Форум > Лічильники

Питання щодо оплати опломбування лічильників води.

(1/9) > >>

Gelo:
Наш водоканал после проверки водомерного счетчика и его установки, берет оплату за его опломбировку. Берет немалые деньги, чуть меньше стоимости самой поверки счетчика. Предполагаю, что это незаконно. Вся процедура должна быть бесплатной для потребителя, а стоимость пломбировки входить в тариф.
В НПА не нашел нормы указывающей на обязательство исполнителя услуги делать опломбировку за свой счет.
Прошу помочь разораться. Может в чем не прав.

Перо:

--- Цитата: Gelo від 04 Березня 2019, 19:50:20 ---Прошу помочь разораться. Может в чем не прав.

--- End quote ---

https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10257.0

Олександр_2015:

--- Цитата: Gelo від 04 Березня 2019, 19:50:20 ---Наш водоканал после проверки водомерного счетчика и его установки, берет оплату за его опломбировку. Берет немалые деньги, чуть меньше стоимости самой поверки счетчика...

--- End quote ---
:o В Києві це безкоштовно.

Юрій Васильович:

--- Цитата: Олександр_2015 від 04 Березня 2019, 20:39:28 ---В Києві це безкоштовно.
--- End quote ---
Ви помияєтесь. Вартість  опломбування  входить до вартості демонтажу/монтажу.
Київводоканал: (click to show/hide)
--- Цитувати ---Нові правила повірки квартирних засобів обліку холодної води. Що це означає для споживача
08.02.2018

У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.

Відтак з 29 листопада 2017 повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.

Кияни можуть самостійно обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води або обрати для повірки сервіс ПрАТ «АК «Київводоканал».

Повірка квартирних засобів обліку холодної  води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» коштує  457, 73 грн. з ПДВ  складається з:

-  демонтажу та монтажу одного водолічильника Ø 15 мм – 380,94 грн. з ПДВ;

- повірки одного водолічильника Ø 15 мм – 76,79 грн. з ПДВ.

Технологічний процес демонтажу, монтажу та повірки водолічильника включає:

    Виїзд слюсаря на адресу абонента. Для підтвердження особи представник ПрАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.
    Візуальний огляд та перевірка стану  вузла обліку води. Демонтаж лічильника.
    Перевезення лічильника до сервісного центру ПрАТ «АК «Київводоканал».
    Повірка лічильника на обладнанні сервісного центру, в т.ч.: промивка та повірка лічильника, послуги держповірителя, оформлення відповідних документів, внесення даних в електронну базу.
    Перевезення повіреного лічильника на адресу абонента (замовника).
    Монтаж лічильника. Опломбування.
    Оформлення відповідних документів,що підтверджують результати повірки:

• якщо прилад пройшов повірку – свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки

• якщо прилад не пройшов повірку – довідка про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки

За умови замовлення повірки з демонтажем, у випадку, якщо за результатами повірки лічильник визнано непридатним – встановлення нового приладу проводиться безкоштовно (лічильник повинен придбати споживач).

Залишити заявку на повірку та заміну квартирних приладів обліку холодної води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» можна за телефонами:

(044) 202-02-02;

Або залишивши заявку на сайті https://meters.com.ua/#/application-sending/ чи за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб. 104.

За бажанням прискорити повірку лічильника, споживач може самостійно привезти прилад обліку до Київводоканалу за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб.104.Коштує ця послуга 76,79 грн. з ПДВ.

Графік роботи Сервісного центру по ремонту та обслуговуванню лічильників води:

- прийом лічильників на повірку з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00;

- отримання лічильників після повірки з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 16:00.

Нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки) здійснюються відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630, в якому  вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці.

У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься на підставі показників загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання.
--- End quote ---
  https://www.vodokanal.kiev.ua/news/nov%D1%96-pravila-pov%D1%96rki-kvartirnix-zasob%D1%96v-obl%D1%96ku-xolodno%D1%97-vodi.-shho-cze-oznacha%D1%94-dlya-spozhivacha/
--- Цитувати ---споживач може самостійно привезти прилад обліку до Київводоканалу
--- End quote ---
Так, може. А ще, може замовити демонтаж/монтаж  іншій організації... А може виконати і самостійно, зараз це не ліцензійні роботи... Тільки ж тоді він має право на відповідне зменшення плати Київводоканалу. Про що останній чомусь не сповіщає і вартість окремих "операцій", що входять до демонтажу/монтажу, не вказує...

Олександр_2015:

--- Цитата: Юрій Васильович від 05 Березня 2019, 08:14:06 ---
--- Цитата: Олександр_2015 від 04 Березня 2019, 20:39:28 ---В Києві це безкоштовно.
--- End quote ---
Ви помияєтесь. Вартість  опломбування  входить до вартості демонтажу/монтажу...

--- End quote ---
У випадку, коли споживач самостійно робить монтаж-демонтаж (перед цим треба зробити фото і подзвонити у Київводоканал у день демонтажу, зрізану пломбу зберігати), Київводоканал робить опломбування безкоштовно (протягом 2 тижнів з дня монтажу - треба подзвонити у день монтажу). Монтаж+демонтаж у сторонніх організацій обійдеться у 1600 грн., а його може зробити будь-хто за 5 хвилин, якщо у квартирі є вентилі перекриття води. І ще - я не рекомендую робити повірку водомірів у Київводоканалі (вони це роблять під великим тиском і псують лічильники) і також не рекомендую викликати робити повірку на дому, бо вірогідність, що лічильник її не пройде, різко збільшується. Краще самостійно відвозити водоміри до Укртестметрстандарту, але прийдеться чекати 8 діб і тому треба купити 11-сантиметрові латунні вставки (ціна питання - 9 грн. за 1 шт.). На базарі не знайшов (бо їм це не вигідно), купив тут:
https://teplobezgaza.kiev.ua/p756394564-vstavka-pod-schetchik.html
І ще. Київводоканал пломбує і водомір гарячої води, але тільки для ТОВ "Київські енергетичні послуги". Для ТОВ "Євро-реконструкція" - не пломбує (їм треба писати заявку на опломбування на їх е-мейл разом з фото водоміру у день демонтажу, його паспорту, та фото/сканом акту про повірку).

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version