'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: юрий123
« : 30 Серпня 2017, 07:45:24 »

У кого уже стоят квартирные тепловые счетчики на вертикальной системе отопления, то сейчас будут проходить консультации в Минрегионе по поводу технической  возможности, поэтому если можно сделать фото узла учета, квитанции, схемы установки в проекте то отсылайте на почту в Минрегион.
Автор: Юрій Васильович
« : 25 Серпня 2017, 13:20:40 »

1. Ймовірність отримати позитивне для Вас рішення дуже мала. Відповідач посилатиметься на http://www.kmu.gov.ua/control/ru/publish/article?art_id=248752574&cat_id=244277212  , що в комплексі з положеннями нового закону нівелює Ваші аргументи.
2. Це один з прикладів недоопрацювання тексту закону. Навіть термін "прилад обліку" не виправлено на "вузол обліку". На скільки мені відомо, окремого нормативного документу з назвою "Порядок прийняття приладу обліку на абонентський облік" не існує. Ст. 3  "Оснащення будівель вузлами комерційного обліку" нового закону не вимагає наявності такого "Порядку...". ( Чесно кажучі, він для загально будинкових лічильників і не потрібен...   Для квартирних, можливо, і потрібен - щоб усунути штучні перепони з боку монополіста.) Тому, до появи "Порядка...", прийматимуть так, як і раніше. І загальнобудинкові, і квартирні.  Тільки не для однотрубної вертикальної... Бо там ще потрібен "Порядок визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення приладів - розподілювачів теплової енергії", якого нема. А є купа листів мінреіону про відсутність технічної можливості...
Автор: юрий123
« : 25 Серпня 2017, 08:04:07 »

1. как думаете получится судом заставить теплосеть принять на абонентский учет по старым правилам
2. прийняття приладу обліку на абонентський облік здійснюється у порядку.
Может ли тогда теплосеть сейчас принимать домовые счетчики на абонентский учет если они тоже являются приборами учета для них тоже ведь нет прорядка принятия
Автор: Юрій Васильович
« : 23 Серпня 2017, 11:41:25 »

В тому то й річ, що вже як з декілька років як монополістам з теплопостачання (не без допомоги чиновників з центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства) вдалося перевести питання в "розряд" технічної можливості. То прилади-розподілювачі не сертифіковані, то лічильник на одному радіаторі не може працювати (дельта замала).
І новий закон ці "заморочки" повністю не усунув. Лічильники та прилади-розподілювачі на однотрубній вертикальній (  та навіть і  на двотрубній вертикальній) досі під питанням.
Ви посилаєтеся на
Цитувати
4. Оснащення приміщень вузлами розподільного обліку теплової енергії у випадках, передбачених частинами другою і третьою цієї статті, здійснюється у кожному місці відгалуження систем опалення та водопостачання у приміщення.
Зверніть увагу на виділене червоним... І читайте далі: ( тобто ч. 2  ще раз)
Цитувати
2. Власники (співвласники) приміщень у будівлі, в якій окремі приміщення є самостійними об’єктами нерухомого майна, у разі приєднання такого будинку (будівлі) до зовнішніх інженерних мереж або обладнання такого будинку (будівлі) системою автономного теплопостачання, автономного гарячого водопостачання, автономного водопостачання зобов’язані забезпечити оснащення належних їм приміщень вузлами розподільного обліку відповідно теплової енергії, гарячої води, питної води, крім випадків, передбачених частинами п’ятою - сьомою цієї статті.
Потім читайте ч. 7:
Цитувати
7. Вузли розподільного обліку теплової енергії у випадках, коли це технічно неможливо, не встановлюються.[раз]

У такому разі для визначення обсягу теплової енергії, спожитої на потреби опалення, на всіх опалювальних приладах (крім розташованих у приміщеннях (місцях) загального користування багатоквартирних будинків) особами, визначеними частинами другою і третьою цієї статті, повинні бути встановлені прилади - розподілювачі теплової енергії, крім випадків, коли це економічно недоцільно.[Два]

Модель приладу - розподілювача теплової енергії визначається власником (співвласниками) будівлі за погодженням з виконавцем комунальної послуги [Триабо визначеною власником (співвласниками) іншою особою, що здійснює розподіл обсягів комунальної послуги.[це ОСББ - колективний замовник,  наприклад]

Усі опалювальні прилади при застосуванні вузлів розподільного обліку теплової енергії або приладів - розподілювачів теплової енергії обладнуються автоматичними регуляторами температури повітря у приміщенні відповідно до будівельних норм.

Порядок визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення приладів - розподілювачів теплової енергії затверджується Кабінетом Міністрів України. [Чотири]За наявності окремого відгалуження системи опалення у квартиру, інше житлове або нежитлове приміщення встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії для такої квартири (приміщення) є обов’язковим.
І нарешті ч.4 ст. 6:
Цитувати
4. Оператор зовнішніх інженерних мереж, виконавець комунальної послуги, інша особа, що здійснює розподіл обсягів комунальних послуг, зобов’язані приймати вузли обліку, встановлені відповідно до вимог цього Закону, на абонентський облік протягом 14 календарних днів, про що складається відповідний акт.

Прийняття приладу обліку на абонентський облік здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
"Порядку..." ще нема... А будь-який відступ від норм закону (наприклад неузгодження моделі приладів-розподілювачів) дає право тепловикам відмовити у взятті лічильника на абоноблік...
Автор: юрий123
« : 23 Серпня 2017, 07:39:02 »

Вопрос стоит не о технической возможности, потому что узел учета ставится (4. Оснащення приміщень вузлами розподільного обліку теплової енергії у випадках, передбачених частинами другою і третьою цієї статті, здійснюється у кожному місці відгалуження систем опалення та водопостачання у приміщення.)
Вопрос стоит что отказываются принимать на абонентский  учет говоря что нет порядка  принятия на абонентскй учет.
4. Оператор зовнішніх інженерних мереж, виконавець комунальної послуги, інша особа, що здійснює розподіл обсягів комунальних послуг, зобов’язані приймати вузли обліку, встановлені відповідно до вимог цього Закону, на абонентський облік протягом 14 календарних днів, про що складається відповідний акт.

Прийняття приладу обліку на абонентський облік здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

Нужно ждать какогото порядка или Постанова КМУ від 21 липня 2005 р. № 630 является на сегодешний день этим правилом

Порядок обліку та оплати послуг
9. У квартирі (будинку садибного типу) роботи з установлення засобів обліку води і теплової енергії (далі - квартирні засоби обліку) проводяться спеціалізованою організацією, виконавцем, виробником чи постачальником за рахунок коштів споживача.
Квартирні засоби обліку беруться виконавцем на абонентський облік.

Автор: Юрій Васильович
« : 22 Серпня 2017, 10:32:13 »

Все залежить від способу підключення Вашої квартири до систми ЦО будинку. Якщо маєте окремий ввід, відмова незаконна. Якщо маєте однотрубну вертикальну систему і бажаєте скористатися приладами-розподілювачами, чекайте на постанову КМУ.
Цитувати
Порядок визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення приладів - розподілювачів теплової енергії затверджується Кабінетом Міністрів України. За наявності окремого відгалуження системи опалення у квартиру, інше житлове або нежитлове приміщення встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії для такої квартири (приміщення) є обов’язковим.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2119-19
Автор: юрий123
« : 22 Серпня 2017, 07:32:07 »

Подскажите как быть, как заставить принять квартирный тепловой счетчик на абонентский учет, отказ теплосети прилагается

Цитувати
02.08.2017 року набрав чинності ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (надалі – Закон) відповідно до ст. 4 якого оснащення окремих приміщень у будівлях вузлами розподільного обліку/приладами - розподілювачами теплової енергії та обладнанням інженерних систем для забезпечення такого обліку здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, та не потребує розроблення проектної документації, видачі технічних умов та інших вимог до встановлення вузла розподільного обліку, погодження з державними органами, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими особами, оператором зовнішніх інженерних мереж, виконавцем відповідної послуги.
 Власники (співвласники) приміщень у будівлі, в якій окремі приміщення є самостійними об’єктами нерухомого майна, у разі приєднання такого будинку (будівлі) до зовнішніх інженерних мереж або обладнання такого будинку (будівлі) системою автономного теплопостачання, автономного гарячого водопостачання, автономного водопостачання зобов’язані забезпечити оснащення належних їм приміщень вузлами розподільного обліку відповідно теплової енергії, гарячої води, питної води, крім випадків, передбачених частинами п’ятою - сьомою цієї статті.
Так ч. 7 ст. 4 Закону передбачено, що вузли розподільного обліку теплової енергії у випадках, коли це технічно неможливо, не встановлюються.
Порядок визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії та економічної доцільності встановлення приладів - розподілювачів теплової енергії затверджується Кабінетом Міністрів України.

Процедура взяття приладу обліку на абонентський облік врегульовано ч. 4 ст. 6 Закону де вказано, що оператор зовнішніх інженерних мереж, виконавець комунальної послуги, інша особа, що здійснює розподіл обсягів комунальних послуг, зобов’язані приймати вузли обліку, встановлені відповідно до вимог цього Закону, на абонентський облік протягом 14 календарних днів, про що складається відповідний акт.
Але, прийняття приладу обліку на абонентський облік здійснюється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

У зв’язку з вищевикладеним, враховуючи той факт, що відповідними органами виконавчої влади, на які Законом покладено обов’язок затвердження порядку, не розроблено та не запроваджено вищезазначені порядки, на теперішній час відсутня можливість, у межах цього Закону, вирішити технічну можливість та доцільність встановлення вузлів розподільчого обліку теплової енергії та їх подальше взяття на абонентський облік.
Частиною 6, 7 розділу IV Закону «Прикінцеві положення» визначено обов’язок Кабінету міністрів України та Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг протягом шести та трьох місяців відповідно:
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
   забезпечити прийняття нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону;
   забезпечити перегляд та скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
 
Отже, у разі прийняття та затвердження порядку визначення технічної можливості встановлення вузлів розподільчого обліку та їх подальшого взяття на абонентський облік, посадовими особами ТОВ «теплоенерго» буде вжито невідкладних заходів з приводу виконання вимог розроблених нормативно – правових актів. 

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email