'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Голосіївський р/с (суддя Антонова), АСК. Відмова в позові ДП Екос до Безолюк.  (Прочитано 31643 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Можливо, комусь буде корисним прочитати рішення судді Голосіївського суду про залишення без задоволення вимогу про стягнення заборгованості по оплаті квартирної плати та комунальних послуг
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/11653897

В тексті суддя підтверджує, що рішення КМДА про підвищення тарифів не підлягають застосуванню


Цікаво, чи оскаржувалося рішення в апеляційному порядку?
« Останнє редагування: 20 Грудня 2011, 00:32:46 від Тетяна Academia »
Записаний

mirrorer

  • Адміністратор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 213
    • Перегляд профілю
    • Email

  Справа №2-2277/10

РІШЕННЯ   

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ   

 13 жовтня 2010 року Голосіївський районний суд м.Києва у складі:

головуючого судді                           Антонова Н.В.

при секретарі                                    Мішкіній А.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Києві справу за позовом Дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» до ОСОБА_1, ОСОБА_2 про стягнення заборгованості по оплаті квартирної плати та комунальних послуг, за зустрічним позовом ОСОБА_1, ОСОБА_2 до Дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» про визнання дій незаконними та зобов’язання здійснити перерахунок квартплати та плати за комунальні послуги, -

  ВСТАНОВИВ:   

 15 січня 2010 року, Дочірнє підприємство по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд», звернулося до суду з позовом до ОСОБА_1, ОСОБА_2 про стягнення заборгованості по оплаті квартирної плати та комунальних послуг, та просило стягнути солідарно з ОСОБА_1, ОСОБА_2 на користь ЖУ «Південне» ДП «Екос» (р/р 26002038221101 в київському міжрайонному відділенні АКБ «Укрсоцбанк» м.Києва, МФО 322012, код 24361623) заборгованість в сумі 2184,46 гривень, а також стягнути солідарно з ОСОБА_1, ОСОБА_2 на користь ЖУ «Південне» ДП «Екос» (р/р 26002038221101 в київському міжрайонному відділенні АКБ «Укрсоцбанк» м.Києва, МФО 322012, код 24361623) сплачене державне мито в сумі 51,00 гривень та витрати на інформаційно-технічне забезпечення розгляду цивільної справи в сумі 30,00 гривень.

20 січня 2010 року, ухвалою Голосіївського районного суду м. Києва, відкрито провадження у справі №2-2277/10 за позовом Дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» до ОСОБА_1, ОСОБА_2 про стягнення заборгованості по оплаті квартирної плати та комунальних послуг.

31 березня 2010 року Дочірнє підприємство по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд», звернулося до суду з заявою про збільшення позовних вимог та просило стягнути солідарно з ОСОБА_1 та ОСОБА_2 заборгованість в сумі 2701,08 гривень.

Свої позовні вимоги Позивач обґрунтовує тим, що Відповідачі грубо порушують вимоги чинного законодавства в частині здійснення своєчасної оплати квартплати та комунальних послуг в результаті чого утворилася заборгованість.

В судовому засіданні Позивач позовні вимоги, підтримав з підстав зазначених у позові та усних поясненнях, просив задовольнити свої вимоги у повному обсязі. 

Відповідачі проти позову заперечили, та просили відмовити у його задоволенні з підстав зазначених у письмових поясненнях.

 11 лютого 2010 року на попередньому засіданні ОСОБА_1, ОСОБА_2 пред’явили зустрічний позов, до Дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд», про визнання дій щодо нарахування квартирної оплати та плати за комунальні послуги незаконними та зобов’язання здійснення перерахунку квартирної оплати та плати за комунальні послуги, і просили суд визнати дії, дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» (ЖУ „Південне” ДП «Екос»), щодо нарахування квартирної оплати та плати за комунальні послуги, за період часу з 01 лютого 2007 року по 01 лютого 2010 року, за АДРЕСА_1, 03191, яку займають ОСОБА_1 та ОСОБА_2 незаконними; зобов’язати, дочірнє підприємство по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» (ЖУ „Південне” ДП «Екос»), здійснити помісячно перерахунок квартирної оплати та плати за комунальні послуги, за період часу з 01 лютого 2007 року по 01 лютого 2010 року, за АДРЕСА_1, 03191, яку займають ОСОБА_1 та ОСОБА_2 на підставі чинних відповідно до законодавства України нормативних актів; зобов’язати, дочірнє підприємство по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» (ЖУ „Південне” ДП «Екос»), надати ОСОБА_1 та ОСОБА_2, один примірник помісячного перерахунку квартирної оплати та плати за комунальні послуги за період часу з 01 лютого 2007 року по 01 лютого 2010 року, за АДРЕСА_1, 03191; судові витрати покласти на Відповідача. 

06 липня 2010 року, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 звернулися до суду з клопотанням про зміну предмету позову та просили суд визнати незаконними дії дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» (ЖУ „Південне” ДП «Екос») щодо нарахування квартирної оплати та плати за комунальні послуги, зобов’язати здійснити помісячно перерахунок квартирної оплати та плати за комунальні послуги, зобов’язати надати ОСОБА_1 та ОСОБА_2 один примірник помісячного перерахунку квартирної оплати та плати за комунальні послуги за період часу 01 лютого 2007 року по 06 липня 2010 року.

Свої позовні вимоги Позивач обґрунтовує тим, що Відповідачі грубо порушують вимоги чинного законодавства в частині нарахування оплати квартплати та комунальних послуг в результаті чого утворилася заборгованість.

В судовому засіданні Позивачі позовні вимоги, підтримали з підстав зазначених у позові та письмових поясненнях, просили задовольнити свої вимоги у повному обсязі. 

Відповідач проти позову заперечив, та просив відмовити у його задоволенні з підстав зазначених у усних поясненнях.

Вислухавши пояснення сторін та їх представників, дослідивши зібрані у справі письмові докази, суд приходить до висновку, позов Дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» до ОСОБА_1, ОСОБА_2 про стягнення заборгованості по оплаті квартирної плати та комунальних послуг – залишити без задоволення, а зустрічний позов ОСОБА_1, ОСОБА_2 до Дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» про визнання дій незаконними та зобов’язання здійснити перерахунок квартплати та плати за комунальні послуги – задовольнити з наступних підстав.

Рішенням Київської міської ради народних депутатів №142 від 15.05.1995 року було передано АДРЕСА_1 в повне господарче відання АТ ХК «Київміськбуд», цим же рішенням визнано статус будинку – гуртожиток для сімейних.

У 1996 році гуртожиток за вищевказаною адресою було передано на баланс ЖУ «Південне» ДП «Екос» АТ ХК «Київміськбуд». 

Розпорядженням Київської міської державної адміністрації №1915 від 20.10.2004 року визнано АДРЕСА_1 житловим будинком для малосімейних.

24.01.2006 року на підставі розпорядження Голосіївської районної державної адміністрації ОСОБА_1 з сім’єю видано ордер №2259 серія Б на право зайняття жилого приміщення в комунальній квартирі за адресою: АДРЕСА_1. В АДРЕСА_1 зареєстровані та проживають ОСОБА_1, його дружина ОСОБА_2 та їхні діти, кімната не приватизована. 

 Твердження дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» про те що Відповідачі грубо порушують вимоги чинного законодавства в частині здійснення своєчасної оплати, в результаті чого утворилася заборгованість, яка не погашена не знайшла свого підтвердження.

Відповідно до ст. 68. Житлового кодексу Української РСР «Наймач зобов'язаний своєчасно вносити квартирну плату та плату за комунальні послуги. 

Квартирна плата та плата за комунальні послуги в будинках державного і громадського житлового фонду вносяться щомісяця в строки, встановлені Радою Міністрів Української РСР.»

На сьогоднішній день Радою Міністрів Української РСР не встановлено строки внесення квартирної плати та плати за комунальні послуги.

Відповідно до ч.3 ст.20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» «Споживач зобов’язаний: оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.» 

Договір про оплату житлово-комунальних послуг між Позивачем та Відповідачами за період з 01.10.2008 року по 01.03.2010 року не укладався.

Закону який би регулював строки оплати житлово-комунальних послуг в Україні не прийнято.

Відповідно до п.18 постанови Кабінету міністрів від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» «Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Плата за послуги вноситься не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, якщо договором не встановлено інший строк.»

Квитанціями наданими Відповідачами за період часу з 01.02.2007р по 01.02.2010р. підтверджується, що плата вносилася ними помісячно відповідно до постанови Кабінету міністрів від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» отримувачу коштів ЖУ «Південне» ДП «Єкос» на рахунок 26033000018106 код банку 300670 по особовому рахунку 165486.

Відповідач є балансоутримувачем, що підтверджено ним в поданій позовній заяві №32 від 15 січня 2009 року, відповідно до ст.24 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» «Балансоутримувач має право: звертатися до суду про звернення стягнення на майно осіб, які відмовляються оплачувати рахунки за споживання житлово-комунальних послуг…».

Відповідно до ст. 92 Цивільного кодексу України „Юридична особа набуває цивільних прав та обов'язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону.”

В зв’язку з тим, що Відповідачі оплачували рахунки за споживання житлово-комунальних послуг то Позивач відповідно до ст.24 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» не може набувати цивільних прав і обов’язків (є недієздатним) щодо подачі позову до особи, яка не відмовляється оплачувати рахунки але систематично, своєчасно, сплачує житлово-комунальні послуги, що підтверджується наданими суду квитанціями. 

Надані Позивачем суду розрахунки заборгованості по оплаті квартплати та комунальних послуг з 01.10.08р. по 01.12.2009 року, з 01.10.08р. по 01.02.1010р. та з 01.10.08р. по 01.03.1010р. складені з порушенням ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» - немає дати і місця складання документа; немає назви підприємства, від імені якого складено документ; не зазначені зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції, а отже не містять інформацію, щодо предмета доказування, а тому відповідно до ст.58 Цивільного процесуального кодексу України є неналежними доказами.

Листом №2095 від 24.12.2009 року Позивач повідомляє, що нарахування по квартирній платі та комунальних послуг відповідно до яких виник борг проводилося відповідно до нормативних актів, а саме відповідно до:

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №979 від 31.08.2009 року «Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для житлово –будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та інших балансоутримувачів жилих будинків, уповноважених ними осіб або управителів жилих будинків»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №1192 від 15.10.2009 року «Тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцям цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з населенням»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №1193 від 15.10.2009 року «Про подовження дії розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.08.2009 року №978, №979, №980»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №981 від 31.08.2009 року «Тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцям цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з населенням»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №980 від 31.08.2009 року «Тарифи на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення та гарячої води для виконавців цих послуг для здійснення розрахунків з населенням»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №518 від 29.04.2009 року «Про встановлення та погодження тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №516 від 29.04.2009 року «Тарифи на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення та гарячої води для виконавців цих послуг для здійснення розрахунків з населенням»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №520 від 29.04.2009 року «Тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцям цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з населенням»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №620 від 27.05.2009 року «Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для житлово-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та інших балансоутримувачів жилих будинків, уповноважених ними осіб або управителів жилих будинків».

Всі вищезазначені розпорядження не подавалися на державну реєстрацію та не зареєстровані відповідно до Указу Президента України від 03.10.1992 р. № 493/92 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», відповідно до якого вказані нормативно-правові акти набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності. 

Пунктом 2 вищевказаного Указу Президента визначено, що державна реєстрація провадиться в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України. Міністерство юстиції України та управління юстиції складають державні реєстри зареєстрованих ними нормативно-правових актів.

Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи й інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 р. № 731.

Зазначеною вище Постановою надано право Міністерству юстиції та іншим органам, що здійснюють  державну реєстрацію відомчих нормативно-правових актів, перевіряти у міністерствах, інших органах виконавчої влади, органах господарського управління та контролю додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, у разі потреба вимагати подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію та вносити пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях. 

Відповідно до п.п. 1, 2 Положення, державна реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод і протоколам до неї, міжнародним договорам України, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, прийнятті рішення про державну реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів.

Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.

Згідно з п. 7 Положення, нормативно-правовий акт подається на державну реєстрацію у п’ятиденний строк після його прийняття.

Пункт 16 Положення передбачає, що зміни і доповнення, внесені до правового акта, підлягають державній реєстрації в порядку, встановленому цим Положенням.

Отже, оскільки всі вищезазначені розпорядження не пройшли державної реєстрації, то вони не набули чинності і не підлягають застосуванню. 

Відповідно до ст. 60 Цивільного процесуального кодексу України, кожна сторона зобов’язана довести ті обставини, на які вона посилається та докази подаються сторонами які беруть участь у справі.

Будь-яких інших доказів, щодо доведення та підтвердження позовних вимог дочірнім підприємством по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» суду не надано.

 За зустрічним позовом твердження Позивачів до дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд», про визнання дій щодо нарахування квартирної оплати та плати за комунальні послуги незаконними та зобов’язання здійснення перерахунку квартирної оплати та плати за комунальні послуги знайшли своє підтвердження виходячи з наступного.

Листом №275 від 12.02.2010 року Відповідач на запит Позивача повідомив, що нарахування по квартирній платі та комунальних послуг проводилося відповідно до нормативних актів, а саме відповідно до:

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №978 від 30.07.2007 року  «Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води». «Тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виробникам та виконавцям цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з населенням»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №1127 від 28.08.2007 року «Тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання холодної води і водовідведення холодної та гарячої води виробникам та виконавцям цих послуг для здійснення розрахунків з населенням»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) №979 від 31.08.2009 року «Тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для житлово-будівельних кооперативів, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків та інших балансоутримувачів жилих будинків, уповноважених ними осіб або управителів жилих будинків»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) №1192 від 15.10.2009 року «Тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцям цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з населенням»;

- розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) №981 від 31.08.2009 року «Тарифи на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцям цих послуг комунальної форми власності для здійснення розрахунків з населенням».

Всі вищезазначені розпорядження не подавалися на державну реєстрацію та не зареєстровані відповідно до Указу Президента України від 03.10.1992 р. № 493/92 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», відповідно до якого вказані нормативно-правові акти набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності. 

Пунктом 2 вищевказаного Указу Президента визначено, що державна реєстрація провадиться в порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України. Міністерство юстиції України та управління юстиції складають державні реєстри зареєстрованих ними нормативно-правових актів.

Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що зачіпають права, свободи й інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 р. № 731.

Зазначеною вище Постановою надано право Міністерству юстиції та іншим органам, що здійснюють  державну реєстрацію відомчих нормативно-правових актів, перевіряти у міністерствах, інших органах виконавчої влади, органах господарського управління та контролю додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, у разі потреба вимагати подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію та вносити пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях.

Відповідно до п.п. 1, 2 Положення, державна реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод і протоколам до неї, міжнародним договорам України, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, прийнятті рішення про державну реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів.

Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.

Згідно з п. 7 Положення, нормативно-правовий акт подається на державну реєстрацію у п’ятиденний строк після його прийняття.

Пункт 16 Положення передбачає, що зміни і доповнення, внесені до правового акта, підлягають державній реєстрації в порядку, встановленому цим Положенням.

Оскільки всі вищезазначені розпорядження не пройшли державної реєстрації, то вони не набули чинності і не підлягають застосуванню. 

Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 23 грудня 2008 р. у справі № 22а-5383/08, відповідно до якої набрала чинності постанова Шевченківського районного суду м.Києва від 05 липня 2007 р. у справі № 2а-166/07, якою встановлено, що та обставина, що розпорядження КМДА не зареєстровані в органах юстиції не є підставою для визнання їх недійсними, оскільки ці розпорядження в зв’язку з відсутністю реєстрації в органах юстиції не підлягають застосуванню, а також скасовано розпорядження Київської міської державної адміністрації №641 від 30.05.2007 року «Про впорядкування розмірів тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій та внесення змін до Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 року №748».

Предметом судового розгляду були перелічені нижче розпорядження, які не підлягають застосуванню:

-   №1574 від 30.10.2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання будинків та прибудинкової території»;

-   №1575 від 30.10.2006 року «Про затвердження тарифів на теплову енергію»;

-   №1576 від 30.10.2006 року «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовід ведення холодної та гарячої води»;

-   №1577 від 15.10.2006 року «Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води»;

-   №141 від 12.02.2007 року «Про внесення змін до розпоряджень Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 року та від 30.10.2006 року №1574»;

-   №142 від 12.02.2007 року «Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30. 10.2006 року №1575»;

-   №143 від 12.02.2007 року «Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30. 10.2006 року № 1576»;

-   №144 від 12.02.2007 року «Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30. 10.2006 року №1577»;

-   №86 від 31.01.2007 року «Про затвердження тарифів на теплову енергію та встановлення, погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для відпуску бюджетним організаціям, іншим споживачам»;

-   №1784 від 15.12.2006 року «Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води»;

-   №1785 «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання окремих типів будинків та їх прибудинкової територій»;

-   №1786 від 15.12.2006 року «Про затвердження, погодження змін до розпоряджень Київської міської державної адміністрації від 30.10.2006 №1575, від 30.10.2006 року №1576 та від 30.10.2006 року №1577»;

-   №1787 від 15.12.2006 року «Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30.10.2006 №1574»;

-   №1703 від 30.11.2006 року «Про впорядкування розмірів квартирної плати та плати за утримання окремих типів будинків та їх прибудинкових територій»;

-   №640 від 30.05.2007 року «Про погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання холодної води і водовідведення холодної і гарячої води»;

-   №641 від 30.05.2007 року «Про впорядкування розмірів тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій та внесення змін до Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.05.2000 року №748;

-   №642 від 30.05.2007 року «Про встановлення та погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води»;

-   №643 від 30.05.2007 року «Про затвердження тарифів на теплову енергію»;

-   №715 від 18.06.2007 року «Про встановлення тарифів на комунальні послуги з централізованого постачання гарячої води для бюджетних установ та організацій»;

-   №742 від 21.06.2007 року «Про погодження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів».

Відповідно до ст.61 Цивільного процесуального кодексу України «Обставини, встановлені судовим рішенням у цивільній, господарській або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.» 

Позивачі є особами щодо яких нарахування тарифів Відповідачем здійснювалося за розпорядженнями КМДА, які не набули чинності, а отже особами щодо яких встановлено обставини, що розпорядження КМДА не зареєстровані в органах юстиції не підлягають застосуванню.   

Відповідно до ст.19 Конституції України «Правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.» 

Відповідачем не надано жодного доказу про існування Закону чи іншого нормативно правового акту в якому було б передбачено, що Позивачі зобов’язанні виконувати нормативно правові акти які не пройшли державної реєстрації, і які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер. 

Відповідно до ст. 22 Конституції України «Права і свободи людини і громадянина, закріплені цією Конституцією, не є вичерпними. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.»

Відповідно до Указу Президента України «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» «Установити, що з 1 січня 1993 року нормативно-правові акти, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами господарського управління та контролю і які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації.»

Відповідно до Указу Президента України «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» «Нормативно-правові акти, зазначені в статті 1 цього Указу, набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності.»

З 01 січня 1993 року обмеження прав Позивачів щодо виконання чинних нормативно-правових актів, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами господарського управління та контролю, які зачіпають їх права та законні інтереси, після державної реєстрації - набуття ними чинності, навіть при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів, які передбачали б право не здійснювати державну реєстрацію не допускається, тому що це призведе до звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод Позивачів.   

Відповідач з 2007 року здійснює нарахування квартирної оплати та плати за комунальні послуги на підставі нормативних актів, які не пройшли державну реєстрацію і не можуть застосовуватися, а тому вимоги Позивачів зобов’язати Відповідача здійснити перерахунок квартирної оплати та плати за комунальні послуги, за період часу з 01 лютого 2007 року по 06 липня 2010 року, за АДРЕСА_1, 03191, яку займають  Позивачі є такими що ґрунтуються на вимогах закону, а тому підлягають задоволенню.

 Враховуючи вищезазначене та керуючись Указом Президента України від 03.10.92 N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади", постановою Кабінету міністрів від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», постановою Кабінету міністрів України від 28 грудня 1992 р. N 731 „Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади”, ст. 68. Житлового кодексу Української РСР, ст.20, 24 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Законом України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, ст.19, 22, Конституції України, ст. 92, Цивільного кодексу України, ст. 58, 60, 61, 208, 209, 215 Цивільного процесуального кодексу України, суд - 

  ВИРІШИВ:   

Позов Дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» до ОСОБА_1, ОСОБА_2 про стягнення заборгованості по оплаті квартирної плати та комунальних послуг – залишити без задоволення.

Зустрічний позов ОСОБА_1, ОСОБА_2 до Дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» про визнання дій незаконними та зобов’язання здійснити перерахунок квартплати та плати за комунальні послуги – задовольнити.

Визнати незаконними дії, дочірнього підприємства по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд» по нарахуванню квартирної оплати та плати за комунальні послуги, за період часу з 01 лютого 2007 року по 06 липня 2010 року, за АДРЕСА_1, яку займають  ОСОБА_1 та ОСОБА_2.

Зобов’язати, дочірнє підприємство по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд», здійснити на підставі чинних, відповідно до законодавства України, нормативних актів помісячно перерахунок квартирної оплати та плати за комунальні послуги, за період часу з 01 лютого 2007 року по 06 липня 2010 року, відносно  АДРЕСА_1, яку займають  ОСОБА_1 та ОСОБА_2.

Зобов’язати, дочірнє підприємство по експлуатації та ремонту житлового фонду та об’єктів соціально-побутового призначення «Екос» Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд», надати ОСОБА_1, ОСОБА_2, один примірник помісячного перерахунку квартирної оплати та плати за комунальні послуги за період часу за АДРЕСА_1

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів з дня його проголошення. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення, можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.

    Суддя   
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Записаний

виктор андреевич

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 420
    • Перегляд профілю
    • Email

Революционное решение,браво судья Антонова!
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Дело в апелляции :(

Проследите за ним, если есть такая возможность. Будем надеяться, что апелляция не поломает это решение. :)
Записаний

Володимир

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 33
    • Перегляд профілю

интересно увидеть "письмові пояснення", зустрічний позов. выложите, если имеете. Спасибо.
Записаний

виктор андреевич

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 420
    • Перегляд профілю
    • Email

Да ,очень интересно дальнейшая судьба этого революционного решения в следующих инстанциях.
Записаний

Валентина

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 437
    • Перегляд профілю
    • Email

Дуже важливо буде надати обгрунтоване заперечення, до того ж лаконічне ( якщо буде відкрито провадження за апеляційною скаргою).
Мотивувальна частина рішення по справі №2-2277/10 дає всі шанси надати до суду апеляційної інстанції обгрунтовані заперечення.
Дуже необхідно дізнатись чи подана апеляційна скарга. Це ж не обтяжливо, просто подзвонити помічнику судді Антонової, якщо нема змоги відвідати канцелярію суду.
Підтримую Володимира, що дуже цікаво ознайомитись з окремими матерівлами цієї справи: первісним та зустрічним позовом, запереченнями до цих позовів, поясненнями. Якщо потрібна допомога, можемо здійснити сканування, ксерокопії і т.і.
« Останнє редагування: 26 Грудня 2010, 00:11:37 від Валентина »
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Валентина, читайте внимательнее!
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

...
Прошу повідомити, чи відслідковував хтось стан оскарження рішення Голосіївського суду.
Канешна, Т.И. :)
По голосеевскому тоже апелляция как я и говорил.
Оно засветилось в АСК. (ссылка). (пока 5я строчка).
Вот так вот :(
« Останнє редагування: 05 Квітня 2011, 18:13:56 від ВАВАНчик »
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Я так понимаю, что все желающие могут прийти.
(скопирую текст сюда)
Цитувати
22-ц/2690/1469/2011 07.04.2011 09:00 Голосіївський районний суд м. Києва
Антонова Н. В.    
ДП по експлуатації та ремонту житлового фонду та о"бєктів соціально-побутового призначення "Екос" до Безолюк В.С., Безолюк Л.В. про стягнення боргу
суддя Котула Любов Григорівна
« Останнє редагування: 06 Квітня 2011, 10:29:52 від ВАВАНчик »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Я так понимаю, что все желающие могут прийти.

Як показує досвід і ЄДРСР, від Котули важко буде очікувати законного і обгрунтованого рішення. Особливо у сфері ЖКП. Хотілося б помилитися.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Я так понимаю, что все желающие могут прийти.
Цитувати
22-ц/2690/1469/2011 07.04.2011 09:00 Голосіївський районний суд м. Києва
Антонова Н. В.    
ДП по експлуатації та ремонту житлового фонду та о"бєктів соціально-побутового призначення "Екос" до Безолюк В.С., Безолюк Л.В. про стягнення боргу

З метою уникнення неоднозначності.  07.04.2011 09:00 в АСК, на Солом`янській площі буде засідання по перегляду рішення судді Голосіївського районного суду м. Києва Антонова Н. В.    
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

В обьявлении ошибка. Дело назначено на 16:00
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

В обьявлении ошибка. Дело назначено на 16:00

Тож який результат? Чи перерва оголошена?
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email