'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - thunderclap

Сторінок: 1 [2] 3 4 ... 41
16
Формально у платіжці «внесків» немає, тому що «внески» сплачують тільки члени ЖБК і несуть відповідальність згідно статуту. Усі інші, хто не є членами ЖБК і таких відсотків 70, сплачують «послуги з утримання будинків і прибудинкових територій» і «витрати ЖБК».
Помиляєтеся! Сьогодні законодавством визначено особливості права власності в багатоквартирному будинку. Всі власники житлових і нежитлових приміщень є співвласниками будинку. Відповідно, питання членства вже не має значення щодо обов"язку утримання спільного майна в багатоквартирному будинку. Всі співвласники зобов"язані нести витрати на утримання. Ці витрати визначаються самими співвласниками. Якщо в будинку діє ЖБК, то це право історично закріплене за зборами ЖБК. Якщо ж у Вас 70% власників не є членами ЖБК, то теоретично як більшість співвласників ви можете ставити питання про зміну форми управління будинком. Але це питання юридично складне.
В одному і тому будинку не може частина співвласників сплачувати внески, а друга послуги з УБіПТ. Це принципова помилка. Права і обов"язки співвласника щодо спільного майна не можуть залежати від членства в ЖБК. Інша справа - це адміністративні витрати самого ЖБК, але вони є відмінними від витрат на утримання будинку і прибудинкової території.
Цитувати
Так, скільки платити по кожній із статей вирішують на зборах. Як — я про це писав. Участь у формуванні цих «внесків» — це окрема справа, і я в ній беру активну участь.
Впливати на ЖБК можуть передусім його члени. Але якщо більшість співвласників не є членами, то тут можливі варіанти дій
Цитувати
Але зараз питання в іншому. ЖБК пропонує укласти свій варант договору, про всі недоліки якого я вже писав. Законних підстав ухилятися від підписання договору взагалі, я не маю. Тут або приймати їх варіант, або подавати свій, створений на основі типового.
Ким себе позиціонує сам ЖБК? Виробник, виконавець, балансоутримувач, управитель. Для договору по ПМКУ 529 ЖБК має бути виконавцем послуги УБіПТ. Якщо ЖБК сам визнає себе виконавцем, то виконання всіх норм ЗУ Про ЖКП, постанов КМУ щодо тарифів він автоматично отримує "бонусом". Сам типовий договір по ПМКУ 529 створювався не для ЖБК, а для ЖРЕПів. Тому і важко їм його "натягнути" на себе. Просто КМУ створив типові договори для ЖРЕПів (Договір про надання послуг УБіПТ), для ОСББ (Договір відносин власників житлових і нежитлових приміщень та управителя), але ось для ЖБК такого спеціального типового договору створено не було!

17
Тому питання — вимагати від ЖБК додаток з цими тарифами чи ні?
Я міркував так: тарифи все одно вони будуть піднімати і межа — це тарифи ОМС. Так краще одразу їх мати у якості додатка до договору.
Не тарифи, а внески. І Ви як співвласник маєте змогу безпосередньо впливати на їх розмір. Ходіть на збори, спілкуйтеся із іншими співвласниками та формуйте розмір внесків. Це ваш будинок, а ЖБК - це всі ви.

18
Если ЖСК исполнитель ж-к услуг, то на каком основании (подтверждение в уставе), если ЖСК обеспечивает предоставление услуг, законом установлено заключение договора на предоставление ж-к услуг только с исполнителем услуг и договор в этом случае с ЖСК будет здесь незаконным.

Сьогодні реалії щодо діяльності ЖБК змінилися. Багато ЖБК "порозумнішали"! Законодавство містить прогалини стосовно діяльності ЖБК і все залежить від того, як позиціонує себе саме ЖБК. Якщо ЖБК саме визнає себе виконавцем/виробником ЖКП, то ваші слова мають рацію. Але "розумні" ЖБК займають позицію за якою вони як неприбуткові організації не є виробниками/виконавцями. На сьогодні ЖБК - це особа, яка здійснює управління в багатоквартирному будинку відповідно до рішення співвласників, які є членами ЖБК. А далі виникає питання, а за які кошти? І ось тут виникають внески на проведення капітального ремонту, на експлуатацію будинку і прибудинкової території. Якщо ЖБК збирає з співвласників саме внески, то норми ЗУ Про ЖКП до нього застосовуватися не можуть. Це опосередковано підтверджує ПКМУ №860
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/860-2013-%D0%BF 
Цитувати
1. Установити, що для надання пільг та субсидій для відшкодування витрат на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій мешканцям житлових будинків, у яких створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (житлово-будівельні кооперативи), застосовується розмір внесків, що спрямовуються на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (з розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири), визначений загальними зборами об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (житлово-будівельного кооперативу), але не більше найвищого тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, встановленого відповідним органом місцевого самоврядування для будинків такої самої поверховості, а у разі їх відсутності - не більше найвищого тарифу на такі послуги, встановленого відповідним органом місцевого самоврядування.

У ПМКУ чітко відокремлено внески від тарифу. Більше того, внески затверджуються загальними зборами, їх розмір визначають самі ОСББ чи ЖБК. Але КМУ перестраховується і застерігає, що для надання пільг та субсидій держава буде "визнавати" їх в розмірі не більшому найвищого тарифу на послуги  з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Адже ЖБК має право встановити розмір внесків, які перевищує той тариф.

19
Запитання по ЖКП / Re: виключення из жск
« : 23 Листопада 2015, 11:45:05 »
это вы не поняли сути вопроса , а стращать и учить  меня не надо вы еще мелко плавали , судя по вашим ответам! в таких "консультациях" я не нуждаюсь!
Для того что бы ваши вопросы было возможно понять, их следует грамотно формулировать. Но с изложением сути, и культурой общения у Вас явно не сложилось!
Олимпийских высот Вам в свободном плаваньи!

20
Запитання по ЖКП / Re: виключення из жск
« : 20 Листопада 2015, 14:10:03 »
вопрос как раз не в долгах а правах собственности и собственника выбывшего члена ЖСК, вотношениях с ЖСК войдите в тему . а потом отжигайте. С Долгами я сам разберусь!
На форумі встановлені правила поведінки. Їх дотримання є обов"язковим і для Вас. Не раджу переходити на особистості.
Ви на початку зверталися щодо
Цитувати
Автор: виктор андреевич
« : 26 Квітня 2015, 11:52:46 »
    Цитата
..... ПАй  выплачен в 1991г.,  Квартира приватизирована в 2003г.  имеет ся свидетельство о праве собственности,в 2005 г. жена- член ЖБК подано заявление о добровольном выходе из ЖСК. Опасаюсь как бы не начала выселять по суду всех членов семьи   исключенного члена ЖСК, не смотря на явную противоправность таких действий , т.к. для собственника членство в ЖСК не лишает права пользования, владения и распоряжения и в целом прав собственности, а сучетом выхода из ЖБК 10 лет назад и подавно , но не хочется судебной нервотрепки. Прошу форумчан  советов в поддержку моих прав и анализа сложившейся ситуации особенно ценным будут советы людей попадавших в такую ситуацию и владеющих конкретными правовыми знаниями применимыми к такой ситуции.
Ви зверталися по консультацію?
Вам було її надано в системному зв"язку з нормами ЦК, спеціальних ЗУ, рішень КСУ. Можливо Ви не спроможні зрозуміти суті написаного....
Цитувати
« Reply #4 : 27 Квітня 2015, 14:04:40 »
Давно все вирішено на рівні законів: ст.384 ЦКУ,  ЗУ "Про приватизацію державного житлового фонду" та тлумачень, які надані КССУ в рішенні по справі Справа N 1-22/2011.
Кооперативна квартира спочатку є приватною власністю кооперативу як юридичної особи, а після повної виплати членом кооперативу пайового внеску переходить в його приватну власність як фізичної особи (ст. 384 ЦКУ). Існує нюанс стосовно строку виплати паю. Сьогодні відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» право власності на нерухомість підлягає обов’язковій державній реєстрації і виникає з моменту такої реєстрації. У той же час, відповідно до раніше діючого ЗУ «Про власність» право власності члена житлового кооперативу на квартиру виникало з моменту виплати паю і не вимагало реєстрації. КСУ пояснив, що  до всього  власники   квартир   дво-   або багатоквартирних  житлових  будинків  та  житлових   приміщень   у гуртожитку,  незалежно від підстав набуття права власності на такі квартири,  житлові   приміщення,   є   співвласниками   допоміжних приміщень   у   будинку   чи  гуртожитку,  технічного  обладнання, елементів зовнішнього благоустрою.
Таким чином після виплати член ЖБК стає повноправним власником квартири і співвласником багатоквартирного будинку. Положення статуту ЖБК не можуть порушувати прав власника гарантованих законом! володіти і використувати для проживання власну квартиру.
Вибуття члена ЖБК, який повністю сплатив пай за квартиру, з числа членів ЖБК не має наслідком припинення права власності на квартиру, якщо таке право було зареєстроване у порядку встановленому законом!

21
Запитання по ЖКП / Re: Внески вЖСК
« : 20 Листопада 2015, 12:11:27 »
Чем еще регулируются взаимоотношения между жильцами дома , которые не являются членами ЖСК кроме устава ЖСК .Добиться полного текста устава не могу полный отказ с уставом даже по суду!
Передусім Цивільним кодексом України. В будинках ЖБК слід вести мову не про мешканців будинку, а про власників квартир. Стосунки виникають між ЖБК, який виступає в якості управителя від імені власників - членів ЖСК, з одного боку і власником окремої квартири, як співвласником будинку. Власник повинен утримувати майно: окрему квартиру і нести частку витрат на утримання спільного майна у будинку. Щодо витрат на утримання спільного майна будинку, то вони визначаються ЖБК, як особою яка забезпечує виконання функцій управління будинком. Ви можете не бути членом ЖБК. Тоді Вам правомірно не нададуть Статут. Бо Статут - це внутрішній документ ЖБК, а ви не є його членом. Але стосовно об"єктів права власності у вас із ЖБК існують відносини. Якщо ЖБК несе витрати на утримання і обслуговування спільного майна, ці кошти збори ЖБК затвердили в кошторисі надходжень/внесків і витрат на утримання будинку - тоді ЖБК має право вимагати від Вас сплати вашої частки цих витрат. Такі стосунки мають регулюватися не договором про надання ЖКП. Радше мову вести про договір взаємовідносин між управителем і співвласником. Але сплачувати свою частку фактичних витрат на утримання будинку ви повинні. Саме за такою схемою стягується ЖБК через суд заборгованість зі сплати внесків квартировласниками на утримання спільного майна (будинку та прибудинкової території).

22
Есть решение горсовета про утверждение проекта землеотвода и передачу участка в собственность юрлицу семилетней давности.
Выводы профильных управлений (экологии, культурного наследия и др.), согласовывающие проект землеотвода выданы с нарушением законодательства (передача рекреационнных земель под строительство). Они сейчас отменяются соответствующими министерствами.
Есть ли судебная практика по признанию уважительной подобной причины для восстановления срока исковой давности подачи административного иска о признании незаконным и отмене такого решения горсовета? Возможны еще какие либо варианты восстановления сроков исковой давности в таком случае?
Звертатися до суду щодо поновлення строків позовної давності Ви можете. Але необхідно обгрунтувати чому саме Ви цей строк пропустили. Чи Ви знали, що рішення є незаконним з моменту прийняття. Чи діяла міськрада в межах повноважень та у спосіб, який визначений законом. Чому ви неоскаржували рішення вчасно? Які саме ваші права ним порушено? Яким чином через сім років скасовуються погодження? Як що це є наслідком судових рішень, то це одна справа. А якщо це роблять такі ж інші клерки, які і надавали погодження - це ще питання хто з них правий?

23
Словом все что у меня есть это моя акт претензия, отказ ЖКХ, фото плохого состояния дома(швы, потеки, разбитая отмостка, цоколь и тд.) По сути за ремонт всего этого я плачу, а ремонта не получаю.
В подвал, крышу и на чердак меня вообще не пускают,чтобы удостоверится в предоставлении услуг по их ремонту и уборке, хотя я имею на это полное право.
Искал примеры встречных исков, нашел ссылки на вашу старую копию форума, но они не открываются.
Подскажите пожалуйста что мне делать?!! Отчаянье от недостаточного владения законами для составления встречного иска, беззаконие и безнаказанность ЖЕКов и вообще сводит с ума.
Я ведь не отказываюсь платить, но когда заставляют платить практически ни за что уже совсем другое дело. Дома уже не новые, держатся только на своей савдеповской качественности постройки, очень не хочется что бы однажды все посыпалось на голову, а жеки умыли руки с незаконно выбитыми деньгами с доверчивых и бездействующих жильцов.
По-перше, вам слід подати до суду свої письмові заперечення на позов та докази на їх підтвердження. Без матеріалів справи (позовної заяви, ваших заперечень та інших документів) давати конкретні поради не вбачається можливим.
По-друге, ваші претензії, які оформлені після подання судового позову, вже не мають сенсу. Акти-претензії слід було складати значно раніше до подання позову.
По-третє, для перевірки розміру позовних вимог радив би з"ясувати наступні обставини: Чи є позивач виконавцем ЖКП згідно ЗУ Про ЖКП? Яким рішенням ОМС підтверджується такий його статус? Чи є позивач балансоутримувачем будинку і який документ це підтверджує? Чи затверджував ОМС для вашого виконавця тариф на послугу УБтПТ? Чи розрахунок заборгованості виконано за чинним тарифом? Які складові послуги включено до тарифу? Чи всі ці складові послуги виконуються/надаються згідно з періодичністю, яка затверджена рішенням ОМС?
Відповіді на ці запитання дозволять вам підготувати обгрунтовані заперечення. Інакше шансів відбити позов в вас обмаль.

24
еще хотел сросить по поводу печати и штампа будинкоуправления 28унр - законна ли такая печать в договоре?
А в чем заключаются сомнения в законности? Все печати должны были проходить регистрацию в дозвильной системе МВС. Не вижу оснований ставить печать под сомнение...

25
Чинне законодаство нічого не говорить про те, що при недостатньо розвиненій інженерній інфраструктурі НЕ МОЖНА давати дозволи на нові будівництва?
Інфраструктура розвивається разом з будівництвом, паралельно. Всі забудовники беруть фінансову участь у розвитку інфраструктури населених пунктів, перераховуючі кошти цільовий внесок до відповідного фонду ОМС. А вже він повинен дбати про цю інфраструктуру.

26
Почему на запрос отвечает не персонально Цибулько ,а ее начальство? Ведь я обращался в будинкоуправлвння 28 унр,а ответила администрация 28унр - такое разве допускается?
Ну так на то оно и начальство что бы решать кому да на что отвечать. А если чисто по праву, то если все эти субъекты входят в одно юридическое лицо, то никаких претензий относительно  ответа не должно быть. Юридическое лицо само определяет полномочия своих сотрудников и компетенцию.

27
Спасибо!
А если спросить повторно,таким образом? И хочу запросить такие же данные у исполнителя услуги по ЦО - "ЕВРО-РЕКОНСТРУКЦИИ"
Обратиться то можно. Укажите на неправомерность прошлого отказа (жалоба), можете ссылаться именно на нормы ЗУ Про доступ к публичной информации, ЗУ Про ЖКУ, ЗУ О защите прав потребителей. Согласно их положениям исполнитель обязан предоставлять потребителям информацию о структуре тарифа на услуги, периодичность, сроки предоставления услуг и их характеристики. Но это все только конкретно относительно Вас, об услугах соседей Вы информацию требовать не можете! И уясните предмет обращения к каждому из субъектов. За что отвечает 28 УВР, а за что ЦО Евро-Реконструкция.

28
ВЫКЛАДЫВАЮ...
Относительно ответа по ЦО, то  28 УВР откровенно лукавит. Они выборочно цитируют вам в ответе ст.13 ЗУ Про доступ к публичной информации они, видимо, умышленно. Ведь в  полном виде эта статья содержит норму, которая и их причисляет к розпорядителям информации
Цитувати
Стаття 13. Розпорядники інформації

1. Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються:
1) суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання;
2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів;
3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб'єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов'язаної з виконанням їхніх обов'язків;
4) суб'єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.
2. До розпорядників інформації, зобов'язаних оприлюднювати та надавати за запитами інформацію, визначену в цій статті, у порядку, передбаченому цим Законом, прирівнюються суб'єкти господарювання, які володіють:
1) інформацією про стан довкілля;
2) інформацією про якість харчових продуктів і предметів побуту;
3) інформацією про аварії, катастрофи, небезпечні природні явища та інші надзвичайні події, що сталися або можуть статися і загрожують здоров'ю та безпеці громадян;
4) іншою інформацією, що становить суспільний інтерес (суспільно необхідною інформацією).
3. На розпорядників інформації, визначених у пунктах 2, 3, 4 частини першої та в частині другій цієї статті, вимоги цього Закону поширюються лише в частині оприлюднення та надання відповідної інформації за запитами.
Информация про ЖКУ несомненно представляет общественный интерес для жителей в доме. Кроме того, 28 УВР несомненно является субъектом хозяйствования, который наделен специальными правами (управитель, исполнитель ЖКУ в доме) и должен предоставлять информацию про условия и цены на свои услуги. Так что в этой части их отказ не основан на нормах права.
Кроме того, новацией есть ЗУ Про особенности осуществления права собственности в многоквартирном доме
Цитувати
Стаття 6. Права співвласників багатоквартирного будинку
1. Співвласники мають право:
1) вільно користуватися спільним майном багатоквартирного будинку з урахуванням умов та обмежень, встановлених законом або рішенням співвласників;
2) брати участь в управлінні багатоквартирним будинком особисто або через представника;
3) одержувати інформацію про технічний стан спільного майна багатоквартирного будинку, умови його утримання та експлуатації, витрати на утримання спільного майна багатоквартирного будинку та надходження, отримані від його використання;
4) безоплатно одержувати інформацію про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку і площу таких квартир та приміщень у порядку і межах, визначених законом;
5) ознайомлюватися з рішеннями (протоколами) зборів співвласників, листками опитування, робити з них копії;
6) на відшкодування винною особою збитків, завданих спільному майну багатоквартирного будинку, у розмірі, що відповідає частці кожного співвласника;
7) інші права, визначені законом.

Стаття 11. Управління багатоквартирним будинком управителем
1. Управління багатоквартирним будинком управителем здійснюється на підставі договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком.
2. Вартість послуг з управління багатоквартирним будинком визначається за згодою сторін та зазначається у договорі з управителем.
3. Умови договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком повинні відповідати умовам типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
4. Істотними умовами договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком є:
1) перелік послуг;
2) права і обов’язки сторін;
3) ціна на послуги;
4) строк дії договору.
5. Якщо зборами співвласників прийнято рішення про укладення договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, такий договір (зміни до нього) підписується співвласником (співвласниками), уповноваженим (уповноваженими) на це рішенням зборів співвласників. Такий договір підписується на умовах, затверджених зборами співвласників, та є обов’язковим для виконання всіма співвласниками.
Управитель протягом одного місяця після підписання з ним договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком (змін до нього) зобов’язаний надати або надіслати рекомендованим листом кожному співвласнику примірник такого договору (змін до нього), завірений підписом і печаткою управителя (за її наявності).
6. Договір з управителем укладається строком на один рік. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово іншу сторону про відмову від договору, договір вважається продовженим на наступний однорічний строк.
До договорів, предметом яких не є управління багатоквартирним будинком, передбачене частиною шостою цієї статті, обмеження щодо строку договору не застосовується.

Стаття 12. Витрати на управління багатоквартирним будинком
1. Витрати на управління багатоквартирним будинком включають:
1) витрати на утримання, реконструкцію, реставрацію, проведення поточного і капітального ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирному будинку;
2) витрати на оплату комунальних послуг стосовно спільного майна багатоквартирного будинку;
3) витрати на сплату винагороди управителю в разі його залучення;
4) інші витрати, передбачені рішенням співвласників або законом.
2. Витрати на управління багатоквартирним будинком розподіляються між співвласниками пропорційно до їхніх часток співвласника, якщо рішенням зборів співвласників або законодавством не передбачено іншого порядку розподілу витрат.
3. Невикористання власником належної йому квартири чи нежитлового приміщення або відмова від використання спільного майна не є підставою для ухилення від здійснення витрат на управління багатоквартирним будинком.
4. Зобов’язання із здійснення витрат на управління багатоквартирним будинком у разі здачі в найм (оренду) квартир та/або нежитлових приміщень державної або комунальної власності несуть наймачі (орендарі) таких квартир та/або приміщень.



29
Сегодня пришел ответ на иформ. запрос по перерасчету за гарячую воду!
Снабжение гарячей водой и ЦО это две разные услуги и существуют независимо друг от друга, как котлеты и мухи!
Вы информ. запрос относительно какого предмета спора подавали? Ответ Вы разместили, а где же сам Ваш запрос? Прислушайтесь к советам с форума. Их дают люди, которые имеют опыт судебных разбирательств и исходя из своемго опыта (пусть иногда даже негативного) могут реально оценивать обстоятельства.
Цвет воды в ванне - это лишь картинка, вы составили акт-претензию в порядке ЗУ О ЖКП? Если нет, то можете и дальше продолжать упражняться в фотомастерстве, но реальной пользы для решения своего вопроса не получите. Вы получили обоснованный ответ от исполнителя, какие у Вас есть документы для возражений.

30
Как раз в моем случае,кто платил и сколько, очень важный момент,т.к. есть разные оплаты,при равных площадях квартир.На мой взгляд - это тоже не маловажная деталь.
Вы как школьник, который на оглашении результатов контрольной сравнивает свою контрольную с соседской, и требует пояснений от чего у соседа по парте 5, а у него 4.
Для любого суда важным будет установить правильность начислений за ЦО именно по вашей квартире, сколько платят соседи - это не ваш вопрос, суд в это вникать не будет.  Это договорные взаимоотношения между исполнителем услуги ЦО и квартировладецльцем. Если Вы хотите решить свой конкретный вопрос, то должны просто потребовать изучить структуру тарифа, который применялся для начислений по ЦО для вашей квартиры. Этот тариф должен быть утвержден один для всех потребителей в вашем доме, начисления должны производиться в соответствии с ним. Но может быть, что некотрые новопостроенные помещения не подключены к ЦО (например, отсутствуют радиаторы и т.д.). Вот тогда необходимо оконкретно разбираться учтена или нет их площадь в расчете тарифа на ЦО, какие основания для этого.
Вам первоочередно надо получить официальный документ, который фиксирует отапливаемую площадь вашего дома, ежемесячные данные о покупке товарной продукции - тепловой энергии. Вот тогда будет возможность хоть что то анализировать.

Сторінок: 1 [2] 3 4 ... 41

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email