідача.

Додатки: копія листа №046/9-З-238 від 10.02.2010; копія листа від "24" березня 2010 р.; №009-162 від 23.03.2010; № 3-238/1/3 від 21.04.2010; копія Ухвали від 11 травня 2010 року.

Примітка: додається копія заяви з додатками для Відповідача.


Позивач
« Останнє редагування: 16 Липня 2010, 07:58:55 від gro-za »
Записаний

Юрій Алмаз

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 82
    • Перегляд профілю
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #1 : 15 Липня 2010, 22:39:50 »

Записаний

Юрій Алмаз

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 82
    • Перегляд профілю
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #2 : 16 Липня 2010, 15:39:34 »

Записаний

виктор андреевич

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 420
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #3 : 17 Липня 2010, 09:01:37 »

Не вредно для порядка дополнить исковые требования возмещением морального ущерба, эдак тысяч  на 5000 грн.,чтоб служба медом не казалась!
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #4 : 07 Березня 2011, 19:27:43 »

дополнить исковые требования возмещением морального ущерба, эдак тысяч  на 5000 грн.,чтоб служба медом не казалась!
на 5000000грн:?!
АГА, нужно дополнить :)

ПС: А чем это дело закончилось?
Записаний

Юрій Алмаз

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 82
    • Перегляд профілю
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #5 : 06 Липня 2011, 11:32:03 »

Записаний

Юрій Алмаз

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 82
    • Перегляд профілю
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #6 : 06 Липня 2011, 11:35:19 »

Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #7 : 06 Липня 2011, 11:41:41 »

.... ЖБК «Ювілейний-3», є .... виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, послуг з надання центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання....
А мне вот инетересно, откуда у автора ТАКАЯ инфа? (полное несоответствие закону)
Записаний

Юрій Алмаз

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 82
    • Перегляд профілю
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #8 : 06 Липня 2011, 15:36:24 »

Якому Закону? Де конкретна стаття?
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #9 : 06 Липня 2011, 20:18:51 »

Приказ мин ЖКП 60 подходит?
Письмо Хиврича - читали?
Записаний

Юрій Алмаз

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 82
    • Перегляд профілю
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #10 : 12 Липня 2011, 14:53:16 »

 ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
                ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

                            Н А К А З

                         25.04.2005  N 60

                                      Зареєстровано в Міністерстві
                                      юстиції України
                                      19 травня 2005 р.
                                      за N 541/10821

3.2. Якщо  органом   місцевого   самоврядування   послуги   з
утримання будинків і споруд та прибудинкових територій не включено
до переліку  послуг,  право  на  здійснення  яких  виборюється  на
конкурсних  засадах,  виконавець таких послуг може бути визначений
виконавцем послуг  з  управління  будинком,  спорудою  або  групою
будинків  згідно  з  умовами договору без проведення конкурсу,  за
згодою суб'єкта господарювання, який відповідає вимогам пункту 1.3
Порядку,  або за результатами конкурсу,  проведеного відповідно до
статей 27,  28 Закону  України  "Про  житлово-комунальні  послуги"
( 1875-15 ) за згодою власників житлових будинків.
     Якщо виконавець послуг з управління  будинком,  спорудою  або
групою  будинків  не  може  визначити  виконавця інших комунальних
послуг, він надає ці послуги власними силами.


4. Визначення виконавця послуг з централізованого
          опалення, централізованого постачання холодної
         та гарячої води, централізованого водовідведення

     4.1. Виконавцем    послуг    з   централізованого   опалення,
централізованого   постачання   холодної    та    гарячої    води,
централізованого  водовідведення  (далі - комунальні послуги) може
бути виробник зазначених послуг,  виконавець послуг  з  управління
будинком,   спорудою   або   групою   будинків  чи  інший  суб'єкт
господарювання,  з яким  дійшли  домовленості  про  надання  таких
послуг, та який відповідає вимогам пункту 1.3 Порядку.

     4.2. Якщо органом місцевого самоврядування комунальні послуги
не  включено  до  переліку  послуг,  право  на   здійснення   яких
виборюється  на конкурсних засадах,  виконавець комунальних послуг
може бути визначений  виконавцем  послуг  з  управління  будинком,
спорудою  або  групою  будинків  згідно  з  умовами  договору  без
проведення  конкурсу,  за  згодою  суб'єкта  господарювання,  який
відповідає   вимогам  пункту  1.3  Порядку,  або  за  результатами
конкурсу,  проведеного відповідно до статей 27,  28 Закону України
"Про  житлово-комунальні  послуги" ( 1875-15 ) за згодою власників
житлових будинків.
     Якщо виконавець  послуг  з управління будинком,  спорудою або
групою будинків не  може  визначити  відповідного  виконавця,  він
надає послуги власними силами.

     4.3. З  виконавцем комунальних послуг укладається відповідний
договір про надання комунальних послуг згідно  з  вимогами  статей
21, 25, 26, 28, 29 Закону України "Про житлово-комунальні послуги"
( 1875-15 ).
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: Адмінпозов до КМДА
« Reply #11 : 12 Липня 2011, 17:18:31 »

У вас есть договор управления?
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email