Пошуком в ЄДРСР по кримінальному провадженню № 42014100000000932
Ось деякі останні ухвали слідчих суддів щдо виїмки розпоряджень КМДА:
Державний герб України
печерський районний суд міста києва
Справа № 757/55719/16-к
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 листопада 2016 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва Тарасюк К.Е., при секретарі Ксендзовій А.В., за участю сторони кримінального провадження - слідчого Череміса О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Києві провадження за клопотанням слідчого в особливо важливих справах другого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва Череміса О.О. про тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення,-
В С Т А Н О В И В :
Слідчий в особливо важливих справах другого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва Череміс О.О. звернувся до слідчого судді Печерського районного суду м. Києва з клопотанням, погодженим із прокурором, про тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення.
В обґрунтування клопотання, посилаючись на вимоги ст. ст. 161, 162 КПК України, зазначив, що Другим слідчим відділом управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва провадиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42014100000000932 внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.07.2014 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 КК України та ч. 5 ст. 191 КК України.
У ході проведення досудового розслідування встановлено, що розпорядженнями КМДА № 1662 від 27.11.2008, № 1663 від 27.11.2008 та № 1780/1 від 25.12.2008 встановлено тарифи на теплову енергію для відпуску бюджетним установам та організаціям, іншим ідоживачам в м. Києві.
Проте, указами Президента України «Про скасування рішень голови Київської міської державної адміністрації» № 1199 від 24.12.2008 та «Про скасування рішень голови Київської міської державної адміністрації» № 65 від 13 32.2009 вказані вище розпорядження КМДА скасовано.
З огляду на викладене, у грудні 2008 року-лютому 2009 року відпуск бюджетним установам і організаціям, іншим споживачам у місті Києві теплової енергії мав розраховуватись за тарифами, встановленими попереднім розпорядження КМДА, а саме - № 86 від 31.07.2007 «Про затвердження тарифів на теплову енергію та встановлення, погодження тарифів на КОмунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для відпуску бюджетним установам і організаціям, іншим споживачам».
За період грудень 2008 року - лютий 2009 року ПАТ «Київенерго» нарахувало до сплати споживачам теплоенергії суму коштів у розмірі 463 мли. грн. ( з них - 179 млн. бюджетним установам), в той час як відповідно до тарифів, передбачених постановою КМДА № 86 від 31.07.2007 споживачі мали сплатити 225 млн. грн. (з них - 129 млн. бюджетні установи). Таким чином, сума, яка підлягає перерахуванню та поверненню споживачам теплоенергії складає 238 млн. грн. (з них 50 млн. грн. - бюджетним установам).
При цьому службовими особами ПАТ «Київенерго», в порушення вимог ч. 2 ст. 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та ч. 6 ст. 276 Господарського кодексу України, перерахунок здійснено не в повному обсязі, а споживачам послуг перераховано або повернуто коштів на суму близько 30 млн. грн. Відповідні перерахунки проводились, як правило, в примусовому торядку, на підставі рішень судів (наприклад, постанови ВГСУ від 16.09.2009 у справі № 38/69 та від 08.08.2012 у справі 42/16). Даний факт підтверджує обізнаність посадових осіб ПАТ «Київенерго» про законний характер вимог щодо повернення сплачених коштів.
Таким чином, посадові особи ПАТ «Київенерго», зловживаючи своїм службовим становищем не провели перерахунок коштів, сплачених за відпущену теплоенергію споживачами. Вказаними діями посадових осіб ПАТ «Київенерго» завдано збитків споживачам теплоенергій на суму понад 200 млн. грн., що причинило тяжкі наслідки.
З огляду на викладене, з метою повного, всебічного і об'єктивного розслідування у розумні строки, виникла необхідність у отриманні належним чином завіреного розпорядження КМДА від 25.12.2008 №1780\1 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів з централізованого опалення і постачання гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів», який зберігається у Київській міській державній адміністрації, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36.
Заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, вивчивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, приходжу до наступного висновку.
Судовим розглядом встановлено, що Другим слідчим відділом управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва провадиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42014100000000932 внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.07.2014 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 КК України та ч. 5 ст. 191 КК України.
У відповідності до положень ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, в якому мають обґрунтувати можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Враховуючи обставини вчинення ймовірного злочину, так як вони викладені в клопотанні слідчого, правове обґрунтування клопотання, яке відповідає положенням ст. ст. 161, 162 КПК України, приходжу до висновку про наявність правових підстав для розкриття охоронюваної законом таємниці та вилучення запитуваних органом досудового розслідування документів, фактичні дані яких можуть мати важливе значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню в кримінальному провадженні, а в інший спосіб їх отримати неможливо.
На підставі викладеного і керуючись ст. 107, 160, 162, 163, 164, 166, 309, 376, 562 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Клопотання слідчого в особливо важливих справах другого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва Череміса О.О. про тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення,- задовольнити.
Надати дозвіл слідчому в ОВС другого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва молодшому раднику юстиції Черемісу О.О., слідчим групи слідчих та групи прокурорів у кримінальному провадженні №42014100000000932, на проведення тимчасового доступу (здійснення виїмки) до належним чином завіреного розпорядження КМДА від 25.12.2008 №1780\1 «Про затвердження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів на теплову енергію, встановлення та погодження тарифів з централізованого опалення і постачання гарячої води для бюджетних установ та інших споживачів», яке зберігаються у Київській міській державній адміністрації, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик, 36.
Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя К.Е. Тарасюк
Ухвала виготовлена в двох примірниках.
Примірник 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження за клопотанням
Примірник 2 - виданий слідчому Черемісу О.О.
Слідчий суддя К.Е. Тарасюк
http://reyestr.court.gov.ua/Review/63643965 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/63643965)
Державний герб України
печерський районний суд міста києва
Справа № 757/55724/16-к
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
25 листопада 2016 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва Тарасюк К.Е., при секретарі Ксендзовій А.В., за участю сторони кримінального провадження - слідчого Череміса О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Києві провадження за клопотанням слідчого в особливо важливих справах другого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури м. Києва Хасаєва К.Н. про тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення,-
В С Т А Н О В И В :
Слідчий в особливо важливих справах другого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва Хасаєв К.Н. звернувся до слідчого судді Печерського районного суду м. Києва з клопотанням, погодженим із прокурором, про тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення.
В обґрунтування клопотання, посилаючись на вимоги ст. ст. 161, 162 КПК України, зазначив, що прокуратурою м. Києва здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42014100000000932 від 23 липня 2014 року за фактом можливих неправомірних дій посадових осіб ПАТ «Київенерго». В ході досудового розслідування встановлено, що розпорядженнями КМДА № 1662 від 27.11.2008, № 1663 від 27.11.2008 та № 1780/1 від 25.12.2008 встановлені тарифи на теплову енергію для відпуску бюджетним установам та організаціям, іншим споживачам в м. Києві. Проте, указами Президента України «Про скасування рішень голови Київської міської державної адміністрації» № 1199 від 24.12.2008 та « Про скасування рішень голови Київської міської державної адміністрації» № 65 від 13 32.2009 вказані вище розпорядження КМДА скасовані.
З огляду на викладене, у грудні 2008 року-лютому 2009 року відпуск бюджетним установам і організаціям, іншим споживачам у місті Києві теплової енергії мав розраховуватись за тарифами, встановленими попереднім розпорядження КМДА, а саме - № 86 від 31.07.2007 «Про затвердження тарифів на теплову енергію та встановлення, погодження тарифів на КОмунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для відпуску бюджетним установам і організаціям, іншим споживачам».
За період грудень 2008 року - лютий 2009 року ПАТ «Київенерго» нарахувало до сплати споживачам теплоенергії суму коштів у розмірі 463 мли. грн. ( з них - 179 млн. бюджетним установам), в той час як відповідно до тарифів, передбачених постановою КМДА № 86 від 31.07.2007 споживачі мали сплатити 225 млн. грн. (з них - 129 млн. бюджетні установи). Таким чином, сума, яка підлягає перерахуванню та поверненню споживачам теплоенергії складає 238 млн. грн. (з них 50 млн. грн. - бюджетним установам).
При цьому службовими особами ПАТ «Київенерго», в порушення вимог ч. 2 ст. 32 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та ч. 6 ст. 276 Господарського кодексу України, перерахунок здійснено не в повному обсязі, а споживачам послуг перераховано або повернуто коштів на суму близько 30 млн. грн. Відповідні перерахунки проводились, як правило, в примусовому порядку, на підставі рішень судів (наприклад, постанови ВГСУ від 16.09.2009 у справі № 38/69 та від 08.08.2012 у справі 42/16). Даний факт підтверджує обізнаність посадових осіб ПАТ «Київенерго» про законний характер вимог щодо повернення сплачених коштів.
Таким чином, посадові особи ПАТ «Київенерго», зловживаючи своїм службовим становищем не провели перерахунок коштів, сплачених за відпущену теплоенергію споживачами. Вказаними діями посадових осіб ПАТ «Київенерго» завдано збитків споживачам теплоенергій на суму понад 200 млн. грн., що причинило тяжкі наслідки.
Для доказування цих фактів, виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до речей і документів, а саме до:розпорядження КМДА від 31.07.2007 №86 «Про затвердження тарифів на теплову енергію та встановлення, погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для відпуску бюджетним установам і організаціям, іншим споживачам» в редакції розпорядження КМДА від 18.06.2007 №715 - в листопаді 2008 року.
Вищевказані оригінали документів зберігаються в Київській міській державній адміністрації, що розташована за адресою : місто Київ, вулиця Хрещатик, 36 та можуть містити відомості, які підтверджують факт вчинення кримінального правопорушення та як самостійно, так і в своїй сукупності та сукупності із іншими доказами можуть бути використані для встановлення усіх обставин кримінальних правопорушень, матимуть суттєве значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню у кримінальному провадженні, та для проведення судових експертиз, у зв'язку із чим необхідно отримати тимчасовий доступ та здійснити виїмку оригіналів вищезазначених документів.
Заслухавши пояснення слідчого, який підтримав клопотання, вивчивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, приходжу до наступного висновку.
Судовим розглядом встановлено, що Другим слідчим відділом управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва провадиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42014100000000932 внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.07.2014 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 КК України та ч. 5 ст. 191 КК України.
У відповідності до положень ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, в якому мають обґрунтувати можливість використання як доказів відомостей, що містяться в речах і документах, та неможливість іншим способом довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Враховуючи обставини вчинення ймовірного злочину, так як вони викладені в клопотанні слідчого, правове обґрунтування клопотання, яке відповідає положенням ст. ст. 161, 162 КПК України, приходжу до висновку про наявність правових підстав для розкриття охоронюваної законом таємниці та вилучення запитуваних органом досудового розслідування документів, фактичні дані яких можуть мати важливе значення для встановлення обставин, що підлягають доказуванню в кримінальному провадженні, а в інший спосіб їх отримати неможливо.
Між тим, необхідність вилучення саме оригіналів запитуваних документів органом досудового розслідування належним чином не обґрунтована, а відтак клопотання підлягає частковому задоволенню, а саме в частині вилучення належним чином завірених копій документів.
На підставі викладеного і керуючись ст. 107, 160, 162, 163, 164, 166, 309, 376, 562 КПК України, слідчий суддя,-
У Х В А Л И В :
Клопотання слідчого в особливо важливих справах другого слідчого відділу управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва Хасаєва К.Н. про тимчасовий доступ до документів, з можливістю їх вилучення,- задовольнити частково.
Надати слідчому в особливо важливих справах управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва Хасаєву К.Н. та членам слідчої групи на тимчасовий доступ до речей і документів , які знаходяться в Київській міській державній адміністрації, що розташована за адресою : місто Київ, вулиця Хрещатик, 36, з можливістю вилучення належним чином завірених копій документів, а саме до розпорядження КМДА від 31.07.2007 №86 «Про затвердження тарифів на теплову енергію та встановлення, погодження тарифів на комунальні послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води для відпуску бюджетним установам і організаціям, іншим споживачам» в редакції розпорядження КМДА від 18.06.2007 №715 - в листопаді 2008 року.
В іншій частині в задоволенні клопотання відмовити.
Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя К.Е. Тарасюк
Ухвала виготовлена в двох примірниках.
Примірник 1 - знаходиться в матеріалах судового провадження за клопотанням
Примірник 2 - виданий слідчому Черемісу О.О.
Слідчий суддя К.Е. Тарасюк
http://reyestr.court.gov.ua/Review/63644057 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/63644057)
04 жовтня 2017 р.
ЗАЯВА
про долучення доказів у справі 42014100000000932
Другим слідчим відділом управління з розслідування кримінальних проваджень слідчими органів прокуратури та процесуального керівництва прокуратури міста Києва провадиться досудове розслідування (слідчий Череміс О.О.) у кримінальному провадженні № 42014100000000932 внесене до Єдиного реєстру досудових розслідувань 23.07.2014 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 КК України та ч. 5 ст. 191 КК України.
Постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 06.07.2016 у справі № 826/15733/15 http://reyestr.court.gov.ua/Review/58846460 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/58846460) визнано нечинною з моменту прийняття постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 03.03.2015 року № 613 «Про встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання для потреб населення ПАТ «Київенерго».
Рішення ГС м. Києва від 31.07.2017 р. у справі № 910/7749/17 за позовом ЖБК ”Річковик-2” http://reyestr.court.gov.ua/Review/68159766 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/68159766) , яким з ПАТ ”Київенерго” стягнуто суму надмірно сплачених коштів через застосування останнім незаконних та нечинних тарифів за період з жовтня 2015 року по квітень 2016 року..
На мою заяву до КИЇВЕНЕРГО Додаток 1 ніякої відповіді не отримав (що вже є порушенням ЗУ), тому я звернувся до КМДА с заявою Додаток 2 про зобов’язання до дій але нажаль її було переадресовано знову до КИЇВЕНЕРГО, звідки відповіді так і не надійшло. Остання заява до КМДА Додаток 3 також потрапила до КИЇВЕНЕРГО.
Отже, КИЇВЕНЕРГО, зловживаючи монопольним становищем, збирав та продовжує збирати кошти за централізоване опалення і гаряче водопостачання з населення (споживачів цих послуг) за завищеними тарифами, а ПЕРЕРАХУНКИ, після визнання постанови НКРЕКП від 03.03.2015 року № 613 нечинною з моменту прийняття, РОБИТИ НЕ БАЖАЄ – УХИЛЯЄТЬСЯ.
Відповідь: