'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Добридень, шановний Віктор Іванович! Є декілька запита...  (Прочитано 1773 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Добридень, шановний Віктор Іванович! Є декілька запитань до Вас.
1. Після виходу у травні Пост. КМУ № 529 виконком Артемівської міськради затверджує свій варіант договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у якому пункт 2 викладено у такому вигляді: «2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням виконкому Артемівської міської ради тарифу, його структури, копія якого додається до договору.» на відмінну від типового, затвердженого Пост. КМУ № 529 : «2. Виконавець надає послуги відповідно до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг, копія якого додається до цього договору».
На мою думку слова «періодичності та строків надання послуг» щезли не через помилку (які є і далі по тексту), чи недбалість під час набору тексту. Річ у тім, що під час підготовки регуляторного акту про затвердження тарифу (2008р.) Керуюча компанія житлово-комунальних послуг не вносила у проект рішення виконкому періодичність та строки надання послуг, а тільки структуру тарифу. Тому під час укладення договору абоненту крім переліку послуг нічого не надавали. Бо по-перше ніякого рішення про погодження періодичності та строків не існувало, а по-друге приватні жеки ніяких строків і періодичності не додержуються. Принципові споживачі не підписували договір без цього додатку ( і Ви теж не рекомендували укладати такий абстрактний договір), наполягаючи на його обов`язковості. Тепер же відсутність додатку з вказуванням «періодичності та строків надання послуг» якби узаконено.
Як Ви прокоментуєте, що порекомендуєте?
(Рішення виконкому та договір можна побачити на сайті міськради: http://artemivsk-rada.gov.ua сторінка з рішеннями: http://artemivsk-rada.gov.ua/index.php?mod=content&read=5 )
2. У нас у місті склалося так що більшість комунальних підприємств не надають споживачам рахунки за свої послуги а також не надають абонентських книжок, а зобов`язують купувати абонентські книжки самим абонентам у роздрібній торгівельній мережі ( вже є такий бізнес друкувати абонентські книжки). При цьому посилаються хто на відсутність коштів на придбання книжок, хто на те що буцімто це не входить у тариф на послугу. Раніше абонентських книжок у продажу взагалі не було, а комунальники забезпечували абонентів ними централізовано і за свій рахунок. До речі це було раніше оговорено у різних правилах надання послуг. А у нових редакціях Правил… це випало. Питання: чи є який-небудь нормативний документ з цього приводу? Чи буде правомірною відмова абонента сплачувати за послугу до надання йому комунальним підприємством розрахункових платіжних документів ( книжок, рахунків, тощо)?
3. При внесенні змін у законодавство у електронній базі ( наприклад ВР) документ знаходиться уже зі змінами а первинний текст не зберігається ( щоб знайти первинний потрібно підіймати друковані видання минулих років). Чи не відомо Вам якої-небудь електронної бази даних де б документи зберігалися і у первинному вигляді?
Записаний

Тетяна Academia

  • Гість

Стосовно історії законодавчих та нормативно-правових актів. Цілком приємний сервіс надає система Ліга-Закон. По кожному документу - вкладки з повним текстом документу станом на певну дату (прийняття, затвердження змін, наявні роз"яснення, скасування)
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Дійсно, п. 2 договору викладено без урахування вимог щодо періодичності та строків надання послуг. З цього приводу можна звернутися з претензією до виконкому, а у разі її відхилення вирішити справу в адміністративному суді. Відносно абонентських книжок - їх обов\\\'язковість не передбачена. Відсутність такої книжки не може бути підставою для відмови від оплати послуг. Обов\\\'язковим є укладення договору (ст. 19 ЗУ про ЖКП).
Записаний

Ольга та Л. П.

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 11
    • Перегляд профілю

На сайті НАУ (http://zakon.nau.ua) для кожного документа на самому верху сторінки розташований список, ЩО РОЗКРИВАЄТЬСЯ, де можна вибрати потрібну редакцію цього документа. Ось приклад сторінки Закону "Про захист прав споживачів":
http://zakon.nau.ua/doc/?nobreak=1&uid=1085.24.11
Цей сайт трохи тормозить і видає помилки, тож треба дочекатися відкриття сторінки, а у разі помилки спробувати оновити її.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email