Судові справи > Адміністративні справи

Справа 2а-1866/10 до КМДА (РКМДА 80, 478, 995, 187)

(1/6) > >>

ВАВАНчик:
Начну с иска:

--- Цитувати ---Шевченківський районний суд
м. Києва 04053
вул. Смирнова-Ласточкіна, 10-Б, м. Київ,

ПОЗИВАЧ: Я



ВІДПОВІДАЧ:
Київська міська державна адміністрація (КМДА)
вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01001
т. 1551


ТРЕТЯ ОСОБА: Комунальне підприємство “Головний інформаційно-обчислювальний центр” КМДА
(КП ГІОЦ КМДА)
ЄДРПОУ: 04013755
01001, м. Київ 02206 вул. Космічна, 12а, т. 513-52-52
АДМІНІСТРАТИВНА ПОЗОВНА ЗАЯВА
(про визнання нормативно-правових актів Київської міської державної адміністрації такими що не відповідають НПА вищої сили, та скасування їх)
(у порядку ст. 171 КАС України)

Зміст позовних вимог:

1.   Визнати недійсним (таким, що не підлягає застосуванню) з дати прийняття та скасувати розпорядження КМДА №80 від 27.01.97 р. “Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги” (Із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженнями КМДА №12  від 6 січня 2000 року, №748 від 19 травня 2000 р.).
2.   Визнати недійсним (таким, що не підлягає застосуванню) з дати прийняття та скасувати розпорядження КМДА №478 від 15.04.97 р. “Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги” (Із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням КМДА № 748 від 19 травня 2000 року)
3.   Визнати недійсним (таким, що не підлягає застосуванню) з дати прийняття та скасувати розпорядження КМДА № 995 від 03.07.2006 "Про проведення у м. Києві загальноміських громадських слухань" (зі змінами і доповненнями)
4.   Визнати недійсним (таким, що не підлягає застосуванню) з дати прийняття та скасувати розпорядження КМДА № 187 від 29.03.2010 “Про внесення змін до розпорядження КМДА від 03.07.2006 № 995”
5.   Визнати протиправною бездіяльність КМДА щодо опублікування в ЗМІ та реєстрації в органах юстиції розпоряджень №80 від 27.01.97р., № 478 від 15.04.97р., № 995 від 03.07.2006р., № 187 від 29.03.2010р.




Виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги:

Суб’єктом владних повноважень – КМДА були прийняті розпорядження №80 від 27.01.97 р. “Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги” (Із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженнями КМДА №12  від 6 січня 2000 року, №748 від 19 травня 2000 р.), №478 від 15.04.97 р. “Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги” (Із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням КМДА № 748 від 19 травня 2000 року), № 995 від 03.07.2006 "Про проведення у м. Києві загальноміських громадських слухань" (зі змінами і доповненнями), № 187 від 29.03.2010 “Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 03.07.2006 № 995”.

Під час вирішення у судовому порядку суперечки щодо рахунку для оплати за ЖКП між позивачем ХХХ та відповідачем УУУ у справі “про зобов’язання укласти договір” (позов подано у квітні 2010р.) - УУУ (відповідач по зазначеному позову) посилаючись на оскаржувані розпорядження добивається внесення у договір реквізитів (ЄДРПОУ, розрахункового рахунку тощо) КП ГІОЦ. (справа ще не розглянута судом)
Оскільки розпорядження №80 від 27.01.97р. та  №478 від 15.04.97р.  (їх офіційний текст) не були належним чином опубліковані у ЗМІ відповідачем по цій справі (КМДА) то позивач до червня 2010р. не знав про існування зазначених розпоряджень, та відповідно про те, що вони можуть порушувати його права.

Як вже зазначалось ці розпорядження КМДА не були опубліковані в комунальних засобах масової інформації, як цього вимагає закон, так само як і № 995 від 03.07.2006р. та № 187 від 29.03.2010р. У зв’язку із тією обставиною що ці розпорядження не були опубліковані у ЗМІ позивач про них дізнався під час проведення громадських слухань у будинку де він мешкає (у травні 2010р.)
Оскільки з наявних у позивача даних те що зазначені розпорядження не були опубліковані - це невідбувшийся факт, то довести його наявність не є можливим, проте відповідач заперечуючи проти позову має можливість надати докази публікації згаданих НПА у ЗМІ.
 
Частиною 2 ст. 2 КАС України визначено, що до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Відповідно до ч. 1 ст. 104 КАС України до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. Крім того, ч. 2 ст. 171 КАС України надає право оскаржити нормативно-правовий акт особам, щодо яких його застосовано, а також особам, які є суб’єктом правовідносин, у яких буде застосовано цей акт. Розпорядження, прийняті відповідачем, стосуються фізичних осіб, які проживають на території м. Києва, а тому вони впливають або можуть впливати на права, свободи та інтереси позивача, який є мешканцем м. Києва, що підтверджується довідкою ф. 3 копія якої додається.

Оскаржувані розпорядження не пройшли необхідну державну реєстрацію в органах Міністерства юстиції України, та не були опубліковані у місцевих ЗМІ, що є підставою для визнання оскаржуваних нормативно-правових актів нечинними з моменту прийняття, оскільки відповідно до п.3 Указу Президента України під 03 жовтня 1992 р. за № 493/92 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади» нормативно-правові акти, зазначені в ст. 1 цього Указу, набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено пізнішого строку надання їм чинності. Відповідно до п. 15 Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 р. за №731 органи виконавчої влади направляють для виконання нормативно-правові акти лише після їх державної реєстрації та офіційного опублікування. У разі порушення зазначених вимог нормативно-правові акти вважаються такими, що не набрали чинності, і не можуть бути застосовані. (Довести невідбувшийся факт не реєстрації оскаржуваних НПА не є можливим, але відповідач у запереченнях проти позову має можливість його спростувати.)

Таким, чином, можна вважати що оскаржувані розпорядження не набули чинності, а їх застосування є неправомірним.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього Кодексу.

Відповідно до ч.1 ст. 72 КАС України обставина необхідності реєстрації оскаржуваних розпоряджень у структурах Міністерства юстиції України не потребує доведення, оскільки неодноразово встановлювалась рішеннями судів, які є чинними на сьогодні, за справами щодо визнання нечинними розпоряджень Київської міської державної адміністрації. Серед них можна виділити: рішенням Шевченківського районного суду міста Києва від 05 липня 2007 р. у справі №2а-166/07, яке залишено в силі ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 23 грудня 2008 р. у справі №22-а-5383/08; Постанову Київського апеляційного адміністративного суду від 14 січня 2009р. у справі 22-а-5301/08 тощо.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.





Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 104-106 КАС прошу:
1.   прийняти справу до провадження в порядку адміністративного судочинства
2.   Зобов'язати відповідача (КМДА)  відповідно до ч. 3 ст. 171 КАС України – опублікувати оголошення про відкриття провадження в адміністративний справі щодо визнання нормативно-правових актів такими що не підлягають застосуванню з дати прийняття.
3.   Визнати недійсним (таким, що не підлягає застосуванню) з дати прийняття та скасувати розпорядження Київської міської державної адміністрації №80 від 27.01.97 р. “Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги” (Із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженнями КМДА №12  від 6 січня 2000 року, №748 від 19 травня 2000 р.).
4.   Визнати недійсним (таким, що не підлягає застосуванню) з дати прийняття та скасувати розпорядження Київської міської державної адміністрації №478 від 15.04.97 р. “Про порядок розрахунків за житлово-комунальні послуги” (Із змінами і доповненнями, внесеними розпорядженням КМДА № 748 від 19 травня 2000 року) таким, що не підлягає застосуванню з дати прийняття.
5.   Визнати недійсним (таким, що не підлягає застосуванню) з дати прийняття та скасувати розпорядження КМДА № 995 від 03.07.2006 "Про проведення у м. Києві загальноміських громадських слухань" (зі змінами і доповненнями)
6.   Визнати недійсним (таким, що не підлягає застосуванню) з дати прийняття та скасувати розпорядження КМДА № 187 від 29.03.2010 “Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 03.07.2006 № 995”
7.   Визнати протиправною бездіяльність КМДА щодо опублікування в ЗМІ та реєстрації в органах юстиції розпоряджень №80 від 27.01.97р., № 478 від 15.04.97р., № 995 від 03.07.2006р., № 187 від 29.03.2010р.

До адміністративної позовної заяви додаю:
1.   Квитанція про сплату державного мита.
2.   копію довідки ф. 3
3.   Копії позовної заяви для відповідача та третьої особи(2 примірники).

--- End quote ---
ПС: Интересно: заметит ли ктото недостаток, изза которого дали время на исправление недостатков? (судья получившая почти полностью аналогичный иск - НЕ ЗАМЕТИЛА его)

Перо:

--- Цитата: ВАВАНчик від 16 Грудня 2010, 22:33:38 ---Начну с иска:

ПС: Интересно: заметит ли ктото недостаток, изза которого дали время на исправление недостатков? (судья получившая почти полностью аналогичный иск - НЕ ЗАМЕТИЛА его)

--- End quote ---

При збіглому огляді слід у прохальній частині позову слово "недійсним" замінити на "нечинним". Також не вказано -яким чином ці РКМДА порушують Ваші права та інтереси (не надано доказів цього тощо). Є ще один специфічний момент, але не для загального огляду (відповідачу про це знати не потрібно) -напишу у личку.

ВАВАНчик:
Нет, суть совсем не в том.
Но суть очень интересная, поэтому - подожду других вариантов, (гдето 1-2 дня) потом проодолжу!

виктор андреевич:
 Не сплачено ИТЗ, пеня за ЖКП установленоа по предварительным сведениям в размере 0,1% от суммы долга в день,т.е. на 500грн, долгапеня составит 0.5грн.за месяц просрочки сумма пени =0,5х 30дн.=15грн.

ВАВАНчик:
виктор андреевич, это был бы слишком тупой вопрос чтобы из-за него заморачиваться.
Больше того: в соответсвии с КАСУ услуги ИТО - НЕ ОПЛАЧИВАЮТСЯ.


На счет пени: идемте в соответственную тему, чтобы не засорять ветку.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version