'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Судові справи => Кримінальне судочинство => Тема розпочата: alexalex від 23 Січня 2011, 00:32:16

Назва: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 23 Січня 2011, 00:32:16
отримав рахунок тернопільського жека. тарифи по рішенню виконкому №803 від 05.05.2008 згідно КМУ 560 від 12.07.2005,відповідний договір відсутній.тарифи втратили чинність відповідно КМУ 529 від 20.05.2009.нові жек не розробив,виконком не затвердив.кошториси на підставі ДБН і взагалі будь-які відсутні.думаю виконує 15% робіт, на акти-претензії не реагує.хоче 100% оплати 48000 грн.на рік.відповідно рахунки -це складання і видача завідомо неправдивих документів,які ні на чому не базуються та нічим не підтверджуються. дія попадає під ст.366 ККУ - службове підроблення.чи можливий кримінальний позов???
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: Dugf від 23 Січня 2011, 19:08:41
...тарифи по рішенню виконкому №803 від 05.05.2008 згідно КМУ 560 від 12.07.2005... Відповідно рахунки -це складання і видача завідомо неправдивих документів, які ні на чому не базуються та нічим не підтверджуються. Дія попадає під ст. 366 ККУ - службове підроблення. Чи можливий кримінальний позов???
Якщо розрахунок тарифів відповідає механізму їх розрахунку, то нічого страшного для споживачів тут немає.

В вашому випадку хвилюватися потрібно виконавцю послуг, адже з травня 2008 року відбулось значне здорожчення на більшість матеріалів і збільшилась мінімальна заробітна плата.

А щодо службового підроблення, то воно б мало місце якщо тарифи затвердили згідно ПКМУ 560 від 12.07.2005 після 20.05.09р. Тільки напевно не службове підроблення, а незаконність цього рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради.

Вам необхідно вимагати від виконавця послуг ознайомити Вас з самими розрахунками тарифів. На 99,9% ці тарифи розраховані з порушеннями ПКМУ 560, як і у інших містах України.

Тільки не радійте передчасно, ці розрахунки Вам ніхто відразу/ніколи не покаже. Тому необхідно буде вступати у суперечку з виконавцем послуг за допомогою прокуратури, всіляких контролюючих і інших органів. А акти-претензії продовжуйте складати - це Вам знадобиться в подальшому для захисту.       


 
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 03 Жовтня 2013, 16:06:47
Звернувся з заявою про притягнення начальника ЖЕКу до кримінальної відповідальності за ч.1 ст.366 ККУ-службове підроблення.Копії з розрахунків тарифу зняли  в управлінні житлово-комунального господарства Заяву з прокуратури передали у міське УВС. У березні 2013р. викликав на допит оперативник, повідомив про  номер у реєстрі досудових розслідувань та повідомив про слідчого по справі.До цього часу ніякої інформації не надходило.Мета заяви не штраф керівника ЖЕКа, а подальший адміністративний позов про скасування тарифів по будинку та складання ЖЕКом технічного паспорту будинку та тарифів згідно діючого законодавства.Потрібна інформація про слідуючі кроки.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: thunderclap від 03 Жовтня 2013, 16:16:47
У березні 2013р. викликав на допит оперативник, повідомив про  номер у реєстрі досудових розслідувань та повідомив про слідчого по справі.До цього часу ніякої інформації не надходило.
Певно, вже закрили провадження. Можете самі поцікавитеся.
Цитувати

Подальший адміністративний позов про скасування тарифів по будинку та складання ЖЕКом технічного паспорту будинку та тарифів згідно діючого законодавства.Потрібна інформація про слідуючі кроки.
Так ваш виконком затверджував тарифи в період дії попередньої ПМКУ. З прийняттям нової вони не втрачають чинність автоматично. Якщо виконавець не ініціює перегляд тарифу, то які можуть бути претензії до виконкому. Які підстави оскаржувати? Виконком тоді діяв в межах повноважень наданих ЗУ "Про місцеве самоврядування..", ЗУ "Про ЖКП" та згідно ПКМУ.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 08 Жовтня 2013, 19:12:36
Службове підроблення скоєно у складанні тарифів без технічного паспорта будинку та  актів на користування прибудинковою площею.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 05 Лютого 2014, 12:05:34
заява про службове підроблення їде на друге коло.Скільки там буде невідомо.
Буду паралельно готувати адміністративний позов про скасування постанови міської ради у частині про тарифи за моєю адресою через відсутність технічного паспорту та акту на землю для будинку.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: ksenia111111111 від 14 Вересня 2014, 23:30:46
історія чим закінчилась? в мене схожа ситуація
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: Потрошитель ЖЕКів від 14 Вересня 2014, 23:44:27
Більше про вимоги до рахунків і можливі наслідки є тут: http://blog.jkg-portal.com.ua/ua/blog/one/rahunki-komunalnih-poslug-majut-vdpovdati-st9-zakonu-pro-buhgalterskij-oblk (http://blog.jkg-portal.com.ua/ua/blog/one/rahunki-komunalnih-poslug-majut-vdpovdati-st9-zakonu-pro-buhgalterskij-oblk)
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 11 Травня 2015, 18:30:05
друга постанова про закриття, хоча слідчий документально фіксує факт відсутності документів підстав для розрахунку, а рішення всупереч фактам.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 11 Травня 2015, 18:33:55
друга ухвала про скасування постанови слідчого.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 07 Вересня 2015, 17:44:34
не зміг у адміністративному судочинстві залишити повідомлення на рецензію -АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про оскарження рішення суб'єкта владних повноважень   в частині щодо затвердження  тарифу для утримання багатоквартирного  будинку.
Прошу дати оцінку, враховуючі що помилки у позові з новими ставками судового збору річь дорога. З повагою Alex
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: Юрій Васильович від 07 Вересня 2015, 19:52:58
Цитувати
Вказане рішення рахую  невідповідним
Українською мовою буде "вважаю".
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 18 Вересня 2015, 13:53:34
дякую за поправку.якщо буде рішення на мою користь, то можливий виконавчий лист по судовому збору і я додав клопотання про банківські реквізити.свої власні реквізити і код ставити у шапку позивача чи десь у іншому місті позову? чи можливо зменшити судовий збір споживачам за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав?

- витрати по сплаті судового збору покласти на відповідача.   
   Одночасно заявляю клопотання:
  - для забезпечення позову зупинити дію оскаржуваних рішень частині щодо затвердженого    тарифу для будинку за адресою вул.Карпенка 15,  м.Тернопіль до прийняття рішення згідно позову.
 - витребувати  у  відповідача завірену справку про повні банківські реквізити та ідентифікаційний код.


Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 22 Вересня 2015, 21:03:46
Зробив АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
на захист прав споживачів про оскарження рішення суб'єкта владних повноважень   в частині затвердження  тарифу для утримання багатоквартирного  будинку -
 без сплати судового збору.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: Перо від 25 Вересня 2015, 02:12:07
Зробив АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
на захист прав споживачів про оскарження рішення суб'єкта владних повноважень   в частині затвердження  тарифу для утримання багатоквартирного  будинку -
 без сплати судового збору.

А яке це відношення має до цієї теми? По суті позову:
1) Суб'єкт владних повноважень (СВП), до якого заявлено позов, не є надавачем послуг, відповідно -Ви не є споживачем у правовідносинах з позивачем. Це публічно-правовий спір, а не спір споживача з виконавцем послуг. Отже, щодо насплати СЗ адмін. позов буде залишено без руху.
2) Вимоги визнати недійсним і скасувати взаємовиключні.
3) Зобов'язати щось зробити СВП не є в компетенції суду, бо це дискреційні владні повноваження відповідача (хочуть -затверджують, хочуть -не затверджують). Переформулюйте на зобов'язання винести на розгляд найближчого засідання виконавчого комітету певне питання про затвердження. Хоча можна і залишити саме таку вимогу.
Стосовно змісту позову -перевірте по процедурі, чи було оприлюднено рішення позивача, та чи був дотриманий порядок, передбачений п. 2.4. Порядку, затвердженого Наказом Мінрегіонбуду № 390 від 30.07.2012 р. Щодо іншого змісту -це питання доказів.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 23 Січня 2016, 00:40:13
22.01.2016 у позові було відмовлено.СЗ доплачував.Аргумент юриста виконкому-при затвердженні тарифів вони не повинні перевіряти наявність технічного паспорту та інвентаризаційної справи будинку, а докази у засіданні суд до уваги не прийняв.Ухвалу отримаю 27.01 і викладу на сайті.Далі може бути Львівський апеляційний адміністративний суд та новий СЗ.Буду вдячний за пораду- як відновити технічну документацію будинку через ЖЕК та провести розрахунки тарифу на їх підставі згідно законодавства.При відсутності тех.документації на будинок-які можуть бути підстави для нового позову, тепер проти ЖЕКа?
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: focus від 23 Січня 2016, 11:53:16
Ви трішки не правильно зайшли у суд з адміністративним позовом

у апеляції радив би звернути увагу на наступне:

Спочатку, зясуйте, чи рішення виконкому у відповідності до ст28 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні було погоджено з Антимонопольним комітетом чи ні. Якщо питання про тарифи з Антмонопольним комітетом не узгоджувалося, то  це є порушення ст 28 згаданого вище Закону.

Антимонопольний комітет питання затвердження коригуючого коефіцієнта 1,6 до тарифів на послуги з утримання
будинків і споруд та прибудинкових територій звичайно б не погодив, бо це порушення Закону

рішення виконкому, яким затверджено коригуючий коефіцієнт 1,6 до тарифів на послуги з утримання
будинків і споруд та прибудинкових територій, не відповідає п2 ч.1 ст 28 ЗУ про місцеве самоврядування в Україні, яким передбачено встановлення/погодження  в абсолютному виразі тарифів, а не якихось інших величин



Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: Юрій Васильович від 23 Січня 2016, 16:52:02
Щодо рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 28.09.2011р. №1603 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і на інші житлово-комунальні послуги»  пропущено строк позовної давності.
Автор: focus:
Цитувати
Спочатку, зясуйте, чи рішення виконкому у відповідності до ст28 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні було погоджено з Антимонопольним комітетом чи ні. Якщо питання про тарифи з Антмонопольним комітетом не узгоджувалося, то  це є порушення ст 28 згаданого вище Закону.
ст28 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні про АМКУ не згадує.  Не завадило б ознайомитися  з "ПОРЯДОК подання, розгляду, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, які регулюються виконавчим комітетом Тернопільської міської ради", якщо такий є.
Автор: focus:
Цитувати
рішення виконкому, яким затверджено коригуючий коефіцієнт 1,6 до тарифів на послуги з утримання
будинків і споруд та прибудинкових територій, не відповідає п2 ч.1 ст 28 ЗУ про місцеве самоврядування в Україні, яким передбачено встановлення/погодження  в абсолютному виразі тарифів, а не якихось інших величин
Застосована процедура "Коригування тарифу",  передбачена п.п. 36 - 38 "ПОРЯДКУ формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" ( ПКМУ № 869). Саме у спосіб застосування  коефіціенту
Цитувати
37. Коригування тарифів на послуги здійснюється за формулою
Тск = Тдк х Кзв
де Тск - скоригований тариф; Тдк - тариф, що діє на момент коригування; Кзв - коефіцієнт зміни витрат, пов'язаних з наданням послуг.
Кзв в даному випадку і є 1,6.   ОМС не просто має такі повноваження, а навіть зобов'язаний затверджувати таке коригування. Див. ЗУ "Про ЖКП" ст. 31 ч.  10 абз. 2
Цитувати
Орган, уповноважений здійснювати встановлення цін/тарифів, зобов'язаний прийняти рішення про коригування тарифу не пізніше ніж через 10 днів з дня отримання відповідного подання.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: focus від 23 Січня 2016, 19:11:56
Цитувати
ст28 ЗУ Про місцеве самоврядування в Україні про АМКУ не згадує

так..не замітив зміни..однак є закон україни про Антимонопольний комітет ст.20
Цитувати
Органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані погоджувати з Антимонопольним комітетом України, його територіальними відділеннями проекти нормативно-правових актів та інших рішень, які можуть вплинути на конкуренцію, зокрема щодо створення суб'єктів господарювання, встановлення і зміни правил їх поведінки на ринку, або такі, що можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції на відповідних ринках, а також одержувати дозвіл Антимонопольного комітету України на концентрацію у випадках, передбачених законом.




Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: Юрій Васильович від 23 Січня 2016, 19:49:38
Станом на 25.03.2015р. рішення про коригування тарифу не могло впливати на кокуренцію.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 27 Січня 2016, 20:26:59
Постанова суду та заяви на заперечення. Суд не хвилює, що Права власності на земельну ділянку, постійного користування, оренди виникають з моменту державної реєстрації цих прав – ст. 125 Земельного кодексу України. План-схеми чи інші документи від органів місцевого самоврядування  законом не передбачені. До структури тарифу входить технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:обслуговування інженерних мереж будинку, і все це рахувалось за відсутності  тех.паспорту та схем з фактичною довжиною систем.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: Юрій Васильович від 28 Січня 2016, 12:53:13
Цитувати
Ухвалою Тернопільського міськрайонного суду від 24.09.2015 року у зв’язку з пропущенням позивачем строку звернення до суду без поважних причин та відсутності підстав для його поновлення залишено без розгляду адміністративний позов ХХХ Олександра Леонідовича до Виконавчого комітету Тернопільської міської ради в частині визнання невідповідним з дати прийняття та скасування рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 28.09.2011 року №1603 «Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і на інші житлово- комунальні послуги» зі змінами в частині затвердження тарифу для утримання багатоквартирного будинку по вул. Карпснка, 15 в м. Тернопіль. Ухвала суду позивачем не оскаржувалася та набрала законної сили
Рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 28.09.2011 року №1603 є чинним. Тариф, затверджений Рішенням №1603,  Рішенням №265, прийнятим 28 березня 2015 року, лише коригується. Під час коригування дані техпаспорту не використовуються.  Коригується розмір витрат, що були враховані у чинному тарифі ( див. ПКМУ 869).
По рішенню № 265 Ви можете доводити не вірно застосовані індекси цін/інфляції, ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, вартість електроенергії, пально-мастильних матеріалів, зміну розміру зарплат, податків, що впливає на розмір отриманого коефіціента. Я так розумію, позов цих даних не торкався взагалі. Посилатися на дані техпаспорту для оскарження рішення № 265 нема сенсу. Розрахунок затверджений рішенням тарифної комісії. Для скасування в адмінпроцесі рішення № 265 на підставі невірного розрахунку, потрібно спочатку в цивільному процесі довести порушення при складанні розрахунку. Оскаржувати рішення № 1603 вже запізно, строки вийшли.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: focus від 28 Січня 2016, 21:20:53
Цитувати
По рішенню № 265 Ви можете доводити не вірно застосовані індекси цін/інфляції, ставки єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, вартість електроенергії, пально-мастильних матеріалів, зміну розміру зарплат, податків, що впливає на розмір отриманого коефіціента. Я так розумію, позов цих даних не торкався взагалі. Посилатися на дані техпаспорту для оскарження рішення № 265 нема сенсу. Розрахунок затверджений рішенням тарифної комісії.

Юрій Васильович!

А  як впливає коригуючий коефіцієнт на 1.6 на всі складові тарифу, зоокрема на послуги  сторонніх організацій- вивезення побутових відходів, технічного обслуговування ліфтів, дератизації, дезінфекції і тд.

доречі дератизацію проводять у підвальному приміщенні...а  чи є підвальне приміщення, можна  взнати з техпаспорту на будинок. так само і  чи є у будинку  внутрішньобудинкові мережі.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: alexalex від 28 Січня 2016, 23:28:52
Тарифи були встановлені виконкомом однакові для всіх будинків міста до 5-ти поверхів, що суперечить постанові Кабінету Міністрів України від 01.06.2011р. №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» в частині коригування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг.Невже мешканці будинку будуть за власні кошти відновлювати тех.документацію будинку,якому 49 років?
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: focus від 28 Січня 2016, 23:50:40


Цитувати
Обов’язковою умовою визнання акта недійсним є також порушення у зв’язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів позивача у справі. Відсутність порушеного права чи невідповідність обраного позивачем способу його захисту способам, визначених законодавством, встановлюється при розгляді справи по суті, і є підставою для прийняття судом рішення про відмову в позові.
В судовому засіданні встановлено, що розрахунок тарифів на житлово- комунальні послуги по будинку №15 по вул. Карпенка в м. Тернополі, які були затверджені рішенням ВК ТМР №1603 від 28.09.2011р. здійснено на основі загальної площі даного будинку та площі прибудинкової території визначеної на основі замірів проведених обслуговуючим підприємством. Крім цього площа прибудинкової території та площі сходових кліток по будинку №15 по вул. Карпенка в м. Тернополі затверджена рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради №524 від 30.03.2011 року.


А чи  у вас проводилося закріплення меж прибудинкових територій будинків та меж в натурі проводилося?

http://reyestr.court.gov.ua/Review/36147369 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/36147369)
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: Юрій Васильович від 29 Січня 2016, 00:04:32
А  як впливає коригуючий коефіцієнт на 1.6 на всі складові тарифу, зоокрема на послуги  сторонніх організацій- вивезення побутових відходів, технічного обслуговування ліфтів, дератизації, дезінфекції і тд.

доречі дератизацію проводять у підвальному приміщенні...а  чи є підвальне приміщення, можна  взнати з техпаспорту на будинок. так само і  чи є у будинку  внутрішньобудинкові мережі.
Я ж Вам вже рекомендував подивитись п.п. 36-38 ПОРЯДКУ формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.  Там є формула. Вона досить громіздка. Площа підвалу повинна бути в тарифі,  якщо дератизація була врахована в тарифі. Якщо не була, то її і не буде, нічого буде коригувати.  Це ж не є  розрахунком нового тарифу.  Розрахуноок тарифу залишився старий, з 2011р. Стосовно субпідрядників,  то формула враховує зміну чи відсутність зміни їх  послуг.
Назва: Re: рахунки ЖЕКа-службове підроблення ст.366 ККУ
Відправлено: Юрій Васильович від 29 Січня 2016, 00:15:15
Стосовно площ
Цитувати
Пзжн - сумарна загальна площа (зазначена у технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку) квартир (житлових приміщень у гуртожитку) та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), які мають окремі виходи безпосередньо на сходові клітки, що влаштовані з урахуванням вимог державних будівельних норм та зазначені у технічних паспортах на нежитлові приміщення (якщо в технічному паспорті житлового будинку (гуртожитку) не відображені та невідкореговані площі, необхідні для розрахунку тарифу на послуги, застосовуються площі, які зазначені в актах, складених за результатами проведених обмірів житлового фонду)
(ПКМУ 869).