'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Капремонт мережі: в тарифі ХВ чи утриманні будинку? Допоможіть порадою!  (Прочитано 15028 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Завхоз

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
    • Email

То навіщо було збирати гроші? -
Представник П/П "......" завірив старшого по будинку що так вийде мешканцям дешевше,бо в них якісь накрутки.

А що при  тарифі у 2.06 грн.на кв. м (за всі роботи з утримання будинку) на поточний ремонт ( це ж тільки частина від 2.06) за місяць буде 100грн.? Це ж  яка у Вас площа?
В протоколі малось на увазі ПО 200 грн. (будинок довоєнний,32 квартири по 75 м2)
На жаль у рішенні виконкому № 995 структура тарифу ( тобто вартість кожної складової окремо) не зазначена. У Вас є ці дані з офіційних  джерел? Якщо ні, то що ж тоді ви можете надати суду на підтвердження цих +200 грн.

Я надав розрахункову книжку про оплату комунальних послуг за два місяці та в справі є акт виконаних робіт де цифра вирахоаується матиматично.
 В суді я зазначив шо як-би П/П "....." належним чином надавало послуги то аварії не виникло-б,а видавати  ремонт який за розмірами кваліфікується як капитальний спочатку за поточний,а потім за ліквідацію аварії - це омана мешканців,тиому-що останній ремонт мережі був в 1978 році і тому цю трубу рве раз за разом.
Можна ознайомитись з Вашими доводами стосовно тип.договору?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Представник П/П "......" завірив старшого по будинку що так вийде мешканцям дешевше,бо в них якісь накрутки.
Моє питання було риторичне. Старшого по будинку потрібно було обирати такого, щоб "дружив" з арифметикою і хоч трохи розумівся на НПА по жкг. Він же повинен був мати, читати і розуміти рішення виконкому № 995, яке говорить, що поточний та аварійний ремонти виконуються за рахунок граничного тарифу.
Цитувати
В протоколі малось на увазі ПО 200 грн.
"Малось на увазі ПО 200 грн." та " Зібрати кошти на закупівлю матеріалів у розмірі 200грн." не є тотожним. До речі, в протоколі нема пункту про збір коштів на оплату виконання робіт.
Цитувати
Я надав розрахункову книжку про оплату комунальних послуг за два місяці
У Вас тариф 2,06 грн., площа 75 кв. м., місячний платіж становитиме 154,50 грн. з яких підстав Ви вважаєте, що вартість послуги з поточного ремонту становить 100 грн. а вартість інших 7 послуг з обовїязкового переліку лише 54.50 грн.? ( До речі виходить, що 100 грн. це тільки за пооточний ремонт системи водопостачання, а якже інше "конструктивних елементів будинків, внутрішньо-будинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, централізованого опалення та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження". Це ж буде ще аж ніяк не менше 100грн., а у Вас лишилося лише 54,50 і то за інші послуги.) Ви розрахунок тарифу витребуйте, не кінцеве число 2,06, а всі математичні викладки, що робив економіст.
Ви платите кожен місяць по 154,50 грн? Якщо так, то тоді в цю суму входить вартість поточного і аварійного ремонтів і Ви не повинні нічого доплачувати, але й Вам не повинні нічого повертати ( хіба що у Вас є Акти-претензії про невиконання якихось робіт, тоді можна вимагати перерахунку).
Чи Ви не платите кожен місяць по 154,50 грн., а платите по виставленим рахункам від ПП "по факту виконання робіт"?
Цитувати
в справі є акт виконаних робіт де цифра вирахоаується матиматично.
Як його побачити?
Якщо бажаєте отримати поради, треба публікувати матеріали справи.
Записаний

Завхоз

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
    • Email

Акти виконаних робіт 7 штук  на загальну  сумму 7137 грн.
Стосовно обгрунрування цифр в позові - клопотання про витребування доказів і на слідуючому засіданні я мав-би документ з бугалтерії про нарахуванні мені кошти!Але до цього не дійшло.
Стосовно старшого будинку - взагалі маячня,у мене прямий договір з виконавцем послуг в якому чітко зазначені функції балансоутримувача,виконавця і споживача.
Я,як споживач сплачую тариф і маю отримувати якісні послуги!
Виконавець проводе огляди та таке інше,розробляє плани на ремонти та складає тариф.
Балансоутримувач затверджує тарифи та управляє будинком.
Аварія може бути природною або техногенною,землетрусу не було,а далі клопіт виконавця та балансоутримувача - і якщо замінили основну трубу (60 м.п.) подачі води,то це не усунення аварії і не поточний ремонт,а капітальний ремонт (тільки проведенний запізно і за рахунок мешканців а не ОМС).Це моя версія подій.
Відповідач наполягає що Він усував аварію,а скільки на це потрібно матеріалу не регламентується ніякими документами.
А нараховують нам кошти за фактично надані послуги,і що замове старший будинку,те вони і виконують.
Маразм ситуації в тому що я наполягав в суді на тому що аварія виникла саме із-за того що труба давно відробила свій срок, і чому її не замінили хай розбираються виконавець та балансоутримувач,Я ЛИШЕ СПЛАЧУЮ ЗА ПОСЛУГИ.
« Останнє редагування: 30 Листопада 2012, 20:32:02 від Завхоз »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: Завхоз:
Цитувати
Можна ознайомитись з Вашими доводами стосовно тип.договору?
Можна. Надішліть особистим повідомленням свій  e-mail. Я Вам надішлю тексти.
Автор: Завхоз:
Цитувати
і що замове старший будинку,те вони і виконують.
Але  це не прописано в його повноваженнях.
"ПОЛОЖЕННЯ про взаємодію житлово-експлуатаційного підприємства та старшого по будинку"
(Додаток 1  До рішення виконавчого комітету від 22.04.2010 р. № 889)

Цитувати
1.3.   Старший по будинку здійснює свою діяльність в межах повноважень, визначених даним Положенням, та відповідно до вимог чинного Законодавства України.
Цитувати
ІІІ. ОБОВ’ЯЗКИ СТАРШОГО ПО БУДИНКУ
3.1.   Здійснювати контроль кількості і якості отриманих житлово-комунальних послуг по будинку у відповідності до договірних умов.
3.2.   Приймати участь у формуванні ЖЕП графіків поточного ремонту, обслуговування димовентеляційних каналів та очищення місць загального користування.
3.3. Примати участь в проведенні зустрічі зі старшими по будинку, які проводяться ЖЕП щокварталу. 
3.4.   Доводити до мешканців вимоги, обслуговуючого ЖЕП, правил проживання у багатоквартирному будинку, користування місцями спільного користування та прибудинковою територією.
3.5.   У разі звернення мешканців будинку інформувати їх про виконані роботи ЖЕП, якість, вартість та надавати іншу інформацію отриману від житлово-експлуатаційного підприємства, управління житлового господарства та інших.
3.6.   Ініціювати збори з мешканцями будинку на яких обговорювати проблемні питання щодо утримання будинку з оформленням протоколів та доводити вимоги мешканців до керівництва ЖЕП.
3.7.   Контролювати та впливати на своєчасність поточної оплати мешканцями будинку, квартплати та комунальних послуг. Вживати заходи щодо недопущення накопичення боргів мешканцями за спожиті житлово-комунальні послуги. 
3.8.   Сприяти мешканцям у розгляді їх звернень керівництвом ЖЕП.
3.9.   Надавати житлово-експлуатаційному підприємству інформацію про мешканців, які порушують правила утримання житлових будинків та прибудинкової території, санітарний стан та порушують громадський порядок.
 3.10. Сприяти відповідно до законодавства правоохоронним органам у забезпеченні ними охорони громадського порядку.
3.11. Приймати участь в організації ЖЕП зустрічей з мешканцями житлового будинку щодо прийняття останніми дольової участі в фінансуванні капітального ремонту.
3.12. В своїй діяльності керуватися Конституцією України, Законами України, Постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, Постановами і Розпорядженнями Кабінету Міністрів України, Наказами Міністерства будівництва, архітектури та  житлово-комунального господарства України, Розпорядженнями міського голови та рішеннями міської ради і виконавчого комітету, прийнятими в межах їх компетенції, а також цим Положенням.
ІV. ПРАВА СТАРШОГО ПО БУДИНКУ
4.1.   Представляти інтереси та права мешканців будинку в усіх підприємствах, установах та організаціях всіх форм власності (ЖЕП, постачальних підприємствах тощо).
4.2.   Отримувати в установленому порядку від керівництва обслуговуючого ЖЕП та постачальних підприємств інформацію, довідки, звіти, пов’язані з виконанням своїх обов’язків по обслуговуванню будинку в межах чинного законодавства та які не представляють комерційної таємниці.
4.3.   Вносити пропозиції щодо поліпшення роботи обслуговуючих підприємств, шляхом подання письмових рекомендацій.
4.4.   Користуватися муніципальною пільгою по сплаті за послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкової території у відповідності до прийнятого виконкомом порядку.
4.5. Отримувати від житлово-експлуатаційного підприємства та інших підприємств, які надають житлово-експлуатаційні послуги інформацію щодо вартості та формування тарифів, змін до чинного законодавства в сфері житлово-комунального господарства.
4.6. Проводити збори з мешканцями будинку на яких обговорювати проблемні питання щодо утримання будинку з оформленням протоколів та доводити вимоги мешканців до керівництва ЖЕП.
4.7. Щомісячно отримувати від ЖЕП та вивчати Картку фактичної собівартості утримання відповідного житлового будинку.
Автор: Завхоз:
Цитувати
А нараховують нам кошти за фактично надані послуги,
Як це практично відбуваеться?
Записаний

Завхоз

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
    • Email

Нарахування за практично надані послуги практично відбуваєтьтся так:
Один місяць не робили мабуть нічого - ми платили по 0,57 грн. за м2
Потім покосили траву в ліквідували цю аварію - по 2.06 грн за м2
Наступний місяць знов покосили траву і включили плату за цей ремонт  - знов по 2,06.
Стосовно старшого будинку надаю уривок з відповіді П/П "....." на моє звернення (вище є весь текст).

Відповідач заявив клопотання на суді про участь в процессі представників міської ради,ГО "Ассоціація старших по будинку",майстра участку який робив ремонт.На другому засіданні я задав питання представнику міської ради коли проводився останній кап.ремонт відомої нам всім мережі ХВ?,та корли планувався наступний? - представник сказав що не готовий зараз відповісти.На цьому засідання закрили і на наступне очікували відповідь.На наступному була інша представниця ради і заявила що не представляє тут балансоутримувача а коментує рішення виконавчого комітету!Відповіді не отримали!Майстер не з'явився,а голова ГО"Асоціація ...." заявив,що старша будинку по нефахофості назвала кап.ремонтом в ПРОТОКОЛІ звичайну аварійну ситуацію.На тому суддя дебати закінчив і виніс рішення.Ніхто і слухати не хтів що аварія відбулась з вини виконавця,який забов'язаний (1.2.2. До  складу  документації,  яка  ведеться   виконавцями  послуг, входять:
     - кошториси, описи робіт на поточний і капітальний ремонт;
     - акти технічних оглядів;
 та формувати план дій на наступний рік,тарифи - який затверджує ОМС - балансоутримувач.

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Нарахування за практично надані послуги практично відбуваєтьтся так:
Один місяць не робили мабуть нічого - ми платили по 0,57 грн. за м2
Потім покосили траву і ліквідували цю аварію - по 2.06 грн за м2
Наступний місяць знов покосили траву і включили плату за цей ремонт  - знов по 2,06.
В такому разі повернути 200 грн. за ремонт буде проблематично.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Ще не зрозуміло навіщо аж 7 актів на одну трубу?
Записаний

Завхоз

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
    • Email

Навіщо сім актів - незнаю,напевно щось "закручують".
Незрозуміло чому старший по будинку повинен замовляти технічне обслуговування будинку,якщо воно прописано в
 Н А К А З І   17.05.2005  N 76 " ПРАВИЛА утримання жилих будинків та прибудинкових територій " і чітко зазначено :
1.7. Усі працівники, зайняті обслуговуванням житлового фонду, проходять навчання із знання цих Правил.


Сьогодні Рішення не надали (якраз йшло засідання),завтра  о 15-00 заберу і виставлю (цікаво що там нпишуть).
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Сьогодні Рішення не надали (якраз йшло засідання),завтра  о 15-00 заберу і виставлю (цікаво що там нпишуть).
А Ви заяву писали на видачу повного рішення? Якщо ні, то завтра з ранку напишіть і зареєструйте в канцелярії суду ( з відміткою про отримання на Вашому примірнику). Бо можуть знадобитися докази про несвоєчасне отримання (раз почалося "приходьте завтра").
Записаний

Завхоз

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
    • Email

Зрозумів,так і зроблю.
Записаний

Завхоз

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
    • Email

Рішення суду.
Записаний

Завхоз

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
    • Email

І чомусь зазначили що я копію отримав 04.12.2012 р. (чи це і є копія,а орігінал в справі?)
Записаний

Завхоз

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 23
    • Перегляд профілю
    • Email

Никто не поделиться впечатлением?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

На третій сторінці перші два абзаці - висновки дуже спірні.
Але перспективи по поверненню коштів мають  мізерний відсоток.
За ремонт ( в тарифі)  Ви не платили, ремонт проведено - потрібно оплачувати. Вартість ремонту викликає запитання, але щось конкретно казати, не бачивши Актів, неможливо.
Вартість матеріалів в ідеалі входить до тарифу, але реально розрахунку тарифу нема.
Мінус регулярних ( накопичувальних) платежів в тому, що грощі збирають,  а ремонт можуть і не виконувати ( тобто платиться ні за що). Та в разі аварій додаткову плату не нараховують.
Мінус Вашої системи в тому, що в разі проведення робіт сплатити можливо доведеться разово більше, ніж сумарно сплатили б помісячно.
Реально Ви вже сплатили за матеріал разом з  усіма. Тобто виходить, що Ви добровільно участь в оплаті узяли.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email