'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Колективна заява про згоду укласти договір, але на інших умовах  (Прочитано 18529 раз)

0 Користувачів і 6 Гостей дивляться цю тему.

Олена Гураль

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 22
    • Перегляд профілю

    Уважаемые, это отредактированный мной текст заявы по адресу -  http://ubr.ua/laws-and-business/legal-advice/chto-delat-esli-jek-prislal-vam-novyi-dogovor-91650
    Используйте оба текста исправляйте, дополняйте и делитесь со всеми. :)
    Благодарю всех, кто помог мне с ориентироваться в этой теме на этом сайте!


                                                                                 Начальнику ЖЕКу  КП «Синьоозерне»
                                                                                 УЖГ Подільського району
                                                                                 Вдовиченко І.Д.
                                                                                 від мешканців дому, за адресою:
                                                                                 04208, м. Київ, вул. Георгія Гонгадзе 18 з

                           
                                              Колективна заява

                                про згоду укласти договір, але на інших умовах

        Нам запропоновано вашим підприємством укласти договір на надання житлових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
    
Оскільки згідно ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» споживач зобов’язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг на основі типового договору,
а Цивільний Кодекс не містить визначення укладання договорів на основі типового, має зміст за аналогією права скористатися визначенням типового договору з Господарського Кодексу, а саме, якщо зміст договору визначається на основі типового договору «сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови». Тож, договір, що запропоновано вами, не містить у собі всі необхідні умови, які безпосередньо стосуються особливостей з утримання та обслуговування саме нашого будинку і нашої прибудинкової території та звужує права споживача та зменшує відповідальність виконавця і містить скорочення типового договору, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України № 529 від 20.05.2009 р.
       
Ми маємо намір укласти договір про надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій з обслуговуючою організацією.  Однак у запропонованому вами варіанті договору вбачаємо безліч порушень вимог законодавства України і своїх цивільних і споживчих прав, і тому на підставі ст. 646 Цивільного кодексу України, ми повідомляємо про свій намір укласти такий договір, але на інших умовах, а саме з урахуванням виправлень наступних зауважень:

1. Не запропоновано в проекті договору, розробленому безпосередньо виконавцем (ст. 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" - далі Закон) для узгодження з споживачем, надання послуг з водотеплопостачання та водовідведення.

2. Низку зауважень щодо п. 2 Договору:

а) У пункті 2, розділу "Предмет договору" допущена суттєва неточність. Викладено: "невід'ємною частиною договору є копія рішення органу виконавчої влади про затвердження тарифу на послуги, які відносяться до договору". Необхідно викласти (відповідно до ст. 31 Закону та типового договору): "... невід'ємною частиною договору є копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, які відносяться до договору, а також Правил утримання житлових будинків і прибудинкових територій, затверджених Наказом Держжитлокомунгоспу Україна № 16 від 17.05.2005р..."

б) Копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги. Яка прямо відносяться до договору не прикладена. Необхідно докласти їх до Договору в якості доповнення.

в) Копія рішення органу місцевого самоврядування за структурою тарифів, періодичність та строки виконання робіт до договору не прикладена. Також необхідно прикласти їх до Договору в якості доповнення.

3. Запропоновано підписати договір, який не містить у собі всі необхідні умови, які безпосередньо стосуються особливостей з утримання та обслуговування саме нашого будинку і нашої прибудинкової території.

Відповідно до п. 3 ст. 20 Закону споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів і зареєстрований в Міністерстві Юстиції України, - запропонований вами договір скорочує типовий договір, що є незаконним.

Відповідно до п. 2.3 ст. 21 Закону виконавець зобов'язаний підготувати та укласти з споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.

У результаті спонукання укласти, саме даний Договір, порушуються наступні мої права, а саме:

1. У запропонованому вами варіанті Договору не зазначено те, що обов'язково повинно бути зазначено (згідно вимог ст. 26 Закону). :

п.1.3 - вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг;

п.1.5 - порядок перерахунків розмірів плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;

п.1.7 - порядок контролю якісних (кількісних) показників надання послуг та звіту сторін;

п.1.8 - порядок вимірювання обсягів та визначення якості зазначених послуг;

п.1.10 - порядок обслуговування мереж та розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту);

п.1.12 - порядок здійснення планових і капітальних ремонтів (Ремонту під'їздів, заміни вікон і дверей у під'їздах, асфальтування прибудинкової території, відповідно до нормативів зазначених у Правилах утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Держжитлокомунгоспу України № 76 від 17.05.2005 р .)

2. У зазначеному Договорі також не вказано:

а) графік і терміни надання послуг, їх якісні та кількісні показники;

б) терміни виконання та усунення виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг;

в) порядок відшкодування збитків, завданих майну споживача та / або приміщенню, шкоди, завданої його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного санітарного стану території або неповного надання послуг.

г) порядок зменшення розмірів плати за перевищення строків проведення ремонтно-профілактичних робіт і відшкодування компенсацій за перевищення встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт;

д) порядок встановлення термінів і терміни проведення ремонтно-профілактичних та аварійно-відновлювальних робіт;

е) пеня, яка сплачується споживачем, у разі несвоєчасного внесення платежів за надані виконавцем послуги.

ж) перелік робіт, виконуваних квартиронаймачем та власником квартири за особисті кошти при проведенні ремонту квартири;

з) вимоги нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, за які споживач несе відповідальність.

3. Не врегульовано питання оплати послуг безпосередньо виконавцю, а не КП "ГІОЦ", що суперечить вимогам Закону та утрудняє звернення споживачів до суду для вирішення спірних питань.

4. Пункт 4, ст. 11 Договору вважаю треба викласти в такій редакції: "... Забезпечувати доступ представників Виконавця до обладнання водо і теплопостачання споживача, якщо таке обладнання має пряме відношення до функціонування загальної системи водо і теплопостачання всього будинку, при наявності в них відповідного посвідчення та відповідного письмового напрямку від Виконавця на виробництво конкретних робіт або огляду. При ліквідації аварії - цілодобово, а у всіх інших випадках відповідно до вимог законів та нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг ... "

5. Пункт 2, ст. 12 Договору вважаю треба викласти в такій редакції: "... Виконавець має право доступу до обладнання водо і теплопостачання Споживача, якщо таке обладнання має пряме відношення до функціонування загальної системи водо і теплопостачання всього будинку, при наявності в них відповідного посвідчення та відповідного письмового напрямку від Виконавця на виробництво конкретних робіт або огляду. При ліквідації аварії - цілодобово, а у всіх інших випадках відповідно до вимог законів та нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг ... "

       Вимагаємо усунути перераховані недоліки у запропонованому вами договорі, після чого договір з вашим підприємством буде укладено, але тільки після його нового узгодження і підписання.

       У разі вашої незгоди, питання може бути вирішене тільки в судовому порядку.
 Відповідь просимо надати кожному власнику квартир, зазначеному в цій колективній заяві.

З повагою, власники квартир будинку за адресою:04208, м.Київ, вул.Георгія Гонгадзе18 з,

09 червня 2011р.

Список підписів прикладається, документ пронумерований – 7 сторінок, в двох екземплярах.


 № п/п квартири                    
                       
                      Прізвище,  ім‘я,  по-батькові   
   Підпис власника квартири
1.         
2.         
3.         
4.         
5.

( Виправлена описка автора допису - Наказом № 76                  Ю.В. )         
« Останнє редагування: 09 Червня 2011, 12:26:20 від Юрій Васильович »
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Дякую. Матеріал актуальний для Києва.
Записаний

Dugf

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 532
    • Перегляд профілю

...а Цивільний Кодекс не містить визначення укладання договорів на основі типового...

     Стаття 648. Договір та правові акти органів державної влади,
                 органів влади Автономної Республіки Крим, органів
                 місцевого самоврядування

     1. Зміст договору,  укладеного  на  підставі  правового  акта
органу  державної влади,  органу влади Автономної Республіки Крим,
органу  місцевого   самоврядування,   обов'язкового   для   сторін
(сторони) договору, має відповідати цьому акту.



...п.1.12 - порядок здійснення планових і капітальних ремонтів (Ремонту під'їздів, заміни вікон і дверей у під'їздах, асфальтування прибудинкової території, відповідно до нормативів зазначених у Правилах утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Держжитлокомунгоспу України № 76 від 17.05.2005 р .)
Записаний

Олена Гураль

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 22
    • Перегляд профілю

Головна » Науково-практичний коментар до Цивільного кодексу України за ред. Є.О. Харитонова 2007р. (ст.1 - ст.690) » Глава 53 Укладення, зміна і розірвання договору (ст.638 - ст.654)
Стаття 648. Договір та правові акти органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування

Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
Особливості укладення договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування встановлюються актами цивільного законодавства.
1. Коментована стаття встановлює певні особливості при укладенні договору та визначенні його змісту на основі правових актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим (АРК) та органів місцевого самоврядування, які є обов'язковими для однієї чи обох сторін договору. Такими правовими актами є, зокрема, державні замовлення, на основі яких укладаються державні контракти (договори). Відповідно до Закону України «Про поставки продукції для державних потреб» від 22 грудня 1995 р. державне замовлення — це засіб державного регулювання економіки шляхом формування на контрактній (договірній) основі складу та обсягів продукції, необхідної для державних потреб, розміщення державних контрактів на ЇЇ поставку (закупівлю) серед підприємств, організацій та інших суб'єктів господарської діяльності України всіх форм власності. Для виконавців державного замовлення, заснованих повністю або частково на державній власності (державних підприємств, акціонерних товариств, у статутному фонді яких контрольний пакет акцій належить державі, орендних підприємств, заснованих на держаній власності), а також суб'єктів господарської діяльності усіх форм власності — монополістів на відповідному ринку продукції — державні замовлення на поставку продукції є обов'язковими, якщо виконання державного замовлення не спричиняє збитків зазначеним виконавцям. Отже, із змісту державного замовлення як правового акту органу державної влади випливає обов'язок державного замовника та виконавця (коли воно є для нього обов'яз­ковим) укласти між собою державний контракт на умовах, зазначених у держзамовлен­ні. У разі необгрунтованої відмови виконавця від укладення держконтракту на поставку продукції для державних потреб у випадках, коли обов'язковість його укладення вста­новлена законом, та за наявності технічних можливостей його виконання виконавець сплачує державному замовнику штраф у розмірі вартості державного контракту (части­на 2 ст. 4 Закону України «Про поставки продукції для державних потреб»). Обов'язок укласти договір може виникати із акта прикріплення покупця до постачаль­ника при поставках товарів за міждержавними (у рамках СНД) економічними зв'язками (Угода про загальні умови поставки товарів між організаціями держав-учасниць Співдруж­ності Незалежних Держав від 20 березня 1992 р.). Перелік підприємств, установ та органі­зацій усіх форм власності, що на договірних засадах здійснюють відповідальне зберігання матеріальних цінностей державного резерву, номенклатура та обсяги їх накопичення ви­значаються мобілізаційними та іншими спеціальними планами (Закон України «Про дер­жавний матеріальний резерв» від 24 січня 1997 р.) тощо.
2. Актами цивільного законодавства можуть бути передбачені особливості і укладення договорів на підставі правових актів органів державної влади, органів влади АРК або органів місцевого самоврядування. Так, відповідно до Закону України «Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти» від 22 лютого 2000 р. укладення договорів про закупів­лю за рахунок державних коштів може здійснюватись після проведення однієї з таких по­передніх процедур: а) відкритих торгів; б) торгів з обмеженою участю; в) двоступеневих торгів; г) запиту цінових пропозицій; д) закупівлі в одного постачальника (виконавця).

http://studrada.com.ua/content/стаття-648
Записаний

Олена Гураль

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 22
    • Перегляд профілю

Уважаемые, помогите прочитать документ на сайте Киевской власти, касающегося темы тарифов и возможно договоров с ЖЭКами. У меня на комп. документы эти для прочтения не открываются, может вам удастся. http://www.kmv.gov.ua/directive.asp?IdType=2

Нормативно-правова база
30 Травня 2011
№846. Про встановлення тарифів та структури тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внесення змін до деяких розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (у форматі .pdf)
http://www.kmv.gov.ua/directive.asp?IdType=2                                                                     
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Немного не потеме, но всеже!
Для чтения ПДФов - нужна спец программа.
Например эта, или эта.
Рекламировать не буду никакую, у каждой есть свои +++ и свои ---.
Если не можете скачать сам файл, то я его прикрепляю.
Записаний

Олена Гураль

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 22
    • Перегляд профілю

Спасибо, прочитала. Ко всем прелестям ещё добавили ежемесячный обход наших квартир слесарей, а может ГБистов для проверки счетчиков - услуга конечно за счет жильцов домов. Какие мнения на эту тему?
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Это заявление законно, но пользоваться договором будет сложно.

Хотя, может тоже стоит попробовать, посмотреть на результат!
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Лена, что Вы хотели ЭТИМ показать?
Головна » Науково-практичний коментар до Цивільного кодексу України за ред. Є.О. Харитонова 2007р. (ст.1 - ст.690) » Глава 53 Укладення, зміна і розірвання договору (ст.638 - ст.654)
...
1. Коментована стаття встановлює певні особливості при укладенні договору та визначенні його змісту на основі правових актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим (АРК) та органів місцевого самоврядування, які є обов'язковими для однієї чи обох сторін договору. Такими правовими актами є, зокрема, державні замовлення, на основі яких укладаються державні контракти (договори)....
ПС: обратите внимание на выделенное слово, и задумайтесь: может ли коментатор объять все возможные варианты применения закона, и какой объем будет иметь его книга при этом!

(Виправлена описка автора допису на "объять".                   Ю.В.)
« Останнє редагування: 09 Червня 2011, 12:21:17 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Лена, что Вы хотели ЭТИМ показать?
Головна » Науково-практичний коментар до Цивільного кодексу України за ред. Є.О. Харитонова 2007р. (ст.1 - ст.690) » Глава 53 Укладення, зміна і розірвання договору (ст.638 - ст.654)
...
1. Коментована стаття встановлює певні особливості при укладенні договору та визначенні його змісту на основі правових актів органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим (АРК) та органів місцевого самоврядування, які є обов'язковими для однієї чи обох сторін договору. Такими правовими актами є, зокрема, державні замовлення, на основі яких укладаються державні контракти (договори)....

ПС: обратите внимание на выделенное слово, и задумайтесь: может ли коментатор обнять все возможные варианты применения закона, и какой объем будет иметь его книга при этом!

Підтримую ВАВАНчика. Слово "ЗОКРЕМА" в перекладі на російську - "В ТОМ ЧИСЛЕ" і  "В ЧАСТНОСТИ". От, Олена, Ви і навели коментар до одного з таких "частных случаев". Для чого?
Для прикладу можу навести інший коментар стосовно іншого випадку:
Цитувати
договір (626 - 654) › Глава 53. Укладення, зміна і розірвання договору (638 - 654)
Стаття 648. Договір та правові акти органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування
Вс, 01/11/2009 - 19:25 — Jurist

1. Зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.
 2. Особливості укладення договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування встановлюються актами цивільного законодавства.

1. Відповідно до принципу свободи договору (див. ст. 627 ЦК і коментар до неї) сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. Утім, в окремих, передбачених законодавством випадках принцип свободи договору може бути обмежений. Стаття, що коментується, є одним із таких випадків.
 Якщо договір укладається на підставі обов'язкового для сторін (чи однієї з них) правового акту органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим чи органу місцевого самоврядування, зміст такого договору має відповідати цьому правовому акту.
 Так, наприклад, відповідно до ч. 2 ст. 7 Закону України "Про оренду землі", підставою для укладення договору оренди і набуття права на оренду земельної ділянки, що перебуває в комунальній або державній власності, є рішення орендодавця. Орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності, відповідно до закону є органи місцевого самоврядування: сільські, селищні та міські ради, а орендодавцями земельних ділянок, що перебувають у державній власності, — районні, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації, Рада міністрів Автономної Республіки Крим та Кабінет Міністрів України у межах їхніх повноважень. Рішенням відповідного органу визначаються основні умови надання земельної ділянки: її розмір, розташування, цільове призначення, строк оренди, розмір орендної плати тощо. Такі умови є обов'язковими для сторін при укладенні у подальшому договору оренди, зміст договору має відповідати їм в точності.
 2. Для договорів, що укладаються на підставі обов'язкового для сторін (сторони) правового акту, як правило, характерним є особливий порядок їх укладення, що визначається спеціальними актами законодавства. Так, наприклад, порядок укладення договору оренди земельної ділянки встановлюється ст. 15 Закону України "Про оренду землі".

http://apelyacia.org.ua/node/6503
Очевидно, що обидва коментарі не мають ніякого стосунку до того, що мав на увазі дописувач Dugf!
Записаний

Олена Гураль

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 22
    • Перегляд профілю

Всем, всем, всем кто интересуется тематикой заключения договоров с ЖЭКами, защите своих прав и гражданского достоинства советы Татьяны Academia будут полезны, смотрите по адресу:
Досудовий етап врегулювання спору. Пакет документів.
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6385.0.html
Таня, спасиБо!
Записаний

Олена Гураль

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 22
    • Перегляд профілю


Ко всем "Заявам" на листах с подписями жильцов нужно написать текст к какому документу прилагаются эти подписи, что бы их не использовали в других целях нечистоплотные дельцы, например: «Протокол зборів  мешканців будинку, проживаючих за адресою: ….. »
Записаний

Олена Гураль

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 22
    • Перегляд профілю

                                              Колективна заява

                                про згоду укласти договір, але на інших умовах

        Нам запропоновано вашим підприємством укласти договір на надання житлових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. ...       


Юрій Васильович, вечір добрий! 22.06.2011року отримала відповідь від директора ЖЕКу на нашу колективну заяву про згоду укласти договір, але на інших умовах (на копіі розписались я і ще одна людина з ініціативної групи)
Будь ласка допоможіть розібратися в відповіді і якщо можете підкажіть як нам діяти далі, щоб захистити свої права законно.
Балансоутримувач у нас  КП Дирекція. 
« Останнє редагування: 23 Червня 2011, 20:43:49 від Олена Гураль »
Записаний

Олена Гураль

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 22
    • Перегляд профілю




Юрій Васильович, вечір добрий! 22.06.2011року отримала відповідь від директора ЖЕКу на нашу колективну заяву про згоду укласти договір, але на інших умовах (на копіі розписались я і ще одна людина з ініціативної групи)
Будь ласка допоможіть розібратися в відповіді і якщо можете підкажіть як нам діяти далі, щоб захистити свої права законно.
Балансоутримувач у нас  КП Дирекція.

Також, виникає питання по тарифу Два будинки близнюки в одному дворі, а плата за прибудинкову теріторію майже в два рази відрізняється!
Як це може бути, якщо розрахунки робляться з одного метра кв. і метраж в сусідніх будинках однаковий?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Олено, запитання бачив. Відповім трохи згодом, цейтнот. Вибачте.
У однакових будинків може бути різна за розміром територія це треба з`ясовувати.
По тарифах Києва може хтось з киян відповість?
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email