'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Форум => Запитання по ЖКП => Тема розпочата: roma_08_09@ukr.net від 17 Грудня 2015, 19:02:29

Назва: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 17 Грудня 2015, 19:02:29
Доброго вечора!!! ситуація слідуюча, я є інвалідом війни 2 групи, маю приватизовану трьохкімнатну квартиру на 5 поверсі 5 поверхового будинку, балансоутримувачем будинку є міськрада (або ВУЖКГ, ще дізнаюсь), тобто обєднання співвласників багатоквартирних будинків не створене. Я, як власник квартири перебуваю у договірних відносинах з місцевим ВУЖГ, зокрема мною укладені договори щодонадання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та договір про надання послуг з постачання холодної води та водовідведення(на основі типових договорів). Зіштовхнувся зі слідуючою проблемою, покриття даху будинку перебуває в поганому стані (будинок побудовано в 1991 році, з того часу ремонт не робився), покриття потріскалось і вода почала попадати на техповерх а звідти на загальний коридор 5 поверху, дивом не залило квартиру. Звернувся до ВУЖКГ з вимогою провести ремонт даху, відповідь надіслали слідуючу, що по нашому будинку вони не надають таку послугу, так як майже всі мешканці відмовились від неї і від деяких інших послуг (чи мають право мешканці будинку відмовитись без моєї згоди??), я відмови ніякої не писав. Спираючись на законодавство "дають зрозуміти" що "ви є власником приватизованої квартири, отже на праві співласності володієте і іншими частинами будинку", але після мого звернення на Урядову гарячу лінію все таки зробили точковий ремонт даху і перебілили коридор. Порадьте, проконсультуйте, як мені діяти (бажанно з посиланням на законодавчі акти), як змусити ВУЖКГ провести ремонт даху в майбутньому, коридорів, як змусити виконувати обовязки згідно договору між мною та ВУЖКГ??? прикріплюю фото мого останього звернення і відповіді ВУЖКГ, для повної картини  того що відбувається, можливо в когось були подібні випадки. Коли усно звертаюсь до ЖЕКУ зустрічаю повне нерозуміння, ніякої інформації дізнатись толком неможна. Буду радий будь-які інформації, порадам, якщо потрібні фото договорів, пишіть, зроблю!!!! з повагою Анатолій.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 17 Грудня 2015, 20:01:12
А де рішення ОМС про затвердження тарифу і структури тарифу?
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 17 Грудня 2015, 20:10:53
Дякую за відповідь. В мене на руках окрім вищевказаних договорів про обслуговування будинку та водопостачання нічого немає. ЖЕК взагалі не інформував про зміни, формування тарифів та інші питання. Я зазначені Вами документи можу отримати в ЖЕКу??? проконсультуте, які ще документи необхідно витребувати в ЖЕК???
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Перо від 17 Грудня 2015, 20:13:56
Цитувати
Порадьте, проконсультуйте, як мені діяти (бажанно з посиланням на законодавчі акти)


Для початку подайте балансоутримувачу акт-претензію щодо неналежного утримання будинку і вимогою привести покриття даху будинку у стан, який має відповідати експлуатаційним характеристикам. Після отримання відписки або відсутності відповіді підписуєте акт мешканцями 5-го поверху і починайте готуватися до суду.
Нормативно-правові акти (НПА) викладені тут:
http://gro-za.org/forum/index.php/board,23.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php/board,23.0.html)
Близька до Вашої була і є картина у дописувача assia (Пошуком по Форуму у правому верхньому куту). Але через неправильно складені вимоги він програв позов. Зараз я склав інший, у наступному році буде слухання. Натомість, у його повідомленнях знайдете посилання на НПА.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 17 Грудня 2015, 20:18:25
дякую за відповідь!!!
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 17 Грудня 2015, 20:27:32
чи можуть жителі будинку відмовлятись від послуг ЖЕКу, тобто вирішувати без мого відома і моїх пропозицій, що портібно а що ні??? навіть беручи до уваги те що всі жителі будинку є співвласниками, то стаття 369 Цивільного кодексу передбачає, що "Розпоряджання майном, що є у спільній сумісній власності, здійснюється за згодою всіх співвласників.", тобто без згоди абсолютно всіх власників квартир, в тому числі і моєї ні від чого відмовитись не вийде, тим більше ОСББ не створено, чи можливо я неправильно зрозумів зміст даної статтї???
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 17 Грудня 2015, 20:38:44
Перо - "Для початку подайте балансоутримувачу акт-претензію щодо неналежного утримання будинку і вимогою привести покриття даху будинку у стан, який має відповідати експлуатаційним характеристикам."

Тобто саме балансоутримувач будинку повинен утримувати будинок в належному стані і слідкувати за утриманням будинку в належному експлуатаційному стані???
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 17 Грудня 2015, 21:04:53
чи можуть жителі будинку відмовлятись від послуг ЖЕКу,

Взагалі ПКМУ 869 відмови не передбачає. Відмову передбачала ПКМУ 529, але не будь-яку відмову:
Цитувати
За результатами громадських слухань перелік послуг за  кожним будинком   може  бути  зменшено  виконавцем  порівняно  з  типовим
переліком за умови одержання у строк до 30 днів з дати  проведення громадських   слухань   оформленого   письмово   в   установленому законодавством  порядку  рішення   власників   житлових   будинків (гуртожитків),    власників    квартир   (житлових   приміщень   у гуртожитках),  власників нежитлових приміщень у житлових  будинках (гуртожитках)  про  забезпечення  надання  послуг,  запропонований виконавцем перелік яких зменшено.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-%D0%BF/ed20090912 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-%D0%BF/ed20090912)
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 17 Грудня 2015, 21:22:11
Юрій Васильович, дуже дякую Вам за консультацію, підскажіть, які, на Вашу думку, документи, рішення, інше, потрібно витребувати в ЖЕКу, органах місцевого самоврядування для подальшого забезпечення своєї позиції, оскарження бездіяльності ЖЕКу??? на данний момент в мене в наявності лише договори щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та договір про надання послуг з постачання холодної води та водовідведення і все. сьогодні контролер ЖЕКу повідомив що необхідно ще укласти договір про відвезення твердих побутових відходів, в мене його небуло взагалі НІКОЛИ, хоча в рахунку до оплати сумма за данну послугу вказавалась постійно.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 17 Грудня 2015, 21:43:22
Подайте до ОМС запити і отримайте перелік послуг та рішення по затвердження тарифів на ці послуги.  По послузі з утримання будинку обов'язково зі структурою послуги.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 17 Грудня 2015, 21:49:04
Дуже дякую Вам!!! завтра ж це зроблю!!!!
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 19:38:24
в продовження теми. Мною було надіслано інформаційних запит на адресу ВУЖКГ та міської ради....
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 19:49:49
отримав відповідь...
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 19:59:13
неможу прикріпити і відправити зображення, "викидає" із сайту. пише помилка-  Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, a.drovalev@gmail.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.. спробую пізніще.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 20:01:12
...
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 20:03:13
...
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 20:03:50
...
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 20:06:27
...
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 20:07:01
...
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 20:08:19
...
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 21:10:11
підскажіть мої подальші дії, що на Вашу думку в данних відповідях суперечить законодавству України, можливо дії нашого ВУЖКГ є в якісь частині незаконними???
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 30 Січня 2016, 22:55:12
Закон
Цитувати
2) своєчасно вживати заходів щодо усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням житлово-комунальних послуг, що виникли з власної вини;
4) за власний рахунок ремонтувати та міняти санітарно-технічні прилади і пристрої, обладнання, що вийшли з ладу з його вини;
5) оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом;
Неполадки дворової каналізації не Ваші проблеми.
Санітарно-технічні прилади і пристрої, обладнання розташовані в квартирі.
Для будинків підключених до централізованої каналізації послуга "викачки нечистот" законом не передбачена.
Додаткові послуги надаються лише за окремо укладеним договором і не є обов'язковими.
Ви можете не оплачувати "викачку".
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 23:11:09
"Для будинків підключених до централізованої каналізації послуга "викачки нечистот" законом не передбачена" - підскажіть будь-ласка на який законодавчий акт( судове рішення, норму права) можна спиратись відстоюючи данну позицію перед ЖЕКом???
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 30 Січня 2016, 23:22:16
Рішення ОМС про тариф потрібно бачити з додатком. Додаток потрібно витребувати у ОМС, а не у ВУЖКГ.
Якщо додаток аналогічний відповіді ВУЖКГ, то потрібно подавати скаргу до АМКУ. (Взагалі, потрібно було оскаржувати рішення ОМС у суді, як таке, що не відповідає нормам ПКМУ № 869 - 2011р.  Але строк 6 місяців). Для  АМКУ строк - 5 років.  ПКМУ не дозволяє "викидати" з тарифу ремонт покрівлі.
Взагалі потрібно від ВУЖГК витребувати розрахунок тарифу у повному обсязі і перевірити його. Тариф на освітлення МЗК більше тарифів на обслуговування інженерних систем?
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 23:24:08
ВУЖКГ у відповіді вказало ".... ВУЖКГ послуга икачка рідких нечистот надається на підставі учної чи письмової заяви жителів будинку, за результатами послуги підписується наряд, згідно якого розраховується сума до оплати, яка ділиться порівну на кількість прописаних в домоволодінні осіб", письмових заяв мені для ознайомлення не надали, моєї заяви небуло, підскажіть будь-ласка чи є це законним, і яким способом домогтися скасування нарахування суми до оплати за дану "послугу", які мої дії мають бути????
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 30 Січня 2016, 23:25:06
Рішення ОМС про тариф потрібно бачити з додатком. Додаток потрібно витребувати у ОМС, а не у ВУЖКГ.
Якщо додаток аналогічний відповіді ВУЖКГ, то потрібно подавати скаргу до АМКУ. (Взагалі, потрібно було оскаржувати рішення ОМС у суді, як таке, що не відповідає нормам ПКМУ № 869 - 2011р.  Але строк 6 місяців). Для  АМКУ строк - 5 років.  ПКМУ не дозволяє "викидати" з тарифу ремонт покрівлі.
Взагалі потрібно від ВУЖГК витребувати розрахунок тарифу у повному обсязі і перевірити його. Тариф на освітлення МЗК більше тарифів на обслуговування інженерних систем?
Дивіться ЗУ "Про ЖКП" і ПКМУ  № 869.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 23:28:18
на Вашу думку як можна тлумачити і розуміти наступне.... за що варто мені звернути увагу, з чим тут можна поспорити...
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 30 Січня 2016, 23:29:48
ВУЖКГ у відповіді вказало ".... ВУЖКГ послуга икачка рідких нечистот надається на підставі учної чи письмової заяви жителів будинку, за результатами послуги підписується наряд, згідно якого розраховується сума до оплати, яка ділиться порівну на кількість прописаних в домоволодінні осіб", письмових заяв мені для ознайомлення не надали, моєї заяви небуло, підскажіть будь-ласка чи є це законним, і яким способом домогтися скасування нарахування суми до оплати за дану "послугу", які мої дії мають бути????
То не є викачка з вигрібних ям. То чистка каналізації.  Такої послуги нема. Гроші не віддадуть. Потрібен судовий позов. Відсутність Вашої заяви - відсутність доказів замовлення Вами послуги.  Нема замовлення - нарахування є незаконними.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 23:32:10
Юрію Васильовичу, дуже вдячний Вам за консультацію!!! займусь опрацюванням законодавчих актів які Ви порадили. дякую!!!
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 30 Січня 2016, 23:33:40
"Тариф на освітлення МЗК більше тарифів на обслуговування інженерних систем?" - на Вашу думку це не є нормальним????
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 30 Січня 2016, 23:39:48
на Вашу думку як можна тлумачити і розуміти наступне.... за що варто мені звернути увагу, з чим тут можна поспорити...
Додаткові послуги на те і є додатковими, що б  їх замовляти окремо. Рішення теж треба бачити.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 31 Січня 2016, 14:11:47
на Вашу думку як можна тлумачити і розуміти наступне.... за що варто мені звернути увагу, з чим тут можна поспорити...
Додаткові послуги на те і є додатковими, що б  їх замовляти окремо. Рішення теж треба бачити.

ось рішення з додатком...
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 31 Січня 2016, 17:17:53
Нема додатку з переліком постуг (структури тарифу).
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 31 Січня 2016, 17:33:53
Нема додатку з переліком постуг (структури тарифу).

наскільки я зрозумів структура послуги по утриманні будинку це та сама інформація що мені надали у відповіді (обведена червоним кольором) але вона повинна бути розписана і оформлена додатком до рішення ОМС??? або можливо підкажіть зразок, як вона має бути оформлена. завтра піду витребовувати.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 31 Січня 2016, 17:52:42
Так повинно бути Рішення ОМС про затвердження
Цитувати
2.  Виконавець  надає  послуги  відповідно  до  встановленого рішенням  органу  місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності  та строків надання послуг, копія якого додається до цього договору.
ПКМУ № 529.
Цитувати
Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.
ПКМУ № 869.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 01 Лютого 2016, 22:55:10
Цитувати
Ви зазначили -" ПКМУ не дозволяє "викидати" з тарифу ремонт покрівлі.", підскажіть будь-ласка який це пункт якої постанови?
Дивіться ЗУ "Про ЖКП" і ПКМУ  № 869.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 03 Лютого 2016, 18:49:08
доброго дня!!! був в міськраді, хотів витребувати саме структуру тарифу по свому будинку, саме рішення про затвердження тарифу є, додаток є той що я завантажив, а от додатку самого з структурою тарифу до данного рішення НЕМАЄ!!!! зіслались на те що даний додаток наєвний в минулорічних рішеннях, він кажуть не мінявся,  тобто є в них лише рішення з одним додатком (фото яких я і завантажив в данну тему) а додаток з структурою тарифу відсутній!!!! попросив знайти попередє рішення за минулі роки, де є , так як вони сказали"додаток про структуру тарифу, обіцяли знайти і перетелефонувати, на жаль дзвінка небуло, видно не знайшли:)  завтра піду виясняти, підскажіть будь ласка, чи можливо таке що рішення про затвердження видане в 2015 році, а додаток про структуру тарифу діє ще з попередніх до 2015 років??? як мені діяти в даній ситуації??? порадьте будь ласка!!!!!
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 03 Лютого 2016, 23:23:58
Беріть попередній. Можливо він окремим рішенням.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 04 Лютого 2016, 12:57:03
проконсультуйте будь-ласка, вчора, з представниками ВУЖКГ, було складено акт-претензію щодо неналежного ненадання, а в частині і взагалі ненадання послуг з утримання будинку, в частині освітлення місць загального користування. сьогодні бригада електриків ВУЖКГ провела роботу по усуненню недоліків, але мене вона незадовільняє, вона на мою думку проведена неякісно і не в повному обсязі. питання які цікавлять, чи повинна робота яка проведена по акті претензії здаватись ВУЖКГ безпосередньо заявнику??? чи взагалі передбачено прийняття проведеної роботи??? яким чином це здійснюється??? яким чином я повинен висловити ВУЖКГ незадоволення якістю проведеної роботи??? чи передбачено документально кількість лампочок яка повина освітлювати коридор загального користування, підїзд, прибудинкову територію??? дякую!!!
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 05 Лютого 2016, 14:35:53
Складення актів прийому-здачі виконаних робіт законодавством не передбачене. Деякі комунальники їх складають.  Підписують у будь-кого, навіть в іншому під'їзді.
Вам на акт-претензію повинні надати  письмову відповідь.
Якщо недоліки не усунено, або усунено не в повному обсязі, Ви вправі вимагати складенння акту-претензії ще.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 18 Лютого 2016, 11:41:07
місяць назад мною було викликано представника ЖЕК та спільно з ним складено акт-претензії стосовно неналежної якості освітлення підїзду, та відсутності каналізаційних люків прибудинкової каналізації (будинок та прибудинкова каналізація перебуває на балансі ЖЕКу. сьогодні отримав відповіді на акти претензії.... шановні форумчани, порадьте, проконсультуйте, чи є такі відповіді відповідними чинному законодавству?? що можливо на Вашу думку не так в даних відповідях?? за що можна "зачіпитись" та який порядок моїх подальших дій??? з повагою.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 18 Лютого 2016, 14:24:26
По люках. Вам нема підстав хвилюватись за оплату, в тариф не входить. Заміна люків, то проблема КП. Тому ні яких "додаткових" послуг.  Відповідь зберігайте, буде доказом, якщо спробують стягувати за "додаткову" послугу.   Відкритий колодязь є об'єктом небезпеки. Тому подаєте заяви про неналежне утримання каналізаційних мереж, що може призвести до нещасних випадків,  спочатку до КП. Потім до ОМС.
По освітленню. Не зрозуміло що то за "неналежної якості освітлення підїзду". Вам повідомляють, що вартість ламп в тариф не входить. Може бути. Витребуйте розрахунок складової тарифу "освітлення МЗК". Якщо в розрахунку лампи не включені, то їх  закуповувати мають самі мешканці. Купили, викликали електрика з КП, він повкручував.
Скарги потрібно подавати вчасно. У Вас реакція КП на заяву вчасна. Підстав для перерахунку нема. Якщо у Вас є зареєстровані скарги що подані раніш з цього ж приводу, то маєте право вимагати перерахунок з дати заяви до дати ремонту.
Цікаве інше, в переліку послуг нема "поточного ремонту конструктивних елементів будинку". Тобто на ремонт покрівлі грошей не передбачено. Відмовитися від таакої послуги не є можливим. Подавайте скаргу на дії КП (по розрахунку) та ОМС (по затвердженню) щодо незаконного тарифу.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 18 Лютого 2016, 15:17:57
"неналежна якість освітлення підїзду" то я взагальному написав, суть проблеми була в тому, що на підїзд було лише пару лампочок, деякі поверхи були в темноті, лампочки були відсутні і плафони відсутні, також в деяких місцях були оголені проводи, які стирчали зі стіни.

"Цікаве інше, в переліку послуг нема "поточного ремонту конструктивних елементів будинку". Тобто на ремонт покрівлі грошей не передбачено. Відмовитися від таакої послуги не є можливим. Подавайте скаргу на дії КП (по розрахунку) та ОМС (по затвердженню) щодо незаконного тарифу." - підскажіть будь ласка де вказано, що відмовитись не є можливим???

ще одне, на дії ЖЕК (по розрахунку) і ОМС (по затвердженню) куди скаргу подавати??? в самий ОМС чи в інший орган???

"Витребуйте розрахунок складової тарифу "освітлення МЗК"" - витребовувати в ЖЕК чи в ОМС?
дякую Вам за консультацію.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 18 Лютого 2016, 18:39:23
Цитувати
куди скаргу подавати???
Вибачте, не дописав. У АМКУ!
Цитувати
витребовувати в ЖЕК чи в ОМС?
Та і там, і там.
Цитувати
деякі поверхи були в темноті, лампочки були відсутні і плафони відсутні,
Де нема патронів для ламп, можна вимагати перерахунку. Якщо скарга вчасно зареєстрована, а реакції не було.
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 18 Лютого 2016, 20:27:32
проконсультуйте будь-ласка данний документ не є розрахунком складової тарифу "освітлення МЗК"???
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 18 Лютого 2016, 21:38:21
У будинку є підкачування води?
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 18 Лютого 2016, 21:44:11
насос підкачки води наявний, стоїть в підвальному приміщенні. але тиск нормальний не дає, вода на пятий поверх доходить слабким напором
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 18 Лютого 2016, 23:01:07
Питання в тому працює  насос чи ні, є витрати електроенергії на його роботу?  Бо на освітлення стільки не тратиться..
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: roma_08_09@ukr.net від 18 Лютого 2016, 23:41:09
так, насос працює постійно, коли бувають перебої з електропостачання, і мотор не працює, то води вище третього поверху немає
Назва: Re: ВУЖКГ відмовляється...
Відправлено: Юрій Васильович від 19 Лютого 2016, 01:02:23
проконсультуйте будь-ласка данний документ не є розрахунком складової тарифу "освітлення МЗК"???
Так це він. Вартість ламп не врахована.  Не відома потужність електродвигуна, тому перевірити витрати електроенергії не можливо. В іншому питань нема.