'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Смартфон не вернули из ремонта  (Прочитано 2559 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

AlleyCat

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю
Смартфон не вернули из ремонта
« : 21 Вересня 2016, 17:33:40 »

Позов

До Печерського районного суду м. Києва,
адреса: 01601, м. Київ, вул. Хрещатик 42А
Позивач: Осовик Олександр Михайлович,
 проживаю за адресою: 04114, м. Київ, вул. Макіївська Х, кв. ХХ, тел.: ХХХ-ХХХХХХХХ
Відповідач: Фізична особа-підприємець Чернецький Філіп Володимирович, адреса: 03035, м. Київ, вул. Островського, буд.  ХХХ, кв. ХХ, тел.: 044-3841966, 093-9419966
Справа: 757/32489/15-ц
Суддя: Цокол Л.І.
Ціна позову: 3600,00 гривень
Уточнена позовна заява
про захист прав споживача, стягнення збитку за невиконання договору ремонту телефону
В листопаді 2014 року я звернувся до сервісного центру «I-Fix», що знаходиться за адресою м. Київ, вул. Е. Коновальца(Щорса) 29, оф. 8. У даному сервісному центрі здійснює підприємницьку діяльність фізична особа-підприємець Чернецький Філіп Володимирович(додаю копію виписки  з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) - надалі Відповідач .
Приводом звернення  стала заміна захисного скла на смартфоні Samsung Galaxy S3, що малу невелику тріщину внизу смартфона. Відповідач прийняв на ремонт даний смартфон, про що Відповідач надав відповідну зберігальну розписку(додаю копію).
Приблизно через тиждень Відповідач мені зателефонував і повідомив, що ремонт мого смартфону завершено. Наступного дня я приїхав отримати свій смартфон у офіс відповідача за адресою м. Київ, вул. Е. Коновальца(Щорса) 29, оф. 8.
Якість виконаного ремонту мене не влаштувала - нове скло мало дефекти фарбування і було наклеєно з перекосом і мало люфт. Я, як споживач, згідно із законом про захист прав споживачів, висловив вимогу виконати ремонт якісно. Після цього співробітник Відповідача почав трощити мій смартфон об кут столу, так що той зовсім перестав працювати. Це все сталося в присутності свідків. Я викликав представників міліції.
Після виклику Відповідач заспокоївся і ми досягли угоди, що Відподач за власний кошт відремонтує спричинені пошкодження, які викликані неадекватними діями його співробітника. Після чого я заберу смартфон у тому вигляді, в якому здавав в ремонт. А я відміню виклик міліції і не стану писати заяву про злочин зі сторони співробітника Відповідача.
Після цього по даний час я не можу отримати даний смартфон у Відповідача.
Я неодноразово приходив зі свідками в офіс Відповідача(15 квітня 2015р., 11 серпня 2015р., 25 листопада 2015р.), про що складені відповідні акти(додаю), щоб отримати свій смартфон. Але, на жаль, кожного разу мені відмовляли у моїй законній вимозі.
Останнього разу я навідався до офісу відповідача 02 лютого 2016р.(про що складено відповідний акт - додаю), але і цього разу не зміг отримати свій смартфон у Відповідача.
Приблизна вартість  мого смартфону за вирахуванням амортизаціїї та вищезазначеного пошкодження складає 3600 гривень 00 копійок.
Згідно ч.1 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач  має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг)  і  вимагати відшкодування  збитків, якщо виконавець  своєчасно  не  приступив  до виконання зобов'язань за договором або виконує роботу  так  повільно,  що  закінчити  її  у визначений строк стає неможливим.
На підставі вищевикладеного,   ст. ст.  1, 10, 22 Закону України „Про захист прав споживачів", ст.ст.3, 118-120 ЦПК України,  -

ПРОШУ:
Стягнути з  Відповідача на мою користь суму матеріальних збитків у розмірі 3600,00 гривень.
Стягнути з Відповідача  у дохід держави витрати на інформаційно-технічне забезпечення розгляду справи та судовий збір.
Додатки:
1. Копія уточненої позивної заяви з додатками для Відповідача.
2. Копію виписки  з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про реєстрацію ФОП Чернецького Ф.В.
3. Копія зберігальної розписки.
4. Акт про відмову повернути смартфон від 15.04.2015р.
5. Акт про відмову повернути смартфон від 11.08.2015р.
6. Акт про відмову повернути смартфон від 25.11.2015р.
7. Акт про відмову повернути смартфон від 02.02.2016р.


Дата:__________________                    Підпис:_____________


« Останнє редагування: 21 Вересня 2016, 17:43:53 від AlleyCat »
Записаний

AlleyCat

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю
Re: Смартфон не вернули из ремонта
« Reply #1 : 21 Вересня 2016, 17:37:00 »

Вопрос - как связать этого хитросделанного ЧП-шника и сервисный центр?
Свидетельство он не хотел давать, когда я пришел к нему со свидетелями, но после вызова полиции предоставил.
« Останнє редагування: 21 Вересня 2016, 17:39:42 від AlleyCat »
Записаний

AlleyCat

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю
Re: Смартфон не вернули из ремонта
« Reply #2 : 21 Вересня 2016, 17:42:55 »

Вот еще нашел на него в интернете.

Сдал в ремонт телефон айфон 5С в сервисный центр Ай-Фикс на Богдана Хмельницкого 27/1 в ЧП Чернецкий Ф.В. 27 06.2016 года его принял специалист центра с жалобами на то что телефон не включается по предварительному осмотру мне сказали что это может быть проблема с батареей или его модулем питания. Сказали что завтра будет специалист и он его проверит стоимость предварительного ремонта озвучена от 1400 до 1800 гривен. На следующий день позвонил специалист и сказал что ремонт будет стоить 2000 гривен что там много микросхем каких нужно перепаивать. 30.06.2016 мне позвонил представитель центра и сказал что он уже готов в 17.00 но приезжайте за ним в 19.00 поскольку старшая дочь была в Киеве на занятиях и на руках с квитанцией и с деньгами за ремонт я ее по просил заехать и забрать его но когда она приехала на сервис ей уже дали квитанцию в которой указана стоимость ремонта не 2000 а плюс ещё 800 гривен за замену дисплея телефона.
Когда она приехала ей объяснили что при ремонте телефона снимался ЛСД-и дисплей и когда её спросили была ли когда та замена стекла дисплея и она как честный и порядочный гражданин сказа да тогда специалисты стали говорить что это проблема другого сервиса в котором его ремонтировали и вы при этом должны нам оплатить ещё и за замену дисплея. И что там на обратной стороне дисплея написана фраза » после срезки полосы» Но мы после замены дисплея на протяжение года не отмечали не каких появлений полос или ещё каких то проблем с ним. Тем более на прежнем сервисе замену стекла делали при нас в течение 30 минут и после его ремонта мы не чего не обнаруживали и при нас доставали с упаковки экран и установили его а тем более на его обратной стороне писать какие то надписи полный бред.. У меня закралась мысль о том что его специалисты проводят такие ремонты не у себя в офисе а в другом месте и после ремонта телефона надпись мог написать специалист для них а всю вену валят на нас.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email