5. У Вашому будинку всі співвласники мають водоміри ГВП?
Квартирних лічильників нема.
Направте і Ви свою досудову претензію щодо виконання перерахунку за червень на підставі Вашого акту-претнзії. Вкажіть, що ПКМУ про запровадження карантину не скасовує ПКМУ № 151 (тільки не від 02.11.2007р., а від 17 лютого 2010 р.)).Дякую, Юрій Васильович! Справа в тому, що я цю досудову претензію "наче" не отримав, бо прийшла не поштою, але дивно дещо інше, а саме, як можна використати за місяць 61 куб. гарячої води? І за квітень, травень перерахунок був...може запросити їх інформацію стосовно показників заг. будинкового лічильника, та приклад обрахунку по моїй квартирі? Може й нададуть акти зняття показників заг. будинкового лічильника помісячно? Може ще щось запитати? Хоча я точно знаю, що показники ніхто не знімав у продовж карантину, бо в нас ОСББ і голова їх запускає до лічильників особисто! Лічильник повірено і опломбовано у цьому році за рахунок мешканців.
Так може в червні був витік і "різницю" розкидали по квартирам? Але звідки "6 чоловік"?Направте і Ви свою досудову претензію щодо виконання перерахунку за червень на підставі Вашого акту-претнзії. Вкажіть, що ПКМУ про запровадження карантину не скасовує ПКМУ № 151 (тільки не від 02.11.2007р., а від 17 лютого 2010 р.)).як можна використати за місяць 61 куб. гарячої води?
Так може в червні був витік і "різницю" розкидали по квартирам? Але звідки "6 чоловік"?Якщо б у червні був витік, я б про це знав. 6 чоловік - я, жінка, 3-є дітей, мама... що вас дивує?
3-є дітей,Молодці!
Звідкіля Ви взяли, що мене це здивувало? Я уточнюю.ЦитуватиТак може в червні був витік і "різницю" розкидали по квартирам? Але звідки "6 чоловік"?Якщо б у червні був витік, я б про це знав. 6 чоловік - я, жінка, 3-є дітей, мама... що вас дивує?
Лічильники є, зняті з обліку(не повірені), просто який у них сенс, якщо вода 37*С? Перерахунок все одно роблять по нормам споживання чи я помиляюсь?Звідкіля Ви взяли, що мене це здивувало? Я уточнюю.ЦитуватиТак може в червні був витік і "різницю" розкидали по квартирам? Але звідки "6 чоловік"?Якщо б у червні був витік, я б про це знав. 6 чоловік - я, жінка, 3-є дітей, мама... що вас дивує?
А от дивує мене те, що у Вас немає квартирного лічильника при 6-ти зареєестрованих. От і маєте "результат".
Також трохи дивно, що у вас весь час температура гарячої води <40°C. У мене виконавець також ТОВ "Євро-реконструкція" і під час карантину температура гарячої води десь 43-46°C. Але Ви нагадали мені, що якщо нижче 45°C, то варто дати їм заявку на перерахунок. У 2018-2019 р.р. я це регулярно робив, але тоді дійсно температура "гарячої" води часто була 33-37°C
Лічильники є, зняті з обліку(не повірені), просто який у них сенс, якщо вода 37*С? Перерахунок все одно роблять по нормам споживання чи я помиляюсь?Так це Ваша системна помилка:
нижче ніж 40 град.C - справляється за весь строк відхилення за тарифами на послуги з централізованого постачання холодної водиВ 2,5 раза, або на 60% менше (31,97грн. замість 80,28грн. за один м. куб. "гарячої" води).
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/151-2010-%D0%BF#Text
Прийшла платіжка за послугу ГВП за червень 2020р із сумою 4913,14 грн., за 61.2 м.куб., згідно загальнобудинкового лічильника. ЗаВи помилились.червеньтравень було нараховано 460 грн...
Отже, загальнобудинковий та квартирні лічильники гарячої у будинку є, просто конкретно Ваші - не сдавались на повірку і їх зняли з абоненського обліку і, як наслідок, Вам виставляють "по нормам споживання". У червні щось змінилось згідно показань загальнобудинкового лічильника і вам виставили "споживання" по 10,2 м. куб. гарячої води на 1 особу (очевидно, що просто "розкидали різницю" тим, хто не має квартирних лічильників). А, оскільки Ви не давали заявку про занижену температуру гарячої води по телефону (044) 277-6-277, то перерахунку Вам можуть і не зробити.
До речі, акти-претензії про неналежне надання або ненадання послуг їм треба надсилати на електронну пошту:
pretenzia.tec4@gmail.com
Teмпepaтypa гарячої води становить 35.0*C, тa 37.0 *C відповідно.Відповідно чому?
1. Верху справа кожного посту э активна кнопка "Цитата" - користуйтесьДякую.
2. Teмпepaтypa гарячої води становить 35.0*C, тa 37.0 *C відповідно. Відповідно чому?Два стояка ГВП, відповідно два значення температури.
3. Ви посилаєтесь на застарілу постанову КМУ.Невже вона застаріла? Давно? https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/151-2010-%D0%BF#Text (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/151-2010-%D0%BF#Text)
А чому це ТОВ "Євро-реконструкція" не приймає заявки на заміри температури? Вони ходять по інфекційним лікарням? Є респіратори, рукавички, санітайзери. І замір температури у квартирі можна зробити за 5 хвилин + 5 хвилин на оформлення акту.Це питання не до мене, задайте його по телефону, який Ви мені надали вище. Вище я писав, що на протязі 5-ти років міряю температуру, процедура мені знайома.
Значить просто помилились: постанова КМУ № 151 не від 02.11.2007 р., а від 17 лютого 2010 р.Поправив. Дякую.
як наслідок, Вам виставляють "по нормам споживання".По показам загальнобуднкового. (Загальнобуднковий - квартирні )/ кількість зареєстрованих осіб у всіх квартирах без лічильнків х кількість осіб зареєстрованх у квартирі.
10. У разі неприбуття виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирного будинку в установлений договором про надання відповідних послуг строк для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим зазначеним договором, чи необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо він підписаний споживачем та не менш як двома іншими споживачами відповідної послуги, які проживають у сусідніх будівлях (у приміщеннях - у разі, коли послуга надається у багатоквартирному будинку). Акт-претензія надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю багатоквартирного будинку рекомендованим листом.ЗУ "Про ЖКП" ст. 27 ч. 6 :
6. У разі неприбуття виконавця комунальної послуги або управителя (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (розташовані) в сусідніх будівлях (у приміщеннях - якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) рекомендованим листом.https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2189-19#Text
Ви нагадали мені, що якщо нижче 45°C, то варто дати їм заявку на перерахунок...Надсилання акту-претензіїї рекомендованим листом, період температурних відхилень, підписи інших співвласників будинку у акті-претензіїї - це все мені можна було б зробити за поточний місяць, але от халепа - якраз з сьогодняшнього дня у нас відключили ГВП :-\. ~100 грн. прийдеться подарувати виконавцю... ;D
(click to show/hide)
pretenzia.tec4@gmail.com
реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг
[url]http://tec4.kiev.ua/contacts[/url] ([url]http://tec4.kiev.ua/contacts[/url])
виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання претензії споживача
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1145-2018-%D0%BF#Text
Згідно з договором про надання послуг з житлово-комунальної послуги «Централізоване постачання гарячої води» (див. газету Хрещатик №111(4511) від 06.08.2014 р.)?
Тобто, виконавець ТОВ"Євро-Реконструкція" на своєму сайті свідомо уводить в оману своїх споживачів:Можливо невірно сформулювали.... До подання акту-претензії ще повинен бути виклик (заява про недоліки - тобто висловлення претензій), який теж повинен реєструватися. Оскільки на тому сайті окремої адреси "реєстрація претензій про неналежне надання або ненадання послуг" не вказано, то можливо те реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг то вона і є ...Цитуватиpretenzia.tec4@gmail.com
реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг
[url]http://tec4.kiev.ua/contacts[/url] ([url]http://tec4.kiev.ua/contacts[/url])
Тобто, виконавець ТОВ"Євро-Реконструкція" на своєму сайті свідомо уводить в оману своїх споживачів:Можливо невірно сформулювали.... До подання акту-претензії ще повинен бути виклик (заява про недоліки - тобто висловлення претензій), який теж повинен реєструватися. Оскільки на тому сайті окремої адреси "реєстрація претензій про неналежне надання або ненадання послуг" не вказано, то можливо те реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг то вона і є ...Цитуватиpretenzia.tec4@gmail.com
реєстрація актів-претензій про неналежне надання або ненадання послуг
[url]http://tec4.kiev.ua/contacts[/url] ([url]http://tec4.kiev.ua/contacts[/url])
До подання акту-претензії ще повинен бути виклик (заява про недоліки - тобто висловлення претензій), який теж повинен реєструватися.
Відповідь Голови ОСББ на запит.????
ЦитуватиВідповідь Голови ОСББ на запит
На час написання того посту Ваш пост з "Відповіддю Голови ОСББ на запит" не можливо було переглянути. Можливо через вкладення... Після усунення технічних проблем з сервером (через що сайт деякий час не працював) є читабельним і той Ваш пост (можливо проблему було усунуто разом з усуненням проблем сервера).Відповідь Голови ОСББ на запит.????
Запит.За горячу воду я сплачую на 83% менше (заощаджую ~66 грн. за куб). Треба робити так:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»,
вул. Гната Хоткевича, 20,
м. Київ, 02094
Тел.: (044) 277-68-00
E-mail: pretenzia.tec4@gmail.com
ПРЕТЕНЗІЯ
Прошу надіслати представника ТОВ "Євро-Реконструкція" для заміру температури гарячої води у моїй квартирі, оскільки у період з 01 по 30 вересня 2020 р. включно температура гарячої води в точці розбору становить 37-38°С.
Нагадую, що згідно зі ст. 27 Закону України "Про житлово-комунальні послуги":
5. Виконавець комунальної послуги або управитель (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) зобов'язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача.
Там само, згідно з "Порядком проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг":
5. Для проведення перевірки відповідності якості надання комунальних послуг та/або послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання претензії споживача.
Товариство з обмеженою відповідальністюВідповідь робота приходить одразу:
«ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»,
вул. Гната Хоткевича, 20,
м. Київ, 02094
Тел.: (044) 277-68-00
E-mail: teplo31976@gmail.com
ПРЕТЕНЗІЯ
Вимагаю від виконавця ТОВ "Євро-Реконструкція" надати мені всю необхідну інформацію щодо укладення нових договорів про надання послуг з постачання теплової енергії та гарячої води відповідно до постанови НКРЕКП від 17 березня 2020 року, якою встановлено зменшені тарифи на послуги з постачання теплової енергії ТОВ «Євро-Реконструкція» до рівня 827,18 грн/Гкал.
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЄВРО-РЕКОНСТРУКЦІЯ»,
вул. Гната Хоткевича, 20,
м. Київ, 02094
Тел.: (044) 277-68-00
E-mail: dez100ppp@gmail.com
ПРЕТЕНЗІЯ
Вимагаю від виконавця ТОВ "Євро-Реконструкція" зробити перерахунок моєї плати за житлово-комунальні послуги: "Централізоване опалення" та "Централізоване постачання гарячої води" у зв’язку із зменшенням на 20% ціни природного газу протягом опалювального періоду 2019/2020 роки (як відомо,протягом чотирьох місяців 2020 року частка газу при виробництві теплової енергії ТОВ «Євро-Реконструкція» становила 42,07%, а у квітні – 56%).