'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Ненадання (відмова) відповіді на інформаційний запит щодо витрат ТВК  (Прочитано 1429 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Fortpeople

  • Гість

Добрий день. Працював під час проведення місцевих виборів членом ДВК (велика, 2550 виборців) у м. Дніпропетровськ.
 Нормативно - правовими актами (Додаток 2 до постанови ЦВК від 10 серпня 2015 р. №161 та Додаток 8 до постанови ЦВК від 9 вересня 2015 р. №237) визначено чіткий перелік забезпечення ДВК транспортними засобами, засобами зв’язку, обладнанням, інвентарем,
оргтехнікою, іншими матеріальними цінностями та середні норми видатків на підготовку та проведення місцевих виборів. Але по факту зі сторони ТВК (вона забезпечує дільничні виборчі комісії ТМЦ) не було виконано вимог ціх нормативів. У зв`язку з цим мною було відправлено інформаційний запрос за допомогою "Контактного центру голови обласної адміністрації" (аналог UKC.gov.ua у м. Дніпропетровськ) на адресу Теріторіальної Виборчої Комісії з вимогою надіслати на мою поштову адресу (опираючись на ст. 40 Конституції України, ст. 2, 5, 20, ЗУ «Про інформацію», ст. З, 4, 14, 20 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», п.1.11 дод.11 до постанови ЦВК від 1 вересня № 210 :
1.Копії кошторисів на бюджетні видатки відносно ДВК, згідно яких забезпечено виборчу комісію ТМЦ та сплачено послуги для проведення виборів 25.10.2015р, у відповідності  з дод.8 постанови ЦВК  .№ 237 від 09.09.2015р, з відповідними кодами  класифікації залежно від суті платежу.
2. Копії договорів на придбання в установленому порядку товарів, надання послуг з переліку, відображеному в кошторисах, згідно постанови ЦВК від 01.09.15р № 211.
3. Копії фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів за формою згідно постанови ЦВК № 210 від 01.09.2015 р.
5. Копії документів оплати автотранспортних послуг, наданих за встановленими нормами та переліком транспортних засобів, які надавалися.
6. Звіт на видатки вищевказаноої ДВК за пунктом «інші видатки», згідно постанови ЦВК №237, з переліком суті.
На цей лист дуже оперативно (на протязі п`яти годин) було отримано відмову від розгляду запиту з відповіддю наступного змісту:
"Відмовити.
Причина:
Шановний ................................
Дніпропетровський обласний контактний центр повідомляє Вам, що згідно ст. 23 п. 3 ЗУ «Про Центральну виборчу комісію» Комісія формує кошторис, розподіляє кошти, що виділяються з Державного бюджету України на фінансове забезпечення підготовки та проведення виборів і всеукраїнського референдуму, діяльності відповідних виборчих комісій, контролює правильне та цільове використання зазначених коштів, залучає до проведення перевірок працівників органів державного фінансового контролю.
Спільно з Міністерством фінансів ЦВК визначає порядок обліку надходжень та витрат бюджетних коштів.
Комісія встановлює форми фінансового звіту виборчих комісій про надходження та витрати коштів, що виділяються на підготовку і проведення виборів.
Також повідомляємо Вам, що згідно статті п. 17, 18 та 19 статті 27 Закону України «Про місцеві вибори» ніхто не має права втручатись в діяльність виборчої комісії, крім випадків, передбачених цим Законом.
Відповідно до вищезазначеного, рекомендуємо звертатись до територіальних виборчих комісій вищого рівня, до Центральної виборчої комісії."
  Але яким чином я втручаюсь в діяльність виборчої комісії, коли моє питання не належить до частини щодо виборчого процесу, підрахунку результатів або повноважень членів комісії та вплив на їх діяльність??? Я лише вимагаю виконання дій щодо розгляду свого питання, опираючись на наступні норми законів:
1.Згідно ст. 6, п.5 Закону України ”Про доступ до публічної інформації ” - не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно.
2.Стаття 15. Оприлюднення інформації розпорядниками
1. Розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати:
1) інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо);

Стаття 13. Розпорядники інформації
1. Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються:
3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб'єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов'язаної з виконанням їхніх обов'язків;

4. Усі розпорядники інформації незалежно від нормативно-правового акта, на підставі якого вони діють, при вирішенні питань щодо доступу до інформації мають керуватися цим Законом.
Стаття 20. Строк розгляду запитів на інформацію
1. Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Стаття 22. Відмова та відстрочка в задоволенні запиту на інформацію
1. Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:
1) розпорядник інформації не володіє і не зобов'язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;

4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п'ятою статті 19цього Закону.
Цей перелік є вичерпним, а отже відмова в наданні інформації з інших підстав є неправомірною (безпідставною).
2. Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
3. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

З огляду на вищезазначене прошу фахівців - юристів проконсультувати мене щодо дотримання вимог законодавства з моєї сторони та Розпорядника інформації (дивно, але відповідь отримано не від безпосереднього Розпорядника запитаної інформації, а від "Дніпропетровського обласного контактного центру",(без вказаної посади та даних посадовця, який відіслав відмову) який не має повноважень щодо розгляду та вирішення про відмову розгляду мого запросу) та підказати найбільш верогідні та доцільні дії з мого боку за для отримання копій документів з витрат бюджетних коштів, ознайомившись з якими я буду мати повну картину з дій посадових осіб ТВК. Якщо буде виявлено про невідповідність складової документів до справжньої картини, я маю наміри надати цим фактам належний напрямок - до КРУ та прокуратури, з посадовцями "ДОКЦ" до купи. З відповіддю прошу не тягнути, спливає час, а це вагомий фактор при протидії розкрадачам державних коштів.




 
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

З огляду на вищезазначене прошу фахівців - юристів проконсультувати мене щодо дотримання вимог законодавства з моєї сторони та Розпорядника інформації


Запитайте тут:
http://forum.liga.net/
http://www.urist.in.ua/
Записаний

виктор андреевич

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 419
    • Перегляд профілю
    • Email

ТВК ограниченный срок дейстия поэтому после выборов она ликвидируется как юр. лицо.возможно поэтому ответ вам предоставлен от другого юр. лица органа власти) .Если считаете что ваши прав на обращения ,информацию нарушены обращайтесь к Уполномоченному по правам человека 01008 г. киев ул.институтская 21/8.,который наделен сегодня право составлять протоколы об административном нарушении по данной категории дел по ст. 212-3 кодекса про Административные  правонарушения и направлять такой протокол в суд. для привлечения к ответственности виновных должностных лиц. Срок привлечения к ответственности за админ нарушения 3 месяца со дня его совершения , но подавать заявление Уполномоченному по правам человека все равно рекомендую. Подкрепите все свои претензии документально.
« Останнє редагування: 11 Грудня 2015, 12:04:29 від виктор андреевич »
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email