Самі не визначите.Ми готові "морочити" голову - з чого починати?
А влада не бажає "розсекретити" факт відсутності Земельного Акту. Тож і морочіть голову.
Про що він каже? про те, що на цьому клаптику землі стоїть цей будинок.Якщо коротко, то він каже про межі ділянки, про те кому вона надана у власність чи користування.
Ви припускаєте, що ТАКОГО Земельного Акту може НЕ БУТИ? Але ЧОМУ?Тому що владі невигідно.
Репліка в тему.
Відкриття відомої київської адвокатеси Тетяни Монтян. "Київські будинки висять в повітрі".
Переважна більшість багатоквартирних будинків в Києві не мають Державного акту на землю, де визначені площа та межі ділянки. За таких умов на золотій київській землі дуже зручно проводити ущільнюючу забудову.
І чи це можливо - не мати Державного акту на землю під тими будинками,які побудовані 20-40 років тому?Шановна пані, пропоную ще раз прочитати мою відповідь.
Думаю , що тоді і в нас тим більше немає таких актів на землю... :(
Практично у всіх багатоквартирних будинків в Києві немає державного акту.
Громаде Киева!это значит, что прибудинкову територию должна громада киева обслуживать?
Это самый актуальный вопрос :)
ПС: вообщем-то никакой проблемы: передвинул дом (как шкаф), прибрал под ним, и пододвинул назад :)
Громаде Киева!
Не до районної адміністрації, а в ГУ Земельних ресурсів КМДА.Громаде Киева!
есть ли смысл сделать запит в районную администрацию по поводу земельного участка под моим домом? т.е. хочу узнать передавала ли администрация этот участок в аренду моему жеку или нет. или как правильно? жеку такой вопрос делался, просила выслать копию договора аренды, но они как известно, молчат, переливая из пустого в порожнее.
Андрей, я уже получила ответ из КМДА о том, что в кадастре такого участка нет. И где теперь искать концы?Не до районної адміністрації, а в ГУ Земельних ресурсів КМДА.Громаде Киева!
есть ли смысл сделать запит в районную администрацию по поводу земельного участка под моим домом? т.е. хочу узнать передавала ли администрация этот участок в аренду моему жеку или нет. или как правильно? жеку такой вопрос делался, просила выслать копию договора аренды, но они как известно, молчат, переливая из пустого в порожнее.
Андрей, я уже получила ответ из КМДА о том, что в кадастре такого участка нет. И где теперь искать концы?Як мені здається, для того, щоб видати державний акт на право користування земельною ділянкою, на цю ділянку повинна бути оформлена землевпорядна документація, і ділянка повинна бути зареєстрована в кадастрі. Якщо ділянки в кадастрі немає, надати її в користування неможливо. Тобто, Ви вже отримали відповідь на питання - ніхто нікому нічого не передавав, бо ділянка навіть не виділена в натурі.
Андрей, но как тогда организация построила дом на этом участке? Значит был какой то землеотвод под строительство дома? А потом дом построили, и что? Где искать концы? Может ли администрация районная знать кому принадлежит этот участок - может ей самой? Если ей самой, то в киевземе дролжны были знать об этом? ничего не пойму.Андрей, я уже получила ответ из КМДА о том, что в кадастре такого участка нет. И где теперь искать концы?Як мені здається, для того, щоб видати державний акт на право користування земельною ділянкою, на цю ділянку повинна бути оформлена землевпорядна документація, і ділянка повинна бути зареєстрована в кадастрі. Якщо ділянки в кадастрі немає, надати її в користування неможливо. Тобто, Ви вже отримали відповідь на питання - ніхто нікому нічого не передавав, бо ділянка навіть не виділена в натурі.
Андрей, я уже получила ответ из КМДА о том, что в кадастре такого участка нет. И где теперь искать концы?
Як мені здається, для того, щоб видати державний акт на право користування земельною ділянкою, на цю ділянку повинна бути оформлена землевпорядна документація, і ділянка повинна бути зареєстрована в кадастрі. Якщо ділянки в кадастрі немає, надати її в користування неможливо. Тобто, Ви вже отримали відповідь на питання - ніхто нікому нічого не передавав, бо ділянка навіть не виділена в натурі.
Андрей, но как тогда организация построила дом на этом участке? Значит был какой то землеотвод под строительство дома? А потом дом построили, и что? Где искать концы? Может ли администрация районная знать кому принадлежит этот участок - может ей самой? Если ей самой, то в киевземе дролжны были знать об этом? ничего не пойму.
ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) [url]http://www.kmv.gov.ua/divisions.asp?Id=285[/url] ([url]http://www.kmv.gov.ua/divisions.asp?Id=285[/url])
6.22.створює та веде архів містобудівної та проектної документації, матеріалів містобудівного кадастру;
...генплан будівництва будинку. Там повина бути визначена площа забудови. Це і є прибудинкова територія, оскільки земельна ділянка під будівництво відводилась з врахуванням державних стандартів, норм , правил і повинна забезпечувати ефективну експлуацію будинку та санітарно-гігієничні і санітарно-побутові умови....Валентина!
Необхідно починати із з ясування організації, яка здійснювала будівництво. Потім, якщо Вона існує, звернутись до цієї організації і спробувати отримати генплан будівництва будинку. Там повина бути визначена площа забудови. Це і є прибудинкова територія, оскільки земельна ділянка під будівництво відводилась з врахуванням державних стандартів, норм , правил і повинна забезпечувати ефективну експлуацію будинку та санітарно-гігієничні і санітарно-побутові умови, тобто відповідно п.4.10 Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених Наказом МОЗ № 173 від 19.06.1996р.
Для надання більш слушної поради необхіно надати більше інформації щодо будинка: дата прийняття в експлуатацію, поверховість, кількість квартир, загальна площа житлового будинку.
Сьогодні суддя ОАС Головань О.В. задовольнила позов ОСББ "Маяк-6" до Київради і однією із обставин, яка обгрунтувала позовну вимогу була встановлена площа земельної ділянки, яка була визначена саме за генпланом будівництва житлового будинку ОСББ та земельної ділянки автостояночному кооперативу "Каштан" відповідно до проектної документації спорудження автостоянки.
У відповідності до ст. 42 Земельного кодексу України земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні житлові будинки, а також належні до них будівлі і споруди та прибудинкові території державної і комунальної форми власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками. У разі приватизації громадянами багатоквартирного житлового будинку відповідна земельна ділянка може передаватись безоплатно у власність або надаватись у користування об’єднанню власників.
Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України право власності та право постійного користування на земельну ділянки виникає після одержання її власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою та його державної реєстрації. Право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди земельної ділянки та його державної реєстрації. Приступати до використання земельної ділянки до одержання документа, що посвідчує право на неї забороняється.
Відповідно до ст. 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державними актами.
Відповідно до норм ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 11 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», розпорядження земельними ділянками є виключною компетенцією Київської міської ради.
Однак, як свідчить лист Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.09.10 №07-387/27747 (додаток 9), у вказаному Головному управлінні відсутні документи, що посвідчують право власності або право користування (оренди) земельними ділянками, визначені чинним законодавством, за житлово-експлуатаційними організаціями для обслуговування прибудинкових територій.
Таким чином, справляння плати за утримання прибудинкової території фактично є неправомірним (додаток 10).
Власник зобов'язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.
УГУ.
У моєму розумінні, київська громада у особі Київради повинна утримувати своє майно за рахунок своїх коштів (бюджету міста).
Інший шлях перекласти витрати по утриманню земельної ділянки на інших осіб віддати її в аренду чи в користування.Не переложить. А получать плату за пользование, и з счет этих денег содержать (косвенно переложить).
Більше законних шляхів я не бачу.Можно продать :)
Для прибудинкових теріторій ЗК передбачає надання ділянки у користування. Після отримання державного акту на користування земельною ділянкою, балансоутримувач будинку крім власне будинку отримує право користування прибудинковою територією і може укласти договори з мешканцями на її утримання.Вот тут и есть подводный камень. Возможно он появился изза того, что ЗК принят в 2001, а ЗУ про ЖКП - в 2004. А еще потом принята ПКМУ 529. И вот именно она вносит "яблоко раздора", поскольку каждый исполнитель должен посчитать стоимость его работ по содержанию каждого конкретного дома!
У разі, коли Киіврада не віддала право користування ділянкою балансоутримувачу, тягар утримання майна повинен покладатися на Київраду і саме вона повинна укладати договори на обслуговування відповідних земельних ділянок з обслуговуючими організаціями.Она есть СОБСТВЕННИКОМ. Точнее собственником есть громада, а представительский орган громады - ОМС (КМР). И не зависимо от того: отдала в пользование или нет - она должна ее за свой счет содержать!
Прошу ознайомитися з аргументами Володимира Бондаренко [url]http://anderwall.livejournal.com/1616.html[/url] ([url]http://anderwall.livejournal.com/1616.html[/url])ЦитуватиУ відповідності до ст. 42 Земельного кодексу України земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні житлові будинки, а також належні до них будівлі і споруди та прибудинкові території державної і комунальної форми власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками. У разі приватизації громадянами багатоквартирного житлового будинку відповідна земельна ділянка може передаватись безоплатно у власність або надаватись у користування об’єднанню власників.
Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.
Відповідно до ст. 125 Земельного кодексу України право власності та право постійного користування на земельну ділянки виникає після одержання її власником або користувачем документа, що посвідчує право власності чи право користування земельною ділянкою та його державної реєстрації. Право на оренду земельної ділянки виникає після укладення договору оренди земельної ділянки та його державної реєстрації. Приступати до використання земельної ділянки до одержання документа, що посвідчує право на неї забороняється.
Відповідно до ст. 126 Земельного кодексу України право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою посвідчується державними актами.
Відповідно до норм ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 11 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», розпорядження земельними ділянками є виключною компетенцією Київської міської ради.
Однак, як свідчить лист Головного управління земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.09.10 №07-387/27747 (додаток 9), у вказаному Головному управлінні відсутні документи, що посвідчують право власності або право користування (оренди) земельними ділянками, визначені чинним законодавством, за житлово-експлуатаційними організаціями для обслуговування прибудинкових територій.
Таким чином, справляння плати за утримання прибудинкової території фактично є неправомірним (додаток 10).
Додам також, що згідно до ст. 322 ЦК:ЦитуватиВласник зобов'язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.
Яким першим документом і коли був введений термін "прибудинкова територія". Питання важливе для суда завтра 16.08.2012р. Хто, що знає?
2.1. Прибудинкова територія - це встановлена за проектом
поділу території мікрорайону (кварталу) та проектом забудови
земельна ділянка багатоквартирної несадибної житлової забудови,
яка необхідна для розміщення та обслуговування житлового будинку
(будинків) і пов'язаних з ним господарських та технічних будівель
і споруд. Прибудинкова територія встановлюється для будинку
(будинків) і не може виділятися для частини будинку (блоку,
поверху, секцій квартир тощо).
А для чого взагалі споживачам знати про розміри прибудинкової території? Хіба що прибиральниці треба, щоб знати де прибирати? В розрахунок якої послуги тарифу беруть розрахунок площі прибудинкової території?