Опрацюйте [url]http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0151-14/ed20150317[/url] ([url]http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0151-14/ed20150317[/url])
Взагалі спочатку сам розрахунок, потім перевірка.
Не все, вказане в "Порядку..." буде в тарифі...
23. Витрати з енергопостачання для ліфтівПо факту. На ліфти окремий лічильник.
22. Витрати з освітлення місць загального користування і підвальних приміщень та підкачування водиНе факт, що підкачування існує...
16. Витрати з обслуговування димових та вентиляційних каналівТехпаспортом.
- фактична кількість димових каналів;
- фактична кількість вентиляційних каналів.
Как определяется и каким документом подтверждается.
4) прибудинкова територія - територія навколо багатоквартирного будинку, визначена на підставі відповідної містобудівної та землевпорядної документації, у межах земельної ділянки, на якій розташовані багатоквартирний будинок і належні до нього будівлі та споруди, що необхідна для обслуговування багатоквартирного будинку та задоволення житлових, соціальних і побутових потреб власників (співвласників та наймачів (орендарів) квартир, а також нежитлових приміщень, розташованих у багатоквартирному будинку;
Потрібен не проект, потрібен розрахунок, виконаний економістом.Этим указал на то, что указанные пункты войдут в составляющую нового тарифа.
Не факт, що підкачування існує...Какой документ подтверждает подкачку?
Цитувати16. Витрати з обслуговування димових та вентиляційних каналівТехпаспортом.
- фактична кількість димових каналів;
- фактична кількість вентиляційних каналів.
Как определяется и каким документом подтверждается.
16. Витрати з обслуговування димових та вентиляційних каналівЭто и подтверждается техпаспортом. Каким документом подтверждается фактическое количество?
Дкд - нормативна кількість димових каналів;
Дкв - нормативна кількість вентиляційних каналів;
Какой документ подтверждает подкачку?Підтверджує наявність у підвалі насоса(ів) який(і) подають воду у систему будинку з вуличного водогону. Застосовується коли вуличний водогін не забезпечує потрібного тиску для підйому води на верхні поверхи.
Каким документом подтверждается фактическое количество?Техпаспортом. Нормативні потрібно розраховувати відповідно до СНіП, ДБН.
Как Вы представляете проверку каждого дома на наличие насосов, а домов предположим 300 ед.?ЦитуватиКакой документ подтверждает подкачку?Підтверджує наявність у підвалі насоса(ів) який(і) подають воду у систему будинку з вуличного водогону. Застосовується коли вуличний водогін не забезпечує потрібного тиску для підйому води на верхні поверхи.
Какие услуги или работы по жку подлежат лицензированию?Дивіться закон "Про ліцензування..." та інші НПА, до яких закон відсилає. Перелік видів діяльності, що потребують ліцензування, значно скорочено. Може статися, що Вашому виконавцю ліцензії не знадобляться.
Как Вы представляете проверку каждого дома на наличие насосов, а домов предположим 300 ед.?Ні як! Мені достатньо знати інформацію про свій будинок. Вам теж.
Стосовно інших будинків можно з'ясувати через запит до водоканалу.ВК должен или может знать? Насосы являются неотъемлемой частью подачи воды?
2.1. До загальних вимог норм часу та матеріально-технічних ресурсів при утриманні будинків, споруд та прибудинкових територій застосовують розробку норм часу для робітників (витрат праці) та матеріально-технічних ресурсів (далі - НЧМ).Кто утверждает разработанные нормы?
Кто утверждает разработанные нормы?Читайте далі.
Другого не нашел.ЦитуватиКто утверждает разработанные нормы?Читайте далі.
Суб’єкти господарювання можуть розробляти власні норми на роботи, які не охоплені НЧМ, державними ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи,
Норми затверджені наказом.Я об этих нормах
Суб’єкти господарювання можуть розробляти власні норми на роботи, які не охоплені НЧМ, державними ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи,
Я об этих нормахТаких норм Ви не знайдете. Це тільки на нестандартні роботи, що не охоплені переліком робіт і послуг. Чому Ви не берете до уваги весь пункт?ЦитуватиСуб’єкти господарювання можуть розробляти власні норми на роботи, які не охоплені НЧМ, державними ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи,
3.5. Витрати ресурсів на надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, які не охоплені НЧМ, визначаються відповідно до діючих ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, а за їх відсутності в зазначених нормах - за державними ресурсними елементними кошторисними нормами на будівельні роботи та іншими чинними нормативами.Ви, як завжди, вихоплюєте якийсь окремий малозначущий випадок, а потім намагаєтеся його узагальнити.
Суб’єкти господарювання можуть розробляти власні норми на роботи, які не охоплені НЧМ, державними ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи, державними ресурсними елементними кошторисними нормами на будівельні роботи та іншими чинними нормативами, для використання при наданні послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій. Такі норми не повинні погіршувати якість виконання відповідних робіт.
В приказе изложен порядок формирования нестандартных норм. Это и не оспаривается. Я уточнил кто утверждает эти нормы. Ведь они будут применяться и к домам коммунальной собственности. Ведь все, что относится к домам ком. собственности устверждено законодательством, а здесь государство будет принимать, что напишут коммунальщики.:o >:( :( ;D
Таких норм Ви не знайдете. Це тільки на нестандартні роботи, що не охоплені переліком робіт і послуг.Есть ДБНы на основании которых составляется смета. Смета подлежит утверждению заказчиком. Здесь все понятно.
3.5. Витрати ресурсів на надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, які не охоплені НЧМ, визначаються відповідно до діючих ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, а за їх відсутності в зазначених нормах - за державними ресурсними елементними кошторисними нормами на будівельні роботи та іншими чинними нормативами.
Ви, як завжди, вихоплюєте якийсь окремий малозначущий випадок, а потім намагаєтеся його узагальнити.
Ви точно не читали Наказ у повному обсязі >:(Это значит, что Вы прочитали его и там есть ответ. ;D
В приказе изложен порядок формирования нестандартных норм. Это и не оспаривается. Я уточнил кто утверждает эти нормы. Ведь они будут применяться и к домам коммунальной собственности. Ведь все, что относится к домам ком. собственности устверждено законодательством, а здесь государство будет принимать, что напишут коммунальщики.Бред полнейший.
2) друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території;Вас не бентежить що на 3-тю групу тариф не затверджується ОМС? Зате Вас бентежить, що окремі нормативи робочого часу визначатимуть виконавці? Тільки Вам ліньки переглянути весь перелік (173 таблиці і 5 додатків) щоб з'ясувати для себе, що там є, а чого нема.
3) третя група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які визначаються виключно за договором (домовленістю сторін).
Почему в обсуждаемом вопросе нельзя понять, кто утверждает разработанные нормы?Та наказ вже їх затвердив...
1. Затвердити Норми часу та матеріально-технічних ресурсів, норми обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій, що додаються.
Ничего в приказе не нашел. Собственно именно по этому и задал вопрос.Облиште спроби перевірки розрахунку тарифу самостійно. Отримаєте розрахунок, зверніться по допомогу до економіста.
Облиште спроби перевірки розрахунку тарифу самостійно. Отримаєте розрахунок, зверніться по допомогу до економіста.На интересующие вопросы ответы получил, спасибо за обсуждения. Для себя уяснил даже больше, чем спрашивал.
Обратите внимание, вопрос поднимался не о проверке расчетов, об уточнении некоторых нормативов для расчетов.Зверніть увагу на назву теми. Назва Ваша... Це по-перше.
Вас не бентежить що на 3-тю групу тариф не затверджується ОМС?Не волнует. В ЗУ о третье группе имеется четкое определение
визначаються виключно за договором (домовленістю сторін).
Зате Вас бентежить, що окремі нормативи робочого часу визначатимуть виконавці?Теперь и это не волнует. И вообще не волновало. Решил выяснить, чтобы при возможном применении таких нормативов, хочу знать об их законности.
Облиште спроби перевірки розрахунку тарифу самостійно.Даже мысль не допускаю об этом. Для меня важно проверить нормативы и другие исходящие, применяемые при расчете.
Отримаєте розрахунок, зверніться по допомогу до економіста.Безусловно. Только ЖКУ, тема для экономиста несколько специфическая. Требует дополнительного разбирательства. Именно по этому там и твориться мутное и темное.
Не буду это обсуждать.Обратите внимание, вопрос поднимался не о проверке расчетов, об уточнении некоторых нормативов для расчетов.
Зверніть увагу на назву теми. Назва Ваша...
По-друге, "уточнение некоторых нормативов для расчетов" без отримання самого розрахунку є безглуздим.Есть другое мнение. Не имея проекта новых тарифов уже можно делать запросы по счетчику для лифта, по насосу в водоканал, по счетчику для мест общего пользования и еще кое-что.
В проекті рішення ОМС про затвердження тарифу, який опублікують для ознайомлення, ні яких нормативів вже не буде.На обсуждение населению отводится 14 дней. Вот и получается, пока найдешь местную публикацию, затем возьмешь расчеты (допусти дали) надо найти необходимые нормы и законы, пока пересчитаешь и изложишь, придешь, а время обсуждения прошло. Все для народа.
На обсуждение населению отводится 14 дней. Вот и получается, пока найдешь местную публикацию, затем возьмешь расчеты (допусти дали) надо найти необходимые нормы и законы, пока пересчитаешь и изложишь, придешь, а время обсуждения прошло. Все для народа.Так, проблема з часом є. Азарова давно нема. Вже тільки після нього шість разів зміни вносились, але ні хто змінювати порядок ознайомлення громадян з новими тарифами навіть не думає.
Только ЖКУ, тема для экономиста несколько специфическая. Требует дополнительного разбирательства. Именно по этому там и твориться мутное и темное.Нічого особливого. Просто йому потрібно мати текст Наказу від 25.12.2013 № 603 ( раніше наказу № 59).
Не имея проекта новых тарифов уже можно делать запросы по счетчику для лифта, по насосу в водоканал, по счетчику для мест общего пользования и еще кое-что.Радив би додатково ознайомитися з наказом № 214. Він вже скасований, але інформація є корисною. http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0917-99 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0917-99)
ЦитуватиНа обсуждение населению отводится 14 дней. Вот и получается, пока найдешь местную публикацию, затем возьмешь расчеты (допусти дали) надо найти необходимые нормы и законы, пока пересчитаешь и изложишь, придешь, а время обсуждения прошло. Все для народа.Так, проблема з часом є. Азарова давно нема. Вже тільки після нього шість разів зміни вносились, але ні хто змінювати порядок ознайомлення громадян з новими тарифами навіть не думає.
Поки проект нового тарифу не опубліковано, Розрахунок не нададуть. Потім часу обмаль...
[url]http://khersonci.com.ua/top-news/25-news/kherson-city/dokumenty/6383-rekomendatsiji-vikonkomu.html[/url] ([url]http://khersonci.com.ua/top-news/25-news/kherson-city/dokumenty/6383-rekomendatsiji-vikonkomu.html[/url])- Будинок дописувача обслуговує ТОВ "Україна". У згаданих рішеннях з встановлення тарифів будинок дописувача відсутній.ЦитуватиКрім того, на сьогоднішній день існує ряд обставин, які перешкоджають виконанню цими підприємствами економічно обґрунтованих розрахунків витрат на виробництво окремих складових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, а саме, відсутність чинних рішень, якими затверджено:
- схеми прибудинкових територій по кожному будинку, що обслуговує КП «Дніпровський»;
- норми накопичення сміття;
- порядок розрахунку витрат з обслуговування та ремонту ліфтів.
"Про затвердження Порядку встановлення вартості технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації" Мінбуд України; Наказ, Порядок, Коефіцієнти від 09.11.2006 № 369Наказ є чинним.
[url]http://ksza.ks.ua/news/society/55352-antimonopolniy-komtet-vvazhaye-scho-zheki-obmanyuyut-zhitelv.html[/url] ([url]http://ksza.ks.ua/news/society/55352-antimonopolniy-komtet-vvazhaye-scho-zheki-obmanyuyut-zhitelv.html[/url])ЦитуватиАдміністративною колегією Херсонського обласного територіального відділенням АМКУ прийняті рішення у справах, розпочатих відносно надавачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – КП «Дніпровський», КП «Таврійський», КП «Центр», ТОВ «Шумен», ТОВ «Україна», ПП «Жилтранс», ПП «Жилсервис», ПП «ВЖЦ Аріадна» та ЖЕК № 1 Суворовського району, повідомляє територіальне відділення антимонопольного комітету.
Рішеннями адміністративної колегії Відділення така бездіяльність житлово-експлуатаційних організацій визнана порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
При прийнятті рішень адмінколегією було враховано, що усі обслуговуючі організації в ході засідання адміністративної колегії надали докази щодо усунення зазначених порушень
враховуючи рекомендації Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 03.06.2014 № 2/15-рк/к, 2/16-рк/к, 2/17-рк/к, 2/18-рк/к, 2/19-рк/к, 2/20-рк/к, 2/21-рк/к, 2/22-рк/к, 2/23-рк/к
- схеми прибудинкових територій по кожному будинку
Тобто станом на 04-03-2015р. "всё в ажуре"!
То про що мова?
А стільки з 18 послуг надає ТОВ Україна на підставі рішення № 143 17.06.2014 на яке воно посилається (див. перший пост цієї теми)Див. тему про визначення правомірним застосування рішення № 143 у судовому порядку, бо іншого рнема. ;D
Зазначений перелік налічує 18 послуг, які мають обов'язково надаватися для належного утримання та збереження житлового фонду.Їх уже не 18. Це по-перше. Мінрегіон не вище від КМУ Це по-друге.
Тариф на послуги розраховується окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні надаватися для забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку послуг згідно з додатком до цього Порядку.Навіщо ОМС затверджувати перелік, коли він був би обов'язковим увесь? Термін "з урахуванням" не тотожний терміну "обов'язковий".
Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.
Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
Освітлення підвалів та підкачування водиЦі послуги не впливають на технічний стан будинків. Прибирання сходових кліток можуть забезмечити мешканці своїми силами.
Експлуатація номерних знаків на будинках
Поливання дворів, клумб і газонів
Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, (їх нема в 90% будинків)
Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
Прибирання сходових кліток
Рішеннями адміністративної колегії Відділення така бездіяльність житлово-експлуатаційних організацій визнана порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.Все, УСУНУЛИ! Доречі, де рішення АМКУ? Штрафи накладено? Чи пальцем посварили?
При прийнятті рішень адмінколегією було враховано, що усі обслуговуючі організації в ході засідання адміністративної колегії надали докази щодо усунення зазначених порушень
Все, УСУНУЛИ! Доречі, де рішення АМКУ? Штрафи накладено? Чи пальцем посварили?
Результати роботи територіального відділення АМКУ на ринку надання житлово-комунальних послуг
В ході проведення дослідження ринків надання житлово-комунальних послуг, яке здійснюється на виконання Пріоритетів роботи Херсонського обласного територіального відділення АМКУ на 2014 рік, погоджених Головою Херсонської облдержадміністрації 31.12.2013, затверджених Головою АМКУ та з метою забезпечення єдиного, для всіх регіонів підходу до формування тарифів у сфері житлово-комунальних послуг постановою КМУ від 1 червня 2011 року № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» виявлено, що дії житлових організацій м.Херсон, які полягають у наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій без врахування переліку послуг, визначеного Порядком формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій визначеним Постановою Кабміну, можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів, оскільки вони не отримають Послуги від житлових організацій в повному обсязі, як це передбачено Порядком.
З метою припинення дій, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, керуючись статтею 46 Закону України "Про захист економічної конкуренції", адміністративна колегія Відділення 05 червня 2014 року рекомендувала комунальним підприємствам міста Херсона протягом трьох місяців з дня отримання рекомендацій вжити заходів щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за тарифами, сформованих відповідно до вимог Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги», зокрема з урахуванням переліку послуг, визначеного цим Порядком та визначенням розміру кожної складової для цих тарифів.
Адміністративна колегія Відділення 03 червня 2014 року рекомендувала Виконавчому комітету Херсонської міської раді протягом трьох місяців з дня отримання рекомендацій вжити заходів щодо усунення причин та умов вчинення дій, що мають ознаки порушень законодавства про захист економічної конкуренції, шляхом: прийняття рішень, відповідно до яких комунальне підприємство матиме можливість здійснити розрахунки складових тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій; встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для комунальних підприємств відповідно до вимог Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого Постановою КМУ від 01.06.2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» з урахуванням переліку послуг, визначеного цим Порядком, з визначенням розміру кожної складової для цих тарифів.
Строк виконання наданих рекомендацій сплив у вересні 2014 року.
На сьогоднішній день рекомендації Відділення не виконані, у зв’язку із чим, 18 грудня 2014 року адміністративною колегією Відділення прийнято розпорядження про початок розгляду справ за наявністю ознак порушень в діях комунальних підприємств, які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій міста Херсон.
Окрім того, в ході проведення дослідження ринків надання житлово-комунальних послуг, Відділенням виявлені факти надання комунальними підприємствами міста послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій споживачам без укладення відповідних договорів, що є порушенням вимог чинного законодавства. Така поведінка комунальних підприємств призводить до ущемлення інтересів споживачів, оскільки підприємством не визначено коло своїх обов’язків та відповідальність при наданні послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, не визначено прав споживачів при отриманні цих послуг. Крім цього, у випадку не дотримання виконавцем послуг умов договору споживачі позбавлені можливості вирішення спорів у судовому порядку.
Адміністративна колегія Відділення у липні та вересні 2014 року прийняла рішення, визнавши такі дії комунальних підприємств м.Херсона порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, наклала на відповідачів штрафи та зобов’язала їх у двомісячний строк із дня отримання рішення вжити відповідні заходи та укласти із всіма споживачами договори про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Адміністративною колегією Херсонського обласного територіального відділенням АМКУ прийняті рішення у справах, розпочатих відносно надавачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій – КП «Дніпровський», КП «Таврійський», КП «Центр», ТОВ «Шумен», ТОВ «Україна», ПП «Жилтранс», ПП «Жилсервис», ПП «ВЖЦ Аріадна» та ЖЕК № 1 Суворовського району.
Як встановлено Відділенням, обслуговуючі організації, в порушення вимог чинного законодавства, надають неповний перелік обов’язкових послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій споживачам та не вживають дієвих заходів щодо усунення причин цих порушень.
Надання підприємствами неповного переліку послуг, передбаченого чинним законодавством, може призвести до ущемлення інтересів споживачів, оскільки вони не отримують якісні послуги в повному обсязі.
У червні 2014 року адміністративна колегія Відділення надавала обслуговуючим організаціям рекомендації, щодо приведення кількості фактично надаваємих споживачам послуг у відповідність до норм чинного законодавства, однак ці рекомендації не були виконані.
Як наслідок, Відділенням у грудні 2014 року було розпочато розгляд справ відносно обслуговуючих організацій у зв’язку з їх бездіяльністю, у вигляді нездійснення та неподання до органу місцевого самоврядування розрахунків економічно обґрунтованих витрат на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що призвело до надання споживачам не в повному обсязі цих послуг.
Рішеннями адміністративної колегії Відділення така бездіяльність житлово-експлуатаційних організацій визнана порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та накладено штрафи.
При прийнятті рішень адмінколегією було враховано, що усі обслуговуючі організації в ході засідання адміністративної колегії надали докази щодо усунення зазначених порушень.
Адміністративна колегія Відділення у липні та вересні 2014 року прийняла рішення, визнавши такі дії комунальних підприємств м.Херсона порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, наклала на відповідачів штрафи та зобов’язала їх у двомісячний строк із дня отримання рішення вжити відповідні заходи та укласти із всіма споживачами договори про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.Це штрафи незначні, формальні. Як би були суттєві, то суми були б опубліковані не один раз.
На наш вопрос, не последует ли за данными рекомендациями Антимонопольного комитета, рост цен на жилищно-коммунальные услуги, Инна Петровна сказала следующее: «Нет, вопрос о повышении цены вообще не стоит. Согласно рекомендациям, которые направило АМКУ жилищным организациям, речь идет о приведении в порядок тарифов. Ведь Министерство регионального развития, строительства и жилищно-коммунального хозяйства определило перечень услуг по содержанию домов и придомовых территорий, который состоит из 18 наименований, и каждая жилищная организация должна выполнять эти 18 услуг. Второй вопрос, сколько стоит каждая из услуг? Необходимо просчитать, провести общественные слушания, довести по каждому дому индивидуально. И, я уверена, что каждый горожанин должен знать, стоимость той или иной качественной услуги».
Инна Трибух рассказала, что в Херсоне тариф на содержание домов, сооружений и придомовых территорий не пересматривался с 2008 года и остается одним из самых низких, по сравнению с другими регионами Украины. Уровень его возмещения в затратах обслуживающих организаций - в среднем едва дотягивает до 60%.Ох і БРЕШЕ ж! Далі читаємо
Инна Трибух добавила, объем дотаций всегда нужно понимать: «Если жилец требует 100% качественной услуги от жилищной организации, то и он должен понимать сколько это будет стоить. Премьер-министр Украины Арсений ЯценюкКоми Яценюк став Прем'єром? В 2014р. Тобто заява не раніш 2014р. А перелік тарифів по справі Gelo
12.03.04 № 97( - від 09.07.04 № 237/1) /// №373 від 15 серпня 2006 року , ( №486 від 17 жовтня 2006 року та №536 від 24 листопада 2006 року.) /// 18.03.2008 №141 ( нова редакція № 373 ) /// від 16.09.08 № 486 /// від 21.10.2008 № 548 /// Від 20.12.2011 № 566 ( №28 від 17 января 2012 г. / №29 від 24 января 2012 )
Окремо №143 від 17 июня 2014 г.
Поэтому вопрос несоответствия тарифов реальным затратам все равно придется решать – обслуживающие жителей коммунальные организации просто не смогут долго работать в убыток и при этом предоставлять качественные услуги населению.На кого розраховано? На ДЕБІЛІВ?
Вторым решением проблемы может быть перераспределение загрузки по содержанию домов, на коммерческие структуры (офисные помещения, магазины, рестораны) расположенные в цокольных и первых этажах многоквартирных жилых домов."Америку відкрили"? Так ще з 20.05.2009р. під час розрахунку тарифів вартість послуги ділиться на загальну площу житлоових і нежитлових приміщень. Власники нежитлових приміщень повинні брати участь в утриманні будинку. Чого чекали?