'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник
Судові справи => Адміністративні справи => Тема розпочата: Елена_69 від 20 Січня 2015, 20:16:59
-
Просьба к модераторам выделить тему в административных делах
Оскаржується:
пп..3 п 2 та п. 3 Постанови КМУ за № 269 від 17 липня 2014 р «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (надалі ПКМУ №269) в частині ви-ключення норм про «Надання висновку щодо розрахунків економічно обґрунтова-них планованих витрат на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» у Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженому ПКМУ від 1 червня 2011 р. № 869 “Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги”(надалі Порядок ПКМУ №869) (Офіційний вісник України, 2011 р., № 62, ст. 2472; 2013 р., № 1, ст. 15, № 11, ст. 412, № 68, ст. 2467)
Сегодня отправила "сырой" иск заказным письмом (зацепится за дату), но явно будет ухвала про недоліки
1 судовой сбор
2 пояснить какие же мои права были нарушены этим изменением
В связи с неумением формулировать именно этот пункт, прошу у форумчан помощи
-
Просьба к модераторам выделить тему в административных делах
Відкриють провадження - перенесемо до http://gro-za.org/forum/index.php/board,42.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php/board,42.0.html)
-
Відкриють провадження - перенесемо до [url]http://gro-za.org/forum/index.php/board,42.0.html[/url] ([url]http://gro-za.org/forum/index.php/board,42.0.html[/url])
А как насчет пояснения - какие же мои права были нарушены этим изменением?
-
ПКМУ № 869 Перша редакція:
Надання висновку щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат з технічного обслуговування ліфтів
32. Висновок щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат з технічного обслуговування ліфтів надається в порядку, встановленому Мінекономрозвитку.
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/ed20110601/page3 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/ed20110601/page3)
редакція від 06.02.2013р. : Надання висновку щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
32. Висновок щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат, пов’язаних з наданням послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, надається Держцінінспекцією у порядку, затвердженому Мінекономрозвитку.
{Пункт 32 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 81 від 06.02.2013}
{Розділ в редакції Постанови КМ № 602 від 21.08.2013}
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/ed20140403/page3 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/ed20140403/page3)
остання редакція:
{Розділ "Надання висновку щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" виключено на підставі Постанови КМ № 269 від 17.07.2014}
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/ed20140724/page3 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/ed20140724/page3)
ПОРЯДОК
надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат під час формування тарифів на окремі види житлово-комунальних послуг
2. Для отримання висновку суб’єкти господарювання всіх форм власності, які провадять або мають намір провадити господарську діяльність у сфері виробництва теплової енергії, її транспортування та постачання, централізованого опалення і постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з вивезення побутових відходів та утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - суб’єкти господарювання), подають до Державної інспекції України з контролю за цінами або її територіальних органів такі документи:
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1545-13/paran17#n17 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z1545-13/paran17#n17)
ПКМУ від 10 вересня 2014 р. № 442
Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади
З метою оптимізації системи центральних органів виконавчої влади та відповідно до пунктів 9 і 9-1 статті 116 Конституції України Кабінет Міністрів України постановляє:
2. Ліквідувати:
Державну інспекцію з контролю за цінами, поклавши функції з моніторингу динаміки цін (тарифів) на споживчому ринку на Державну службу статистики;
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/442-2014-п (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/442-2014-п)
Розпорядження КМУ від 24 жовтня 2014 р. № 1063-р
Про утворення комісії з ліквідації Державної інспекції з контролю за цінами
http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1063-2014-р (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1063-2014-р)
-
Спасибо, Юрий Васильевич.
Понятно, что они быстренько все приняли и начинают теперь ликвидировать, поэтому
На самом деле цель иска - пункт 4.зобов'язати відповідача вчинити певні дії, а саме, делегувати повноваження щодо «Надання висновку щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» діючому центральному органу виконавчої влади, котрий забезпечує реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю
Ведь по факту получается следующее
1 исполнители дают расчеты (скорее всего что нет этих расчетов или они с одинаковыми ошибками у всех)
2 исполком, не проверяя (у них нет таких полномочий), быстренько принимает эти расчеты и решение по тарифам на основании них
3 и начинается "эпопея" на оспаривание - и ответчик (исполком) вполне выигрывает судебное дело на основании того, что законодательством не определено проверку расчетов
А многие ли пойдут в суд?
А там еще и столкнуться с "нововведением" админ.судов про материальный характер таких исков
Мы уже с этим столкнулись, о чем писала (ухвала ОАС г.Киева) в теме http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9073.0 (http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9073.0)
И что в "остатке" ....
-
А как насчет пояснения - какие же мои права были нарушены этим изменением?
Якщо Ви не можете для себе сформулювати порушення Ваших прав, навіщо подавати позов?
-
Позивача (як споживача) стосуються тарифи на ЖКП. Відповідно й недодержання ст. ст. 30, 31 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" може свідчити про порушення певних процедур при прийнятті тарифів, що має вплив на споживача. Який саме -сформулюйте особисто. Щодо змісту позовних вимог -слід виключити прохання щось "делегувати" чи вчинити інші дії, бо це дискреційні повноваження Кабміну, в які суд не може втручатися. У таких позовних вимогах суд відмовить.
-
Прийшла ухвала про відкриття провадження (завтра отсканую)
справа №826/1114/15 (в реєстрі судових рішень - нема)
суддя В.П. Шулежко
засідання призначене на 24.02.015 об 13.20 (зал 38)
4 Явку повноважних представників сторін визнати обовязковою (но я не маю можливості їздити до Київа, а тому буду писати заяву про розгляд справи без мене)
5. Зобов’язано Відповідача надати письмові заперечення до 23.02.2015
6. Зобов’язано Відповідача, щодо опублікування оголошення (ст.171 КАСУ) про відкриття провадження в адміністративній справі у виданні, в якому ПКМУ №269 була офіційно оприлюднена. (за 7 днів до судового засідання) та надати докази опублікування
-
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/42522282 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/42522282)
-
Ведь по факту получается следующее
1 исполнители дают расчеты (скорее всего что нет этих расчетов или они с одинаковыми ошибками у всех)
2 исполком, не проверяя (у них нет таких полномочий), быстренько принимает эти расчеты и решение по тарифам на основании них
3 и начинается "эпопея" на оспаривание - и ответчик (исполком) вполне выигрывает судебное дело на основании того, что законодательством не определено проверку расчетов
Где сказано об утверждении новых тарифов ОМС без права проверки предоставленных расчетов?
Стаття 7. Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг
1. До повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить:
2) встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону;
Сам процесс утверждения тарифов означает проверку расчетов на соответствие с ПКМУ № 529.
Вот исходные данные применяемые в расчетах скорее всего не проверяются. ЖКХ обслуживают до несколько сотен домов. Составить для каждого дома расчет, а тем более проверить расчет по каждому дому необходимо много времени.
ЖКХ сразу закладывают в расчеты свои интересы найти которые ОМС "не может".
-
Составить для каждого дома расчет, а тем более проверить расчет по каждому дому необходимо много времени.
Ну то й що? Виконати розрахунок тарифу по кожному будинку окремо, то є норма законодавства.
Сам процесс утверждения тарифов означает проверку расчетов на соответствие с ПКМУ № 529.
З кінця 2011р. тарифи затверджуються по ПКМУ № 869.
-
Составить для каждого дома расчет, а тем более проверить расчет по каждому дому необходимо много времени.
Ну то й що? Виконати розрахунок тарифу по кожному будинку окремо, то є норма законодавства.
Сказанное было в подтверждение изложенного:
Ведь по факту получается следующее
1 исполнители дают расчеты (скорее всего что нет этих расчетов или они с одинаковыми ошибками у всех)
Если КП предоставляет услуги для 300 домов и более, то о каком индивидуальном расчете тарифов для каждого дома может идти речь. Естественно расчеты будут с одинаковой ошибкой.
-
Согласно изменениям в законодательстве
1. тарифы рассчитываются на основании постановы КМУ № 869 от 01.01.2011
2. принятие цен/тарифов на жилищно-комунальные услуги не подлежит процедуре принятия как регуляторных актов с 22.12.2011 г { Частину другу статті 3 доповнено абзацом згідно із Законом N 4231-VI ( 4231-17 ) від 22.12.2011 }
3. отмнена проверка обоснованности расчетов гос.инспекцией по ценам, да и ликвидирована сама инспекция (без передачи ее прав и полномочий другой конторе) Постанови КМУ за № 269 від 17 липня 2014 р «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»
То есть остается один вариант – оспаривать правомерность расчетов каждой составляющей в отдельности
И затем уже доказывать неправомерность тарифа, как суммы этих составляющих
В Херсоне уже идет такой процесс...
Например
21.10.2014 Исполкомом Херсона приняты нормы по двум составляющим
- определены эквивалентные придомовые территории
- составляющая тех.. обслуживания 1-го лифта
Сроки на оспаривание заканчиваются 21.03.2015 года (6 месяцев)
Думала, что не буду больше вмешиваться, но ....
1.В ноябре подала иск (справа № 668/14981/14-а)
2. поменяли уже судью (первой дала отвод на основании того, что не хотела обязать Исполком опубликовать объявление о существовании такого суда ,чтобы люди могли прийти и защитить свои права)
3. уже другой судья
4. объявление вышло в Херсонском вестнике
5. и сегодня 05.02.2015 г пришли защищать свои права ЖЭКи (Центр, Украина, Днепровский и Таврический - юристы)
+ юристы от исполкома и департамента ЖКХ... Итого 6 юристов - на 1 потребителя услуг...ЛЮДЕЙ НЕТ...
-
Автор: Gelo:
Если КП предоставляет услуги для 300 домов и более, то о каком индивидуальном расчете тарифов для каждого дома может идти речь.
Вам показати як розраховували тариф по кожномму будинку окремо по всьому місту?
Якщо тариф розраховували не по кожномму будинку окремо, то це вже є підставою для скасування такого рішення!
-
Автор: Елена_69
ЛЮДЕЙ НЕТ...
Це так... Загалом люди бажають отримати результат, але не бажають брати участь...
- составляющая тех.. обслуживания 1-го лифта
У цю складову, зазвичай, просто ставлять результат розрахунку отриманий від OTIS, чи іншої фірми, що обслуговує ліфти.
-
Автор: Gelo:Если КП предоставляет услуги для 300 домов и более, то о каком индивидуальном расчете тарифов для каждого дома может идти речь.
Вам показати як розраховували тариф по кожномму будинку окремо по всьому місту?
Якщо тариф розраховували не по кожномму будинку окремо, то це вже є підставою для скасування такого рішення!
Не скажите, ув. Юрий Васильевич.
Это для одного дома, но поверьте остальные дома с такими же расчетами, а у Gelo (вообще нет дома в решении, но ЖЭК с него что-то хочет, поэтому он пошел в суд доказал что ЖЭК не прав)
И с такими тарифами город живет с 01.01.2012 года
Это так для разрядки
-
Якщо тариф розраховували не по кожномму будинку окремо, то це вже є підставою для скасування такого рішення!
К решению ОМС об утверждении тарифов дается приложение с перечнем домов и их адресами, где против каждого дома указывается тариф для этого дома. Внешне все соответствует закону, тарифы приняты для каждого дома.
-
Не скажите, ув. Юрий Васильевич.
Скажу! Я ж не про Херсон кажу, а про закон.
Ваша з Gelo помика в тому, що Ви часто свої конкретні випадки узагальнюїте на всю країну або навпаки.
Якщо у Вас розрахунки не виконують, то оскаржуйте тарифи. У нас останній загальний тариф для всіх був у 2006р. Так розробника так "достали", що більше вже не "ризикував".
Наприклад, у мене є навіть програма якою у 2011р. мені тариф розраховували. З усіма параметрами окремих будинків.
-
К решению ОМС об утверждении тарифов дается приложение с перечнем домов и их адресами, где против каждого дома указывается тариф для этого дома. Внешне все соответствует закону, тарифы приняты для каждого дома.
Потрібно мати ( витребовувати вчасно, подавати зауваження, пропозиції) повний розрахунок з усіма вхідними даними. По своєму будинку споживач має право отримати. Діяти потрібно до того як ОМС затвердить тариф. До рішення повинен бути додаток зі складовими тарифу, а не тільки підсумкові тарифи.
-
"Это так для разрядки"
Тариф 2008р. Файл для сайту виконкому (у вкладенні).
( тариф уже не діючий )
-
То есть остается один вариант – оспаривать правомерность расчетов каждой составляющей в отдельности
И затем уже доказывать неправомерность тарифа, как суммы этих составляющих
Не один, а один з можливих.
Потрібно перевіряти "правомерность [а також точність підрахунку та внесення параметрів] расчетов каждой составляющей в отдельности". Інколи можна натрапити на "О, сколько нам открытий..."
-
Потрібно мати ( витребовувати вчасно, подавати зауваження, пропозиції) повний розрахунок з усіма вхідними даними. По своєму будинку споживач має право отримати. Діяти потрібно до того як ОМС затвердить тариф.
Чтобы действовать до того как ОМС утвердит тарифы надо знать, что поданы расчеты на утверждение. Как это можно узнать?
Делать постоянные запросы? Так расчеты могут поступить на следующий день после ответа ОМС об их отсутствии. Да и сам запрос, даже если расчеты находятся в процессе рассмотрения и утверждения новых тарифов, может просто умышлено затянут с ответом.
А этот момент очень важный, как жильцы могут узнать о предстоящем изменении тарифов и как, на каком основании могут принять участие в их обсуждении.
До рішення повинен бути додаток зі складовими тарифу, а не тільки підсумкові тарифи.
К нашему решению дается приложение с полным перечнем составных тарифа и отдельно только с итоговыми тарифами имеющие между собой незначительные различия. Что указывает на выполнение индивидуальных расчетов для каждого дома.
-
Как это можно узнать?
Та прочитайте Ви нарешті ПКМУ №869.
с итоговыми тарифами имеющие между собой незначительные различия.
А хто казав, що відміінності обов'язково повинні бути значними?
-
Как это можно узнать?
Та прочитайте Ви нарешті ПКМУ №869.
Прочитал читаное. Так и не понял что имелось в виду когда посоветовали прочитать ПКМУ 869. Разговор не поднимался о формировании тарифов, откуда взята цитата. Говорилось о следующем:
Чтобы действовать до того как ОМС утвердит тарифы надо знать, что поданы расчеты на утверждение. Как это можно узнать?
Делать постоянные запросы? Так расчеты могут поступить на следующий день после ответа ОМС об их отсутствии. Да и сам запрос, даже если расчеты находятся в процессе рассмотрения и утверждения новых тарифов, может просто умышлено затянут с ответом.
А этот момент очень важный, как жильцы могут узнать о предстоящем изменении тарифов и как, на каком основании могут принять участие в их обсуждении.
-
Так, Gelo - не засоряйте ветку
Лучше присоединяйтесь к иску третьим лицом без самостоятельных требований (справа № 826/1114/15) - не перекладывайте на другие плечи
А то видели как ваша Савина(Украина) пошла в наступление, почуяли, что запахло горелым - засуетились
Скорее всего надо увеличить требования и "скасовивати ПКМУ№269 від 17.07. 2014р. в цілому"
Ведь в других городах (да и у нас тоже) есть исполнители услуг по воде и теплу для которых тариф утверждает/согласовывает орган местного самоуправления... Как считают форумчане?
-
Так, Gelo - не засоряйте ветку
Лучше присоединяйтесь к иску третьим лицом без самостоятельных требований (справа № 826/1114/15) - не перекладывайте на другие плечи
А то видели как ваша Савина(Украина) пошла в наступление, почуяли, что запахло горелым - засуетились
Так у меня ЖСК и тариф применяется от 2004г. и будет еще долго применяться. Могу только на общественных началах прийти на с/з, для устрашения ООО и других.
Скорее всего надо увеличить требования и "скасовивати ПКМУ№269 від 17.07. 2014р. в цілому"
Ведь в других городах (да и у нас тоже) есть исполнители услуг по воде и теплу для которых тариф утверждает/согласовывает орган местного самоуправления... Как считают форумчане?
Юрий Васильевич уже писал об этом, это зависит, кажется, от производимого количества тепловой энергии в год поставщиком тепловой энергии. (если сказал не точно Ю.В. поправит ;, а мне даст очередное замечание). Для нас утверждение ОМС не приемлемо.
-
Прочитал читаное. Так и не понял что имелось в виду когда посоветовали прочитать ПКМУ 869.
Знайдіть слово "порядку" і клікніть мишкою.
-
Знайдіть слово "порядку" і клікніть мишкою.
Читал ПКМУ из своего сборника НПА. О внесенных изменениях в конце декабря не знал. Спасибо, уже кликнул, хороший Приказ №390. Своевременный, как раз по теме.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1380-12/paran13#n13 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1380-12/paran13#n13)
-
"Это так для разрядки"
Тариф 2008р. Файл для сайту виконкому (у вкладенні).
( тариф уже не діючий )
Как можно понимать такой минимальный перечень тарифов? (речь идет о приложенном файле)
В показанном перечне тарифов утверждено 8 позиций из 23 действовавших в тот период согласно ПКМУ 529. Есть невостребованные, но есть необходимые.
Почему утвержден перечень без «важных» пунктов. Без них КП и соответственно ОМС не признают всего перечня. Как обошли эти пункты да еще в 2008г. :
-Прибирання прибудинкової території
-Дератизація
- Дезінсекція
-Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами
Допускаю, что дератизация и дезинсекция входят в услугу - Санітарне обслуговування домоволодінь.Это предположение.
-
Допускаю, что дератизация и дезинсекция входят в услугу - Санітарне обслуговування домоволодінь.Это предположение.
Саме так. А також і Прибирання прибудинкової території, і Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами, і Вивезення та утилізація твердих побутових і негабаритних відходів . Все це в одному пункті.
Обслуговування ліфтів включає в собі і Технічне обслуговування ліфтів, і Обслуговування систем диспетчеризації, і Енергопостачання для ліфтів
Від частини послуг з переліку відмовились ще на початку 2004р.
Так є непотрібними через відсутність наступних систем, обладнання
Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики й димовидалення
Технічне обслуговування побутових електроплит
Ремонт обладнання спортивних майданчиків
Ремонт обладнання господарських майданчиків
Поливання дворів, клумб і газонів
Очищення дворових туалетів та приямків
підкачування води
Відмовились від наступного :
Прибирання сходових кліток
Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель
Освітлення підвалів,
На щастя ніколи не вводили у тариф
Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж після повірки) квартирних засобів обліку води та теплової енергії
В 2011р. деталізація була зроблена максимальна.
-
Прибирання прибудинкової території, і Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, Все це в одному пункті.
Какой был предоставлен документ на придомовую территорию домов? Все дома в перечне тарифов с предоставлением услуги по приборке придомовой территории. Неужели на все земельные участки домов предоставлены нормативные документы.
Разве возможно применение документов на земельный участок не соответствующих требованиям ЗКУ.
Вот и этот пример указывает на расширенные полномочия ОМС ...... или очередное превышение полномочий
В Херсоне уже идет такой процесс...
Например
21.10.2014 Исполкомом Херсона приняты нормы по двум составляющим
- определены эквивалентные придомовые территории
- составляющая тех.. обслуживания 1-го лифта
Исполком принял нормы по определению и регистрации непонятной какой-то эквивалентной придомовой территории по домам городской громады. Сам себе "царёк"? может все по закону.
В 2011р. деталізація була зроблена максимальна.
Что дает максимальная детализация. Как можно максимально детализировать на N-ное время вперед. Действие принимаемых тарифов неизвестно. Может установили период действия тарифов
-
Как можно максимально детализировать на N-ное время вперед. Действие принимаемых тарифов неизвестно. Может установили период действия тарифов
Що Ви маєте на увазі? Одному богу відомо... Набір слів... Як і що відповісти, коли невідомо про що запитують?
Что дает максимальная детализация.
Точний перелік робіт по кожному будинку вартість яких включена в тариф. Наприклад п. Поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території має 15 підпунктів, кожен з яких має свій розразунок вартості. У разі невиконання якогось окремого пункту з переліку, досить легко порахувати розмір суми потрібного перерахунку. Детальнішу отримуємо дифіренціацію тарифів по кожному будинку. Так, наприклад, мій будинок не має ганків. В п/п. ремонт ганків сума 0,00. Є будинки, що не мають балконів. У них у відповідному п/п. сума 0,00.
-
Как можно максимально детализировать на N-ное время вперед. Действие принимаемых тарифов неизвестно. Может установили период действия тарифов
Що Ви маєте на увазі? Одному богу відомо... Набір слів... Як і що відповісти, коли невідомо про що написано?
Если детализация была сделана для пункта о приборке придомовой территории здесь понятно. Пока действуют тарифы, КП должно выполнять работы в соответствии с детализацией.
Как можно сделать детализацию по текущему ремонту конструктивных элементов или тех. обслуживанию внутридомовых сетей? Здесь после максимальной детализации любые составляющие работы одного вида услуг имеют различную периодичность повторного выполнения. Уточняю примерами (время выполнения указано условно, без привязки к нормативам) :
-Заделка стыков панелей или заделка температурных швов выполняется 1раз в 4года
-Ремонт штукатурки цоколя отдельными местами выполняется1 раз в 5 лет
-Окраска конструктивных элементов выполняется 1раз в 5 лет
-Ревизия и мелкий ремонт запорной арматуры выполняется 1раз в 5лет
-Ремонт и смена трубопровода диам.25-32мм. Выполняется 1 раз в 10 лет
-Ремонт утепления трубопровода системы отопления отд. местами, диам.108мм выполн. 1раз в 25лет
Утвержденный тариф будет действовать на N-ное время вперед. Очень интересно как решили эти разбежности в сроках периодичности выполнения работ делая детализацию. Может установили период действия тарифов?
-
Неужели на все земельные участки домов предоставлены нормативные документы.
Разве возможно применение документов на земельный участок не соответствующих требованиям ЗКУ.
На той час були чинні такі норми:
ЗКУ: Стаття 42. Земельні ділянки багатоквартирних жилих будинків
1. Земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території державної або комунальної власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками.
2. У разі приватизації громадянами багатоквартирного жилого будинку відповідна земельна ділянка може передаватися безоплатно у власність або надаватись у користування об'єднанню власників.
3. Порядок використання земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначається співвласниками.
4. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі проектів розподілу території кварталу, мікрорайону та відповідної землевпорядної документації.
Закон України від 20.04.2000 № 1699 "Про планування і забудову територій": Стаття 16. Проект розподілу території
Проект розподілу території - це містобудівна документація, яка розробляється для мікрорайону (кварталу) чи його частини з метою розмежування земельних ділянок.
Проектом розподілу території визначаються площі та межі:
прибудинкових територій існуючих і запроектованих жилих будинків;
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1699-14/page (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1699-14/page)
Закон втратив чиність у 2011р. проте той закон, що його скасував, має норми : Розділ V ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
3. Генеральні плани населених пунктів, затверджені до набрання чинності цим Законом, є безстроковими.
4. Проекти забудови територій, розподілу територій, містобудівні обґрунтування з відповідними умовами та обмеженнями забудови земельних ділянок, будівельні паспорти, документи на введення об'єктів в експлуатацію та їх сертифікацію, розроблені та/або оформлені до набрання чинності цим Законом, можуть бути затверджені та використані після набрання чинності цим Законом.
Положення затверджених відповідно до цього пункту проектів забудови територій, розподілу територій, містобудівних обґрунтувань з відповідними умовами та обмеженнями забудови земельної ділянки враховуються під час розроблення, внесення змін та оновлення містобудівної документації на місцевому рівні.
Ч. 4 ст. 42 ЗКУ зазнала змін 13.01.2012р. і з того часу має наступний зміст: 4. Розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі відповідної землевпорядної документації.
{Частина четверта статті 42 із змінами, внесеними згідно з Законом № 4215-VI від 22.12.2011}
Завірену копію плану прибудинкової території свого будинку я мав ще 2004р. Звісно там було багато зайвого, що двірниками не обслуговувалось. Звісно по "статті" Прибирання прибудинкової території я по нарахуванням в повному обсязі не платив. Платив в такому розмірі, в якому сам розрахував "по факту". В 2011р. домоглись перегляду площі прибудинкової території. В тариф внесли 200 кв. м газону і 200 кв. м асфальту ( це вже навіть менше ніж я визнавав).
-
Как можно сделать детализацию по текущему ремонту конструктивных элементов или тех. обслуживанию внутридомовых сетей? Здесь после максимальной детализации любые составляющие работы одного вида услуг имеют различную периодичность повторного выполнения.
Очевидно Ви ніколи не приймали участі в розробці чи перевірці розробленого тариифу...
Якщо просто поточний ремонт, то це практично закладення в тариф виконання всього переліку з наказу № 150. А весь перелік ні хто і ні де не виконує. А в тарифі це одна підсумкова вартість.
А так взято окремі види робіт, без яких реально не можливо утримувати будинок. Викинули ті, що завжди є тільки на папері. Але ж якщо є на папері, то є і в таарифі. А нам воно потрібно? Звісно, ні!
Різниця у строках виконання враховується, бо вартість кожної складової рахується окремо. Якщо якийсь ремонт потрібно робити раз в 5 років, то йгоо вартість розбивається на 60 міс. Якщо в 3 роки, то на 36 міс.
-
Обсуждениями тарифов с их детализацией отклонились от основной темы от Елена_69 .
Прошу принять участие в обсуждении по последнему текущему вопросу:
Скорее всего надо увеличить требования и "скасовивати ПКМУ№269 від 17.07. 2014р. в цілому"
Ведь в других городах (да и у нас тоже) есть исполнители услуг по воде и теплу для которых тариф утверждает/согласовывает орган местного самоуправления... Как считают форумчане?
Так как считают форумчане?
-
Так как считают форумчане?
На самом деле цель иска - пункт 4.зобов'язати відповідача вчинити певні дії, а саме, делегувати повноваження щодо «Надання висновку щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» діючому центральному органу виконавчої влади, котрий забезпечує реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю
Щодо змісту позовних вимог -слід виключити прохання щось "делегувати" чи вчинити інші дії, бо це дискреційні повноваження Кабміну, в які суд не може втручатися. У таких позовних вимогах суд відмовить.
А Державну інспекцію з контролю за цінами ліквідовано.
-
Завірену копію плану прибудинкової території свого будинку я мав ще 2004р.
Уточните кем заверена копия плана.
Для сложившееся ситуации в нашем городе это важно.
В Херсоне уже идет такой процесс...
Например
21.10.2014 Исполкомом Херсона приняты нормы по двум составляющим
- определены эквивалентные придомовые территории
- составляющая тех.. обслуживания 1-го лифта
Сроки на оспаривание заканчиваются 21.03.2015 года (6 месяцев)
Скажите на сколько законная процедура определения эквивалентной придомовой территории выполненная исполкомом?
Кем должны быть согласованы и заверены результаты определений для приобретения законной силы этого процесса?
-
До відома:
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0203-96 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0203-96)
http://www.uazakon.com/document/spart53/inx53578.htm (http://www.uazakon.com/document/spart53/inx53578.htm)
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1587-05 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1587-05)
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3038-17/page3 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3038-17/page3)
Уточните кем заверена копия плана.
"ЖЕКою"
Скажите на сколько законная процедура определения эквивалентной придомовой территории выполненная исполкомом?
Кем должны быть согласованы и заверены результаты определений для приобретения законной силы этого процесса?
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3038-17/page (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/3038-17/page)
-
Отказ (большой и содержательный)
http://reyestr.court.gov.ua/Review/44210868 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/44210868)
Апелляция отослана, судя по нашему "славному КМУ" и его проектам "насильно пропихиваемым" в раде - решение очевидно,
но бороться надо
-
Результат - ожидаемый
решение апелляционной инстанции
http://reyestr.court.gov.ua/Review/46797813 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/46797813)
ВОПРОС:
Стоит ли продолжать (кассация ВАСУ), на основании Про Концепцію ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг
(Президент України; Указ, Концепція від 28.12.2007 № 1324/2007)
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1324/2007 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1324/2007)
Хотя судя по реестру судовых решений - судьи ее вообще не празднуют
-
ВОПРОС:
Стоит ли продолжать (кассация ВАСУ), на основании Про Концепцію ціноутворення у сфері житлово-комунальних послуг
(Президент України; Указ, Концепція від 28.12.2007 № 1324/2007)
[url]http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1324/2007[/url] ([url]http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1324/2007[/url])
Хотя судя по реестру судовых решений - судьи ее вообще не празднуют
Завжди слід йти до кінця. Але оскаржувати в касаційному порядку слід не на нових підставах, а на тих підставах, які були заявлені позовом.