Державний герб України
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про відкриття провадження в адміністративній справі
13 січня 2017 року м. Київ№ 826/790/17Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Огурцов О.П., ознайомившись з позовною заявою
за позовомОСОБА_1 до треті особи1) Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 2) Кабінету Міністрів України 1) ОСОБА_2 2) ОСОБА_3провизнання бездіяльності протиправною та визнання невідповідними Конституції, незаконними та нечинними з моменту прийняття нормативно правових актів,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Кабінету Міністрів України, треті особи: ОСОБА_4, ОСОБА_3 про визнання бездіяльності протиправною та визнання невідповідними Конституції, незаконними та нечинними з моменту прийняття:
- підпункту 51 пункту 1 постанови НКРЕКП №2868 від 26.11.2015 "Про встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) суб'єктам господарювання, які є виконавцями цих послуг" разом із додатком №51 до цієї постанови (зміни, внесені постановою НКРЕКП №1142 від 16.06.2016 "Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26 листопада 2015 року N 2868");
- постанову НКРЕКП №1142 від 16.06.2016 "Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 26 листопада 2015 року N 2868";
- постанову НКРЕКП №1112 від 16.06.2016 "Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення";
- підпункту 87 і 88 пункту 1, пункту 2 і 3 постанову НКРЕКП №1171 від 31.03.2015 "Про встановлення тарифів на послуги з централізованого опалення та послуги з централізованого постачання гарячої води, що надаються населенню суб'єктами господарювання, які є виконавцями цих послуг" (редакція зі змінами, внесеними постановою НКРЕКП №1101 від 09.06.2016 "Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 31 березня 2015 року N 1171") з усіма подальшими змінами і додатками в частині пункту 1, що стосуються встановлення тарифів та послуг з централізованого опалення та послуги з централізованого постачання гарячої води, що надаються населенню такими суб'єктами господарювання, які є виконавцями цих послуг: публічним акціонерним товариством "Київенерго", товариством з обмеженою відповідальністю "Євро-Реконструкція";
- постанову №1101 від 09.06.2016 "Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 31 березня 2015 року N 1171".
Крім того, позивачем було заявлено клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову.
Відповідно до частини першої статті 118 Кодексу адміністративного судочинства України клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.
Частиною третьою вказаної статті встановлено, що питання про забезпечення адміністративного позову, крім випадків, встановлених частиною першою цієї статті, вирішується в судовому засіданні з повідомленням осіб, які беруть участь у справі.
У даному випадку, суд не вбачає підстав для вирішення клопотання про забезпечення адміністративного позову негайно без повідомлення відповідача та третіх осіб.
Позовна заява подана особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність, відповідає вимогам, встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України, позовну заяву належить розглядати в порядку адміністративного судочинства і вона підсудна даному адміністративному суду. Також, немає інших підстав для повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України.
Частинами третьою, четвертою, п'ятою та шостою статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у разі відкриття провадження в адміністративній справі щодо оскарження нормативно-правового акта суд зобов'язує відповідача опублікувати оголошення про це у виданні, в якому цей акт був або мав бути офіційно оприлюднений. Оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи. Оголошення має бути опубліковано не пізніш як за сім днів до судового розгляду.
На підставі викладеного, керуючись статтями 104-107 Кодексу адміністративного судочинства України, -
УХВАЛИВ:
1. Відкрити провадження в адміністративній справі.
2.Вирішити у судовому засіданні клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову.
3. Зобов'язати відповідачів опублікувати оголошення про оскарження підпункту 51 пункту 1 постанови НКРЕКП №2868 від 26.11.2015, постанови НКРЕКП №1142 від 16.06.2016, постанови НКРЕКП №1112 від 16.06.2016, підпункту 87 і 88 пункту 1, пункту 2 і 3 постанову НКРЕКП №1171 від 31.03.2015, постанови №1101 від 09.06.2016 у виданні, в якому зазначені акти були офіційно оприлюднені.
4. Зобов'язати відповідачів надати до 01.06.2017 року письмові заперечення проти позову та всі матеріали, що були або мали бути взяті до уваги при прийнятті рішення, вчиненні дії, допущенні бездіяльності з приводу яких подано позов.
5. Справа розглядатиметься колегією у складі трьох суддів.
6. Копію ухвали невідкладно надіслати позивачу та відповідачам, третім особам разом з інформацією про їхні процесуальні права і обов'язки. Відповідачам, третім особам надіслати також копію позовної заяви та доданих до неї документів.
7. Ухвала оскарженню не підлягає.
Суддя О.П. Огурцов
Додаток на адресу відповідачів, третіх осіб: позовна заява з додатками
Інформація про процесуальні права і обов'язки осіб, які беруть участь у справі.
Відповідно до ст.49, 51 Кодексу адміністративного судочинства України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов'язки. Особи, які беруть участь у справі, мають право: 1) знати про дату, час і місце судового розгляду справи, про всі судові рішення, які ухвалюються у справі та стосуються їхніх інтересів; 2) знайомитися з матеріалами справи; 3) заявляти клопотання і відводи; 4) давати усні та письмові пояснення, доводи та заперечення; 5) подавати докази, брати участь у дослідженні доказів; 6) висловлювати свою думку з питань, які виникають під час розгляду справи, задавати питання іншим особам, які беруть участь у справі, свідкам, експертам, спеціалістам, перекладачам; 7) подавати заперечення проти клопотань, доводів і міркувань інших осіб; 8) знайомитися з технічним записом та журналом судового засідання і подавати письмові зауваження до них; 9) робити із матеріалів справи виписки, знімати копії з матеріалів справи, одержувати копії судових рішень; 10) оскаржувати судові рішення у частині, що стосується їхніх інтересів; 11) користуватися іншими процесуальними правами, наданими їм цим Кодексом. Особи, які беруть участь у справі, можуть за власний рахунок додатково замовити та отримати в суді засвідчені копії документів і витяги з них.
Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, позивач має право змінити підставу або предмет адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового розгляду. Позивач має право відмовитися від адміністративного позову й у суді апеляційної чи касаційної інстанції до закінчення відповідно апеляційного чи касаційного розгляду.
Крім прав та обов'язків, визначених у статті 49 цього Кодексу, відповідач має право визнати адміністративний позов повністю або частково, подати заперечення проти адміністративного позову.
Сторони можуть досягнути примирення на будь-якій стадії адміністративного процесу, що є підставою для закриття провадження в адміністративній справі.
Суд не приймає відмови позивача від адміністративного позову, визнання адміністративного позову відповідачем і не визнає умов примирення сторін, якщо ці дії суперечать закону або порушують чиї-небудь права, свободи чи інтереси.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/64171141 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/64171141)