'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Нужна консультация по счетчику электроэнергии СО-ЭА09  (Прочитано 18611 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Stag

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 116
  • City: Kiev
    • Перегляд профілю

Это однофазный электронный девайс нового поколения (дисковые счетчики были индукционными). Есть сомнения относительно его корректной работы на наших внутридомовых сетях, особенно учитывая массу скруток, "соплей", перетоки и т.п. Вобщем, нужен спец., знающий электронные счетчики как минимум.
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Включите последовательно с ним обычный счетчик, и сравите показания!
Записаний

Valery

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 269
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Включите последовательно с ним обычный счетчик, и сравите показания!
Це не є коректно; відразу ж скажу, що отримаєте різні покази. Електронні лічильники більш чутливі, тому і покази за місяць, в порівнянні зі "старими" індукційними лічильниками, дуже дивують людей   (при відсутності у квартирі електроплити, бойлера- покази іноді відрязняються у 2 рази). Такі лічильники "відчувають" споживання електроенергії навіть зарядним пристрєм мобілки. В квартирах, як правило, дуже багато техніки яка працює у режимі очікування (телевізор, музичний центр, комп'ютер та т.п.), ось електронні ліічильники і "рахують" споживання електроенергії блоками живлення цих пристроїв.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Це не є коректно; відразу ж скажу, що отримаєте різні покази. Електронні лічильники більш чутливі

Так електронні лічильники мають більш високий клас точності. Покази будуть різні.

Цитувати
при відсутності у квартирі електроплити, бойлера- покази іноді відрязняються у 2 рази

А це вже занадто ( навіть при відсутності у квартирі електроплити, бойлера). Потрібна перевірка. Можливе невірне підключення лічильника ( як у темі В.І. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4694.15.html:
Цитувати
Сьогодні представниками СВП "Енергозбут Київенерго" був складений "Акт № 570 технічної перевірки однофазних приладів обліку електроенергії" від 01.04.2010 р. У Акті зазначений тип лічильника СО-ЭА09, його основні характеристики і результати перевірки - "Нульовий провід навантаження не підключений на 4 клему, схема підключення неправильна, наладка схеми необхідна. У Висновках: "Під час обстеження виявлено невірно виконану схему підключення електролічильника. Схему обліку відновлено. Лічильник працює вірно." Що й потрібно було довести!


Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Цитувати
Електронні лічильники більш чутливі, тому і покази за місяць, в порівнянні зі "старими" індукційними лічильниками... відрязняються у 2 рази
Валер, ты издеваишься, да?
Да если все вместе зарядки/телеки в режиме ожидания/и т.п. за месяц съедят 1 квт/ч, то это просто отлично будет!
По поводу погрешности, реальная история из жизни: мой батя связан с наукой.
Так вот один его сотрудник сделал изобретение, и даже запатентовал его . Суть заключается в том, что его прибор (или метод) позволяет определить объем природного газа (проходящего через место учета) с точностью (если не ошибаюсь) 3%.
Предыдущий метод(прибор) давал точность 6%(тоже если не ошибаюсь, но суть не в этом).
Так вот в обоснование необходимости использован6ия нового метода (его полезности) он написал что данный метод(прибор) дает возможность ....... экономить 3% газа. Так и никто не заметил этот ляп....
Правда очень похоже?
Кстати: а чем твой суд закончился, а то я так и не в курсе :(
Записаний

Stag

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 116
  • City: Kiev
    • Перегляд профілю

Граждане со-форумчане.
Просьба, если можно, не зафлуживать тему.
Вопрос остается актуальным.
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

Рік тому також цікавило це питання. Після заміни лічильника енергоспоживання піднялося в рази. На сайті виробника лічильника http://nik.net.ua/content/faqview/ru/id,130/ є відповідь, що старі лічильники рахують меньше внаслідок спрацювання механічних частин. Перевірити це твердження через методику, викладену в повідомленні, не зібрався. Однак через півроку констатую суб'єктивне зниження нарахувань лічильника. Платити став меньші суми. Чому - поки не розбирався.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Перший крок. Якшо Ви не розумієтеся на електриці, то запросіть електрика, і хай перевірить проводку від лічильника в квартиру (в разі якщо він встановлений за межами квартири). Бо на цьому відрізку можливі підключення сторонніх споживачів (у технічному розумінні) електроенергії.
Крок другий. Якщо з проводкою все гаразд, перевіряйте лічильник.
Спочатку відключить у квартирі всіх споживачів (електроприлади), навіть блоки живлення, що споживають мало. І деякий час поспостерігайте за лічильником - чи не збільшуються його покази. Якщо все відключено а він "щось" рахує - терміново подавайте претензію до Вашого енергозбуту. Хай перевіряють схему підключення (потрібно розпломбування клемної коробки), або сам лічильник.
У разі, якщо при відключених електроприладах лічильник "стоїть" - не рахує, то можно зробити попередню перевірку правильності нарахувань. Згадайте шкільний курс фізики.
1 кіловатгодина - це включений в продовж 1 години електроприлад потужністю в 1кіловат. Проведіть експеримент: все відключіть і з фіксацією секундоміром включить хвилин на 18 ( залежить від потужності ) потужний прилад (1 кіловат і більше) з відомою потужністю.
1 кіловат х 18/60 годин = 0,3 кВтг. 
2 кіловат х 9/60 годин = 0,3 кВтг
це значіть що цифра на червоному коліщатку зростає на 3 за 18 хв. при 1 кіловаті навантаження та за 9 хв. при 2 кіловатах.
на жаль у лічильника СО-ЭА09 менше чім 0,1 квтг не показується. на старих можна було і  0,01 та 0,001 побачити - точніше можна було перевірити.
Зрозуміло що це перевірка приблизна, але якщо покази замість 0,3 зміняться на 0,4 то це свідчить про приблизно у 33% похибку лічильника. Спокійно можна буде замовляти експертизу, хай її енергетики сами оплачують.
« Останнє редагування: 22 Грудня 2010, 16:48:36 від Юрій Васильович »
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Stag, а ты сам пробовал в своей проблеме разобраться?
Ты уже прочел тему в которой обсуждалась похожая проблема? А ведь там точно такой же как у тебя счетчик!
Записаний

Stag

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 116
  • City: Kiev
    • Перегляд профілю

Stag, а ты сам пробовал в своей проблеме разобраться?
Ты уже прочел тему в которой обсуждалась похожая проблема? А ведь там точно такой же как у тебя счетчик!
Спасибо ВАВАНчик, я ее прочёл, но это не совсем моя проблема - пообещал, на свою голову, помочь, вот теперь маюсь :)
Проблема прямо противоположная - этот счетчик вдруг "встал" и будто без видимых причин, а до этого работал несколько месяцев без проблем.
Записаний

Stag

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 116
  • City: Kiev
    • Перегляд профілю

Проблема прямо противоположная - этот счетчик вдруг "встал" и будто без видимых причин, а до этого работал несколько месяцев без проблем.
В результате имеет место быть ситуация:
Указанная модель счетчика мигает диодом исправно (чаще\реже) в зависимости от интенсивности потребления э/э, но показания счетчика не меняются.
Согласно п.14 ПКЕЕН:
Цитувати
14. У  разі виявлення зовнішнього пошкодження приладу обліку,
зриву пломби або його несправності в роботі споживач  зобов'язаний
негайно письмово повідомити про це енергопостачальника.
Но согласно п.16 тех же ПКЕЕН
Цитувати
16. У разі сумніву  споживача  у  правильній  роботі  приладу
обліку  він може звернутися до енергопостачальника  для проведення
експертизи.    Після    оплати    споживачем    вартості     робіт
енергопостачальник протягом 20 днів проводить експертизу.
      У разі  підтвердження експертизою неправильної роботи приладу
обліку  енергопостачальник  відшкодовує   споживачу  всі  витрати,
пов'язані з проведенням експертизи.
В телефонной беседе представитель "Енергозбуту" озвучил вариант по п.16, что, как вы понимаете, соседку не очень обрадовало. А для применения п.14 потребитель не обладает необходимой квалификацией и, собственно, не обязан. Прибор находится на общей лестничной клетке, пломбы целы, диод "блымает", но только показания не меняются  :)
Насколько я понимаю ситуацию и действующие НПА, придет время и "Енергозбут" сам начнет задумываться, засомневается, пришлёт персонал, заменит прибор учёта на исправный и ... насчитает за весь период "стояния счетчика" по среднемесячному потреблению за предыдущий год, что соседям даже выгодно (попадёт летний период с меньшим потреблением).
Прошу высказать мнения по данной ситуации, если есть - личный опыт, любую информацию по сути.
Спасибо.
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

Моя думка. Кожен споживач, чи організація, має діяти так, як йому вигідніше. Для споживача вигідніше, у разі похибок прибору обліку у меньшу сторону, діяти за п.14. І споживач зобов'язаний це робити. У випадку похибок у більшу сторону він має право діяти за п.16. Тобто питання похибок вирішує та сторона, яка несе збитки. Я б у данній ситуації пішов би по п.14.
Але, треба взяти до уваги, що після вирішення проблеми за зафіксований період, коли лічильник не працював, буде стягнуто суму по середньому споживанню. У даному випадку треба підрахувати, чи вигідніше потім заплатити по середньому споживанню за значний період часу, чи дешевше ініціювати експертизу. Тут все залежить від конкретного випадку.
Відносно порад телефоном. Мій досвід спілкування з Київенерго навчив мене не вірити жодному слову, яке вони говорять. Ці слова майже завжди мають інший зміст, ніж ті, що вони пишуть.
Якщо вирішите піти за п.14, при написанні заяви з повідомленням раджу обов'язково застосувати фразу: "Згідно з п14 ПКЕЕН ..." і не раджу фіксувати момент часу зупинки лічильника. Це не в інтересах споживача.
« Останнє редагування: 05 Лютого 2011, 13:50:15 від Андрій »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

В цьому конкретному випадку споживачу ніяких експертиз замовляти і оплачувати не потрібно! (Це як би лічильник рахував, а споживач сумнівався (наприклад,  мав за своїм розрахунком величини нарахувань менші ніж "видає" лічильник) у правильності цих підрахунків і вимагав проведення експертизи, тоді п.16  ПКЕЕН).
У описаному випадку несправність лічильника очевидна. Блимання діоду свідчить про те, що споживання електроенергії є ( і чим інтенсивніше ( частіше) блимання, тим більше споживання), а незмінність показів при наявному споживанні свідчить про дефект у самому лічильнику.
Як діяти споживачу? Можна ніяк, рано чи пізно "Енергозбут" це виявить і лічильник замінить. Але якщо  таке споживання триватиме довго, то у "Енергозбуту" може виникнути бажання застосувати нарахування не по середньому споживанню, а, наприклад, по сумарій потужності струмоприймачів, бо "пути господи неисповедимы", а працівники "Енергозбуту" ставлять себе навіть вище за богів. І тут матиме значення наскільки цей споживач буде здатен протистояти такому натиску ( а можливо і шантажу) з боку "Енергозбуту".
Якщо споживач хоче перестрахуватись, то хай просто сповістить "Енергозбут", що лічильник зупинився з невідомих причин. (Звісно один примірник заяви з відміткою "Енергозбуту" собі напам`ять).
І роз`ясніть споживачу п. 11 ПКЕЕН:
Цитувати
11. Відповідальність    за    збереження   приладів   обліку, встановлених у квартирі,  на інших об'єктах споживача, та пломб наних несе споживач.
     Відповідальність за  збереження поквартирних приладів обліку, встановлених на сходових клітках,  та пломб на  них  несе  власник будинку або організація, у віданні якої перебуває будинок.
« Останнє редагування: 08 Лютого 2011, 16:00:30 від Юрій Васильович »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Проблема прямо противоположная - этот счетчик вдруг "встал" и будто без видимых причин, а до этого работал несколько месяцев без проблем.

В результате имеет место быть ситуация:
Указанная модель счетчика мигает диодом исправно (чаще\реже) в зависимости от интенсивности потребления э/э, но показания счетчика не меняются.
Согласно п.14 ПКЕЕН:
Цитувати
14. У  разі виявлення зовнішнього пошкодження приладу обліку,
зриву пломби або його несправності в роботі споживач  зобов'язаний
негайно письмово повідомити про це енергопостачальника.

Но согласно п.16 тех же ПКЕЕН
Цитувати
16. У разі сумніву  споживача  у  правильній  роботі  приладу
обліку  він може звернутися до енергопостачальника  для проведення
експертизи.    Після    оплати    споживачем    вартості     робіт
енергопостачальник протягом 20 днів проводить експертизу.
      У разі  підтвердження експертизою неправильної роботи приладу
обліку  енергопостачальник  відшкодовує   споживачу  всі  витрати,
пов'язані з проведенням експертизи.

В телефонной беседе представитель "Енергозбуту" озвучил вариант по п.16, что, как вы понимаете, соседку не очень обрадовало. А для применения п.14 потребитель не обладает необходимой квалификацией и, собственно, не обязан. Прибор находится на общей лестничной клетке, пломбы целы, диод "блымает", но только показания не меняются  :)
Насколько я понимаю ситуацию и действующие НПА, придет время и "Енергозбут" сам начнет задумываться, засомневается, пришлёт персонал, заменит прибор учёта на исправный и ... насчитает за весь период "стояния счетчика" по среднемесячному потреблению за предыдущий год, что соседям даже выгодно (попадёт летний период с меньшим потреблением).
Прошу высказать мнения по данной ситуации, если есть - личный опыт, любую информацию по сути.
Спасибо.

На мой взгляд, остановка счетчика - не ваша проблема.
А "Енергозбут", предлагая Вам вариант по п.16, хочет за Ваш счет проверить счетчик, который является его собсвенностью, и за исправность которого он несет ответственность(при условии целостности пломб).
А если "Енергозбут" поменяет Ваш счетчик на исправный, а Вам скажет что Ваш счетчик, который они забрали на проверку, тоже был исправным, и предьявит Вам счет за проверку?
А почему Вы решили что "Енергозбут" "... насчитает за весь период "стояния счетчика" по среднемесячному потреблению за предыдущий год", на каком основании?
Если они заберут счетчик на проверку, и оставят вас вообще без счетчика, то за этот период наверно насчитают по среднему, а за тот период, что счетчик "стоял" - на каком основании "по среднему"?
И как определить этот период, когда он начался?
Вы же говорите, что вначале счетчик работал нормально?

А Вы обратили внимание на свойства счетчика(последний пункт)?
Цитувати
http://espan.com.ua/product/40.html
Счетчик имеет:
- механический счетный механизм;
- световой индикатор контроля наличия напряжения и работы счетчика;
- световой индикатор наличия разницы фаз более 90° между током и напряжением;
- световой индикатор наличия разницы более 12,6% между током в цепи фазы и током в цепи нуля;
- телеметрический выход для дистанционной передачи информации.


И еще в "Технической характеристике":
Цитувати
Технические характеристики
Автореверс   да
« Останнє редагування: 08 Лютого 2011, 00:03:55 від stepan »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email