'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Київенерго замінює індукційні електролічильники несправними електронними  (Прочитано 39082 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Усім, кому вже замінили старі електролічильники на сучасні електронні слід перевірити, чи не обдурює вас Київенерго. Така подія сталася за адресою вул. Смоленська, 5/1, кв. 22 у м. Києві, коли 28.01.2010 р. інженер Енергозбуту демонтував старий лічильник у розподільчому щиту на 8-му поверсі першого під'їзду будинку, встановив електронний і залишив довідку зі своїм автографом. Після цього новий прилад обліку почав нараховувати "спожиту" електроенергію навіть при повному відключенні квартири від пакетного вимикача, та ще й не в маленьких обсягах - по 10 кВт-г щодоби, тобто більше 300 кВт-г за місяць, а раніше ці показники не перевищували 150-170 кВт-г. Недолік був виявлений вже на четвертий день, тобто 01 лютого 2010 р., після чого було подано три скарги до Енергозбуту Київенерго, відбулося одне відвідування МСД-8 власником квартири, а віз і нині там.
Лічильник "обліковує", контора пише. Маємо перспективу вирішення спору у судовому порядку.
« Останнє редагування: 19 Березня 2010, 21:51:14 від gro-za »
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

Маю таку саму проблему, і саме 10 кВт-г на добу. Лічильник НІК 2102-04. На сайті виробника з цього приводу сказано наступне http://www.nik.net.ua/content/faqview/ru/id,130/. Перевірити докладно лічильник поки що не було змоги за браком часу.
 
Після цього новий прилад обліку почав нараховувати "спожиту" електроенергію навіть при повному відключенні квартири від пакетного вимикача,

Якщо є більш докладна інформація про цей експеримент: час повного відключення електроенергії, кількість нарахованої енергії за цей час, спробую повторити експеримент в себе найближчим часом у тих самих умовах.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Маю таку саму проблему, і саме 10 кВт-г на добу. Лічильник НІК 2102-04. На сайті виробника з цього приводу сказано наступне http://www.nik.net.ua/content/faqview/ru/id,130/. Перевірити докладно лічильник поки що не було змоги за браком часу.
 
Після цього новий прилад обліку почав нараховувати "спожиту" електроенергію навіть при повному відключенні квартири від пакетного вимикача,

Якщо є більш докладна інформація про цей експеримент: час повного відключення електроенергії, кількість нарахованої енергії за цей час, спробую повторити експеримент в себе найближчим часом у тих самих умовах.

Сьогодні маю відвідати цей будинок о 15-00, обіцяли, що надійде також представник МСД-8 "Енергозбуту Київенерго" для складання акту. Коли повернусь додому, повідомлю про нові наслідки розслідування цієї детективної історії.
================================================
Повернувшись, повідомляю:
О 15:06 прибула представник МСД-8 АЕК "Київенерго" для складання Акту обстеження розрахункових приладів обліку електроенергії (так він офіційно називається).  Зазначено, що лічильник розташований "Сходова клітина", № лічильника 700671 тип лічильника СО-ЭА09, показники 000555, наявність пломб АК "Київенерго" - є, № 6343109 оранжева, в лічильнику горить індикатор "Сеть" - мигає, горить зелений індикатор "К2", "К1" не горить. Це свідчить про неоднаковість сили струму фази і нейтралі, що є в свою чергу наслідком або неправильного підключення лічильника до внутрішньо-будинкової електромережі, або несправності ново-встановленого лічильника.
Пообіцяла в понеділок 22.03.2010 передати Акт керівництву.
Світлокопії Акту та поданих раніше скарг будуть долучатися до цього повідомлення по мірі їх виготовлення.
Найбільш цікаво, що працівники МСД-8 протягом усього спірного періоду кілька разів міняли свою позицію. На початку вони відхилили претензію, мотивуючи відсутністю доказів про взяття ново-встановленого лічильника на баланс. Через деякий час була інша сентенція - поклали вину на житлово-експлуатаційну організацію, хоч вона сном-духом не могла дізнатися навіть про заміну лічильника. Все було зроблено інкогніто. Потім була рекомендація викликати електрика з ЖЕКу (у нас ЖЕКу вже 2 роки немає, замість нього утворене КП "Індустріальне"). Викликали електрика. Як і слід було очікувати, він нічого не виявив, оскільки не мав права порушувати пломби Київенерго. Коли складався акт обстеження, представник МСД-8 знову запропонувала зобов'язати електрика ЖЕКу усунути неполадки. Я став заперечувати, мотивуючи тим, що лічильник і пломби є власністю Київенерго. Несанкціоноване втручання може мати своїм наслідком штрафні санкції, примусове відключення від електропостачання і вирішення спору в суді, але вже без електропостачання квартири. Як Київенерго уявляє собі такий розвиток подій? Нарешті погодилися, що виправляти помилку повинен безпосередній винуватець.
Крім того, був проведений хвилюючий експеримент, а саме, електропостачання квартири вимикачем в електрощитку відключили, однак лічильник продовжував підраховувати неіснуючі обсяги спожитої електроенергії, причому досить інтенсивно. Це зафіксовано на двох фотознімках з відмітками дати та часу, які також будуть приєднані до даного повідомлення.
Наші наступні дії - звернення по телефону до служби контролю "Київенерго" і подання претензії до голови правління компанії. Далі - позов на захист прав споживачів.  До вирішення проблеми доведеться платити відповідно до середніх показників минулих періодів.
========================
P.S. Світлокопії (4 шт.) долучені. Фотознімки лічильника при відключенні електропостачання у наступному повідомленні.
« Останнє редагування: 20 Березня 2010, 09:49:27 від gro-za »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Результати фіксування показників лічильника при відключенні електропостачання квартири.
На першому фото - внутрішня начинка електрощита. На другому зафіксовані показання лічильника о 16:06:52, на третьому - о 16:35:44. Пройшло 28 хв. 52 сек., тобто 0,48 години. Різниця показань становить 0,15 кВт-г. За добу набереться 0,15*24/0,48=7,5 кВт-г, а за місяць - 7,5*30=225 кВт-г. І це при повній відсутності фактичного споживання електроенергії.
Вищий пілотаж Електрозбуту!
« Останнє редагування: 19 Березня 2010, 21:55:53 від gro-za »
Записаний

UserDN

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1
    • Перегляд профілю

Маю таку саму проблему, і саме 10 кВт-г на добу. Лічильник НІК 2102-04. На сайті виробника з цього приводу сказано наступне http://www.nik.net.ua/content/faqview/ru/id,130/. Перевірити докладно лічильник поки що не було змоги за браком часу.
 
Після цього новий прилад обліку почав нараховувати "спожиту" електроенергію навіть при повному відключенні квартири від пакетного вимикача,

Якщо є більш докладна інформація про цей експеримент: час повного відключення електроенергії, кількість нарахованої енергії за цей час, спробую повторити експеримент в себе найближчим часом у тих самих умовах.

Сьогодні маю відвідати цей будинок о 15-00, обіцяли, що надійде також представник МСД-8 "Енергозбуту Київенерго" для складання акту. Коли повернусь додому, повідомлю про нові наслідки розслідування цієї детективної історії.
================================================
"Сеть" - мигає, горить зелений індикатор "К2", "К1" не горить. Це свідчить про неоднаковість сили струму фази і нейтралі, що є в свою чергу наслідком або неправильного підключення лічильника до внутрішньо-будинкової електромережі, або несправності ново-встановленого лічильника.


А исходя их вышесказанного Вами  "Це свідчить про неоднаковість сили струму фази і нейтралі"   -  в этом направлении стоит и копать. Обычно входной автомат/автоматы отсекают фазный провод. Соответственно, ноль остается неразорванным. Нынешние нормы и не рекомендуют (не допускают) делать это. и в случае, если ноль в квартире где-то закорочен на землю (водопровод, отопление, арматура железобетона в идеале)-  неизбежно возникают "уравнительные токи". (я не хочу в форуме вдаваться в тонкости и детали теории трехфазных цепей и основ ТОЭ). Тем более что этаж - 8 Вы указали, о симметрии нагрузки на фазы стоит лишь мечтать, как о выполнении ЖЭКами постанов КМУ :-). А многолетний опыт и практические замеры не раз подтверждали "смещение" нуля относительно земли, иногда доходило до 5-15В и уровнительном токе в случае замыкания нуля на землю до 1-3А, т.е. результаты очень напоминают Ваши расчитанные 0,312 кВт ч. Индукционному счетчику это не мешало, а вот электронный -  ему все-равно что считать

Новые счетчики, в отличие от индукционных, измеряют ток и по фазе и по нулю, + еще и диференциальную составляющую по модулю. И все это идет в нарастающие показания. Энергетики в требовании "диагностики причин" были правы. Есть очень-очень большая вероятность того, что они отдернут от выхода счетчика провода, и "он станет как вкопанный". 
    Так что попробуйте исключить "паразитную землю" в пределах квартиры, ну а если там все в порядке  - тогда уж точно счетчик глючный. В конце концом померяйте токи в нуле и фазе при отключенной квартире. Судя по фотке щита - затруднений быть не должно, поломбы не затрагиваются, шины доступны

Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Новые счетчики, в отличие от индукционных, измеряют ток и по фазе и по нулю, + еще и диференциальную составляющую по модулю. И все это идет в нарастающие показания. Энергетики в требовании "диагностики причин" были правы. Есть очень-очень большая вероятность того, что они отдернут от выхода счетчика провода, и "он станет как вкопанный". 
    Так что попробуйте исключить "паразитную землю" в пределах квартиры, ну а если там все в порядке  - тогда уж точно счетчик глючный. В конце концом померяйте токи в нуле и фазе при отключенной квартире. Судя по фотке щита - затруднений быть не должно, поломбы не затрагиваются, шины доступны
Цитувати
Нынешние нормы и не рекомендуют (не допускают) делать это. и в случае, если ноль в квартире где-то закорочен на землю (водопровод, отопление, арматура железобетона в идеале)-  неизбежно возникают "уравнительные токи". (я не хочу в форуме вдаваться в тонкости и детали теории трехфазных цепей и основ ТОЭ).
Дякую за відгук, можливо він стане в нагоді комусь з відвідувачів. Що стосується основ ТОЕ, то вони мені добре відомі, маю аж два вчені ступені (кандидата та доктора) та два вчені звання (доцент та професор), плюс диплом інженера радіозв'язку. Однак, я маю претензії не до житлово-експлуатаційної організації, а до електропостачальника, який при заміні лічильника не вжив заходів по усуненню помилок підключення. То нехай електропостачальник та КП "Індустріальне" з'ясовують між собою, хто з них не дотримується умов договору.
Що стосується обладнання квартири, то корпус пральної машини, наприклад, повинен приєднуватися до заземлення ванни, а ванна в свою чергу приєднана до будинкової шини заземлення. Інакше не можна, бо будуть порушення правил безпеки.
У даному випадку, на підставі отриманих доказів,  як представник за довіреністю, надішлю претензію до вищого керівництва АЕК "Київенерго". У разі подальшого зволікання  буде поданий позов до суду на захист прав споживача, відшкодування матеріальної (якщо буде), та моральної шкоди (вже є).
Претензія буде оприлюднена у цій темі, і подальші дії також.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Виявляється, Київенерго не ликом шите!
http://www.kievenergo.com.ua/keinform.php?artid=3563 - Київенерго відкриває пряму телефонну лінію служби безпеки Компанії. Ну, прямо, як Черновецький - "мер усіх киян". Почитайте:
Цитувати
З 11 січня 2010 року за номером 201-58-65 у АК «Київенерго» почне працювати пряма телефонна лінія служби безпеки Компанії. За цим телефоном споживачі матимуть можливість проінформувати керівництво про неякісне виконання службових обов’язків працівниками Київенерго.
«Ми шукаємо та використовуємо всі методи та способи для отримання зворотного зв’язку у ланцюзі «постачальник — споживач». Впродовж 2009 року служба безпеки Київенерго усунула чимало порушень всередині Компанії. Відкриття прямої лінії - це ще один з напрямків планомірної та систематичної роботи зі споживачами, яку наразі впроваджує Компанія», - відмітив директор безпеки АК «Київенерго» Олександр Родін.
Дзвінки на пряму лінію служби безпеки дозволять оперативно реагувати на порушення та неякісну роботу працівників енергокомпанії та покращити якість обслуговування споживачів. При цьому людина, яка дзвонитиме, в разі надання своїх контактів для зворотного зв’язку буде мати можливість ознайомитися з результатами перевірки її повідомлення. Службою безпеки використовуватимуться два види фіксації дзвінків: технічний (звукозапис) та документальний (запис у спеціальному журналі з відміткою про прийняті заходи). В робочий час дзвінки буде приймати черговий працівник служби безпеки, в неробочий дзвінки фіксуватимуться в автоматичному режимі.
«Служба безпеки щомісяця буде звітуватися про дзвінки споживачі вперед Головою правління з наданням довідки про результати перевірки цих дзвінків, тому ми маємо бути об’єктивними. Вважаю, що у разі, якщо споживачі своїми повідомленнями вкажуть нам на наші прорахунки –це піде на користь як нам, так і споживачам», - наголосив Олександр Родін.
Нагадаємо, що в Компании також працює телефонна інформаційно-довідкова служба 1588, яка здійснює прийом інформації та надає роз’яснення споживачам щодо всіх аспектів роботи Київенерго.
     Дата:    18.12.2009


А тт відгуки киян:
http://www.kievenergo.com.ua/keinform.php?artid=3563&viewcomment=1  -  Коментарі до публікації - Київенерго відкриває пряму телефонну лінію служби безпеки Компанії
Цитувати
   
Віктор Іванович
Служба Безпеки насправді в суботу не реагує на дзвінки. Моя претензія щодо неякісної роботи працівників Київенерго та неналежну якість обслуговування споживачів оприлюднена тут -
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4694.0.html
Прошу відреагувати.
Мій телефон/факс 457-40-72, мобільний тел. 050-448-1-844.
     Дата: 20.03.2010 (13:36)

Анастасия
Может и не сюда..но мне надо заключит договор с киевэнерго, куда обращаться и как связаться по телефону и какие документы надо
     Дата: 18.03.2010 (17:28)

Тимофей
На протяжении 2х месяцев информируем службу безопасности Вашей компании о незаконном подключении кафе\\\" Огни Баку\\\" находящееся по ул Бабушкина,напротив домов 25-27.Результат нулевой! Вероятно руководство вашей компании устраивает такой подход к решению этой проблемы.Воруют, ну и ладно!Зачем тогда надо было создавать такую службу? \\\"За цим телефоном споживачі матимуть можливість проінформувати керівництво про неякісне виконання службових обов’язків працівниками Київенерго\\\".Красиво сказано,а на деле? Очередная показуха или коррупция внутри Вашей компании!
     Дата: 13.03.2010 (22:33)

Василий
Ул. Героев днепра 20, 5 подъезд 8 этаж кв 173 - за 1 месяц 3-х комн. кв-ра аж 7 кВт. Служба безпезпеки - не работает!!!
     Дата: 03.03.2010 (23:16)
 
тоня
позвонила и никто не поднял трубку..(19.02.1010)
     Дата: 19.02.2010 (11:27)
 
Анна
Добрый день!!
Я понимаю, что у вас есть право отключать свет за неуплату. Но только тогда, когда я получала уведомление о том, что у меня долг!!!Я плачу исправно каждый месяц!!
И то что ваши сотрудники работают в \"Киевэнерго\" не дает им никакого права хамить нам, жителям этого города. Я просто так не оставлю эту ситуацию. Если они не включат мне сегодня свет - я сама его включу себе. И подам суд.
     Дата: 05.02.2010 (09:56)
 
Грэг
Проблема - по ул. Героев Днепра 20, 5 подъезд, 8 этаж, кто-то поменял провода в щитовой, электрики из ЖЭКа - были в шоке. Прошу заменить все счетчики на электрические, чтобы не лазили. по тел 15-88 сказали обратиться ы ЖЭК, ЖЭК - отправил в КИЕВЭНЕРГО. Прошу разобраться.
     Дата: 02.02.2010 (21:54)
 
Добрий день!
Вас турбує мешканка житлового будинку по ву. Іскрівська 11. Вже три дні підряд(24,25,26 січня 2010р) вечорами в будинку відсутня електроенергія з 17 години і до 24 . На дзвінок за номером 15-88 , або взагалі не беруть слухавку , або ж якщо навіть вдалося додзвонитися то відповідають :\"А вы что, хотели чтобы свет по щучьему велению появился \" , або ж так :\" Никто не звонит , только вы одна звоните , если в одном окне не горит свет , это не значит что в доме нет света \". При цьому, світло відсутнє не в одному будинку , а в трьох.А \"НИКТО НЕ ЗВОНИТ\" лише тому , що оператори знімають слухавки щоб не відповідати на тел. дзвінки . Тому дуже прошу Вас надати реквізити керівника даного напрямку , для офіційного зверненя з скаргою від мешканців будинку .
Заздалегідь Вам вдячна .
     Дата: 27.01.2010 (10:51)
 
шторм
зачем дублировать службы? и так штаты раздуты до не приличия. сокращают не там где надо!!!!!!!!!
     Дата: 24.01.2010 (19:08)
 
шторм
оклеветать можно любого. очень много потребителей, которые агрессивно настроены на работников компании. этот метод не улучшит работу, надо вкладывать средства и обновлять изношенное оборудование (повышать надежность), а не собирать сплетни.
     Дата: 24.01.2010 (19:06)

игорь
Сорок минут слушал гкдки втркбку так и не дождался,вот так работает ваша информационная служба 23-01-2010 19-00
     Дата: 23.01.2010 (19:28)

Олег Александрович
В мае 2008г по ул.Бабушкина, напротив домов 25-27 было самовольно установленно кафе(МАФ)(вручены приписы на демонтаж №002021 10.06.09№002977 26.06.09.КМДА). При этом владельцами незаконно было произведено подключение данного оъекта к электро сети!(воздушной магистрали)Подключение производилось частными лицами без работников "Киевэнегро".Данное подключение проводилось с гребейшими тенологическими нарушениями(после подключения к "воздушке"кабель без защитного рукава пустили прямо под землю).Сейчас по нему ходят люди,в том числе и дети!! 19.07.2010 на данном объекте пропало злектроснабжение,хозяева кафе при помощи частных лиц произвели очередное незаконное подключение к трансформаторной подстанции находящейся напротив дома 23 по ул. Бабушкина,кинув "воздушку".Шевченковское отд. "Киевэнерго"на данное нарушение не реагирует(возможно из корыстных побуждений)! Прошу принять меры к устранению нарушений или злоупотреблений в Вашей организации и наведению законного порядка!
     Дата: 20.01.2010 (17:03)
 
Олександр
Доброшо ранку, турбує Вас житель пр-т. Курбаса Л. 10Г кв. 77. З учорашнього вечора (29.12.2009) немае електроенергії в квартирі. Прошк Вас відреагувати.
     Дата: 30.12.2009 (07:52)
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Не сподівався, що така проблема, як вирішення скарги на неправильно встановлений працівниками Київенерго електролічильник, виросте до глобального рівня. Як виявилося, в Київенерго існує ще так звана "Інформаційна служба" 0-88, 201-58-79, яка ніякі скарги не фіксує, ніякої корисної інформації не надає. То для чого ми повинні оплачувати їх бездіяльність (у складі тарифу на електроенергію)? Те ж стосується Служби Безпеки 201-58-65, яка у неробочі дні ніби-то повинна фіксувати звернення електронним способом (факсом?), однак по вказаному на сайті телефону ніякої реакції в суботу отримати не можна.
З іншого боку, диспетчерська служба КП "Індустріальне", яка обслуговує цей будинок, подібні скарги на неправильне функціонування електролічильника також не фіксує. Як пояснила диспетчер Карпенко Олена Миколаївна (457-88-73), тому що не заведений спеціальний журнал. Я їй пригрозив судом, тоді вона змилостивилася, і повідомила, що моя скарга зафіксована за № 1 (бачите як, за номером один!), а її зміст буде переданий головному інженеру, інженеру по електропостачанню та електрику. Я пояснив, що факт звернення зі скаргою саме до КП "Індустріального" мені буде потрібний у якості доказу в майбутньому судовому процесі проти Киїенерго та КП "Індустріальне". Інакше можна отримати запитання в суді "А ви зверталися?".
Зверталися, зверталися, неодноразово, ось докази, Ваша честь!
Присоромив трохи Олену Миколаївну, спитав, а якби у неї була подібна проблема, то чи сподобалося б їй при наявності "гарячих ліній" ще й оббивати пороги "слуг народу". Сказала, що мабуть ні. В Дніпровському районі, де вона проживає, нічого подібного не трапляється, а реакція на скарги миттєва. То може мешканці зазначеного району підтвердять чи спростують цю інформацію?
« Останнє редагування: 20 Березня 2010, 15:11:14 від gro-za »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Про Київенерго - це ще не все. Ось додатково:

Едуард Соколовський призначений на посаду Голови правління енергокомпанії.

http://kyivenergo.ua/ua/for-consumers/2010-03-03-08-37-56/183-2010-03-03-06-22-47/8629-2010-03-03  - Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії
Цитувати
На виконання постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12.03.2009 № 299 в АК «Київенерго» створено Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії.


http://kyivenergo.ua/ua/press-service/contacts-for-journalists  -  Контакти
Цитувати
Для звернень представників ЗМІ:
Департамент корпоративних комунікацій АК "Київенерго"
(044) 201-5857, факс (044) 201-5867
Україна, 01001, м. Київ, пл. І.Франка, 5
Журналістські інформаційні запити надсилати на адресу: pubrel@kievenergo.com.ua
Для звернень споживачів:
Інформаційно-довідкова служба: 1588 або 201-5879
Міжрайонні сервісні дільниці Енергозбуту

Як бачите, служб чимало, толку ніякого. А чи вистачає тоді працівників робочих професій, а не дармоїдів?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Боротьба з Київенерго продовжується на всіх фронтах:
pubrel@kievenergo.com.ua 
Цитувати
Доброго дня!
Як кореспондент всеукраїнської газети "Правдошукач" (редакційне посвідчення № 6), а також громадський правозахисник (сайт http://gro-za.org), маю честь звернути Вашу увагу на неподобства в компанії "Київенерго", які викликають справедливе обурення споживачів.
Конкретний випадок викладений у розділі ФОРУМ->Все про захист прав споживачів побутових та торгівельних послуг > Київенерго замінює індукційні електролічильники несправними електронними
сайту http://gro-za.org, тема http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4694.0.html
Сподіваюсь на адекватну реакцію з Вашого боку, оскільки вжиті до цього часу заходи не привели до вирішення проблеми, болючої, на жаль, для багатьох киян.
Додаток у вкладенні - копія посвідчення.
З повагою,
Віктор Іванович Куля
тел/факс 457-40-72,
тел. 050-448-1-844

Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

{...} Новые счетчики, в отличие от индукционных, измеряют ток и по фазе и по нулю, + еще и диференциальную составляющую по модулю. И все это идет в нарастающие показания. Энергетики в требовании "диагностики причин" были правы. Есть очень-очень большая вероятность того, что они отдернут от выхода счетчика провода, и "он станет как вкопанный". {...}

"Кстаті, о птічках":
Не всі електронні лічильники, які встановлює "Київенерго" замість індукційних, контролюють наявність різниці потенціалів між заземляючим та нульовим проводами. І не всі ведуть облік енергії, що може перетікати між названими вузлами. На доданих фото показаний електрощиток, до якого підключені  квартири №№ 259, 260, 261 будинку  46-А по вул. В. Гетьмана. Київенерго недавно (з півроку тому назад) поміняло всі електролічильники, але тільки у випадку квартири № 261 був встановлений електронний лічильник СОЕ-50288 виробництва компанії "РОСТОК", а двом іншим замінили на такі самі індукційні, очевидно, заради "відмивання" коштів. Як видно з фото, ніяких "прибамбасів" цей лічильник не має, приєднання просте й прозоре, а головне ніяке перетікання електроенергії не призводить до невірних показань. Якщо квартиру відключити, то лічильник дійсно стоїть на місці, як вкопаний. І статистика споживання електроенергії не зазнала змін.
« Останнє редагування: 20 Березня 2010, 16:33:04 від gro-za »
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

На другому зафіксовані показання лічильника о 16:06:52, на третьому - о 16:35:44. Пройшло 28 хв. 52 сек., тобто 0,48 години. Різниця показань становить 0,15 кВт-г.

Не мій випадок. Судячи з вищенаведеного, та 6400 імп/КВт-г, світлодіод живлення у наведеному експерименті індикував імпульс (мигав) приблизно раз у дві сек. У мене ввечері, за відсутності роботи кухоних приладів, лічильник, також з 6400 імп/КВт-г, відраховує імпульс раз у три секунди, вночі приблизно раз у дев'ять секунд.
Тобто у випадку що розглядається, однозначно невірне підключення.
« Останнє редагування: 20 Березня 2010, 19:27:16 від Андрій »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

От чим поки-що завершилися наші вимушені дії:

Цитувати
АЕК «Київенерго»
Голові правління Соколовському Е.С.
пл. І. Франка, 5, м. Київ, 01001

Дєнкова Ірина Вікторівна,
вул. Смоленська, 5/1, кв. 22,
м. Київ, 03057

Представник Дєнкової І.В. –
Куля Віктор Іванович,
вул. В. Гетьмана, 46-А, кв. 261,
м. Київ, 03058
тел./факс 457-40-72, тел. 050-448-1-844,
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4694.0.html

22 березня 2010 р.


ПРЕТЕНЗІЯ
щодо неналежного обслуговування приладу обліку електричної енергії

Шановний Едуарде Степановичу!

Вимушений звернутися до Вас з цією претензією, оскільки на протязі майже двох місяців відповідні служби АЕК «Київенерго» не вжили належних заходів до усунення недоліків, допущених працівниками СВП «Енергозбут Київенерго» 28 січня 2010 р. у процесі планової заміни приладів поквартирного обліку електроенергії в коридорі 8-го поверху будинку № 5/1 по вул. Смоленській. Факт заміни електролічильника  за адресою вул. Смоленська, буд 5/1, кв. 22 (знятий № 4982869, тип СО-5, покази 5768; встановлений № 700671, тип СО-ЭА, покази 000001) підтверджується Довідкою від 28.01.2010 р., виданою представником СВП С. Волинцем (копія у Додатку 1 до цієї претензії).

Як виявилося через кілька днів після даної події, електролічильник став враховувати обсяги енергії, яка в дійсності мешканцями квартири № 22 не споживаються і не підлягають оплаті. Ці надмірні обсяги досить значні, сумірні з фактичним енергоспоживанням до заміни лічильника. Виникла загроза оплати послуг з електропостачання у подвійному розмірі, з чим власник квартири Дєнкова І.В. погодитися не може.

У зв’язку з підозрою Дєнкової І.В. щодо неправильного функціонування лічильника вона, згідно з п. 42 «Правил користування електричною енергією для населення», затверджених постановою КМУ № 799 (в редакції від  06 червня 2007 р.), невідкладно, 01.03.2010 р. повідомила енергопостачальника по телефону 206-48-35 про недоліки в роботі приладу і невідповідності його показів за лютий 2010 р. Однак, їй відповіли, що з цього приводу слід звернутися  до Комунального підприємства «Індустріальне», що не передбачене Правилами. Тим не менше, Дєнкова І.В. викликала електрика КП, який не виявив технічних недоліків електропроводки і порадив звернутися до МСД-8 за адресою вул. Довженка, 12-б.  Це звернення не дало наслідків, оскільки 05 березня 2010 р. її повідомили, що лічильник не перебуває на балансі МСД. Дані факти підтверджується претензією на адресу СВП «Енергозбут Київенерго», вул. Мельникова, 31, поданою рекомендованим поштовим відправленням від 09 березня 2020 р. за № 030570327153 2, яке згідно з повідомленням про вручення доставлене адресату 11.03.2010 р. (копія у Додатку 2). Однак, до цього часу ніякої реакції від СВП не настало.

Тоді вона повторно звернулася до МСД-8, на цей раз відповідно до п. 14 Правил з письмовою претензією від 18 березня 2010 р., зареєстрованою в той же день під вх. № 10/256 (Додаток 3). Наступного дня представник МСД №8 Мушта В.П. провела обстеження приладу обліку у присутності власника квартири та її представника, про що склала відповідний Акт від 19 березня 2010 р. (копія у Додатку 4). Згідно з Актом, у лічильнику спрацьовує індикатор К2, який відповідно до написів на передній панелі свідчить неоднаковість сили струму в проводах фази та нейтралі. Чому представник СВП, який замінив лічильник, не звернув увагу на цей недолік – залишається загадкою.

Після цього ми з Дєнковою І.В. повели фотофіксування на місці події. На доданих фото- таблицях 000001, 000002, 000002 відображені внутрішній вигляд електрощитка з ново-встановленими лічильниками, а також чотири послідовні показання лічильника № 700671 станом на 2010/03/19 о 15:53:14, 15:53:42, 16:06:52, 16:35:44 при повністю відключеному електропостачанню квартири № 22. Дата і час на фотознімках автоматично проставляються цифровою фотокамерою.  Носій інформації збережений і може бути досліджений, як доказ. Факти, викладені у попередніх претензіях, знову знайшли своє підтвердження. Лічильник враховує надмірно значні обсяги енергії, яка фактично не споживається, тобто прилад виявився непридатним для обліку фактичного споживання.

Оскільки відповідно до п. 17 Правил енергопостачальник повинен відновити облік електричної енергії протягом 3 місяців, а постачання електричної енергії без обліку понад цей строк забороняється, ми вимушені звернутися з даною претензією. Без сумніву, у разі подальшого зволікання з боку АЕК «Київенерго» щодо відновлення коректного обліку можуть виникнути небажані наслідки для обох сторін, у чому ми не зацікавлені.
 
Звертаємося до Вас, шановний Едуарде Степановичу, з проханням невідкладно вжити заходів для усунення недоліків обліку електроспоживання у зазначеній квартирі, з дотриманням вимог п. 29 Правил, згідно з яким на перевірку приладу обліку представником енергопостачальника відводиться 20 днів.  Просимо також дозволити до усунення недоліків обліку здійснювати розрахунки за електроенергію з 28 січня 2010 р. на підставі п. 33 Правил  відповідно до середньомісячного споживання.

Письмову відповідь просимо направити на адресу представника.

Додатки:

1.   Копія Довідки від 28.01.2010 р.
2.   Копія претензії від 09.03.2010 р. (з повідомленням про вручення та фіскальним чеком на звороті).
3.   Копія претензії до МСДЕ від 18 березня 2010 р. (вх. № 10/256).
4.   Копія Акту обстеження від 19 березня 2010 р.
5.   Фототаблиця 000001 від 19.03.2010 р. з фіксацією показань лічильника о 15:52:37.
6.   Фототаблиця 000002 від 19.03.2010 р. з фіксацією о 15:53:14 та о 15:53:42.
7.   Фототаблиця 000002 від 19.03.2010 р. з фіксацією о 16:06:52 та о 16:35:44.
8.   Копія довіреності представника.

Представник Дєнкової І.В.,
Громадський правозахисник                                                    Куля В.І.



« Останнє редагування: 25 Березня 2010, 14:48:32 від gro-za »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Виявляється, що скарги на "самоход" електролічильника СО-ЭА 09  не є рідкістю.
Виробник: ПО "Коммунар", г.Харьков
Коммунарсчетмаш СО-ЭА 09

Скарги тут - http://forum.od.ua/archive/index.php/t-20736.html , проте й фольклору немало.
Ось деякі повідомлення:
Цитувати
GRENADER
14.03.2009, 01:03

А еще у меня такой вопрос к знатокам.
Уже писала раньше, что накручивает счетчик по 600 кВт*ч не понятно откуда. Интересную вещь пронаблюдала. Раз через раз, если выключить абсолютно все потребление, счетчик продолжает крутить. Очень-очень преочень медленно, но я вижу, что крутится. Стоит ли заваривать кашу в плане отдачи на поверку и т.д. или лучше сразу менять да и все и не тратить время, деньги и нервы (особенно если с 1 аперля введут 1 грн за 1 кВт*ч для потребителей, у которых свыше 400 кВт)?

Лучше берите НИК,надежнее.По поводу того что крутит то во всех старых счетчиках был так называемый самоход.На новых такого быть не должно.Если счетчик новый его не надо отдавать на проверку.Да и накручивать 600 кВт это что то многовато.Хотя если бойлер,отопление,электрическое то может.

GRENADER
12.07.2009, 22:50
Кто подскажет о таком:
Все тот же счетчик СО ЭА09, ставит облэнерго, но ставит не думая, просто вместо старого. У многих горят светодиоды информируя о тм, что токи по фазному и нулевому проводам разные.
Так вот может ли этот счетчик считать нергию только по нулевому проводу?
Например он считает по тому проводу где максимум тока, в результате пока у вас есть нагрузка то все правильно, когда все отключено то (олбразно говоря) заблудший соседский ток по нулю начинает считаться вашим счетчиком, ибо счетчик не подключен напрямую в вашу квартиру, а подключен (ноль имеется в виду) через корпус щитка.
И облэнерго это выгодно, а что по фазному все посчитано, а тут есть шара еще и по чуть-чуть снять с абонентов по нулю. С миру по нитке.....

В этом счетчике три светодиода .Первый мигает и показывает работу счетчика,вторые два указывают на то что токи в фазном и нулевом проводнике разные.Тоесть у вас идет утечка где то.Типа воруете.Смотря какие горят.Этот счетчик не может считать потребление по нулевому проводнику.У него счетный механизм только в фазном проводнике.
Есть счетчики у которых измерительные шунты стоят и в нулевом и фазном проводнике.Это сделано для того чотб можно было не соблюдать правильность подключения.Если потребление по фазному и нулевому проводнику разные то тоже будет гореть индикатор и он будет считать меньше.
У вас в квартире не может быть заблудших токов и тем более соседских.
Конечно при условии что с вашей проводкой все нормально и на ней никто из ваших соседей не сидит.

На жаль, техпаспорту чи іншої документації на цей лічильник знайти не вдалося. Можливо, про щось корисне можна дізнатися у продавців. Один з найближчих магазинів розташований за адресою бул. Лепсе, 8 у м. Києві. Спробую отримати у них схему підключення лічильника до мережі. На зображенні електрощитка  http://gro-za.org/forum/index.php?action=dlattach;topic=4694.0;attach=383 можна побачити два приєднані до клем лічильника проводи справа, які не пов'язані ні з шинами фаз (їх три), ні з заземленням корпусу щитка, а підключені кудись поверхом вище. Хто і коли ці проводи змонтував і навіщо - невідомо, як і їх роль. Принаймі для індукційних лічильників вони не були потрібні. Можна лише здогадуватися про їх роль ...
« Останнє редагування: 22 Березня 2010, 15:03:35 від gro-za »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Магазин за адресою бул. Лепсе, 8 торгує електролічильниками по базарному принципу. Тобто, реклама на сайті є, а лічильників насправді немає. Документації теж. Цей лічильник типу СО-ЭА 09 якийся дивний, усі ним торгують, але ні в кого його немає, крім Київенерго.
Що стосується останнього, то сьогодні по телефону отримав повідомлення, що у Всесоюзний день сміху, тобто 01 квітня 2010 р. о 15:30, мою скаргу на ім'я голови правління Київенерго будуть розглядати уповноважені представники цієї компанії з належним контрольно-вимірювальним обладнанням, за участю представника КП "Індустріальне",  якого безпідставно вважають власником внутрішньобудинкових електромереж, та з моєю участю.  А вчора два не зовсім уповноважені від Київенерго інкогніто черговий раз обстежили розподільчий щит на 8-му поверсі будинку, до якого висновку дійшли - невідомо. Як повідомив уповноважений, вони прибули лише пересвідчитися, чи існує такий щиток, і чи фотографія, додана до скарги, відповідає натурі.
Продовження далі ...
« Останнє редагування: 30 Березня 2010, 17:14:33 від gro-za »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email