Прошу помочь разораться. Может в чем не прав.
Наш водоканал после проверки водомерного счетчика и его установки, берет оплату за его опломбировку. Берет немалые деньги, чуть меньше стоимости самой поверки счетчика...:o В Києві це безкоштовно.
В Києві це безкоштовно.Ви помияєтесь. Вартість опломбування входить до вартості демонтажу/монтажу.
споживач може самостійно привезти прилад обліку до КиївводоканалуТак, може. А ще, може замовити демонтаж/монтаж іншій організації... А може виконати і самостійно, зараз це не ліцензійні роботи... Тільки ж тоді він має право на відповідне зменшення плати Київводоканалу. Про що останній чомусь не сповіщає і вартість окремих "операцій", що входять до демонтажу/монтажу, не вказує...
У випадку, коли споживач самостійно робить монтаж-демонтаж (перед цим треба зробити фото і подзвонити у Київводоканал у день демонтажу, зрізану пломбу зберігати), Київводоканал робить опломбування безкоштовно (протягом 2 тижнів з дня монтажу - треба подзвонити у день монтажу). Монтаж+демонтаж у сторонніх організацій обійдеться у 1600 грн., а його може зробити будь-хто за 5 хвилин, якщо у квартирі є вентилі перекриття води. І ще - я не рекомендую робити повірку водомірів у Київводоканалі (вони це роблять під великим тиском і псують лічильники) і також не рекомендую викликати робити повірку на дому, бо вірогідність, що лічильник її не пройде, різко збільшується. Краще самостійно відвозити водоміри до Укртестметрстандарту, але прийдеться чекати 8 діб і тому треба купити 11-сантиметрові латунні вставки (ціна питання - 9 грн. за 1 шт.). На базарі не знайшов (бо їм це не вигідно), купив тут:В Києві це безкоштовно.Ви помияєтесь. Вартість опломбування входить до вартості демонтажу/монтажу...
У випадку, коли споживач самостійно робить монтаж-демонтаж (перед цим треба зробити фото і подзвонити у Київводоканал у день демонтажу, зрізану пломбу зберігати), Київводоканал робить опломбування безкоштовно (протягом 2 тижнів з дня монтажу - треба подзвонити у день монтажу).Якщо це так, то киянам пощастило... Тільки треба надати посилання на сторінку сайту Київводоканалу, на якій ця інформація розташована.
Прошу помочь разораться. Может в чем не прав.https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10257.0
Это один из пунктов искового требования (как раз по теме). Здесь идет речь о существующем договоре. Это договоренность двух сторон вышедшая за пределы типового договора. В типовом договоре таких условий в тексте нет. В Типовом вообще не идет речь о пломбировке и распломбировке.ЦитуватиДержавний герб України
Постанова
Іменем України
11 лютого 2019 року
м. Київ
справа № 233/6570/15-ц
Посилаючись на викладене, ОСОБА_4 просив ....
визнати протизаконними пункти укладеного між сторонами договору про надання послуг з водопостачання та водовідведення ....
- підпункт 9 пункту 15 скасувати як такий, що суперечить закону, виклавши його у редакції, яка зобов'язує виконавця послуг за свій рахунок проводити періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі, розпломбування, демонтаж, опломбування, транспортування, монтаж та опломбування) засобів обліку води,
Рішенням Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області від 04 лютого 2016 року позовні вимоги задоволено частково.ВС решение суда первой и второй инстанции оставил без изменения. То есть вопрос о том, кто должен платить за пломбировку открыт. Хотя из постановления понятно, на исполнителя суд возложил обязанность за его счет выполнить поверку счетчика потребителя, а ПКМУ обязывает выполнить демонтаж и монтаж (до этого понятно). Дальше непонятно, установили счетчик и за счет потребителя выполняется пломбировка? Ведь суд исковое требование по распломбировке и опломбировке не удовлетворил, но сам договор не соответствует типовому.
Скасовано акт інвентаризації споживачів - мешканців багатоквартирного житлового будинку від 08 грудня 2015 року, складений контролером служби реалізації Костянтинівського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства КП «Компанія «Вода Донбасу», в якому зазначено про переведення нарахування оплати послуг водопостачання та водовідведення за особовим рахунком ОСОБА_4 за затвердженими нормами водоспоживання та виведення приладу обліку споживання холодної води з експлуатації.
Зобов'язано КП «Компанія «Вода Донбасу» в особі Костянтинівського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства як виконавця житлово-комунальних послуг забезпечити за власний рахунок проведення планової повірки належного ОСОБА_4 лічильника холодної води № 1108153 за адресою: АДРЕСА_1.
Зобов'язано КП «Компанія «Вода Донбасу» в особі Костянтинівського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства здійснити ОСОБА_4 перерахунок оплати за послуги з водопостачання та водовідведення з 02 грудня 2015 року з урахуванням показань лічильника холодної води № 1108153, який поновити на абонентському обліку.
Стягнуто з КП «Компанія «Вода Донбасу» в особі Костянтинівського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства на користь ОСОБА_4 500,00 грн на відшкодування моральної шкоди.
У решті позову відмовлено.
Керуючись статтями 400, 401, 416 ЦПК України, Верховний Суд у складі колегії суддів Другої судової палати Касаційного цивільного суду
ПОСТАНОВИВ:
Касаційну скаргу ОСОБА_4 залишити без задоволення.
Рішення Костянтинівського міськрайонного суду Донецької області
від 21 червня 2017 року, ухвалу апеляційного суду Донецької області
від 25 липня 2017 року залишити без змін.
Переляньте акти, на які є посилання (і ті до яких вони відсилають) у тому пості, і знайдете відповідь.Пересмотрел разные ЗУ. Упоминаний о пломбировке не выявлено. Умозаключение: пломбировка может быть заложена в накладных расходах исполнителя (что нагло скрывается) или другой вариант, согласно ЗУ исполнитель обязан выполнить демонтаж, транспортировку и монтаж счетчика. Следовательно, выполняя демонтаж нарушается пломба которую он обязан восстановить за свой счет после монтажа. Сразу вопрос, кто сказал что за счет исполнителя... потребитель уже платит.
Про комерційний облік теплової енергії та водопостачанняПриятная новость, сказано о пломбировке. Теперь пробую установить, кто платит за это?
10) обслуговування вузлів обліку - огляд, опломбування/розпломбування, періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж), ремонт засобів вимірювальної техніки
Про метрологію та метрологічну діяльністьОбслуживание узлов вероятно должно быть отражено в договоре или тарифе. Каким образом оплата за обслуживание осуществляется потребителями?
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку,
ПОРЯДОКСмотрим про оплату согласно указанной статьи
подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт
6. Оплата періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтажу, транспортування та монтажу) засобів вимірювальної техніки, результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб електричну енергію і газ, комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду, здійснюється відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.
Закон України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.Здесь ничего нет об услуге по воде. Данная норма не относится к обсуждаемому вопросу.
Стаття 17. Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації
4. Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну енергію і газ), що є власністю фізичних осіб, спільною власністю співвласників багатоквартирного будинку, здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро- і газопостачання, якщо інше не встановлено договором, укладеним відповідно до законів, що регулюють відносини у сферах електроенергетики та газопостачання.
19. Виконавець зобов’язаний:Договоры заключены не со всеми потребителями. Сам текст может иметь иную редакцию, тому пример в постановлении ВС в соседней теме. Чем руководствоваться?
4) контролювати установленi мiжповiрковi iнтервали, проводити перiодичну повiрку квартирних засобiв облiку, їх обслуговування та ремонт, у тому числi демонтаж, транспортування та монтаж;
6) вузол розподільного обліку - вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічуються два та більше споживачів;Ваш квартирний лічильник є вузол розподільного обліку.
Стаття 6. Обслуговування, заміна та абонентський облік вузлів обліку
2. Обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.
Стаття 17. Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації3. Порядок відсилає до ст. 17
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну енергію і газ) проводиться за рахунок тарифів на електро- і газопостачання або за рахунок постачальника послуг комерційного обліку. Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку, встановлених відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання".
{Абзац третій частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2119-VIII від 22.06.2017}
Порядок подання таких засобів на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, а також порядок оплати за періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) встановлюються Кабінетом Міністрів України.
6. Оплата періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтажу, транспортування та монтажу) засобів вимірювальної техніки, результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб електричну енергію і газ, комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду, здійснюється відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.Таким чином на сьогодні не існує закону, який би спростовував
Стаття 6. Обслуговування, заміна та абонентський облік вузлів облікуУ Вас є договір з зобов'язаннями водоканалу обслуговувати Ваш лічильник за їх рахунок? Якщо ні, то вибачайте...
2. Обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку,
6) вузол розподільного обліку - вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічуються два та більше споживачів;Ваш квартирний лічильник є вузол розподільного обліку.
Стаття 6. Обслуговування, заміна та абонентський облік вузлів обліку
2. Обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.
Стаття 17. Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації3. Порядок відсилає до ст. 17
Порядок подання таких засобів на періодичну повірку, обслуговування та ремонт, а також порядок оплати за періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) встановлюються Кабінетом Міністрів України.
6. Оплата періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтажу, транспортування та монтажу) засобів вимірювальної техніки, результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиту для побутових потреб електричну енергію і газ, комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду, здійснюється відповідно до частини четвертої статті 17 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.4. А ч. 4 ст. 17 вже матиме інший зміст
Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором, а у разі укладення співвласниками багатоквартирного будинку індивідуальних договорів про надання відповідної комунальної послуги періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) таких вузлів обліку забезпечуються виконавцем комунальної послуги за рахунок плати за абонентське обслуговування, встановленої відповідно до Закону України "Про житлово-комунальні послуги".Тобто, якщо у Вас буде індивідуальний договір, то Ви сплачуватимете абонплату за ведення особового рахунку та повірку, обслуговування та ремонт свого лічильника.
{Абзац частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2189-VIII від 09.11.2017}
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну енергію і газ) проводиться за рахунок тарифів на електро- і газопостачання. Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку, встановлених відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання".Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання
{Абзац частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2189-VIII від 09.11.2017}
Стаття 6. Обслуговування, заміна та абонентський облік вузлів обліку
1. Обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку здійснюються оператором зовнішніх інженерних мереж відповідно до цього Закону з урахуванням вимог Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність".
Оператори зовнішніх інженерних мереж зобов’язані формувати і підтримувати в наявності обмінний фонд вузлів комерційного обліку.
Витрати оператора зовнішніх інженерних мереж на обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку (їх складових частин) відшкодовуються споживачами відповідної комунальної послуги, а також власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання у такій будівлі, шляхом сплати виконавцю комунальної послуги внесків на обслуговування та заміну вузла комерційного обліку.
У разі якщо виконавець комунальної послуги не є оператором відповідних зовнішніх інженерних мереж, він зобов’язаний перераховувати сплачені споживачами та власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання, внески на обслуговування та заміну вузла комерційного обліку оператору зовнішніх інженерних мереж відповідно до договору.
Розмір внесків за заміну вузлів комерційного обліку визначається окремо для кожної будівлі. Сплата внесків розстрочується на п’ять років або на інший строк за згодою сторін.
Розмір внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку визначається окремо для кожної будівлі із розрахунку на один рік, для складової витрат на повірку ділиться на строк міжповірочного інтервалу.
Для будівель, де налічуються два та більше споживачів, внески за заміну та обслуговування вузлів комерційного обліку розподіляються за методикою визначення розміру внесків та їх розподілу між споживачами, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
Загальний обсяг коштів за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку розраховується операторами зовнішніх інженерних мереж. Розміри внесків для споживачів комунальних послуг та власників (співвласників) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання, встановлюються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад для споживачів комунальних послуг відповідної територіальної громади.
Оператор зовнішніх інженерних мереж спрямовує отримані кошти за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку на окремий рахунок та використовує виключно на ці цілі.
Як завжди... Все з ніг на голову...Почему вот так и сразу? Все последовательно, постепенно...
Обслуживание узлов вероятно должно быть отражено в договоре или тарифе. Каким образом оплата за обслуживание осуществляется потребителями?Вы несколько обобщили тему. Вопрос стоит об оплате за пломбировку счетчика после его поверки и монтажа. Установлено, что опломбировка и расплобировка входят в понятие обслуживание узла учета.
Как-то не определено с обслуживанием. Законодательство об оплате за обслуживание счетчиков ничего не упоминает. Типовой договор не нормативный документ,
Ваш квартирний лічильник є вузол розподільного обліку.Согласно ЗУ Про ЖКП, предоставление услуги должно осуществляться непрерывно. Определенная часть потребителей не имеет договоров с исполнителями. Значит исполнитель не может требовать оплату за обслуживание и пломбировку в том числе у всех потребителей. Поэтому, с большой вероятностью, обслуживание отнесено в накладные расходы исполнителя что отражено в тарифе. Иначе каким образом будут предоставляться услуги непрерывно? Во всяком случае законодательная норма это допускает.
Обслуговується за Ваш рахунок, якщо інше не встановлено законом або договором.
2. Обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.Вот какими законами руководствуются исполнители формируя свои тарифы. Пломбировка входит в состав работ (это целый перечень) по обслуживанию узла учета. Неужели исполнитель не учитывает при составлении тарифа обслуживание узлов учета, а выделяет отдельно в договорные отношения.
Тому, що так і є... І знову те саме...Як завжди... Все з ніг на голову...Почему вот так и сразу?
Обслуживание узлов вероятно должно быть отражено в договоре или тарифе. Каким образом оплата за обслуживание осуществляется потребителями?Після
Как-то не определено с обслуживанием. Законодательство об оплате за обслуживание счетчиков ничего не упоминает. Типовой договор не нормативный документ,
Про комерційний облік теплової енергії та водопостачанняце що? ФЛУД?Цитувати6) вузол розподільного обліку - вузол обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання відповідної комунальної послуги в будівлях, де налічуються два та більше споживачів;
Стаття 6. Обслуговування, заміна та абонентський облік вузлів обліку
2. Обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.
Ваш квартирний лічильник є вузол розподільного обліку.
Обслуговується за Ваш рахунок, якщо інше не встановлено законом або договором.
Вы несколько обобщили тему. Вопрос стоит об оплате за пломбировку счетчика после его поверки и монтажа. Установлено, что опломбировка и расплобировка входят в понятие обслуживание узла учета.Який стосунок "опломбування/розпломбування" має до
Согласно ЗУ Про ЖКП, предоставление услуги должно осуществляться непрерывно. Определенная часть потребителей не имеет договоров с исполнителями. Значит исполнитель не может требовать оплату за обслуживание и пломбировку в том числе у всех потребителей. Поэтому, с большой вероятностью, обслуживание отнесено в накладные расходы исполнителя что отражено в тарифе. Иначе каким образом будут предоставляться услуги непрерывно? Во всяком случае законодательная норма это допускает.
предоставление услуги должно осуществляться непрерывноЦе теж ФЛУД?
Вот какими законами руководствуются исполнители формируя свои тарифы. Пломбировка входит в состав работ (это целый перечень) по обслуживанию узла учета. Неужели исполнитель не учитывает при составлении тарифа обслуживание узлов учета, а выделяет отдельно в договорные отношения.Про які тарифи мова?
Будь это так просто и очевидно, поверил счетчик - оплати за пломбировку, так эту оплату уже брали бы по всей Украине. Где-то это обслуживание с пломбировкой уже проходит, а у нас дважды.Беруть...
Вартість послуг з повірки залежить від потреби робіт з демонтажу-монтажу:https://nikvoda.dp.ua/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2018/03/20/46/ (https://nikvoda.dp.ua/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2018/03/20/46/)
1. Вартість повірки для населення (без робіт по демонтажу-монтажу лічильника) складає 158,77 грн.
2. Вартість робіт з опломбування водолічильника для населення після повірки/ремонту складає 20,95 грн.
3. Вартість робіт по демонтажу лічильника, його повірка, монтажу після повірки та опломбування для населення (державного сектора) складає 397,64 грн.
4. Вартість робіт по заміні водолічильника для населення (державного сектору) з опломбуванням складає 200,75 грн. (без вартості матеріалів та водолічильника).
5. Вартість робіт по демонтажу лічильника, його повірка, монтажу після повірки та опломбування для населення (частного сектора) складає 460,62 грн.
Перелік послуг служби ремонту і повірки водолічильників РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" для фізичних осіб (мешканців багатоквартирних будинків з централізованим постачанням холодної води та мешканців приватного сектору), юридичних осіб та фізичних осіб підприємцівhttp://vodarivne.com/poslugi_zi_vstanovlennya_ta_povirki_lichilnikiv (http://vodarivne.com/poslugi_zi_vstanovlennya_ta_povirki_lichilnikiv)
Дійсні з 01.02. 2019 р.
Пломбування\розпломбування водолічильників та водопровідної арматури.http://vodarivne.com/1520930925_plombuvannya_rozplombuvannya_vodolichilnikiv_ta_vodoprovidnoyi_armaturi (http://vodarivne.com/1520930925_plombuvannya_rozplombuvannya_vodolichilnikiv_ta_vodoprovidnoyi_armaturi)
Станом на 05.03.2019
Увага! Абзацом 3 підпункту 7 пункту 5 розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22.06.2017 року №2119-VIII, було зобов’язано Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП) протягом трьох місяців з дня опублікування цього Закону України «забезпечити перегляд тарифів на теплову енергію, послуг з централізованого водопостачання, постачання гарячої та холодної води для суб’єктів природних монополій та суб’єктів, що провадять діяльність на суміжних ринках, в частині виключення зі складових відповідних тарифів витрат на встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного та розподільного обліку теплової енергії та води».http://vodarivne.com/1520931792_vstanovlennya_ta_povirka_lichilnikiv (http://vodarivne.com/1520931792_vstanovlennya_ta_povirka_lichilnikiv)
Який стосунок "опломбування/розпломбування" має доВот про эту услугу.Цитуватипредоставление услуги должно осуществляться непрерывно
Про які тарифи мова?
Про комерційний облік теплової енергії та водопостачанняРазве это не услуга? Услуга. Только в соответствие с заключительным положением Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22.06.2017 року №2119-VII теперь ею не стала.
10) обслуговування вузлів обліку - огляд, опломбування/розпломбування, періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж), ремонт засобів вимірювальної техніки, які є складовою частиною вузла обліку, забезпечення дистанційної передачі результатів вимірювання (за наявності), ремонт та заміна допоміжних засобів вузла обліку, а за згодою власника (співвласників) будівлі також охорона або страхування вузла обліку;
Разобрался. Действительно берут, но пока не везде.Будь это так просто и очевидно, поверил счетчик - оплати за пломбировку, так эту оплату уже брали бы по всей Украине. Где-то это обслуживание с пломбировкой уже проходит, а у нас дважды.Беруть...
Ще треба?Нет. Более чем достаточно.
Так це послуга, але не жкп...Да это услуга, которая являлась составляющей коммунальной услуги по поставке холодной воды. Разницу между коммунальной услугой и жилищно-коммунальной услугой обсуждали, помню, ее нет.
На безперервність послуги ХВП вона не впливає.Теперь не влияет, после того как обслуживание вывели из состава коммунальной услуги.
На час повірки, ремонту лічильника ставиться або патрубок - вставка, або лічильник з підмінного фонду.Вот именно анекдот. В состав обслуживания входит помимо указанного "опломбування/розпломбування, повірки, демонтажу/монтажу" еще...+огляд,+ремонт засобів вимірювальної техніки,+забезпечення дистанційної передачі результатів вимірювання (за наявності). Теперь с исполнителя сняли такую ответственность как обслуживание и ограничились пломбировкой. Демонтаж, монтаж, осмотр и ремонт узла учета стал на самоконтроле у потребителя. Кто в этом случае отвечает за бесперебойность услуги в случае скрытой/открытой неисправности узла или неправильного монтажа? Исполнитель только опломбирует и на этом все. С внесенными изменениями Исполнитель несет ответственность до распределительного узла. Узел с счетчиком повис на потребителе.
Безперервність опломбування/розпломбування, повірки, демонтажу/монтажу - це анекдот...
Теперь не влияет, после того как обслуживание вывели из состава коммунальной услуги.І раніше не впливало...
Теперь с исполнителя сняли такую ответственность как обслуживание и ограничились пломбировкой. Демонтаж, монтаж, осмотр и ремонт узла учета стал на самоконтроле у потребителя. Кто в этом случае отвечает за бесперебойность услуги в случае скрытой/открытой неисправности узла или неправильного монтажа? Исполнитель только опломбирует и на этом все. С внесенными изменениями Исполнитель несет ответственность до распределительного узла. Узел с счетчиком повис на потребителе.Суцільні фантазії... Ніяк не узгоджуються з нормами ЗУ "Про комерціний облік...", "Про ЖКП". Дивіться ще раз...
Ранее, помню, исполнитель при распломбировки для снятия счетчика на поверку, показал неисправность и настоял (в моих интересах) поменять обратный клапан на узле (лучше самому, т.к. у них намного дороже и по качеству хуже). При этом объяснил для чего он предназначен и какой лучше выбрать.
з 1997р. по 2005р. згідно до ПКМ № 1497 "Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки" не входили в обов'язки виконавця.ПКМУ № 630 действующее. Обслуживание должно входить в услугу. Появился ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», при действующем ПКМУ № 630, появилась коллизия. Понятно, верховенство права, ЗУ превышает. Что тогда нафантазировал? Разве платная пломбировка не освободила исполнителя от обслуживания?
З 2005р. (ПКМУ № 630)- входить.
С внесенными изменениями Исполнитель несет ответственность до распределительного узла. Узел с счетчиком повис на потребителе.К этому можно добавить, что исполнитель по договору может взять за отдельную плату распределительный узел на обслуживание.
Де-хто, взагалі, лічильників не має, то що, він послугу не отримує безперервно?Наоборот получает ее автоматически.
"не узгоджуються з нормами" что именно? Это что ли - "Демонтаж, монтаж, осмотр и ремонт узла учета стал на самоконтроле у потребителя". Или помощь слесарей при распломбировке.Теперь с исполнителя сняли такую ответственность как обслуживание и ограничились пломбировкой. Демонтаж, монтаж, осмотр и ремонт узла учета стал на самоконтроле у потребителя. Кто в этом случае отвечает за бесперебойность услуги в случае скрытой/открытой неисправности узла или неправильного монтажа? Исполнитель только опломбирует и на этом все. С внесенными изменениями Исполнитель несет ответственность до распределительного узла. Узел с счетчиком повис на потребителе.Суцільні фантазії... Ніяк не узгоджуються з нормами ЗУ "Про комерціний облік...", "Про ЖКП". Дивіться ще раз...
Ранее, помню, исполнитель при распломбировки для снятия счетчика на поверку, показал неисправность и настоял (в моих интересах) поменять обратный клапан на узле (лучше самому, т.к. у них намного дороже и по качеству хуже). При этом объяснил для чего он предназначен и какой лучше выбрать.
Взагалі, Вам про стан речей вцілому по державі розмірковувати протипоказано...О-го.. Мне бы в своем вопросе разобраться...
Тому давайте Ви не будете фантазувати, а викладатимете свої конкретні питання з конкретними даними і умовами по Вашому випадку.Так и обсуждал свой конкретный вопрос, законно берется плата за пломбировку или нет? Понял, законно.
Фантазувати Ви майстер, я знаю.Хотелось уточнить не фантазировать, а предполагать, рассуждать.
Нема ніякого "распределительного узла". Є "вузол розподільного обліку". Рос. - "узел распределительного учета".ЦитуватиС внесенными изменениями Исполнитель несет ответственность до распределительного узла.
Вузол -це і є лічильник з, потрібною для його функціонування, фурнітурою...ЦитуватиУзел с счетчиком повис на потребителе.
ПКМУ № 630 действующее. Обслуживание должно входить в услугу. Появился ЗУ «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», при действующем ПКМУ № 630,І ПКМУ 630 далі діє в частині, що не суперечіть закону...
А чи знаєте Ви, що з 22.02.2002р. до 01.05.2019р. виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку Херсонводоканал, взагалі, бути не міг (ЗУ "Про питну воду...")?https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10289.msg64137#msg64137
На каком основании?А чи знаєте Ви, що з 22.02.2002р. до 01.05.2019р. виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку Херсонводоканал, взагалі, бути не міг (ЗУ "Про питну воду...")?https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10289.msg64137#msg64137
Там же написано на якій підставі...Не увидел в ЗУ "Про питну воду..." какой нибудь зацепки. Наличие или отсутствие каких либо документов не рассматривал.
А постанова - щодо вимоги визначити виконавцем у 2015 році. Тобто потрапляє у період з 22.02.2002р. до 01.05.2019р.Дело в том, что у нас все физические лица (владельцы квартир в том числе) имеют прямые отношения с водоканалом. Все платят за ХВП в водоканал. Даже не помню когда это случилось, возможно до 91 года. Припоминается что-то о серьезном возмущении водоканала постоянной задержкой КП и ЖСК оплатой за воду. Этот вопрос тогда быстро решился в ОМС, все КП отошли от этой услуги. Так что хоть с этим вопросом нам повезло.
Постанова, як приклад, що виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку Херсонводоканал, взагалі, бути не міг... Хоча аргументація у цих рішеннях "не дуже"... Ст. 19 забута... Позивачем - зрозуміло, чому... А от рівень юристів КП «Кривбасводоканал» слабенький...
Не увидел в ЗУ "Про питну воду..." какой нибудь зацепки.
Стаття 19. Надання послуг з питного водопостачання та централізованого водовідведенняЗнайдіть про васника/квартиронамача окремої квартири...
{ Назва статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
Послуги з централізованого питного водопостачання надаються споживачам підприємством питного водопостачання з урахуванням вимог Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" ( 2119-19 ) на підставі договору з: { Абзац перший частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017; в редакції Закону N 2119-VIII ( 2119-19 ) від 22.06.2017 }
підприємствами, установами, організаціями, що безпосередньо користуються централізованим питним водопостачанням та/або централізованим водовідведенням; { Абзац другий частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
підприємствами, установами або організаціями, у повному господарському віданні або оперативному управлінні яких перебуває житловий фонд і до обов'язків яких належить надання споживачам послуг з питного водопостачання та/або централізованого водовідведення; { Абзац третій частини першої статті 19 із
змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
об'єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами та іншими об'єднаннями власників житла, яким передано право управління багатоквартирними будинками та забезпечення надання послуг з водопостачання та/або централізованого водовідведення водовідведення на підставі укладених ними договорів; { Абзац четвертий частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
власниками будинків, що перебувають у приватній власності.
Договір про надання послуг з питного водопостачання та/або водовідведення укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання або уповноваженою ним юридичною чи фізичною особою і споживачем, визначеним у частині першій цієї статті.
{ Частина друга статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
Порядок надання споживачам послуг з питного водопостачання та/або водовідведення встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
{ Частина третя статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законами N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012, N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
на підставі договору з:То есть нет договора и тогда
з 22.02.2002р. до 01.05.2019р. виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку Херсонводоканал, взагалі, бути не міг (ЗУ "Про питну воду...")?Чисто теоретически согласен, правильно. Только кто будет тогда предоставлять услуги по ХВП? Ближайший исполнитель за городом, в райцентре.
Знайдіть про васника/квартиронамача окремої квартири...Есть в ЗУ Про ЖКП.
Стаття 6. Суб’єкти правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послугТолько непонятно как решать коллизию с этими двумя законами. ВСУ косвенно решил этот вопрос не вдаваясь в законотворчество, решил отсутствием отдельного трубопровода. Вот как оно должно быть по закону, для потребителя вопрос. Я так понял, этот обман тянется с 22.02.2002р.
1. Учасниками правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг є:
1) споживачі (індивідуальні та колективні);
2) управитель;
3) виконавці комунальних послуг.
Только кто будет тогда предоставлять услуги по ХВП? Ближайший исполнитель за городом, в райцентре.Що за дурня? Ви, взагалі, читаєте те, що я пишу?
Все платят за ХВП в водоканал. Даже не помню когда это случилось, возможно до 91 года. Припоминается что-то о серьезном возмущении водоканала постоянной задержкой КП и ЖСК оплатой за воду. Этот вопрос тогда быстро решился в ОМС, все КП отошли от этой услуги. Так что хоть с этим вопросом нам повезло.До 1991р. і трошки потім плата за воду ( газ, опалення, сміття, а місцями і електрика ) входила у квартлату. В будинках ЖБК могли бути варіанти...
Ви, взагалі, читаєте те, що я пишу?Читаю. Всего понять не могу. Не очень с датами...
Правда на період з травня 2014 по 01.05.2019р. є колізія законів "Про питну воду..." та "Про ЖКП". Тому "по факту" все залежало від рівня юристів водоканалів і залежності керівництва водоканалів від місцевої влади. "Как хочу, так и ворочу".На каком основании тогда утверждение
А постанова - щодо вимоги визначити виконавцем у 2015 році. Тобто потрапляє у період з 22.02.2002р. до 01.05.2019р.Почему с 22.02.2002р., а не з травня 2014 р.
Постанова, як приклад, що виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку Херсонводоканал, взагалі, бути не міг...
В будинках ЖБК могли бути варіанти...Конкретно в нашем уже было решено. Вынудили (конец 80-х годов) наше ЖСК вступить в КО ЖСК и назначить ООО исполнителем. Ох и отхавтило тогда ООО денег с нашего счета и с счетов других ЖСК на "благородные" дела для домов.
Почему с 22.02.2002р., а не з травня 2014 р.Закон "Про питну воду..." з 22.02.2002р.
Так коллизия возникла позже. На каком основании с 22.02.2002 г. по май 2015 г.Почему с 22.02.2002р., а не з травня 2014 р.Закон "Про питну воду..." з 22.02.2002р.
...виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку Херсонводоканал, взагалі, бути не міг...
Закон "Про питну воду..." з 22.02.2002р. і виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку Херсонводоканал бути не може.Эти объяснения понятны.
Квітень 2014р. (зміни у ЗУ "Про ЖКП" - виконавцем є виробник) виникла колізія: 1. Закон "Про питну воду..." - не може.
2. ЗУ "Про ЖКП" - може і, навіть, повинен...
Потом еще одна цитата. Где опять эта дата з 22.02.2002р.А чи знаєте Ви, що з 22.02.2002р. до 01.05.2019р. виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку Херсонводоканал, взагалі, бути не міг (ЗУ "Про питну воду...")?https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10289.msg64137#msg64137
Там же написано на якій підставі...До какой даты, не обсуждается. Уже разжевано. А вот дата з 22.02.2002р., это вопрос.
А постанова - щодо вимоги визначити виконавцем у 2015 році. Тобто потрапляє у період з 22.02.2002р. до 01.05.2019р.
Постанова, як приклад, що виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку Херсонводоканал, взагалі, бути не міг... Хоча аргументація у цих рішеннях "не дуже"... Ст. 19 забута... Позивачем - зрозуміло, чому... А от рівень юристів КП «Кривбасводоканал» слабенький...
А вот дата з 22.02.2002р., это вопрос.Ви у історію закону можете зазирнути?
Історія документа та редакціїhttps://zakon.rada.gov.ua/laws/card/2918-14/ed20190501 Перша редакція:
Дата події Назва події, підстава Текст редакції
10.01.2002 Прийняття Верховна Рада України; Закон № 2918-III перша редакція, 70 кб відкрито зараз
22.02.2002 Набрання чинності
Стан: Чинний
Стаття 19. Надання послуг з питного водопостачанняВ 2012р. змінено ч. 3.
Послуги з питного водопостачання надаються споживачам підприємством питного водопостачання на підставі договору з:
підприємствами, установами, організаціями, що безпосередньо користуються централізованим питним водопостачанням;
підприємствами, установами або організаціями, у повному господарському віданні або оперативному управлінні яких перебуває житловий фонд і до обов'язків яких належить надання споживачам послуг з питного водопостачання та водовідведення;
об'єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами та іншими об'єднаннями власників житла, яким передано право управління багатоквартирними будинками та забезпечення надання послуг з водопостачання та водовідведення на підставі укладених ними договорів;
власниками будинків, що перебувають у приватній власності.
Договір про надання послуг з питного водопостачання укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання або уповноваженою ним юридичною чи фізичною особою і споживачем, визначеним у частині першій цієї статті.
Порядок надання споживачам послуг з питного водопостачання встановлюється центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
Порядок надання споживачам послуг з питного водопостачання встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечуєщо ніяк не впливає на зміст ч. 1 та ч. 2.
формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
{ Частина третя статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }
Стаття 19. Надання послуг з питного водопостачання та централізованого водовідведенняА з 02.08.2017р. змінено абз. 1 ч. 1 на редакцію:
{ Назва статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
Послуги з питного водопостачання надаються споживачам підприємством питного водопостачання та/або централізованого водовідведення на підставі договору з: { Абзац перший частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
підприємствами, установами, організаціями, що безпосередньо користуються централізованим питним водопостачанням та/або централізованим водовідведенням; { Абзац другий частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
підприємствами, установами або організаціями, у повному господарському віданні або оперативному управлінні яких перебуває житловий фонд і до обов'язків яких належить надання споживачам послуг з питного водопостачання та/або централізованого водовідведення; { Абзац третій частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
об'єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами та іншими об'єднаннями власників житла, яким передано право управління багатоквартирними будинками та забезпечення надання послуг з водопостачання та/або централізованого водовідведення водовідведення на підставі укладених ними договорів; { Абзац четвертий частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
власниками будинків, що перебувають у приватній власності.
Договір про надання послуг з питного водопостачання та/або водовідведення укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання або уповноваженою ним юридичною чи фізичною особою і споживачем, визначеним у частині першій цієї статті.
{ Частина друга статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
Порядок надання споживачам послуг з питного водопостачання та/або водовідведення встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
{ Частина третя статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законами N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012, N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
Послуги з централізованого питного водопостачання надаються споживачам підприємством питного водопостачання з урахуванням вимог Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" ( 2119-19 ) на підставі договору з: { Абзац першийТобто закон не дозволяє з 22.02.2002р. до внесення нових змін укадати водоканалам договори з окремими квартирами...
частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017; в редакції Закону N 2119-VIII ( 2119-19 ) від 22.06.2017 }
індивідуальними і колективними споживачами житлово-комунальних послуг, визначеними Законом України "Про житлово-комунальні послуги" ( 2189-19 ). { Частину першу статті 19 доповнено абзацом шостим згідно із Законом N 2189-VIII ( 2189-19 ) від 09.11.2017 }Тоді у водоканалів з'явиться право укладати договори з окремими квартирами на підставі норм обох законів.
Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором,У нас как всегда "впереди паровоза" и шиворот-на выворот. После уведомления о плановой поверке делаешь заявку на распломбировку, пришел снял пломбу и вручил акт, затем сам поверяешь, устанавливаешь (или ждешь представителя и он устанавливает), представитель пломбирует + акт и в результате оплачиваешь по полному списку: демонтаж, транспортування і монтаж +пломбировка.Об этом перечне мало кому известно, просто платят указанную сумму.
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку, встановлених відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання".
{Абзац третій частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2119-VIII від 22.06.2017}
2. Обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.
Розпломбування у випадку ремонтних робіт чи аварійної ситуаціїhttp://water.kherson.ua/rozplombuvannya-u-vypadku-remontnyh-r/?cat_slug=counters (http://water.kherson.ua/rozplombuvannya-u-vypadku-remontnyh-r/?cat_slug=counters) Про аварійне - то дурня. Аварійно розпломбувати може ЖЕК, ОСББ, ЖБК. Зі складанням акту і збереженням пломби, які потім передаються до водоканалу з заявою на опломбування. За звичайну вартість.
Що робити у випадку ремонтних робіт?
Розпломбування та пломбування лічильника по ініціативі абонента у зв’язку із, наприклад, проведенням ремонту внутрішніх мереж (при заміні труб, стояків, ремонті та ін.) проводиться на платній основі.
Для отримання послуги необхідно особисто прибути до Контакт-центру Водоканалу за адресою: вул. Тутушкіна, 9, каб. 13.
Вартість послуги:
Розпломбування: 87,00 грн.
Пломбування: від 88,60 до 114,50 грн.
З собою необхідно мати оригінали та копії документів:
– заява,
– проектна документація на облаштування вузла обліку води,
– паспорт лічильника.
Що робити у випадку аварійної ситуації?
У випадку аварійної ситуації заяву на розпломбування можна надати по телефону та вона буде мати пріоритетний стан. Однак, після здійснення процедури все одно необхідно буде прийти до Контакт-центру особисто та надати заяву у письмовому вигляді.
Вартість послуги:
Термінове розпломбування, у зв’язку з аварійною ситуацією на мережах абонента, за ініціативою абонента: 297,00 грн.
Пломбування: від 88,60 грн. до 114,50 грн.
Телефон для довідок: 0 800 503 283
Опломбування лічильникаhttp://water.kherson.ua/pervynne-oplombuvannya-lichylnyka/ (http://water.kherson.ua/pervynne-oplombuvannya-lichylnyka/) Не зрозуміло, що то таке "Вартість – Прийняття в експлуатацію" ...
Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу (вул. Тутушкіна, 9, актовий зал, тел. 0 800 503-283), надати технічний паспорт водолічильника та отримати рахунок на оплату послуги.
Вартість (станом на 01.02.2018) складає:
– Прийняття в експлуатацію водомірного вузла за індівідуальним замовленням одного водолічильника – 100,70 грн.
– Прийняття в експлуатацію водомірного вузла за індівідуальним замовленням двох водолічильників – 138,80 грн.
Послуга з опломбування виконується тільки після сплати рахунку.
Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюється лише після перевірки правильності його встановлення.
В подальшому для опломбування/ розпломбування водолічильника (в т.ч. після повірки лічильника) необхідно надати до Водоканалу заявку шляхом:
Особистого звернення до Контакт-центру (пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9): заповнюється заявка на опломбування/розпломбування. При собі необхідно мати технічний паспорт водолічильника з відміткою про повірку з зазначенням: дати повірки, повіряючого, підпису та відтиску повірочного таврa;
Звернення на електронну пошту Водоканалу: c.vodokanal@gmail.com, в листі обов’язково зазначити: № особового рахунку; П.І.Б. контактної особи, адресу, причину розпломбування, контактний телефон та додати копію паспорта на лічильник з відміткою держповірителя про проходження повірки.
Після звернення/надходження листа з абонентом зв’яжеться представник Контакт-центру для подальшого узгодження дати та часу приїзду фахівця.
Вартість (станом на 01.02.2018) складає:
– Опломбування одного водолічильника – 88,60 грн.
– Опломбування двох водолічильників – 114,50 грн.
– Розпломбування – 87,00 грн.
Послуги з розпломбування та пломбування виконуються тільки після сплати рахунків.
Планова повіркаhttp://water.kherson.ua/planova-povirka/ (http://water.kherson.ua/planova-povirka/)
За чий рахунок здійснюється періодична повірка лічильників?
З вересня 2017 повірка та ремонт, в т.ч. монтаж та демонтаж засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти споживачів.
Це визначено у Постанові №1003 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (на виконання аб.2 п.7. Прикінцевих та перехідних положень нового Закону Україну «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»). В постанові визначено, що витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку води, вилучені з тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення.
Як визначити чи настав термін повірки лічильників?
Херсонський Водоканал за місяць до настання строку проведення повірки лічильників інформує про це споживачів:
1. Багатоповерхових будинків – шляхом вручення повідомленням про термін виконання повірки;
2. Приватного сектору – шляхом вручення припису про термін виконання повірки.
Про термін повірки лічильника споживач може дізнатись в особистому кабінеті, попередньо зареєструвавшись на сайті – water.kherson.ua.
Під час вручення припису/повідомлення, споживач забезпечує доступ представника Водоканалу до засобу вимірювальної техніки для зняття показників та виконання розпломбування.
Споживач може виконати повірку і за власною ініціативою, звернувшись до Контакт-центру Водоканалу за тел. 0800503283
Де можна виконати повірку квартирного лічильника води?
Споживач може виконати повірку лічильника, скориставшись одним із вказаних варіантів:
ВАРІАНТ №1 – Звернутись до Водоканалу:
1. Споживач підписує Договір з Водоканалом про надання платних послуг з періодичної повірки засобів обліку холодної води.
2. Сплачує рахунок за виконання послуг згідно діючої калькуляції та повідомляє про сплату оператора Контакт-центру 0-800-503-2833.
3.Очікує дзвінка представника Водоканалу для погодження дати та часу демонтажу лічильника.
4. Після повірки лічильника споживачу буде зателефоновано для погодження дати та часу зворотного монтажу та опломбування лічильника.
Тобто при зверненні до Водоканалу, споживачеві буде надана послуга «під ключ»: розпломбування, демонтаж, транспортування, повірка, монтаж та опломбування.
ВАРІАНТ №2 – Звернутись до іншої спеціалізованої організації:
1. Демонтаж, транспортування, повірка та монтаж лічильника після повірки виконується спеціалізованою організацією за власний рахунок споживача.
2. Після повірки споживач надає до Контакт-центру (пл. ім. Ю. Тутушкіна, 9) заявку на опломбування та паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки і отримує рахунок за послуги розпломбування та опломбування лічильного вузла.
3. Після сплати рахунку споживачеві буде призначена дата опломбування. Припис та технічний паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки необхідно зберігати і пред’явити представнику Водоканала під час його пломбування. Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюються лише після перевірки правильності його встановлення. Вартість робіт з розпломбування та опломбування одного лічильника на дату отримання повідомлення – 175,60 грн.Тобто при зверненні до спеціалізованої організації, споживач повинен сплатити за послуги самій організації, а Водоканалу – за послуги з розпломбування та опломбування.
Вибір варіанту – за споживачем.
Як само проводиться повірка лічильника Херсонським Водоканалом?
При отриманні припису/повідомлення на повірку лічильника Споживач може підписати договір з Водоканалом, наданий контролером, про надання послуг з періодичної повірки засобів обліку холодної води та отримати рахунок на оплату повного комплексу робіт (розпломбування, демонтаж, монтаж, повірка, опломбування), або після отримання припису/повідомлення надати заявку на виконання послуги до Контакт-центру Водоканалу за тел. 0800503283.
Після документального оформлення наданої заявки (укладання договору та оплати рахунків) споживачу повідомляється термін виконання замовлених послуг з повірки лічильників. У визначений день до споживача прийде представник Херсонського Водоканалу (з посвідченням працівника підприємства встановленого зразка), який обстежить місце встановлення вузла обліку:
1) Якщо при обстеженні вузла обліку лічильник можливо демонтувати, фіксує поточні показники лічильника, розпломбовує, виконує роботи з демонтажу лічильника та складає відповідний акт. На його місце представник встановлює вставку (перехідник). Демонтований лічильник представник підприємства забирає на повірку. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. За цей час споживач оплачує послуги Водоканалу згідно із середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці (п. 15 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630) За умови проходження приладом обліку повірки, представник Херсонського Водоканалу зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту для зворотного встановлення повіреного квартирного лічильника (термін не пізніше одного місяця з дня демонтажу лічильника). У визначений день представник підприємства здійснює монтаж повіреного квартирного лічильника та його опломбування зі складанням відповідного акту (в 2 прим.) з наступною інформацією:
– Дата проведення робіт;
– ПІБ працівника, що виконував роботи;
– Тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих, так і встановлених;
– Номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини.
Зазначений документ надає право проводити розрахунки за приладом обліку.
2) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати через незадовільний стан труб, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків. Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника проводиться у порядку, зазначеному у пункті 1. У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься згідно з нормами водоспоживання (п.21 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630).
Демонтаж лічильника без його попереднього розпломбування представником Херсонського Водоканалу та без складання акту розпломбування ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.
Яка вартість повірки лічильників Херсонським Водоканалом?Вартість послуг з повірки розраховується згідно діючих калькуляцій на підприємстві та залежить від діаметра, кількості лічильників.
Чи потрібно обов’язково опломбувати квартирні прилади обліку?
Відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться Херсонським Водоканалом на абонентський облік. Взяття на абонентський облік передбачає опломбування приладу обліку (встановлення реєстраційної пломби) за місцем знаходження водолічильника зі складанням відповідного акту.
Для взяття на абонентський облік квартирних лічильників води споживачам, які встановили прилад обліку, необхідно надати до Водоканалу заявку шляхом:
Особистого звернення до Контакт-центру (пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9): заповнюється заявка на опломбування/розпломбування, при собі необхідно мати технічний паспорт водолічильника з відміткою про повірку з зазначенням: дати повірки, повіряючого, підпису та відтиску повірочного тавра; c.vodokanal@gmail.com
Звернення на електронну адресу (скриньку) Водоканалу: c.vodokanal@gmail.com, в листі обов’язково зазначити: № особового рахунку; П.І.Б. контактної особи, адресу, причину розпломбування, контактний телефон та додати копію паспорта на лічильник з відміткою держповірителя про проходження повірки.
Вартість послуг складає:
– опломбування одного водолічильника – 88,60 грн.
– опломбування двох водолічильників – 114,50 грн.
Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюються лише після перевірки правильності його встановлення. Представник Херсонського Водоканалу проводить опломбування повіреного лічильника зі складанням відповідного акту за наявності у споживача паспорта лічильника та/або свідоцтва про повірку.
ДО УВАГИ!
Розпломбування лічильника холодної води за будь-яких обставин може здійснюватися виключно представником Херсонського Водоканалу із складанням відповідного акта.
У випадку, коли споживач самостійно робить монтаж-демонтаж (перед цим треба зробити фото і подзвонити у Київводоканал у день демонтажу, зрізану пломбу зберігати), Київводоканал робить опломбування безкоштовно (протягом 2 тижнів з дня монтажу - треба подзвонити у день монтажу).Якщо це так, то киянам пощастило... Тільки треба надати посилання на сторінку сайту Київводоканалу, на якій ця інформація розташована.
Як діяти у випадку необхідності розпломбування лічильника?
Якщо, наприклад, для усунення аварійної ситуації чи здійснення ремонтних робіт Вам необхідно зняти чи роз пломбувати лічильник, необхідно повідомити про це до контакт-центру 202-0202 та одразу залишити заявку на повторне опломбування.
Як відбувається опломбування?https://vodokanal.kiev.ua/lichilniki
Фахівець Київводоканалу контактує з мешканцем для уточнення зручної дати і часу візиту.
Орієнтовно протягом 14 днів з моменту подання заявки в узгоджений час приїжджає фахівець Київводоканалу.
Мешканець надає паспорт на лічильник або свідоцтво про повірку, де вказана остання дата повірки.
Фахівець здійснює опломбування і оформлює акт. З моменту опломбування лічильника розрахунки за спожиту воду та відповідний об’єм стоків здійснюються за показниками лічильника.
Якщо фахівець при опломбуванні виявить, що лічильник встановлений з порушеннями норм експлуатації чи його цілісність пошкоджена, взяття на облік такого приладу неможливе.
Смысл в том, что наш водоканал КП (коммунальное предприятие, учредитель - городской совет, контракт с директором водоканала подписывает мэр), соответственно любой тариф (который не устанавливается НКРЕКП) и касающийся неопределенного большого количества людей (то есть потребителей), должен пройти процедуру регуляторного нормативно-правового акта органа местного самоуправления (по аналогии с тарифом на маршрутки).А якщо б було не
А у нас не было такой процедуры, решения исполкома - нет, плату берут просто по приказу директора ... смысл понятен?
КП (коммунальное предприятие, ...)то не треба?