'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - stepan

Сторінок: 1 2 3 [4] 5 6 ... 147
46
Відбулось 23.12.19 р. с. з. по цій справі.
Подав декілька клопотань через канцелярію.
Про приєднання документів (постанов ВС, про які дізнався останнім часом з форуму, рішення КСУ про неконституційність НКРЄКП) та 2 про зупинення провадження справи.
Одне клопотання на підставі ст. 271ЦПК (додав до цього клопотання документи зі справи №640/3088/19, а саме - адміністративний позов, відзив на позов, рішення ОАСК, апеляційну скаргу, ухвалу про відкриття апел. провадження, повістку на с.з.) та інше на підставі ст.252 ЦПК(додав до нього копію постанови ВС про передачу розгляду справи стосовно позовної давності в наказному провадженні на розгляд Великої Палати ВС).
Документи суд приєднав до справи, хоча "позивач" заперечував.
Одне клопотання про зупинення провадження на підставі ст. 271ЦПК спрацювало.
Суд ухвалив на підставі ст. 259 ЦПК - задовольнити моє клопотання про зупинення провадження у справі до набрання законної сили рішення у справі за адмінпозовом (спр. №640/3088/19, де я є третою особою, повістка у шостий апеляційний суд отримана на 29.01.2020 р.) про визнання протиправним РКМДА №1297 від 21.12.16 р.
Представник "позивача" взагалі намагався "відхрещуватися" від цього РКМДА, казав, що вони (Товариство) застосовували тарифи на опалення та гарячу воду з якогось іншого РКМДА, на постачання теплової енергії, а не на виробництво тепла, про що я заперечив, нагадавши, що в будинку функціонує вбудована котельня.
Повний текст ухвали буде 27.12.19 р.
На оскарження - 15 днів.
Посилання на існуючі інші адмінпозови, на які я посилався в новому, повторному клопотанні про зупинення провадження по справі на підставі ст. 271 ЦПК, посилання на офіційні оголошення розгляду адмінсправ, посилання на рішення Європейського суду, про те, що рішення суду не повинно містити очевидну несправедливість - не спрацьовує.
Суд хоче бачити копії позовних заяв по адмінпозовам, та хоче знати по кожній справі - "в якій стадії знаходиться справа?". Чи вступило рішення по кожній справі в законну силу?, або чи справа знаходиться в апеляції?
Я на ці питання не зміг відповісти.
Де взяти відповіді на ці питання? - поки що мені не зрозуміло.

47
Вибачте, я не хотів порушувати навмисно правил форуму. Навіть і не подумав, що моя думка про актульність, чи не актуальність  якоїсь теми, може бути порушенням правил форуму.

48
В грудні 2016 року суд прийняв рішення щодо стягнення з мене заборгованості в межах строку позовної давності.

В особовому рахунку теплові мережі по теперішній час виставляють мені суму боргу з урахуванням заборгованості, яка утворилась за період, який перевищує 3 роки.

В зв'язку зі змінами в порядку призначення та надання населенню субсидій ( Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04.2017  № 300 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»), для нарахування мені субсидії я повинна не мати заборгованості більше, ніж 2 місяці, або підписати угоду про реструктуризацію боргу. На теперішній час я сплатила всю суму заборгованості в межах позовної давності, яку визначив суд. Але поточний борг 2017 рік і сума боргу, в стягненні якої суд відмовив тепловим мережам, відображена в моєму особовому рахунку.

У мене такі питання:
1. Якщо я підпишу угоду про реструктуризацію боргу, в якій буде зафіксована повна сума боргу, чи не визнаю я таким чином, що згодна сплачувати суму боргу який утворився в період за межами позовної давності?
2. Як уникнути визнання боргу і отримати субсидію.
Згідно ПОЛОЖЕННЯ
"Про порядок призначення житлових субсидій" (в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 14 серпня 2019 р. № 807) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF#n15
Цитувати
14. Житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:
5) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад місяць (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії...  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF#n15
Тобто, на сьогодні (в редакції  постанови Кабінету Міністрів України № 807 про Положення про надання субсидій від 14 серпня 2019 р.), якщо в особовому рахунку споживача послуг значиться борг за ЖКП, строк позовної давності на можливе стягнення якого в судовому порядку минув (сплив), субсидія повинна призначатись, не зважаючи на цей борг.
Цікаво, що на форумі існувала тема https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10352.0 з обговорення схожого питання, що було розпочато в зв"язку з правовою позицією, що міститься в постанові ВС http://reyestr.court.gov.ua/Review/80521469, який визначив, що "сплив позовної давності не спричиняє припинення зобов'язання, а лише позбавляє позивача права на судовий захист".
Ця тема була закрита в липні 2019 р., але як виявилось, вона актуальна на сьогодні, враховуючи те, що в редакції постанови КМУ від 14 серпня 2019 р. сплив позовної давності хоч і не припипяє зобов"язання, але припиняє можливість відомства, яке призначає субсидію не надавати субсидію громадянину, у якого є таке зобов"язання.

49
Цитувати
ПРОШУ:
   1) Ухвалити, що справа №760/3946/19 має значний суспільний інтерес, та має виняткове значення для «Касатора», а тому судові рішення у справі підлягають касаційному оскарженню, та відкрити касаційне провадження по цій справі;
Це мало просити, це треба добре обгрунтувати.
В питанні обгрунтування того, що справа має виняткове значення для касатора, я на мій погляд обгрунтував краще, ніж в минулій касаційній скарзі, по якій ВС відкрив кас. пров. Надав вичерпні довідки за останній рік з ПФУ та з ДФС, розрахував як співвідносяться мої доходи з сумою судового збору за подання касаційної скарги, послався на ст. 136 ЦПК, та ч. 1 та 2, ст.8 закону України «Про судовий збір», згідно якої суд за такого як у мене співвідношення може звільнити касатора від сплати судового збору. А у питанні значного суспільного інтересу я наполягав на тому, що ВС в іншій моїй справі, у подібних правовідносинах вже визначив, що справа має значний суспільний інтерес. А також, як у першій касаційній скарзі, навів 6 прикладів рішень судів, з яких випливає, що єдності судової практики нема з питання перерахунку за ЖКП.Вважав, що цього буде достатньо.
А як ще значний суспільний інтерес можна було обгрунтувати?

50
Цитувати
У листопаді 2019 року до Верховного Суду надійшла касаційна скарга ОСОБА_1 , в якій заявник, посилаючись на неправильне застосування судом апеляційної інстанції норм матеріального права та порушення норм процесуального права, просить оскаржуване судове рішення скасувати та залишити в силі рішення суду першої інстанції
....
Підстави, передбачені статтею 411 ЦПК України, для скасування судових рішень, що оскаржуються, у касаційній скарзі не зазначені.
Можливо "411" - описка?
А Ви яку ст. зазначали (касаційна скарга в темі відсутня...) ?
В ухвалі не описка, я в скарзі дійсно послався на ч.3 ст.411 ЦПК.
Тепер бачу, що послався помилково, переписав з минулої своєї касаційної скарги не перевіривши всі статті, на які посилався. А в минулій скарзі я дійсно просив суд направити справу на новий розгляд, і там ст.411ЦПК була доречна. А в скарзі по цій справі треба було посилатися на ст.413 ЦПК.
Але в похальній частині я просив -
Цитувати
ПРОШУ:
   1) Ухвалити, що справа №760/3946/19 має значний суспільний інтерес, та має виняткове значення для «Касатора», а тому судові рішення у справі підлягають касаційному оскарженню, та відкрити касаційне провадження по цій справі;
   2) Зупинити виконання рішення суду апеляційної інстанції до закінчення касаційного провадження;
   3) Скасувати постанову суду апеляційної інстанції повністю та залишити в силі, та незмінним, рішення суду першої інстанції;
   4) Звільнити «Касатора» від сплати судового збору;
Загалом, з урахуванням того, що в прохальній частині вимогу вказано правильно, а посилання на ст.411ЦПК, що перелічені перед прохальною частиною є не правильним, то це суттєва помилка скарги, чи ні?

51
Цитувати
Ухвала ВС від 22 листопада 2019 року
Не заслуговують на увагу і твердження про те, що справа становить значний суспільний інтерес.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/85836287#
Так я ж надав до ВС копію ухвали ВС що стосується мене, та того самого позивача, в якій ВС визнав іншу справу, в подібних правовідносинах такою, що становить значний суспільний інтерес (підпункт «в» пункту 2 частини третьої статті 389 ЦПК України)
Цитувати
Аналіз змісту касаційної скарги та доданих до неї матеріалів свідчить, що справа становить значний суспільний інтерес (підпункт «в» пункту 2 частини третьої статті 389 ЦПК України), а тому судові рішення у справі підлягають касаційному оскарженню.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/80854512
То що, ВС свідомо сам руйнує єдність правозастосовчої практики, та нівелює фундаментальне значення цього поняття?

52
Цікаво, якщо ВС, розпочавши касаційне провадження в іншій справі http://reyestr.court.gov.ua/Review/80854512 за моєю скаргою, дійде до висновку, що справа таки мала фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики, та задовольнить вимоги моєї скарги, та вчинить дії, спрямовані на досягнення єдності судової практики, то чи можна буде це можливе у майбутньому рішення ВС використати для перегляду рішення КАС по цій справі?
А ще цікавить питання фахівців - чи є в цій справі факти, що дають підстави вважати, що суди порушили якісь статті конвенції з прав людини, та на цій підставі подати скаргу до ЄСПЛ?
Здається, що в ухвалі ВС, де йдеться про практику ЄСПЛ - є за що "зачепитися" ...
Цитувати
Зазначене відповідає Рекомендаціям № R (95) 5 Комітету Міністрів Ради Європи від 07 лютого 1995 року, який рекомендував державам-членам вживати заходи щодо визначення кола питань, які виключаються з права на апеляцію та касацію, щодо попередження будь-яких зловживань системою оскарження. Відповідно до частини «с» статті 7 цієї Рекомендації скарги до суду третьої інстанції мають передусім подаватися відносно тих справ, які заслуговують на третій судовий розгляд, наприклад справ, які розвиватимуть право або сприятимуть однаковому тлумаченню закону. Вони також можуть бути обмежені скаргами у тих справах, де питання права мають значення для широкого загалу. Від особи, яка подає скаргу, слід вимагати обґрунтування причин, з яких її справа сприятиме досягненню таких цілей.
Відповідно до прецедентної практики Європейського суду з прав людини, яка є джерелом права (стаття 17 Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини»), умови прийнятності касаційної скарги, відповідно до норм законодавства, можуть бути суворішими, ніж для звичайної заяви. При цьому право на суд не є абсолютним і може підлягати дозволеним за змістом обмеженням, зокрема, щодо умов прийнятності скарг, і такі обмеження не можуть зашкодити самій суті права доступу до суду, мають переслідувати легітимну мету, а також має бути обґрунтована пропорційність між застосованими засобами та поставленою метою (пункт 36 рішення у справі «Голдер проти Сполученого Королівства» (Golder v. the United Kingdom) від 21 лютого 1975 року та пункт 27 рішення у справі «Пелевін проти України» від 20 травня 2010 року.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/85836287
Ця справа, у разі відкриття касаційного провадження саме могла розвивати право або сприяти однаковому тлумаченню закону, та питання права в цій справі могли мати значення для широкого загалу.
Ця ухвала ВС на мій погляд саме зашкодила самій суті права доступу до суду.
Тим більше, що ВС в іншій справі, в подібних правовідносинах визнав, що справа мала фундаментальне значення для формування єдиної правозастосовчої практики.

53
Ухвалою від 22 листопада 2019 року у відкритті касаційного провадження по цій справі відмовлено (малозначна справа).
http://reyestr.court.gov.ua/Review/85836287
(click to show/hide)

54
Чому ВС 28 жовтня 2019 року по справі № 760/5059/16-ц ухвалив призначити цю справу до розгляду?
Цитувати
УХВАЛИВ:
Справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Перший український експертний центр» до ОСОБА_1 про стягнення заборгованості за оплату житлово-комунальних послуг призначити до розгляду в складі колегії з п`яти суддів у порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи за наявними у ній матеріалами.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/85238753
Адже справа малозначна...
Чи тому що Вищий спеціалізований суд України з розгляду цивільних і кримінальних справ http://reyestr.court.gov.ua/Review/67330238
22 червня 2017 року  вже ухвалив відкрити касаційне провадження у справі?

55
Знайшов постанову ВС http://reyestr.court.gov.ua/Review/85582140 по справі про стягнення заборгованості на користь цього ж товариства, в якому апеляційний суд відмовив товариству в позові. Але нажаль ВС залишив рішення суду першої інстанції про стягнення заборгованості в силі.
Як зрозуміти цей абзац з постанови ВС -
Цитувати
Крім того, ТОВ «ПУЕЦ» має право здійснювати функції з утримання житлового фонду та надання житлово-комунальних послуг, що підтверджується довідкою ЄДРПОУ серія АА № 1011643 від 27 листопада 2013 року та відповідає вимогам пункту 1.3 Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунальних послуг від 25 квітня 2005 року № 60.
http://reyestr.court.gov.ua/Review/85582140
Що це за довідка ЄДРПОУ така може бути, на підставі якої можна вважати, що товариство має право здійснювати функції з утримання житлового фонду та надання житлово-комунальних послуг?

56
Знайшов постанову ВС http://reyestr.court.gov.ua/Review/85582140 по справі № 760/5059/16-ц про стягнення заборгованості на користь цього ж товариства, в якому апеляційний суд відмовив товариству в позові. Але нажаль ВС залишив рішення суду першої інстанції про стягнення заборгованості в силі.
(click to show/hide)

57
Запитання / Re: повірка лічильників води
« : 15 Листопада 2019, 13:30:02 »
Цитувати
13.11.2019
Роз’яснення Держпродспоживслужби щодо періодичної повірки квартирних лічильників, які є власністю фізичних осіб
...законами України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» та «Про житлово-комунальні послуги» було внесено зміни до статті 17 Закону про метрологію та виключено вимогу щодо здійснення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтажу, транспортування та монтажу) ЗВТ (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб теплову енергію і воду), що є власністю фізичних осіб, за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з тепло- і водопостачання.
http://www.consumer.gov.ua/News/5386/Roz%E2%80%99yasnennya_Derzhprodspozhivsluzhbi_shchodo_periodichnoi_povirki_kvartirnikh_lichilnikiv,_yaki_e_vlasnistyu_fizichnikh_osib



58
Касаційну скаргу по цій справі передано суддям 12.11.19р.
Головуючий Яремко Василь Васильович.


59
В законі України Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, в ст. 10 вказано, цитую:
Цитувати
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку
Стаття 10. Статутні органи об'єднання 
Рішення про визначення переліку та розмірів внесків і платежів співвласників, порядок управління та користування спільним майном, передачу у користування фізичним та юридичним особам спільного майна, а також про реконструкцію та капітальний ремонт багатоквартирного будинку або зведення господарських споруд вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало не менш як дві третини загальної кількості усіх співвласників, а в разі якщо статутом не передбачено прийняття таких рішень, - більшістю голосів. З інших питань рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини загальної кількості співвласників.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2866-14
Питання: що означає фраза "а в разі якщо статутом не передбачено прийняття таких рішень, - більшістю голосів"?
Варіант тлумачення 1.
Якщо в статуті не записано, що питання визначення розмірів внесків і платежів знаходиться у виключній компетенції загальних зборів, то питання вирішується не 2/3 загальної кількості усіх співвласників, а більшістю голосів.
Варіант тлумачення 2.
Якщо в статуті записано, що питання визначення розмірів внесків і платежів знаходиться у виключній компетенції загальних зборів, але ніде в статуті не має згадки про те, що вирішення якогось питання в ОСББ потребує 2/3 загальної кількості усіх співвласників, то питання  визначення розмірів внесків і платежів вирішується більшістю голосів.
Варіант тлумачення 3.
Умова закону про набрання при голосуванні на загальних зборах 2/3 загальної кількості усіх співвласників при голосуванні за визначення розмірів внесків і платежів є обов"язковою, незалежно від того, вказана вона в статуті ОСББ, чи ні.

60
Тепер в касації, якщо будете подавати, вказуйте на неправильне застосування колегією КАС норм матеріального права щодо відліку позовної давності, яке не відповідає позиції ВС, наведеної судом першої інстанції. Слід просити зупинити дію рішення суду, скасувати постанову КАС, залишити в силі рішення 1-ої інстанції. Якщо, звісно, пройдете фільтр для малозначної справи.

Крім того, з Вас стягнули за незаконними тарифами (по УБПТ до червня 2015 р., по інших (невідомо яких) послугах до липня 2014 р.).
Дякую!
Так, касацію подам, та застосую в ній ваші поради.

Сторінок: 1 2 3 [4] 5 6 ... 147

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email