'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Прошу разъяснить  (Прочитано 8369 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

topol

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 12
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #15 : 16 Жовтня 2013, 17:02:05 »

Написал ответ в ХТС, завтира понесу, приложил и письмо минрегиона.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #16 : 16 Жовтня 2013, 17:29:01 »

  Так ведь на этом же ресурсе написано что не требуется получать никакие ТУ и проэкты??? Ведь я дам 200% что ХТС не даст мне никаких ТУ.   Или я что то не так понял почитав темы по счётчикам на этом ресурсе???
Ви все зрозуміли правильно. Але інколи отримання ТУ прискорює процес. Відмову від надання ТУ, або надання завідомо нереальних вимог теж можна оскаржити в судовому порядку.
Доречі Ви можете на сайті КМУ на відмову ХТМ скаргу подати. Правда її "спустять" до міськвиконкому - райвиконкому.
Записаний

topol

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 12
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #17 : 16 Жовтня 2013, 18:48:47 »

  Спасибо за советы, ну отвезу им своё письмо с подписанными с нашей стороны типовыми договорами, но с заполненными графами про средства учёта и посмотрим что получим в ответ.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #18 : 16 Жовтня 2013, 23:47:55 »

  Спасибо за советы, ну отвезу им своё письмо с подписанными с нашей стороны типовыми договорами, но с заполненными графами про средства учёта и посмотрим что получим в ответ.
Згідно ст. 646 ЦКУ, Ваша згода укласти договір на інших умовах, ніж це запропоновано ХТМ, є новою офертою.
Контролюйте строки. Та надання/ненадання відповіді (наявність/відсутність доказів про надання відповіді).

Я взагалі в "договірних" частинах своєї роботи чітко відпрацьовувала процедуру.
Якщо мені не підходив проект договору від КП - надавала відповідь з повною та однозначно відмовою. Та готувала власний проект. Або підписувала договір "з протоколом розбіжностей".

А далі Вам в допомогу глава 52 та 53 ЦКУ, особливо статті 641, 642, 646, 648 ЦКУ.
ч.5 ст.26 ЗУ Про ЖКП.
Додатково варто мати на увазі норми Розділу IV, глави 16 (Правочини) ЦКУ
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #19 : 17 Жовтня 2013, 00:15:14 »

  Так ведь на этом же ресурсе написано что не требуется получать никакие ТУ и проэкты??? Ведь я дам 200% что ХТС не даст мне никаких ТУ.   Или я что то не так понял почитав темы по счётчикам на этом ресурсе???

Так. Згідно законів та підзаконних НПА - Не потрібно ніяких ТУ та проектів.
Однак примусити "чиновників та начальників" виконувати закони - то важка праця в нашій країні. Про це також багато написано на цьому ресурсі.
Юрій Васильович правильно зазначив: " Але інколи отримання ТУ прискорює процес. "
Мені відомі кияни, які встановлювали свої лічильники з проектами. Також є такі, що не заморочувались ні з якими ТУ.

Ваші лічильники повинні прийняти на абонентський облік за наступних умов:
Лічильник -сертифікований. Роботи по монтажу та опломбуванню лічильника виконала організація, що має відповідні ліцензії.
Досить якісна тема http://gro-za.org/forum/index.php?topic=6533.0.html  "Складання FAQ ( рекомендацій) по встановленню квартирних лічильників тепла_18.01"
Цитувати
Подаваемые документы в КП ( балансоутримувач) для взятия на абонентский учет вашего Теплосчетчика:
                            - копия паспорта на теплосчетчик с заводским номером
                             -копия сертификата теплосчетчика
                             -копия инструкции по использованию распределителя.
                            - копия Договора  с организацией, проводившей монтажные работы и опломбирование теплосчетчика
                            - копия Акта сдачи-прийома выполненных работ по Договору, с  зафиксированными  начальными показателями счетчика,
                                        с указанием на опломбировку теплосчетчика
                            - копии лицензий монтажной(сервисной) организации на право проведения таких работ и на установку приборов учета


Тепер про норми права, якими слід керуватись.
1. Конституція України
Цитувати
Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

2. П О С Т А Н О В А КМУ від 21 липня 2005 р. N 630 " Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної  та гарячої води і водовідведення та типового   договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої   води і водовідведення" .
 
Цитувати
    Ст. 9. У квартирі (будинку садибного типу) роботи з  установлення засобів  обліку  води  і теплової енергії (далі - квартирні засоби обліку) проводяться  спеціалізованою  організацією,  виконавцем, виробником чи постачальником за рахунок коштів споживача.
    Квартирні засоби  обліку  беруться виконавцем на абонентський облік. Періодична повірка,  обслуговування та ремонт (у  тому  числі демонтаж,  транспортування  та  монтаж)  квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця.
Ст. 10.                          ......Справляння плати   за  нормативами  (нормами)  споживання  за наявності квартирних засобів обліку без урахування їх показань  не допускається,  за  винятком випадків,  передбачених абзацом п'ятим пункту 16  цих  Правил.  Виконавець  і  споживач  не  мають  права відмовлятися від врахування показань засобів обліку. "
Ст. 29. Споживач має право на:
     5) установлення квартирних засобів обліку  та  взяття  їх  на абонентський облік;
     6) періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку;
     7) ознайомлення  з  нормативно-правовими   актами   у   сфері житлово-комунальних послуг;
     8) внесення  за  погодженням з виконавцем у договір змін,  що впливають на розмір плати за послуги;


3. ПОСТАНОВА КМУ від 27 листопада 1995 р. N 947  "Про Програму поетапного оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії на 1996 - 2007 роки  ( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1657 ( 1657-98-п )   від 19.10.98  N 1957 ( 1957-2002-п ) від 25.12.2002 ).
Цитувати
       Ст.7.Міністерству    машинобудування,    військово-промислового комплексу і   конверсії   разом   з   Державним    комітетом    по житлово-комунальному господарству  протягом  двох  місяців  внести Кабінету Міністрів  України  пропозиції  щодо   розроблення     та освоєння виробництва терморегуляторів і приладів - розподілювачів, що встановлюються на опалювальних пристроях у квартирах.
Установлення, технічне обслуговування,  ремонт і контроль  за функціями лічильників здійснюється спеціалізованими  організаціями та підприємствами, які мають відповідну ліцензію....

     ......Установлення лічильників  виконується  за типовими проектними рішеннями. Допускається установлення лічильників за індивідуальними проектними  рішеннями,  розробленими відповідно до нормативно-технічних вимог або вимог заводу-виготовлювача...
Записаний

topol

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 12
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #20 : 17 Жовтня 2013, 12:54:36 »

  Спасибо большое за советы, мне конечо немного сложновато так как я не юрист всё чётко и правильно высказать в КП ХТС, но думаю с Вашей помощью трудности будут преодолены.

   Похоже в Харькове это будет первый случай установки счётчиков на вертикальную систему разводки, про ТУ, я обращался в ХТС, и они говорилимогут дать ТУ, но это будут ТУ на переоборудование системы отопления квартиры и выделение отдельного теплового ввода в квартиру.  Выполнить это во первых очень затратно, а во вторых дорого.
Записаний

topol

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 12
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #21 : 29 Жовтня 2013, 16:22:36 »

    Итак, сегодня ко мне приходили люди из ХТС, позвонили сутра, говорят хотим прийти посмотреть как всё установлено, я отказа не дал, пустил их по приходу ко мне, 2 человека были из отдела учёта, один из районного филиала.

    Посмотрели проверили параметры, расход разность температур, всё в норме, но начали говорить о том, что отсутствует методика вычисления теплопотребления и оплаты, дескать если распределитель или счётчик не то посчитали, про учёт потерь начали говорить.
   
    Естественно сказали что не понимают как работают распределители, просили инструкцию, которую я им отдал.

    Я ответил, что разработка всяких методик не является проблеммой пользователя услуги. Вобщем замечаний у них не возникло по монтажу, единственное что сказали, что всё теперь нужно решать с метрологией г.Харькова, так как без них никуда. Если метрология скажет что можно использовать распределители, то вопросов нет.

    Я не поеду ни в какую метрологию, так как считаю это не нужным. Если не прав, то поправте.

    Кстати письменного ответа на свою претензию ещё не получил. Не знают видимо ХТС что ещё придумать.
« Останнє редагування: 29 Жовтня 2013, 16:24:33 від topol »
Записаний

topol

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 12
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #22 : 09 Листопада 2013, 17:59:33 »

Итак пришло очередное "писание" от ХТС, помогите мне достойно ответить, так как в их ответе явный бред, я не потребляю тепловую энэргию, монтаж проводила организация с лицензией(копия была в первом письме), в качестве счётчика установлен Ultraheat T230, распределители не являются приборами.............................
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #23 : 09 Листопада 2013, 22:43:31 »

Комунальники вміють писати маячню. І можливості примусити ту маячню не писати у Вас немає. Так є.
Тепер питання. Чого Ви хочете? Займатися "достойними відповідями"? Можна на таке листування все життя вбити.

По суті. ПКМУ 947 не скасована. Є діючою. Крапка.
Змонтовані у відповідності до вимог закону лічильники повинні бути взяті на абонентський облік. Оплата - нараховуватись за їх показниками. Друга крапка.
Якщо добровільно ЖЕО не виконує свій обов`язок. Які варіанти дій для споживача? Оскарження до контролюючих органів. Судовий спір. Оплата за показниками лічильника, пропозиція щоб ЖЕО звернулась до суду :-)) Можливо, інші кроки.

Вам надані проекти договорів. Якщо вони не відповідають Типовим - виконати обов`язки споживача. Можна подати скаргу до Управління з захисту прав споживачів (90% отримаєете відписку), або до АМКУ. З досвіду, АМКУ свою роботу виконує, комунальників за порушення антимогнопольного законодавства та зловживання монопольним становищем періодично штрафує.

Итак пришло очередное "писание" от ХТС, помогите мне достойно ответить, так как в их ответе явный бред, я не потребляю тепловую энэргию, монтаж проводила организация с лицензией(копия была в первом письме), в качестве счётчика установлен Ultraheat T230, распределители не являются приборами.............................
« Останнє редагування: 09 Листопада 2013, 22:53:49 від Тетяна Academia »
Записаний

виктор андреевич

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 419
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Прошу разъяснить
« Reply #24 : 12 Листопада 2013, 11:22:23 »

А я давно посоветовал "действуйте" , переписка конечно нужна, но  и решение суда (даже в пользу потребителя) гарантии не даст ,особенно в стадии исполнения, тепловики просто будут судиться до бесконечности и накручивать суммы долгов если конечно не платить , что я всем советую .Неплатежи это единственное действие побуждающее "врага" шевелиться, тогда они бегают  и пытаются получить , то что мы им платим добровольно...
Записаний

topol

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 12
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #25 : 14 Листопада 2013, 13:06:20 »

Я не платил, долг набежал 8 с лишним тысяч уже, но теперь то счётчики стоят, и согласно их показаниям за прошлый месяц заплачено аж 38 гривен.

 Я же не могу не платить по приборам учёта? Система то работает и меряет.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Прошу разъяснить
« Reply #26 : 14 Листопада 2013, 14:16:54 »

   единственное что сказали, что всё теперь нужно решать с метрологией г.Харькова, так как без них никуда. Если метрология скажет что можно использовать распределители, то вопросов нет.

    Я не поеду ни в какую метрологию, так как считаю это не нужным. Если не прав, то поправте.


Зверніться по "електронці",  що вказана на :  http://www.ukrcsm.kiev.ua/index.php/ru/2009-01-29-07-56-44/38-2009-01-29-07-27-20/57-2009-08-04-08-59-22
А ще краще письмово.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email