На запит
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
стосовно утворення та діяльності КП
Керуючись ч.1.ст.302 Цивільного кодексу України, Законом України «Про звернення громадян», ст.ст. 9, 10, 21, 28, 29, 32, 33, 43, 44 Закону України «Про інформацію», ст.3 Закону України «Про доступ до публічної інформації», ч.11 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", постанови КМУ від 14.04.1997 №348 прошу Вас надати офіційну та ПОВНУ інформацію щодо:
1. Хто, коли (дата та рік) і на якій підставі створив КП «Дирекція …», ВСП «Залізничний» та КП «Залізничне»? Якими документами це підтверджується?
2. Яку повну назву мають ці КП?
3. Чи є юридичною особою ВСП «Залізничний» і чим це підтверджується?
4. Чому досі не перереєстровані зазначені в п.1 КП (якщо в назві цих КП є слова рада, якої насправді вже немає за рішенням Київської міської ради від 09.09.2010 р. № 7/4819)?
5. Хто і на якій підставі визначив ці КП виконавцями комунальних послуг?
Розгорнуту інформацію по всім п’ятьом пунктам з відповідними документами прошу надіслати заявникові за адресою вул. Єреванська, ……. м. Київ, 03087.
отримав відповідь
На заяву до СРДА
Голові Солом’янської районної
у м.Києві державної адміністрації
І.П.Сидорову (ОСОБИСТО)
16 жовтня 2011 року
ЗАЯВА
стосовно виконавців комунальних послуг (опалення та водопостачання)
Заявником було отримано наступну відповідь №Б/ЕЛ від 05.10.2011 «Повідомляємо, що утримання житлового будинку та прибудинкової території на вул. Єреванській, 23 здійснюється Комунальним підприємством "Залізничне" Солом'янської районної у місті Києві ради на підставі договору з балансоутримувачем зазначеного будинку - Комунальним підприємством "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної у місті Києві ради. Відповідно до статуту Комунальне підприємство "Залізничне" Солом'янської районної у місті Києві ради являється виконавцем послуг з централізованого опалення, гарячого та холодного водопостачання та водовідведення, тобто має право укладати відповідні договори із споживачами комунальних послуг, у тому числі і з мешканцями житлових будинків.
Відповідно до п. 2.7 рішення Київської міської ради від 28.09.2006 № 102/159 "Про соціальний захист населення міста Києва в умовах запровадження економічно обґрунтованих тарифів на житлово-комунальні послуги" виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації) доручено укласти відповідні договори на виробництво та виконання житлово-комунальних послуг, ВИКОНАВЦЯМИ ЯКИХ У ЖИТЛОВОМУ ФОНДІ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСТА КИЄВА ВИЗНАЧЕНІ:
- з централізованого опалення - ПАТ "Київенерго", ЗАТ "Дарницька ТЕЦ" та інші виробники теплової енергії;
- з централізованого постачання гарячої води - власники теплових пунктів та інші юридичні особи, яким ці пункти передані в управління (на баланс), господарське відання, володіння або користування;
- з централізованого постачання холодної води та водовідведення холодної і гарячої води - ПАТ АК "Київводоканал";
- з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій -виконавці послуг з управління будинком, спорудою або групою будинків.
Станом на 01.10.2011 Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація не має інформації щодо укладання ПАТ "Київенерго" та ПАТ АК "Київводоканал" зазначених договорів з мешканцями житлових будинків», яку підготували О.Мартиняк та Глотов за підписом В.Ярцева.
Оскільки твердження, що КП «Залізничне» за статутом має право укладати договори зі споживачами є неправильним, заявник звертає увагу на наступне:
Рішенням Київської міської ради від 08.11.2007 №1159/3992 затверджено Перелік житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Києва, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах. Згідно з додатком ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ, ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ПОСТАЧАННЯ ХОЛОДНОЇ ТА ГАРЯЧОЇ ВОДИ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ ВІДСУТНІ. Отже, КП «Залізничне» безпідставно, ігноруючи рішення Київської міської ради від 28.09.2006 № 102/159, перебрало на себе функції виконавця цих послуг. Окрім того, відповідно до ч.2 ст. 902 ЦК України ВИКОНАВЕЦЬ ПОВИНЕН НАДАТИ ПОСЛУГУ ОСОБИСТО, а не через посередника, яким є зазначене КП.
Також заявник звертає Вашу увагу, що рішенням Київської міської ради від 09.09.2010 р. № 7/4819 «Про питання організації управління районами в місті Києві» ПРИПИНЕНІ З 31 ЖОВТНЯ 2010 Р. ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ РАЙОННІ В М. КИЄВІ РАДИ ТА ЇХ ВИКОНАВЧІ ОРГАНИ, у тому числі Солом’янська районна в м. Києві рада та Солом’янська районна в м. Києві державна адміністрація, а отже і відповідні комунальні підприємства: КП «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» та КП «Залізничне» Солом'янської районної у м. Києві ради. На теперішній час Солом’янської районної в м. Києві ради не існує але КП досі не перереєстровані (на печатках вказуються старі реквізити), отже їх діяльність НЕЗАКОННА (не легітимна). Чому досі не відбулася реорганізація і коли саме відбудеться перереєстрація?
На підставі вищевикладеного, прошу:
1. Роз’яснити керівникам КП «Залізничне» і особливо КП «Дирекція …», що вони діють незаконно та ПОВЕРНУТИ ЇХ ДІЯЛЬНІСТЬ У ПРАВОВЕ ПОЛЕ.
2. Зобов’язати керівників цих КП ПРОВЕСТИ ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЮ підприємств.
3. Зобов’язати керівників цих КП РОЗІРВАТИ НЕЗАКОННІ ДОГОВОРИ (не легітимні) з ПАТ "Київенерго" та ПАТ АК "Київводоканал", щоб останні змогли виконати покладені на них обов’язки та нарешті ПОЧАТИ УКЛАДАТИ ДОГОВОРИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЗІ СПОЖИВАЧАМИ.
4. В разі неможливості виконання п.2 попередити виробників комунальних послуг, що такі договори, після закінчення терміну, більше укладатися не будуть.
Заявник
Отримав БЕЗГЛУЗДУ відвовідь, яку підготувала відома Директорка Мартиняк і Ко
Заява до СРДА стосовно НЕЗАКОННИХ НАРАХУВАНЬ комунальних платежів за НЕДІЙСНИМИ ТАРИФАМИ КМДА
http://www.solor.da-kyiv.gov.ua/index.php?id=125&page=15&per_page=5
стосовно НЕЗАКОННИХ НАРАХУВАНЬ комунальних платежів за НЕДІЙСНИМИ ТАРИФАМИ КМДА
Дата розміщення: 2011-03-26
Недійсність ВСІХ тарифів на утримання будинків, центральне опалення, гаряче і холодне водопостачання підтверджено по-перше, постановою Шевченківського районного суду м. Києва №2а-166/2007 від 05 липня 2007 р., якою встановлено, що розпорядження КМДА в зв’язку з відсутністю реєстрації в органах юстиції не підлягають застосуванню: «суд приходить до висновку, що та обставина, що розпорядження Київської міської державної адміністрації не зареєстровані в органах юстиції не є підставою для визнання їх недійсними, оскільки ці розпорядження в зв'язку з відсутністю реєстрації в органах юстиції НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ЗАСТОСУВАННЮ», по-друге, постановою №8/131 Окружного адміністративного суду м. Києва від 24.01.2008 року, я якій зазначається «Визнати протиправними та скасувати Розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.05.2007 р. № 640, від 30.05.2007 р. № 641, від 30.05.2007 р. № 642, від 30.05.2007 р. № 643», а Київський апеляційний адміністративний суд своєю ухвалою, цю постанову у справі №22-а-14381/08 (8/131) за позовом ОСББ "Престиж" про визнання ПРОТИПРАВНИМИ ТА СКАСУВАННЯ РОЗПОРЯДЖЕНЬ КМДА від 30.05.2007 р. №№ 640, 641, 642, 643 залишив без змін. Крім того Київський апеляційний адміністративний суд своєю постановою у справі №5301/09 (2а-124/08, 2а-1275/07, ЄДРСР: 3307472) від 14 січня 2009 року також зазначив «Визнати дії Київської міської державної адміністрації при зміні тарифів на комунальні послуги з 01.12.06р. такими, що порушують ст. 6 п.п.1,6; ст.20 п.2; ст.30 п.п.3,4,5,7; ст. 31 п.п.2,3; ст.32 п.5 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та скасувати розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30.05.2007 року № 640, 642, 643». Київський апеляційний адміністративний суд своєю постановою (подана касаційна скарга) у справі №2а-1888/10 від 09 березня 2011 року скасував постанову Шевченківського районного суду м. Києва від 10 грудня 2010 року про незаконність і нечинність Розпоряджень КМДА, але зазначив наступне: «Суд першої інстанції помилково оцінив відсутність державної реєстрації оскаржуваних Розпоряджень, як підставу для визнання їх незаконними і нечинними в судовому порядку, оскільки НЕЧИННІСТЬ цих Розпоряджень безпосередньо випливає з вимог вищевказаного Указу та п. 15 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 року №731, відповідно до яких у разі порушення вимоги державної реєстрації нормативно-правові акти вважаються такими, що НЕ НАБРАЛИ ЧИННОСТІ, і НЕ МОЖУТЬ БУТИ ЗАСТОСОВАНІ.». Вказані постанови можна знайти в Державному реєстрі судових рішень.
Крім того, в указі Президента України № 1199/2008 від 24 грудня 2008 року про скасування розпоряджень КМДА № 1661, 1662 говориться: «Скасувати як такі, що не відповідають Конституції (254к/96-ВР) та законам України, іншим актам законодавства, розпорядження голови Київської міської державної адміністрації від 27 листопада 2008 року:». До цього аналогічним указом були скасовані розпорядження № 1487, 1489 від 30 жовтня 2008 року з аналогічним формулюванням.
Отже, як зазначається в численних постановах судів, розпорядження КМДА (його голови) або НЕЧИННІ і НЕ МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИСЯ або взагалі СКАСОВАНІ, проте КП „Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду", а саме його відокремлений структурний підрозділ - ВСП "Залізничний" за посередництвом КП ГІОЦ КМДА здійснюють НЕЗАКОННІ НАРАХУВАННЯ комунальних платежів за НЕЗАКОННИМИ (НЕДІЙСНИМИ) ТАРИФАМИ Розпоряджень КМДА. Про незаконність нарахувань ці КП та ВСП були неодноразово попереджені, але продовжували ігнорувати постанови судів та укази Президента.
На підставі вище викладеного, ПРОШУ:
1. Зобов’язати всі ВСП припинити НЕЗАКОННІ НАРАХУВАННЯ комунальних платежів за НЕДІЙСНИМИ тарифами.
2. Зобов’язати всі ВСП виконати ПЕРЕРАХУНКИ комунальних платежів споживачам комунальних послуг.
3. Зобов’язати комунальні підприємства УКЛАДАТИ ДОГОВОРИ, які відповідають Типовому (постанова КМУ N 933 від 3 вересня 2009 р.), в яких мають бути зазначені законні тарифи розпорядження КМДА за №1245 від 20.06.2002 р (зареєстроване в Мін’юсті, але було скасоване розпорядженням КМДА № 578 від 18.04.2008), оскільки ЗАКОННО встановлених тарифів НЕ ІСНУЄ.
Відповідь СРДА вкотре підтверджує НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ посадовців і не бажання чомусь вчитися.
Відповідь: Солом'янською районною в місті Києві державною адміністрацією Ваше звернення щодо незгоди з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги, розглянуто.
Повідомляємо, що відповідно до ст. ст. 118, 140 Конституції України та п. 2 розділу 7 "Прикінцеві положення" Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" особливість здійснення виконавчої влади і особливість здійснення місцевого самоврядування у місті Києві полягає в тому, що міський та районні у місті Києві виконавчі органи, сформовані відповідно до рішень міської та районних в місті Києві рад на базі відповідних державних адміністрацій, паралельно виконують функції виконавчої влади.
Київською міською радою 11.03.1999 прийнято рішення № 161/262 "Про виконавчий орган Київської міської ради", яким сформовано власний виконавчий орган на базі Київської міської державної адміністрації, який згідно законодавства України виконує функції державної виконавчої влади.
З огляду на викладене в місті Києві відсутня Київська міська державна адміністрація, як місцевий орган державної виконавчої влади, відповідно функції державної виконавчої влади, згідно законодавства України, здійснює виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).
Згідно до ст. 1 Указу Президента "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" рішення Київської міської ради, розпорядження Київської міської державної адміністрації видані як акти виконавчого органу Київської міської ради, державній реєстрації в органах юстиції не підлягають.
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 25.07.2008 № 1029 Комунальному підприємству "Головний інформаційно-обчислювальний центр" доручено автоматизацію технологічного процесу нарахування платежів за житлово-комунальні послуги, розщеплення та облік сплати за житлово-комунальні послуги, ведення баз даних: житлового фонду, мешканців м. Києва, обсягу житлово-комунальних послуг та нарахувань і сплати за житлово-комунальні послуги. Забезпечує виконання робіт по розщепленню платежів населення за житлово-комунальні послуги та забезпечує своєчасне перерахування коштів підприємствам - виконавцям житлово-комунальних послуг.
Враховуючи викладене між комунальним підприємством "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної у місті Києві ради та КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр" Київської міської державної адміністрації укладені договори про надання послуг по розщепленню платежів населення за житлово-комунальні послуги та забезпеченню своєчасного перерахування коштів підприємствам-виконавцям житлово-комунальних послуг.
Отже, Комунальне підприємство "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної у м. Києві ради здійснювало і здійснює лише нарахування мешканцям плати за житлово-комунальні послуги, відповідно до розпоряджень Київської міської державної адміністрації.
Одночасно повідомляємо, що станом на 01.03.2011р. у Вас існує заборгованість за користування житлово-комунальними послугами у сумі 4 770, 82 грн.
Стосовно заключення договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, який затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 529 від 20 травня 2009 року Ви можете звернутись до ВСП "Залізничний" комунального підприємства "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної у місті Києві ради за адресою: проспект Повітрофлотський, 15.
Єдине, що радує це визнання Комунальному підприємству "Головний інформаційно-обчислювальний центр" доручено автоматизацію технологічного процесу нарахування платежів за житлово-комунальні послуги
Така заява (роз'яснення) була подана на попередню відповідь.
Чому ЧИННІ РІШЕННЯ КМР не виконуються, а НЕЧИННІ розпорядження КМДА НЕЗАКОННО виконуються?
Чому ігноруються п. 2.7 рішення КМР від 28.09.2006 № 102/159, рішення КМР від 08.11.2007 №1159/3992 та рішення КМР від 09.09.2010 р. № 7/4819, а також ЧИСЛЕННІ постанови судів, про що докладно викладено тут: http://www.solor.da-kyiv.gov.ua/index.php?id=125&page=15&per_page=5, (http://www.solor.da-kyiv.gov.ua/index.php?id=125&page=15&per_page=5,) але занадто сумлінно виконуються НЕЧИННІ розпорядження КМДА, за якими НЕЗАКОННО робляться нарахування комунальних платежів?
Оскільки відповідь СРДА «…Згідно до ст. 1 Указу Президента "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" РІШЕННЯ Київської міської ради, розпорядження Київської міської державної адміністрації видані як акти виконавчого органу Київської міської ради, державній реєстрації в органах юстиції не підлягають.
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 25.07.2008 № 1029 Комунальному підприємству "Головний інформаційно-обчислювальний центр" доручено автоматизацію технологічного процесу нарахування платежів за житлово-комунальні послуги …» не задовольнила заявника (численні суди також визнали розпорядження КМДА, як НПА НЕЧИННИМИ), звертаю Вашу Увагу на наступне.
КМДА, як орган державної виконавчої влади, не має права встановлювати, погоджувати чи затверджувати тарифи на житлово-комунальні послуги. Ці повноваження Законом України «Про житлово-комунальні послуги» віднесені до компетенції органів місцевого самоврядування (п. 2 ч. 1 ст. 7), тобто у даному випадку до Київради або утвореного нею виконавчого органу (комітету). Спосіб реалізації повноважень останніх визначений Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», тобто відповідні нормативно-правові акти приймаються на сесії ради, або на засіданні виконавчого комітету шляхом голосування, і видаються вони не в формі розпоряджень, а в ФОРМІ РІШЕНЬ, які підписуються міським головою. Що стосується повноважень КМДА, то вони обмежені правом здійснення контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та моніторингу стану розрахунків за них (п. 6 ч. 1 ст. 6 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги»). Той же Закон покладає на КМДА обов’язок по забезпеченню дотримання законодавства у цій сфері (п. 1 ч. 1 ст. 6). Законом України «Про теплопостачання» (ст. 13) до повноважень органів місцевого самоврядування віднесено встановлення для відповідної територіальної громади в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів на теплову енергію, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності, крім тарифів на теплову енергію, що виробляється на установках комбінованого виробництва теплової і електричної енергії. Відповідно до ст.. 20 того ж Закону тарифи на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії затверджуються органами місцевого самоврядування, крім теплової енергії, що виробляється суб'єктами господарювання, що здійснюють комбіноване виробництво теплової і електричної енергії та/або використовують нетрадиційні та поновлювані джерела енергії, на підставі розрахунків, виконаних теплогенеруючими, теплотранспортуючими та теплопостачальними організаціями за методиками, розробленими центральним органом виконавчої влади у сфері теплопостачання. Тариф на теплову енергію для споживача визначається як сума тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії. РЕГУЛЮВАННЯ ТАРИФІВ НА ТЕПЛОВУ ЕНЕРГІЮ, що виробляється теплоелектроцентралями, іншими установками з комбінованим виробництвом електричної і теплової енергії, ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ КОМІСІЄЮ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ з урахуванням того, що ціни на теплову енергію від теплоелектроцентралей, установок з комбінованим виробництвом електричної і теплової енергії не повинні перевищувати ціни на теплову енергію від інших теплогенеруючих об'єктів на відповідній території. Отже, погоджуючи тарифи на теплову енергію, КМДА ПЕРЕВИЩУВАЛА СВОЇ ПОВНОВАЖЕННЯ, незалежно від того, чи діяла вона як орган державної влади, чи як виконавчий орган Київради.
Крім того проти КП ГІОЦ Дніпровським РУ ГУ МВС України в м. Києві 24.06.11 порушено кримінальну справу №04-27569, що розслідується СУ ГУ МВС України в м. Києві.
Також звертаю Вашу увагу, що багато КП вже відсудили у Київенерго (одне з рішень тут http://reyestr.court.gov.ua/Review/17910093 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/17910093)) та Київводоканал надмірно сплачені кошти, що були НЕЗАКОННО нараховані за НЕЧИННИМИ розпорядженнями КМДА.
На підставі вище викладеного, ПРОШУ:
1. Зобов’язати всі ВСП виконати ПЕРЕРАХУНКИ комунальних платежів споживачам комунальних послуг.
2. Взяти за приклад дії КП «Київжитлоспецексплуатація» по оскарженню незаконних нарахувань, а не продовжувати незаконні вимагання неіснуючих боргів з населення.
3. Припинити ігнорування ЧИННИХ РІШЕНЬ КМР і негайно їх виконати.
Відписка очікується
Коли нарешті буде встановлено будинковий теплолічильник?
http://www.solor.da-kyiv.gov.ua/index.php?id=125&page=2&per_page=5
Коли нарешті буде встановлено будинковий теплолічильник?
Дата розміщення: 2011-11-04
В листі від СРДА №Б/Ел-58 від 30.04.08, за підписом М.Шкуро (підготували Поліщук і Коваленко), було сказано, що відповідно до ПКМУ №947 від 27.11.1995, РКМДА №2460 від 29.12.2003 та №2170 від 19.11.2003 "... теплопостачальна організація АЕК "Київенерго" впроваджує вузли обліку тепловоїенергії. Адреси будинків, які не увійшли до плану встановлення ВОТЕ у поточному році, у тому числу і ЄРЕВАНСЬКА, 23 розглядатимуться при складанні графіків наступних років." ЗАПИТАННЯ: КОЛИ НАРЕШТІ БУДЕ ВТАНОВЛЕНО БУДИНКОВИЙ ТЕПЛОЛІЧИЛЬНИК В БУДИНКУ №23 по вул.Єреванській?
Відповідь:
Відповідь: Солом'янською районною в місті Києві державною адміністрацією розглянуто Ваше звернення, яке надійшло через "Книгу відгуків" 04.11.2011, щодо встановлення приладу обліку теплової енергії у житловому будинку № 23 на вул. Єреванській.
Повідомляємо, що на сьогоднішній день питання щодо встановлення приладів обліку теплової енергії у житлових будинках відноситься до компетенції ПАТ "Київенерго". Джерелом фінансування вказаних робіт можуть бути як власні кошти компанії, так і бюджетні або інші залучені для цих цілей кошти.
На жаль, з об'єктивних причин, а саме через відсутність фінансових ресурсів оснащення житлового фонду Солом'янського району міста Києва приладами обліку теплової енергії проводиться вкрай недостатніми темпами. Так, із загальної кількості житлових будинків, які знаходяться на обслуговуванні Комунального підприємства "Залізничне" Солом'янської районної у місті Києві ради, оснащено приладами обліку тепла лише близько 10 відсотків.
З метою вирішення порушеного Вами питання Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація звернулася до ПАТ "Київенерго" з проханням встановити теплолічильник у житловому будинку № 23 на вул. Єреванській.
ПРО ПЕРЕРАХУНКИ КОМУНАЛЬНИХ ПЛАТЕЖІВ
http://www.solor.da-kyiv.gov.ua/index.php?id=125&page=2&per_page=5
ПРО ПЕРЕРАХУНКИ КОМУНАЛЬНИХ ПЛАТЕЖІВ
Дата розміщення: 2011-11-15
Звертаю увагу СРДА, що багато КП (нажаль інших районів) вже відсудили у Київводоканал та Київенерго (одне з рішень Господарського суду, що вступило в законну силу після апеляції Київенерго, тут http://reyestr.court.gov.ua/Review/17910093 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/17910093)) НАДМІРНО сплачені кошти, що були НЕЗАКОННО нараховані за НЕЧИННИМИ розпорядженнями КМДА.
1. Чому ігноруються ЧИСЛЕННІ постанови судів, про що докладно викладено тут: http://www.solor.da-kyiv.gov.ua/index.php?id=125&page=15&per_page=5 (http://www.solor.da-kyiv.gov.ua/index.php?id=125&page=15&per_page=5) і виконуються НЕЧИННІ розпорядження КМДА, за якими НЕЗАКОННО робляться нарахування комунальних платежів?
2. Чи не пора зобов’язати «Дирекцію …» взяти за приклад дії КП «Київжитлоспецексплуатація» по оскарженню НАДМІРНИХ (незаконних) нарахувань з боку Київенерго та Київводоканал?
3. Зобов’язати «Дирекцію …» та її ВСП виконати ПЕРЕРАХУНКИ комунальних платежів споживачам комунальних послуг та скасувати неіснуючі борги, що виникли завдяки НАДМІРНИМ нарахуванням.
Відповідь:
Відповідь: Солом'янською районною в місті Києві державною адміністрацією Ваше звернення, яке надійшло через Книгу відгуків, щодо проведення перерахунку за житлово-комунальні послуги, розглянуто.
Повідомляємо, що за Вашим позовом в судовому порядку розглядалось питання про визнання недійсними і такими, що не підлягають оплаті, рахунки Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Київської міської державної адміністрації за послуги, що не замовлялись, тобто послуги з центрального опалення і по утриманню будинку № 23 по вулиці Єреванській в м. Києві з 1 квітня 2008 року; визнання недійсними боргів перед Комунальним підприємством «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної у м. Києві ради та зобов'язання бухгалтерію визнати Ваш борг недійсним.
15.09.2009 року Солом'янським районним судом в місті Києві було прийнято рішення, про відмову в задоволенні Ваших позовних вимог.
Постановою від 17.1 1.2009 року Апеляційний суд міста Києва відхилив Вашу апеляційну скаргу на вищевказане судове рішення та залишив його без змін.
Отже, здійснити перерахунок за спожиті житлово-комунальні послуги не передбачається можливим оскільки всі спірні питання, які порушені в Вашому звернені були вирішені в судовому порядку.
Нарахування за житлово-комунальні послуги здійснюється згідно тарифів затверджених розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.05.2011 року № 857 «Про встановлення тарифів на теплову енергію та встановлення тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води виконавцями цих послуг усіх форм власності для здійснення розрахунків з населенням» та розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.05.201 1 року № 859 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та гір и будинкових територій та їх структури», які є чинними.
Отже, всі спірні питання, які порушені у Вашому зверненні були вирішені в судовому порядку, тому підстави для виконання перерахунків комунальних платежів відсутні.
КОЛИ ПРИПИНЯТЬСЯ НАДМІРНІ НАРАХУВАННЯ ТА БУДУТЬ ЗРОБЛЕНІ ПЕРЕРАХУНКИ?
КОЛИ ПРИПИНЯТЬСЯ НАДМІРНІ НАРАХУВАННЯ ТА БУДУТЬ ЗРОБЛЕНІ ПЕРЕРАХУНКИ?
Оскільки у своїй відповіді №Б/Ел-99/7 від 23.11.11 СРДА посилається на розпорядження КМДА №857 та №859, слід зазначити, що і вони були визнані «… незаконними та такими, що не відповідають правовим актам вищої юридичної сили розпорядження Київської міської державної адміністрації від 31.05.2011 №857 … №858 … №859» Окружним адміністративним судом м. Києва 28 вересня 2011 року у справі №2а-9037/11/2670, що підтверджується публікацією в газеті «Українська правда» http://kiev.pravda.com.ua/news/4ebcd6f7408a1/ (http://kiev.pravda.com.ua/news/4ebcd6f7408a1/) . Крім того в постанові того ж суду 31.10.11 у справі №2а-9480/11/2670 говориться «Визнати незаконним та нечинним з дати прийняття Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.05.2011 №857 … №858», що підтверджується публікацією в газеті «Українська правда» http://kiev.pravda.com.ua/news/4eafbdb809111/ (http://kiev.pravda.com.ua/news/4eafbdb809111/) .
Оскільки О.Лисак, С.Панова, О.Мартиняк та В.Ярцев не спроможні належним чином відреагувати на неодноразові звернення та вирішити питання ПО СУТІ, я звертаюся безпосередньо до голови Солом’янської районної у м. Києві державної адміністрації І.П.Сидорову ОСОБИСТО і прошу:
1. Припинити ігнорування ЧИСЛЕННИХ постанов судів і виконання НЕЧИННИХ розпоряджень КМДА, за якими НЕЗАКОННО робляться нарахування комунальних платежів.
2. Зобов’язати «Дирекцію …» та її ВСП виконати ПЕРЕРАХУНКИ комунальних платежів ВСІМ добросовісним платникам (споживачам комунальних послуг) та скасувати неіснуючі борги, що виникли завдяки НАДМІРНИМ нарахуванням.
Відписка очікується
Cтосовно виконавців комунальних послуг та перереєстрації КП
http://www.solor.da-kyiv.gov.ua/index.php?id=125&page=2&per_page=5
стосовно виконавців комунальних послуг та перереєстрації КП
Дата розміщення: 2011-11-08
Заявником було отримано відповідь №Б/ЕЛ-99/3 від 31.10.2011, якою ігнорується п. 2.7 рішення КМР від 28.09.2006 № 102/159, згідно з яким ВИКОНАВЦЯМИ у житловому фонді комунальної власності територіальної громади міста Києва ВИЗНАЧЕНІ: - з централізованого опалення - ПАТ "Київенерго", - з централізованого постачання ГВП та ХВП - ПАТ АК "Київводоканал", а також рішення КМР від 08.11.2007 №1159/3992, яким затверджено Перелік житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Києва. Право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах. Згідно з додатком ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ, ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ПОСТАЧАННЯ ХОЛОДНОЇ ТА ГАРЯЧОЇ ВОДИ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ ВІДСУТНІ. Крім того, відповідно до ч.2 ст. 902 ЦК України ВИКОНАВЕЦЬ ПОВИНЕН НАДАТИ ПОСЛУГУ ОСОБИСТО, а не через посередника, яким є КП «Залізничне».
Також ігнорується рішення КМР від 09.09.2010 р. № 7/4819, яким ПРИПИНЕНІ З 31 ЖОВТНЯ 2010 Р. ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ РАЙОННІ В М. КИЄВІ РАДИ та відповідні комунальні підприємства: КП «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» та КП «Залізничне» Солом'янської районної у м. Києві ради. Наголошую, що на теперішній час Солом’янської районної в м. Києві ради не існує, а КП не перереєстровані (на печатках вказуються старі реквізити).
Отже, якщо рішення КМР не задовольняють СРДА, ці рішення мають бути або ОСКАРЖЕНІ, або їх СЛІД ВИКОНУВАТИ. Тобто, слід негайно ПРОВЕСТИ ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЮ КП та РОЗІРВАТИ НЕЗАКОННІ ДОГОВОРИ з ПАТ "Київенерго" та ПАТ АК "Київводоканал", щоб останні змогли виконати покладені на них обов’язки та нарешті ПОЧАТИ УКЛАДАТИ ДОГОВОРИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ЗІ СПОЖИВАЧАМИ.
Відповідь з посиланням на САМИЙ перший лист, з черговим ігноруванням викладеного в заяві.
Відповідь: Солом'янською районною в місті Києві державною адміністрацією Ваше звернення, яке надійшло через «Книгу відгуків» щодо незгоди з договорами про надання житлово-комунальних послуг, розглянуто.
Повідомляємо, що відповіддю від 31.10.2011 року № Б/ЕЛ-99/3 Вам було надано вичерпні роз'яснення стосовно питань викладених у Вашому зверненні.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 8 Закону України «Про звернення громадян» доводимо до Вашого відома, що не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.
З моменту ліквідації Солом'янської райради зазначений договір вже недійсний, постає питання: на яких підставах КП "Дирекція" продовжує управління будинками? Щось не чути про укладення нового договору про утримання будинків між ліквідаційною комісією та КП "Дирекція".
З приводу отримання безглуздих відписок подав скаргу, на яку теж очікую чергову відписку для слідства і суду.
Голові Солом’янської районної
у м.Києві державної адміністрації
І.П.Сидорову (ОСОБИСТО)
……….
29 листопада 2011
СКАРГА
стосовно надмірних нарахувань, не виконання перерахунків та не надання інформації
У своїх відповідях №Б/Ел-99/7 від 23.11.11 СРДА та №2657/51 від 24.11.11 «Дирекція …» посилаються на розпорядження КМДА №857 та №859, які були визнані «… незаконними та такими, що не відповідають правовим актам вищої юридичної сили розпорядження Київської міської державної адміністрації від 31.05.2011 №857 … №858 … №859» Окружним адміністративним судом м. Києва 28 вересня 2011 року у справі №2а-9037/11/2670, що підтверджується публікацією в газеті «Українська правда» http://kiev.pravda.com.ua/news/4ebcd6f7408a1/ (http://kiev.pravda.com.ua/news/4ebcd6f7408a1/) . Крім того в постанові того ж суду 31.10.11 у справі №2а-9480/11/2670 говориться «Визнати незаконним та нечинним з дати прийняття Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 31.05.2011 №857 … №858», що підтверджується публікацією в газеті «Українська правда» http://kiev.pravda.com.ua/news/4eafbdb809111/. (http://kiev.pravda.com.ua/news/4eafbdb809111/.)
Посилання «Дирекції…» на розпорядження КМДА №1221 від 29.12.2010р. теж безпідставні, оскільки НЕ Є ЧИННИМ. Про це зазначається у листі Міністерства Юстиції України №Б-38224-10 від 25.10.11 (наданий «Дирекції …») НПА (розпорядження про підвищення тарифів), що видає КМДА підлягають державній реєстрації в ГУЮ м. Києва. Крім того немає сумніву, що РКМДА №№ 1221, 1222, 1241, 75, 99, 101 теж будуть скасовані (Справа Кличка В. В. до КМДА № 2а-887/11).
Також у своїй відповіді №2657/51 від 24.11.11 «Дирекція …» не надала інформації про БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ КП, на рахунок якого слід сплачувати за утримання будинку, централізоване опалення, гаряче та холодне водопостачання, оскільки «проти КП ГІОЦ КМДА Дніпровським РУ ГУ МВС України в м. Києві 24.06.11 порушено кримінальну справу №04-27569, що розслідується СУ ГУ МВС України в м. Києві за фактом здійснення фінансово-господарської діяльності службовими особами КП «ГІОЦ» як фінансової установи по наданню послуг із переказу коштів без загальнообов'язкової державної реєстрації та без ліцензії», та ЗРАЗОК ЗАПОВНЕНОЇ КВИТАНЦІЇ з відповідними банківськими реквізитами.
Легітимні повноваження щодо управління будинками КП «Дирекції…» були передані відповідно до договору на управління будинками, який уклали Солом'янська райрада та КП «Дирекція…» 03.03.2008р. З моменту ліквідації Солом'янської райради зазначений договір вже НЕДІЙСНИЙ. Отже не зрозуміло на якій підставі «Дирекція…» продовжує управляти будинками?
Оскільки О.Лисак, С.Панова, О.Мартиняк та В.Ярцев НЕ СПРОМОЖНІ належним чином відреагувати на неодноразові звернення та вирішити питання ПО СУТІ, я звертаюся безпосередньо до голови Солом’янської районної у м. Києві державної адміністрації І.П.Сидорову ОСОБИСТО і прошу:
1. Припинити ігнорування ЧИСЛЕННИХ постанов судів і виконання НЕЧИННИХ розпоряджень КМДА, за якими НЕЗАКОННО робляться НАДМІРНІ нарахування комунальних платежів.
2. Зобов’язати «Дирекцію …» та її ВСП виконати ПЕРЕРАХУНКИ комунальних платежів ВСІМ добросовісним платникам (споживачам комунальних послуг) та скасувати неіснуючі борги, що виникли завдяки НАДМІРНИМ нарахуванням.
3. Надати вичерпну і повну інформацію на якій підставі «Дирекція…» продовжує управляти будинками (чи існує договір на передачу будинків в управляння і хто його уклав).
4. Підтвердити, що саме ВСП «Залізничний» «вводить в програмний комплекс» КП ГІОЦ тарифи, що пропонує КМДА, за опалення і водопостачання і «відповідає за їх вірність».
5. Надати БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ КП, на рахунок якого слід сплачувати за утримання будинку, централізоване опалення, гаряче та холодне водопостачання.
Найбільш цікава і КОРИСНА відповідь була на ЗАПИТ стосовно незаконної здачі в оренду підвальних приміщень
Голові Солом’янської районної
у м.Києві державної адміністрації
І.П.Сидорову
……..
05 жовтня 2011 року
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
стосовно незаконної здачі в оренду підвальних приміщень
Оскільки відповідь про те, що «Солом'янською районною у місті Києві державною адміністрацією розглянуто звернення мешканців будинку № 23 по вулиці Єреванській у місті Києві від 15.05.2008 року, яке надійшло через Інтернет-приймальню.
В порядку поставлених питань повідомляємо що нежилі приміщення в будинку № 23 по вулиці Єреванській у м. Києві знаходяться як у приватній власності так і надаються в орендне користування суб'єктам підприємницької діяльності, підприємствам, установам, організаціям, які відповідно до чинного законодавства зареєстровані ж суб'єкти підприємницької діяльності та при умові погодження з відповідними службами району (санепідемстанції, пожежної частини та балансоутримувача).
Рішення про надання приміщень в орендне користування нежитлових приміщень приймається колегіально комісією при Солом'янській районній у м. Києві державній адміністрації з питань використання майна, яке належить до комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва та затверджується розпорядженням голови, яке є єдиною підставою для укладання договору оренди цього майна.
Порядок нарахування орендної плати та інших платежів та порядок їх використання затверджений рішенням Солом'янської районної у місті Києві ради № 101 від 20.12.2006 року "Про Методику розрахунку і порядок використання орендної плати за користування майном, що належить ДО КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ територіальної громади Солом'янського району м. Києва" та Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2006 року № 1846 "Про внесення змін до Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду ДЕРЖАВНОГО МАЙНА"» не задовольнила заявників, ми змушені звернутися з інформаційним запитом ще раз.
Звертаємо Вашу увагу на те, що:
1. Методика, на яку Ви посилаєтесь має застосовуватися до КОМУНАЛЬНОЇ, а не ПРИВАТНОЇ (спільної) власності.
2. Зміни до методики стосуються ДЕРЖАВНОГО МАЙНА, а не ПРИВАТНОГО.
3. Як зазначається в рішенні № 4-рп/2004 від 2 березня 2004 року Конституційного Суду України: «… положення частини першої статті 1, положення пункту 2 статті 10 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" ( 2482-12 ) треба розуміти так: 1.1. Допоміжні приміщення (підвали, сараї, кладовки, горища, колясочні і т.ін.) передаються безоплатно У СПІЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ ГРОМАДЯН ОДНОЧАСНО З ПРИВАТИЗАЦІЄЮ НИМИ КВАРТИР (кімнат у квартирах) багатоквартирних будинків. ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА ДОПОМІЖНІ ПРИМІЩЕННЯ НЕ ПОТРЕБУЄ ЗДІЙСНЕННЯ ДОДАТКОВИХ ДІЙ, ЗОКРЕМА СТВОРЕННЯ ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ, ВСТУПУ ДО НЬОГО».
Таким чином, здача в оренду підвальних приміщень є НЕЗАКОННОЮ.
На підставі викладеного, просимо надати докладну інформацію стосовно:
1. ХТО САМЕ ОТРИМУЄ КОШТИ від оренди підвальних приміщень в будинку №23 по вул. Єреванській, і на який рахунок вони зараховуються?
2. СКІЛЬКИ САМЕ КОШТІВ за НЕЗАКОННУ оренду отримується?
3. Чому ці кошти не враховуються при розрахунку тарифу на утримання будинку?
Крім того, вимагаємо НЕГАЙНО РОЗІРВАТИ ДОГОВОРИ ОРЕНДИ, що були укладені без згоди ВСІХ СПІВВЛАСНИКІВ НЕЖИТЛОВИХ ПРИМІЩЕНЬ і припинити НЕЗАКОННУ ЗДАЧУ В ОРЕНДУ цих приміщень.
СРДА в черговий раз підтвердила свій непрофесіоналізм та факт кришування беззаконня з боку ЖЕО. На запит стосовно ліцензування:
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
стосовно ліцензування комунальних послуг
Керуючись ч.1.ст.302 Цивільного кодексу України, Законом України «Про звернення громадян», ст.ст. 9, 10, 21, 28, 29, 32, 33, 43, 44 Закону України «Про інформацію», ст.3 Закону України «Про доступ до публічної інформації», ч.11 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", прошу Вас надати офіційну та ПОВНУ інформацію щодо ліцензування комунальних послуг підприємств Солом’янського району.
Згідно із ст. 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" «Види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. Відповідно до цього Закону ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: ... п.17 ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ. ... п.42 Виробництво теплової енергії, транспортування її магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та ПОСТАЧАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ».
У відповіді СРДА №5552/01 від 27.04.2012 року зазначається «Виконавцем з надання житлово-комунальних послуг в будинку №23 на вул.. Єреванській в м. Києві на сьогоднішній день є Комунальне підприємство «Залізничне» …». Житлово-комунальні послуги складаються з утримання будинку, централізованого теплопостачання, водопостачання та водовідведення. Отже ці послуги (окрім утримання будинку) підпадають під дію Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" і для їх надання КП «Залізничне» мало отримати такі ліцензії.
На підставі викладеного прошу повідомити:
1. Чи отримувало КП «Залізничне» ліцензію на здійснення господарської діяльності по наданню послуги з ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ (за наявності надати копію) і якщо ні то чому?
2. Чи отримувало КП «Залізничне» ліцензію на здійснення господарської діяльності по наданню послуги з ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ПОСТАЧАННЯ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ (за наявності надати копію) і якщо ні то чому?
Розгорнуту інформацію прошу надіслати заявникові за адресою
Відповідь була такою:
Ще гірша відповідь стосовно мого запиту про балансоутримувача.
14 травня 2012
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
стосовно укладання договору про передачу будинку для утримання його на балансі ЖЕО
В постанові КАГС №2/297 від 06.03.2012року, яка є остаточною і оскарженню не підлягає, зазначається:
«Згідно ст.З55 Цивільного Кодексу України майно, що є у власності двох або більше осіб (співвласників), належить їм на праві спільної власності (спільне майно). Спільна власність вважається частковою, якщо договором або законом не встановлена спільна сумісна власність на майно.
Багатоквартирний будинок (житловий комплекс) як цілісність є спільною частковою власністю власників всіх приміщень у цьому будинку (але майно, зазначене в ч.2 ст. 382 ЦКУ, є одночасно їхньою спільною сумісною власністю).
Згідно ст. 358 Цивільного Кодексу України право спільної часткової власності здійснюється співвласниками за їхньою згодою. Тобто, виключно власники квартир та нежитлових приміщень в багатоквартирних будинках мають право колективно вирішувати всі питання, пов'язані зі своєю співвласністю. В тому числі визначати виконавця послуг з управління будинком, надання послуг з утримання будинку, споруд та прибудинкової території, надання комунальних послуг, визначати порядок використання та розпорядження спільним неподільним майном.
Відповідачем не надано суду доказів, що співвласники багатоквартирного будинку за адресою: м. Київ, вул. О. Мишуги, 2 приймали колективне рішення про те, що всі ці функції має виконувати саме відповідач...
...Згідно пунктом 1 статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» балансоутримувачем будинку, споруди, житлового комплексу, комплексу будівель і споруд є власник, або юридична особа, що за договором із власником утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну й іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки засобів, необхідних для своєчасного проведення капітального, поточного ремонтів і утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію відповідно до закону.
Між тим, багатоквартирний житловий будинок за адресою: м. Київ, вул. О. Мишуги, 2 є співвласністю власників квартир та нежитлових приміщень, що в свою чергу виключає можливість його перебування у власності держави та територіальних громад.
Враховуючи викладене, ані держава, ані територіальна громада, ані ЖЕКи не можуть бути «балансоутримувачами», якщо вони не є одноосібними власниками та/або не мають договору з іншими співвласниками та/або колективного рішення всіх співвласників багатоквартирного будинку щодо укладення договору про утримання будинку "на балансі"».
У рішенні Конституційного суду України від 2 березня 2004 року за № 4-рп/2004 сказано наступне: «Згідно зі ст.19 Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку", спільне майно власників квартир складається з неподільного та загального майна. Неподільне майно перебуває у їх спільній сумісній власності і не підлягає відчуженню, загальне майно - у спільній частковій власності… Допоміжні приміщення, відповідно до пункту 2 статті 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», стають об'єктами права спільної власності співвласників багатоквартирного будинку, тобто їх спільним майном, одночасно з приватизацією громадянами квартир, що засвідчується єдиним документом - свідоцтвом про право власності на квартиру. Для підтвердження набутого в такий спосіб права не потребується вчинення будь-яких інших додаткових юридичних дій. Власникам квартир немає необхідності створювати з цією метою об'єднання співвласників багатоквартирного будинку».
Згідно зі ст. 19 Конституції України, «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.»
Таким чином, розпорядження, про яке йдеться у відповіді СРДА №5552/01 від 27.04.2012, Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 24.01.2011р. № 20 «Про закріплення на праві господарського відання за Комунальним підприємством "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної в місті Києві ради майна, яке передано до сфери управління Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації», яким було «закріплено» за «Дирекцією…» будинок 23 по вул. Єреванська м. Києва, є таким, що суперечить чинному законодавству України, а отже, НЕ ПІДЛЯГАЄ ВИКОНАННЮ.
Отже відповідь на кшталт «Власником будинку №23 по вул. Єреванська в м. Києві є територіальна громада міста Києва, що представляє Київська міська рада, яка делегує свої повноваження КМДА та Солом’янскій РДА. Отже, договір між співвласниками будинку та КП "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації про передачу будинку для його утримання на балансі не може бути укладений» буде завідома неправильною і не влаштує заявника.
Керуючись ч.1.ст.302 Цивільного кодексу України, Законом України «Про звернення громадян», ст.ст. 9, 10, 21, 28, 29, 32, 33, 43, 44 Закону України «Про інформацію», ст.3 Закону України «Про доступ до публічної інформації», ч.11 ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", постанови КМУ від 14.04.1997 №348 прошу Вас надати офіційну та ПОВНУ інформацію щодо укладання договору про передачу будинку заявника для утримання його на балансі Комунального підприємства "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (вул. Соціалістична, 6, м. Київ, 03186, тел. 2494696).
1. Чи укладався Договір між співвласниками будинку за адресою вул. Єреванська 23 у м. Києві та КП "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації про передачу будинку для утримання його на балансі останнього, відповідно до ст.1 закону України «Про житлово-комунальні послуги».
В разі наявності запитуваного договору копію його прошу надіслати заявникові на адресу
Незважаючи на попередження про нечинність розпоряджень КМДА та СРДА отримав чергову безглузду відповідь СРДА: