'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Ярослав

Сторінок: 1 ... 5 6 [7]
91
Начальнику Держцінінспекції
Савицькому О.Д
Костяного Я.О
м.Київ, вул. Боткіна, 4, кВ. 34
0672394025

ЗАПИТ

Щодо визначення вартості оплати послуг з опалення квартир у будинку за адресою м.Київ, вул. Боткіна, 4.
Шановний Олександр Денисович. Відповідно  до статті 1 Закону України «Про теплопостачання» наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: 
тариф (ціна) на теплову енергію - грошовий вираз витрат на виробництво, транспортування, постачання одиниці теплової енергії (1 Гкал) з урахуванням рентабельності виробництва, інвестиційної та інших складових, що визначаються згідно із методиками, розробленими центральним органом виконавчої влади у сфері теплопостачання;
система автономного теплопостачання - внутрішньобудинкова система опалення, яка використовується для теплозабезпечення окремого багатоквартирного будинку;
система децентралізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 1 до 3 Гкал/год., місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система помірно-централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії потужністю від 3 до 20 Гкал/год., магістральних та/або місцевих (розподільчих) теплових мереж;
система централізованого теплопостачання - сукупність джерел теплової енергії, магістральних та місцевих (розподільчих) теплових мереж, що об'єднані між собою та використовуються для теплозабезпечення споживача, населеного пункту, яка включає системи децентралізованого та помірно-централізованого теплопостачання.

На даху будинку споруджена котельня з відповідним обладнанням (котлами, газовим обладнанням, пристроями автоматики, контрольно-вимірювальною апаратурою, насосами тощо) , яка належить на праві спільної сумісної власності власникам квартир та нежитлових приміщень будинку по вул. Боткіна, 4 в м. Києві та повністю забезпечує їх потреби в теплопостачанні та гарячому водопостачанні. Право їхньої сумісної власності на цей об’єкт підтверджено рішеннями відповідних судів.
Спір про належність котельні вирішений постановою Солом'янського районного суду м. Києва від 06.03.2007 р. в адміністративній справі № 2-а-24-1/07 за позовом Кулі В.І. до Солом’янської районної у м. Києві ради. Визнано нечинним її рішення від 19.06.2002 р. стосовно передачі дахової котельні до комунальної власності м. Києва з подальшою передачею в управління АК "Київенерго".

Крім того, постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. у адміністративній справі № 2а-22/07 визнане недійсним та скасоване розпорядження КМДА від 05.11.2002 р. № 2009 «Про прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» вбудованих об’єктів теплопостачання з обладнанням» в частині, що стосується прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Києва та передачу в управління АК «Київенерго» дахової котельні по вул. Боткіна, 4. Зобов’язано КМДА повернути дахову котельню по вул. Боткіна, 4 в м. Києві в управління балансоутримувачу будинку – КП УЖГ Солом’янського району м. Києва.

Ухвалою Київського апеляційного  адміністративного суду від 05 червня 2007 р. у справі № 22а-273/07 апеляційна скарга АЕК "Київенерго" та Солом’янської районної у м. Києві держадміністрації, яка приєдналася до неї, залишена без задоволення. Постанова Шевченківського районного суду м. Києва від 19 лютого 2007 р. залишена без змін.


Відповідач (КП «Дирекція») та його попередник (КП УЖГ Солом’янського району м. Києва) на протязі з січня 2001 року по даний час порушували майнові права співвласників, розпоряджалися даховою котельнею на власний розсуд, безпідставно нараховували платежі мешканцям будинку на основі тарифів, затверджених Київською міською державною адміністрацією для споживачів, підключених до централізованої мережі теплопостачання територіальної громади м. Києва, а не до власного джерела. При цьому співвласники котельні згоди на подібні дії, тобто на право володіння або користування чужим майном, відповідачеві не надавали. Відповідно до ст. ст. 1029-1033 ЦК України балансоутримувач будинку міг виступати лише в ролі управителя майна, в тому числі дахової котельні, але не вигодонабувачем. При цьому ЦК України вимагає укладення договору в письмовій формі між установником управління (власником майна) та управителем.

Суд також встановив, що теплова енергія, яка вироблялась котельнею, не є власністю управителя, а вигода від реалізації теплової енергії не може належати управителю. Відповідно до ст. 1042 ЦК України управитель має право на плату, встановлену договором, а також на відшкодування необхідних витрат, зроблених ним у зв'язку з управлінням майном.

Підрахунки витрат на управління котельнею відповідач не виконував, а на вимогу позивача надати інформацію про обсяги виробленої теплової енергії відповідав відмовою.

Порушуючи вимоги цивільного законодавства, відповідач, як управитель чужого майна, на протязі зазначеного періоду безпідставно володів їм та розпоряджався, незаконно нараховував платежі за теплову енергію, яка надавалась мешканцям будинку, від належної їм дахової котельні за тарифами, які не можуть використовуватися в даних правовідносинах.

Суд також встановив, що будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний до мережі центрального теплопостачання. Договір про постачання теплової енергії у гарячій воді № 8614008 на будинок по вул. Боткіна, 4 з АК "Київенерго" укладений безпідставно. Правових підстав для проведення нарахувань мешканцям будинку по вул. Боткіна, 4 згідно Договору № 8614008 немає.  КП УЖГ та КП «Дирекція»  не проводили  перерахунки з мешканнями будинку по вул. Боткіна, 4 за теплопостачання, що свідчить про порушення вимог п. 8, 9, 36 "Правил надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення", затверджених постановою КМУ від 30.12.97 року № 1497.

Але Комунальне підприємство Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду Солом`янської районної у м. Києві ради (КП Дирекція) надсилає рахунки з Тарифом на оплату послуг з централізованого опалення (ЦО), які формується, виходячи з норми КТМ-204: розмір теплоенергії для потреб ЦО становить 0,147 Гкал/кв.м опалювальної площі.

Постанова від 17.02.2011  N 242 зареєстрована в Міністерстві юстиції України 17 березня 2011 р. за N 366/19104 «Про затвердження Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання» не може використовуватись для формування тарифів на теплопостачання для будинку за адресою Боткіна 4 відповідно до абзацу десятого та шістнадцятого Закону України «Про теплопостачання» та пункту 1.2 статті 1 цієї постанови.
Постанова від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг
з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» також не може використовуватись при розрахунках, так як вона регулює тарифи тільки на центральное теплопостачання, до якого будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний

Прошу надати офіційну відповідь про те, як повинен формуватися тариф і які складові повинні враховуватись в тарифі на опалення  для квартир у будинку по вул. Боткіна, 4



Також запити буду подавати до Солом"янської держадміністрацій, Київської міської адміністрації, ВСП та КП "Індустріаль", НКРЕ. Версія звернення не остаточна. Прошу уважно прочитати, і по можливості висловити свої думки та коригування

Сторінок: 1 ... 5 6 [7]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email