'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Marina

Сторінок: [1]
1
1.Рада не займається розрахунком тарифу.
2.Розрахунок виконує підприємство, яке виконує водопостачання.
3.Потім подає до ОМС на затвердження.
4.То ж не виключено, що це підприємство до державної обласної інспекції з контролю за цінами зверталося раніше ( по цій послузі висновок інспекції з контролю за цінами обов`язковий).
5.А отримавши такий висновок вже звернулося до ОМС, якому надало і свої розрахунки, і висновок.
Тож можливо ОМС далі діяв вже маючи в пакеті цей висновок?

Відповідно до ваших відповідей:
1.Приватне підприємство виконало розрахунок, і подало  в ОМС. Ви кажете: "висновок інспекції з контролю за цінами обов`язковий". КОМУ він важливий: ОМС для того, щоб видати ПРОЕКТ рішення ? для чого тоді цей проект публікується в газеті і місяць очікуються на якісь зауваження споживачів? Чи проект - це вже все  зроблено і лише очікують , щоб минув час?

2
Перш ніж виноситься питання на розгляд ради готується проект рішення ради. Проект рішення ради готує профільне управління виконавчого органу ради. Під час підготовки проекту рішення серед інших дій здійснюються погодження з усіма службами, які за законом або регламентом причетні до вирішення питання. Висновки на звернення до контролюючих, встановлюючих певні вимоги, охоронних служб і т. д. готуються до винесення на пленарне засідання ради. Якби Ви виклали висновки, які були надані після прийняття рішення радою, тоді це б було дуже дивно.
Поміркуйте. Рада приймає рішення, потім направляє до свого виконкому для отримання висновків, погоджень а вони негативні. Далі що? Усі чарівності процедури скасування цього рішення?

Валентино, я ПРОШУ порівняти лише ці ЧОТИРИ ДАТИ.

1.проект рішення «Про затвердження тарифів ...."   - 03.02.2010 року
2.Сільська рада звертається листом  - 23.02.2010 року
3. Експертний висновок головного управління економіки області  від 10.03.2010 р
4. Висновок державної інспекції з контролю за цінами області №...від 01.02.2010 р.

ЯК може бути , що ВИСНОВОК державної інспекції з контролю за цінами області №...від 01.02.2010 р., ЯКЩО лише  03.02.2010 року  був прийнятий проект рішення «Про затвердження тарифів ...." на виконкомі села і   лише 23.02.2010 року сільська рада звернулась в ОДА?
А ВИСНОВКИ ВЖЕ ГОТОВІ 01.02.2010 ?

3
Я перечитала ці документи, але хотіла б, щоб ви мені розказали ,як кажуть-на просту голову. (я не дуже розбираюсь в цих документах)

Виходить, ще до того,як сільська рада подумала піднімати тарифи, вона надає документи, щоб надали Висновок?
Інакше: ЯК інспекції з контролю за цінами області може знати 01.02.2010 р., що  відбудеться засідання виконавчого комітету - 03.02.2010 року, де приймуть
проект рішення? :)
Потім звертаються - 23.02.2010,
після чого звертається до головного управління економіки  - 10.03.2010

Я правильно розумію?

4
В цьому є якась помилка???

Взагалі економічне обгрунтування у вигляді висновків має передувати проекту рішення і власне рішенню.

Значить, все законно?
 Висновок державної інспекції з контролю за цінами області від 01.02.2010  зробили скоріше,аніж на виконкомі прийняли проект рішення? + Сільська рада звертається листом  - 23 лютого 2010 року.....
То що таке тоді:Висновок державної інспекції з контролю за цінами ?

5
Мене цікавить, чи суттєво звертати увагу на дати:
На виконкомі приймається рішення 03 лютого 2010 року
, а Висновок державної інспекції з контролю за цінами області ВЖЕ готовий - 01.02.2010 .
Тобто, ще не вспіли подати, в висновок  - на два дні раніше...
В цьому є якась помилка???

6
Чи кожне пыдпримство повинно проходити процедуру отримання  висновків щодо розрахунку економічно обґрунтованих планових витрат на виробництво послуг?

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email