'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: щоб правильно скаржитись  (Прочитано 7330 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
щоб правильно скаржитись
« : 16 Квітня 2010, 12:32:34 »

КП "Чоколівське" систематично порушує ЗУ "Про звернення громадян" (не надає відповіді на претензії) та ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" (не надає відповіді на оферти, акти-претензії).
Є два питання.
1. Пишу скаргу на КП "Чоколівське" до Солом`янської райради, оскільки райрадою це КП Утворене. Яких санкцій для керівника КП "Чоколівське" і на підставі яких законів я можу вимагати (штраф, догана, що ще...)? В п.10 ст. 7 ЗУ "Про ЖКП" - є повноваження органу місцевого самоврядування, в КУАП ст. 156 (1) - відповідальність за порушення прав споживачів.
2. Пишу скаргу на КП "Чоколівське" до прокуратури Солом`янського райрону, оскільки контроль за виконанням ЗУ "Про звернення громадян" (ст.29) здійснює прокуратура.  Для притягнення порушників до відповідальності слід вимагати застосувати ст. 212(3) КУАП, і накласти на посадову особу штраф?
« Останнє редагування: 16 Квітня 2010, 13:40:17 від Тетяна Academia »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #1 : 16 Квітня 2010, 20:23:33 »

КП "Чоколівське" систематично порушує ЗУ "Про звернення громадян" (не надає відповіді на претензії) та ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" (не надає відповіді на оферти, акти-претензії).
Є два питання.
1. Пишу скаргу на КП "Чоколівське" до Солом`янської райради, оскільки райрадою це КП Утворене. Яких санкцій для керівника КП "Чоколівське" і на підставі яких законів я можу вимагати (штраф, догана, що ще...)? В п.10 ст. 7 ЗУ "Про ЖКП" - є повноваження органу місцевого самоврядування, в КУАП ст. 156 (1) - відповідальність за порушення прав споживачів.
2. Пишу скаргу на КП "Чоколівське" до прокуратури Солом`янського райрону, оскільки контроль за виконанням ЗУ "Про звернення громадян" (ст.29) здійснює прокуратура.  Для притягнення порушників до відповідальності слід вимагати застосувати ст. 212(3) КУАП, і накласти на посадову особу штраф?
Вимагати Ви нічого не можете, це ж не суд. А скаржитися можна.
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #2 : 01 Травня 2010, 23:13:06 »

КП "Чоколівське"
2. Пишу скаргу на КП "Чоколівське" до прокуратури Солом`янського райрону, оскільки контроль за виконанням ЗУ "Про звернення громадян" (ст.29) здійснює прокуратура.  Для притягнення порушників до відповідальності слід вимагати застосувати ст. 212(3) КУАП, і накласти на посадову особу штраф?
Пишите в прокуратуру....
Я на 2х ЖЕКах опробовал. Счас как только пишу им письмо(особенно тем кого к ответственности привлекли) через неделю у меня дома дворник с ответом :)
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #3 : 04 Липня 2010, 23:10:31 »

Мені Київенерго так і не відповіло на мою скаргу щодо відключення, тож маю щось робити далі. Неодноразово на форумі згадувався механізм примушення до відповіді через скаргу у прокуратуру на порушення закону "Про звернення громадян". Якщо хтось результативно проводив таку операцію,  прошу викласти зразок такої скарги.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #4 : 05 Липня 2010, 09:04:52 »

Пане Андрію! Протягом 2 останніх місяців двічі довелось готувати подібні звернення.
На одне навіть відповідь з прокуратури прийшла. Не така райдужна, як писалося на форумах, але дещо є. Трошки пізніше опублікую.
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #5 : 05 Липня 2010, 10:26:03 »

Мені Київенерго так і не відповіло на мою скаргу щодо відключення, тож маю щось робити далі. Неодноразово на форумі згадувався механізм примушення до відповіді через скаргу у прокуратуру на порушення закону "Про звернення громадян". Якщо хтось результативно проводив таку операцію,  прошу викласти зразок такої скарги.
Образец ТУТ, ответ прокуратуры прикрепил
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #6 : 05 Липня 2010, 11:49:47 »

Відповідь прокуратури у мене була така сама:"Направлено подання директору КП Чоколівське з вимогою притягнути посадових осіб, винних в порушенні ст.20 ЗУ Про звернення громадян, до дисциплінарної відповідальності".
Тексти звернень такі:
1.
Цитата: Тетяна Academia
Прокурору Солом’янського району міста Києва
Шуляковій Вірі Федорівні вул. Героїв Севастополя, 3-А, м. Київ, 03124

ПІБ, адреса, телефон
_____ _________________ 20___ року

СКАРГА на систематичне порушення КП «Чоколівське» Закону України «Про звернення громадян»
                               Шановна Віро Іванівно!
Згідно статті 29 Закону України «Про звернення громадян», нагляд за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснюється Генеральним прокурором України та підпорядкованими йому прокурорами. Відповідно до наданих їм чинним законодавством повноважень вони вживають заходів до поновлення порушених прав, захисту законних інтересів громадян, притягнення порушників до відповідальності.

КП «Чоколівське» є виконавцем житлово-комунальних послуг для будинку, де мешкає заявник і її представник. Адреса Комунального підприємства «Чоколівське» Солом'янської районної у м. Києві ради: вул. Волинська, 4А, м. Київ, 03056, тел./факс 242-12-62, директор - Данілов В"ячеслав Олександрович.

Систематично порушуючи вимоги Закону України «Про житлово-комунальні послуги», КП «Чоколівське» не надає споживачам послуги належної кількості та якості, ухиляється від укладання договорів на житлово-комунальні послуги, не з'являється на виклик споживачів для складання актів-претензій, не розглядає підписані споживачами акти-претензії та не здійснює перерахунок плати за послуги неналежної кількості та якості.

Систематично порушуючи вимоги статей 15, 16, 18, 19, 20 Закону України «Про звернення громадян», КП «Чоколівське» ігнорує письмові звернення споживачів житлово-комунальних послуг, не надає на них відповідь ні у встановлений законом термін, ні взагалі, не усуває недоліки, зазначені в претензіях. Тим самим споживачам житлово-комунальних послуг КП «Чоколівське» завдає майнових збитків та моральну шкоду.

Заявник не отримала відповіді від КП «Чоколівське» на наступні звернення:
1. СКАРГА на неналежне виконання КП «Чоколівське» обов`язків по наданню послуг з гарячого водопостачання вх. № 422 від 03.12.2008 року.
2. СКАРГА на неналежне виконання КП «Чоколівське» обов`язків по наданню послуг з обслуговування будинку та при будинкової території вх. № 423 від 03.12.2008 року.
3. СКАРГА на неналежне виконання КП «Чоколівське» обов`язків по наданню послуг з централізованого опалення вх. № 424 від 03.12.2008 року.
4. СКАРГА на неналежне виконання КП «Чоколівське» обов`язків по наданню послуг з централізованого  опалення вх. № 7 від 16.01.2009 року.
5. СКАРГА на неналежне виконання КП «Чоколівське» обов`язків по наданню послуг з гарячого водопостачання вх. № 9 від 16.01.2009 року.
6. АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ з приводу якості надання послуг теплопостачання вх. № 17 від 04.02.2009 року.
7. АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ з приводу якості надання послуг обслуговування будинків і прибудинкових територій вх. № 18 від 04.02.2009 року.
8. АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ з приводу якості надання послуг гарячого водопостачання вх. № 19 від 04.02.2009 року.
9. ОФЕРТА щодо укладення договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення вх. № 61 від 27.03.2009 року.
10. ОФЕРТА щодо укладення договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій вх. № 61 від 27.03.2009 року.
11. ЗАПИТ на своєчасне отримання інформації про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, структуру тарифу, загальну суму місячного платежу, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості вх. № 105 від 27.05.2009 року.
12. СКАРГА на НЕвиконання КП «Чоколівське» послуг з обслуговування будинку та при будинкової території вх. № 106 від 27.05.2009 року.
13. СКАРГА на неналежне виконання КП «Чоколівське» обов`язків по наданню послуг з гарячого водопостачання вх. № 107 від 27.05.2009 року.
14. СКАРГА на НЕвиконання КП «Чоколівське» послуг з технічного обслуговування ліфтів вх. № 108 від 27.05.2009 року.
15. СКАРГА на порушення КП «Чоколівське» обов’язку укладання договору на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій вх. № 153 від 05.08.2009 року.
16. СКАРГА на порушення КП «Чоколівське» обов’язку укладання договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення вх. № 153 від 05.08.2009 року.
17. СКАРГА на неналежне виконання КП «Чоколівське» обов`язків по наданню послуг з гарячого водопостачання вх. № 159 від 12.08.2009 року.
18. СКАРГА на НЕвиконання КП «Чоколівське» послуг з технічного обслуговування ліфтів вх. № 160 від 12.08.2009 року.
19. ЗАЯВА про усунення недоліків по обслуговуванню вхідних дверей в 4 під’їзді
будинку № 19 по вул. Ушинського вх. № 176/1 від 02.09.2009 року.
20. АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ з приводу неналежної якості обслуговування ліфтів вх. № 177/1 від 02.09.2009 року.
21. АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ з приводу якості надання послуг гарячого водопостачання вх. № 178/1 від 02.09.2009 року.
22. ПРЕТЕНЗІЯ щодо неналежного обслуговування внутрішньобудинкових електромереж вх. № 43/1 від 04.02.2010 року.
23. ПРЕТЕНЗІЯ щодо неналежного обслуговування сміттєпроводу вх. № 51/1 від 16.02.2010 року.
24. ПРЕТЕНЗІЯ щодо неналежного утримання будинку вх. № 76/1 від 16.02.2010 року.
25. ПОВТОРНА ПРЕТЕНЗІЯ щодо неналежного обслуговування прибудинкової території в зимовий період вх. № 77/1 від 22.03.2010 року.
26. ПРЕТЕНЗІЯ щодо неналежного обслуговування ліфту вх. № 84/1 від 02.04.2010 року.

Виходячи з зазначеного, я прошу:
1. Виконати перевірку викладеної в скарзі інформації.
2. Притягнути осіб, винних у порушенні Закону України «Про звернення громадян», до відповідальності передбаченої законодавством України.
3. Вжити заходів по припиненню з боку посадових осіб КП «Чоколівське» порушень Закону України «Про звернення громадян».

Відповідь за результатами розгляду звернення прошу надати мені в термін відповідно до вимог чинного законодавства на зазначену вище адресу.
Заявник                                                              К.Т.І.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #7 : 05 Липня 2010, 11:54:47 »

І друге:
Цитата: Тетяна Academia
Прокурору Солом’янського району міста Києва
Шуляковій Вірі Федорівні вул. Героїв Севастополя, 3-А, м. Київ, 03124
ПІБ, адреса, телефон
_____ _________________ 20___ року
СКАРГА на систематичне порушення КП «Чоколівське» Закону України «Про звернення громадян»
                                Шановна Віро Іванівно!
Згідно статті 29 Закону України «Про звернення громадян», нагляд за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснюється Генеральним прокурором України та підпорядкованими йому прокурорами. Відповідно до наданих їм чинним законодавством повноважень вони вживають заходів до поновлення порушених прав, захисту законних інтересів громадян, притягнення порушників до відповідальності.

У відповіді № 3651-09 від 02.06.2010 року на мою скаргу Вами було повідомлено, що за результатами перевірки керівнику КП «Чоколівське» було внесено подання, яким зобов’язано притягнути винних осіб до дисциплінарної відповідальності.

Однак, незважаючи на вжиті прокуратурою Солом’янського району міста Києва заходи, посадові особи комунального підприємства «Чоколівське» Солом'янської районної у м. Києві ради (адреса: вул. Волинська, 4А, м. Київ, 03056, тел./факс 242-12-62, директор - Данілов В"ячеслав Олександрович) продовжують систематично і брутально порушувати вимоги Закону України «Про звернення громадян».

18.02.2010 року я звернулася до КП «Чоколівське» з «ПРЕТЕНЗІЄЮ щодо неналежного обслуговування прибудинкової території в зимовий період», вх. № 55/1 (Додаток 1).

В претензії повідомлялось, що протягом всього зимового періоду 2009 – 2010 року прибудинкова територія будинку № 19 по вулиці Ушинського не обслуговувалась належним чином. Сніг на прибудинковій території не прибирався і не вивозився. Майданчики біля вхідних дверей не очищалися від снігу і намерзлого льоду. Під час відлиги не прибраний сніг на всій прибудинковій території вкривався льодом. Вкриті льодом стежки, які були протоптані мешканцями та колії, накатані автомобілями, не посипалися протиожеледними сумішами. Не здійснювалось очищення снігу і льоду (бурульок) з дахів.

06.03.2010 року я отримала лист-відповідь КП «Чоколівське» вих. № 381/59/1 від 01.03.2010 року (Додаток 2). Отримана відповідь не могла мене задовольнити, оскільки претензія не була розглянута об'єктивно, перевірка викладених в ній фактів не була виконана якісно, рішення за наслідками розгляду претензії було прийняте з порушенням вимог чинного законодавства.

Тому до КП «Чоколівське» була подана «ПОВТОРНА ПРЕТЕНЗІЯ щодо неналежного обслуговування прибудинкової території в зимовий період», вх. № 77/1 від 22.03.2010 року (Додаток 3) з вимогами:
- спростувати неправдиву інформацію;
- утриматись від перекручування змісту нормативно-правових актів України;
- провести повторну перевірку викладених фактів, запросити мене на розгляд претензії, надати можливість особисто викласти свої аргументи;
- забезпечити вчасно та відповідної якості надання житлово-комунальних послуг згідно із законодавством;
- розглянути у визначений законодавством термін претензію.

Зазначені вимоги були КП «Чоколівське» проігноровані.
05.06.2010 року я отримала відправлений 01.06.2010 року (згідно поштового штемпеля на конверті) лист-відповідь КП «Чоколівське» вих. № 291-1/59 від 22.04.2010 року
(Додаток 4) на свою повторну претензію.

Ця відповідь містить низку порушень вимог Закону України «Про звернення громадян»:
1. Відповідь на звернення від 22.03.1010 року було надіслане мені лише 01.06.2010 року (стаття 20);
2. Відповідь взагалі ніким не підписана (статті 13, 15);
3. Повторна перевірка викладених в претензії фактів не  проводилась, мене позбавили права бути присутньою при розгляді претензії та особисто викласти свої аргументи при перевірці звернення (статті 15, 18, 19);
4. Як вбачається з тексту відповіді, моя повторна претензія взагалі відповідальними особами не розглядалася. На претензію щодо неналежного обслуговування прибудинкової території, неприбраного снігу і льоду юрисконсультом КП «Чоколівське» Мотренко В.В. була написана безглузда відписка з посиланням на розпорядження КМДА № 2306 від 26.12.2002 року, згідно якого виконується перерахунок коштів за центральне опалення та централізоване гаряче водопостачання (статті 15, 18, 19).

Виходячи з зазначеного, я прошу:
1. Виконати перевірку викладеної в скарзі інформації.
2. Притягнути осіб, винних у повторному протягом року порушенні Закону України «Про звернення громадян», у несвоєчасному, неповному наданні інформації, наданні інформації, що не відповідає дійсності, до адміністративної відповідальності згідно статті 212 (3) КУАП.
3. Вжити заходів по припиненню з боку посадових осіб КП «Чоколівське» порушень Закону України «Про звернення громадян».
Відповідь за результатами розгляду звернення прошу надати мені в термін відповідно до вимог чинного законодавства на зазначену вище адресу.
Додатки:
1. Копія «ПРЕТЕНЗІЇ щодо неналежного обслуговування прибудинкової території в зимовий період», вх. № 55/1 від 18.02.2010 року.
2. Копія листа-відповіді КП «Чоколівське» вих. № 381/59/1 від 01.03.2010 року
3. Копія «ПОВТОРНОЇ ПРЕТЕНЗІЇ щодо неналежного обслуговування прибудинкової території в зимовий період», вх. № 77/1 від 22.03.2010 року.
4. Копія листа-відповіді КП «Чоколівське» вих. № 291-1/59 від 22.04.2010 року.

Заявник  КТІ
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #8 : 05 Липня 2010, 14:16:12 »

Всім дякую. З Київенерго така скарга мені не знадобилася. Хоч вони і не призналися у незаконності відключення, але, "раптово", я у них виявився вже підключеним. Не знаю, чи це насправді, бо це тільки усні твердження співробітників, але, мабуть, не схотіли зв'язуватись і підключили. А скарга, можливо, мені завтра знадобиться, бо так само не відповіли в КП УЖГ.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #9 : 23 Липня 2010, 15:23:13 »

Історія про порушення КП "Чоколівське" ЗУ "Про звернення громадян". На додаток до відповіді прокуратура надіслала ще одну відповідь. "Посадова особа КП «Чоколівське», винна у порушенні законодавства України про звернення громадян, притягнута до дисциплінарної відповідальності".
І стало мені цікаво, що ж то за таємнича посадова особа. І народився запит.
Цитувати
Директору Комунального підприємства «Чоколівське» ..........

ЗАПИТ на надання інформації
На підставі статті 34 Конституції України, Закону України “Про інформацію”
Шановний В’ячеславе Олександровичу!

Систематичне порушення посадовими особами КП «Чоколівське» моїх прав згідно законодавства України про звернення громадян було оскаржене до прокуратури Солом’янського району міста Києва.

Згідно листа вих. № 3651-09 від 25.06.2010 року з прокуратури Солом’янського району міста Києва (Додаток), посадова особа КП «Чоколівське», винна у порушенні законодавства України про звернення громадян, притягнута до дисциплінарної відповідальності.

Прошу надати мені в термін, визначений чинним законодавством, на вказану вище адресу копію наказу (або розпорядження) про притягнення до дисциплінарної відповідальності посадової особи КП «Чоколівське», винної у порушенні законодавства України про звернення громадян.

Додатково нагадую, що:
- до конфіденційної інформації не можуть бути віднесені відомості стосовно стану справ із правами і свободами людини і громадянина, а також фактів їх порушень;
- порушення законодавства України про інформацію тягне за собою дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законодавством України.

Заявник                        Кікоть Т.І.

Якщо запит неправомірний, прошу поправити мене. Пропоную конкурс: чи надасть КП "Чоколівське" копію наказу?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #10 : 23 Липня 2010, 20:55:34 »

Цитувати
Якщо запит неправомірний, прошу поправити мене. Пропоную конкурс: чи надасть КП "Чоколівське" копію наказу?
Ваш запит цілком правомірний, але КП копію наказу не надасть. Скоріш за все, його не існує в природі, а прокурор Глотов надіслав традиційну відписку. Бо йому за це нічого не буде. Саме в цьому чиновники усіх рівнів вбачають сенс своєї діяльності.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
Re: щоб правильно скаржитись
« Reply #11 : 24 Липня 2010, 09:06:40 »

Я приблизно таке і передбачала. Тоді трошки повиховуємо "чиновників і начальників".
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email