'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Юрій Васильович

Сторінок: 1 ... 626 627 [628] 629 630 ... 658
9406
funmaster:
Цитувати
Є рішення судів загальної юрисдикіції, Конституційного суду та інших судів, які вказують, що відповідно до ст. 121 Конституції України,   прокурори  мають право подавати  до суду позови саме в інтересах держави, а не в інтересах підприємств, установ і організацій  незалежно від їх підпорядкування і форм власності. А це є підставою для перегляду справи.

Потрібні рішення судів касаційної інстанції:ЦПК ст. 355
Цитувати
Стаття 355. Підстави для подання заяви про перегляд судових рішень

     1. Заява про перегляд судових рішень у цивільних справах може бути подана виключно з підстав:

     1) неоднакового   застосування   судом   (судами)  касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права,  що  потягло ухвалення   різних   за   змістом   судових   рішень   у  подібних правовідносинах;

Строк звернення з заявою про перегляд встановлено невдало:
Цитувати
Стаття 356. Строк подання заяви про перегляд судових рішень

     1. Заява  про  перегляд  судових  рішень  подається  протягом одного місяця з дня ухвалення судового рішення,  щодо якого подано заяву про переглядабо з дня ухвалення судового рішення,  на яке здійснюється  посилання,  на  підтвердження підстав,  установлених пунктом 1 частини першої  статті  355  цього  Кодексу,  якщо  воно ухвалено  пізніше,  але  не  пізніше  одного  року з дня ухвалення судового рішення, про перегляд якого подається заява.
Ухвала ВССУ по Вашій справі від 22.12.2010р., тож місяць минув ( можливо спробувати з заявою подати клопотання про подовження строку, бо отримали Ви ухвалу явно не  22.12.2010р., та не факт що її задовольнять). Сподіватися що знайдеться щось новеньке.... По прокурорам малоймовірно...

Можливо є сенс звернутися до КСУ з конституційним зверненням щодо офіційного тлумачення положень п. 6 ч. 2 ст. 20 ЗУ "Про прокуратуру" та ст. 121 Конституції
цитата з ЗУ "Про прокуратуру" ( ця редакція з 1991р. "доконституційна"):
Цитувати
6)  звертатись  до  суду з заявами про захист прав і законних інтересів   громадян,   держави,  а  також  підприємств  та  інших юридичних  осіб.

цитата з Конституції:
Цитувати
Стаття 121. Прокуратура України становить єдину систему, на яку покладаються:
1) підтримання державного обвинувачення в суді;
2) представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом;
3) нагляд за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство;
4) нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов'язаних з обмеженням особистої свободи громадян.
У разі визнання КСУ норми ЗУ "Про прокуратуру" неконституційною, отримаєте підставу для перегляду справи за нововиявленими обставинами.

9407
З рішень касаційної інстанції :
Цитувати
Касаційна скарга задоволенню не підлягає з таких підстав.

Згідно з вимогами ч. 2 ст. 324 ЦПК України підставами касаційного оскарження судового рішення є неправильне застосування судом норм матеріального чи порушення норм процесуального права.

Відповідно до рішення Конституційного Суду України № 3-рп/99 від
8 квітня 1999 року прокурори та їх заступники подають до суду позови саме в інтересах держави, а не інтересах підприємств, установ  та організацій незалежно від їх підпорядкування і форм власності, які можуть самі звернутися до суду зі своїм позовом, а також, що інтереси держави відрізняються від інтересів інших учасників суспільних відносин, так як в основі інтересів держави завжди є потреба у здійсненні загальнодержавних (політичних, економічних, соціальних та інших) дій, програм, спрямованих на захист суверенітету, територіальної цілісності, державного кордону України, гарантування її державної, економічної, інформаційної, екологічної безпеки, охорону землі як національного багатства, захист прав усіх суб’єктів права власності та господарювання тощо.

Скасовуючи рішення суду першої інстанції та залишаючи позовну заяву прокурора без розгляду, апеляційний суд правильно виходив із того, що прокурор звернувся до суду з позовом до ОСОБА_1 не в інтересах держави, а в інтересах міської ради, яка є орендодавцем забрудненої земельної ділянки, та могла самостійно звернутися до суду з позовом у порядку цивільного судочинства, тобто спір виник не із земельних правовідносин.

Такі висновки апеляційного суду відповідають фактичним обставинам справи й узгоджуються з нормами матеріального та процесуального права.

Згідно з ч. 1 ст. 45 ЦПК України у випадках, встановлених законом, не лише прокурор, але й органи державної влади та місцевого самоврядування можуть звернутися до суду із заявою про захист державних інтересів.

Відповідно до Закон України “Про охорону навколишнього середовища” саме місцеві ради несуть відповідальність за стан навколишнього середовища та в силу вимог ч. 1 ст. 45 ЦПК України в межах своєї компетенції вони мають право звернутися до суду.

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/5469777

і навпаки:
Цитувати
Касаційна  скарга  підлягає  задоволенню  з  таких  підстав.

Повертаючи позовну заяву, подану прокурором Одеської області на підставі п. 3 ч. 3 ст. 121 ЦПК України, суди  виходили  із того, що  вона була подана від імені позивача особою, яка не має повноважень на  ведення справи.

Проте погодитися з такими висновками судів не  можна з  таких  підстав.

Відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 8 квітня           1999 року №-рп/99 прокурор або його заступник в кожному конкретному  випадку самостійно визначає і обґрунтовує у позовній заяві, в чому саме відбувалося порушення матеріальних або інших інтересів держави, обґрунтовує у позові необхідність їх захисту та зазначає орган, уповноважений державою здійснювати  відповідні  функції  у спірних  відносинах.

ВАТ “Державний ощадний банк України” створено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1999 року № 876 “Про деякі питання управління Державним спеціалізованим комерційним ощадним банком України”, шляхом перетворення Державного спеціалізованого Ощадного банку України у відкрите акціонерне товариство з метою створення умов для більш ефективної реалізації державою своїх прав власника і  функцій держави. Засновником банка є держава в особі  Кабінету Міністрів України і державі належить 100 %  акцій на  всю суму Статутного фонду.

Тому висновки  судів  про те, що у зазначеній справі  інтереси  держави не порушуються, а порушуються лише інтереси банку є безпідставними.


http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/3136760

9408
А чи була альтернатива Зубру і якщо була чому вибір випав саме на нього.
Є подібні пристрої Харківського виробництва, ціна на 100 грн. нижче.

9409
На РДИ 204 УССР 040-84 є посилання у листі АМКУ:
Цитувати
4. Суттєвою проблемою залишається значні втрати ресурсів в мережах.

При виставленні рахунків мешканцям за холодну воду і водовідведення та розрахунках між водоканалами і житлово-експлуатаційними організаціями за холодну воду та водовідведення по будинках, обладнаних будинковими приладами обліку холодної води, необхідно суворо дотримуватися пункту 2 «Инструкции по определению величины утечек питьевой воды в жилых зданиях и стимулированию работы по их устранению (РДИ 204 УССР 040-84)», яким передбачено, що «при превышении нормативного удельного водопотребления в здании более чем на 30 % должно быть проведено внеочередное обследование в 10-дневный срок» (мова оригіналу).

Тому в розпорядженнях про встановлення тарифів на централізоване водопостачання необхідно встановити, що при перевищенні нормативного водопостачання у будинках більш ніж на 30 відсотків, у випадках не проведення у 10-денний термін позачергового обстеження, втрати перекладаються на виконавця послуг.

http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/FIN45588.html
Може в АМКУ, чи в МінЖКГ ( листа разом писали) є текст РДИ 204 УССР 040-84?

9410
Цитувати
Пока все вроде решилось звонком в бухгалтерию моего ЖЭКа, где мне сказали посчитать средний месячный расход воды, исходя из уже потребленного объема по текущим показаниям счетчиков, и применив его помесячно за каждый из 46 месяцев долга - рассчитать задолженность самостоятельно,
За відсутності фіксування показів помісячно, це нормальний варіант.
Якщо Ваш розрахунок задовольнятиме ЖЕК, спробуйте отримати підписаний обома сторонами Акт звірки ( бажано до того як оплачуватимите). Це захистить Вас від того, що ЖЕК раптом "щось передумає" і почне вимагати ще щось доплатити.

9411
И вот еще вопрос: имеют ли право жильцы, которые уже заключили с ЖЭКом договор на обслуживание счетчиков (указанный выше), расторгнуть его полюбовно без обращения в суд. И имеет ли этот договор юридическую силу при прениях в суде.

Які договори повинні судом бути визнані недійсними почитайте в ст 18 ЗУ "Прозахист прав споживачів": http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=3161-15

9412
В цьому конкретному випадку споживачу ніяких експертиз замовляти і оплачувати не потрібно! (Це як би лічильник рахував, а споживач сумнівався (наприклад,  мав за своїм розрахунком величини нарахувань менші ніж "видає" лічильник) у правильності цих підрахунків і вимагав проведення експертизи, тоді п.16  ПКЕЕН).
У описаному випадку несправність лічильника очевидна. Блимання діоду свідчить про те, що споживання електроенергії є ( і чим інтенсивніше ( частіше) блимання, тим більше споживання), а незмінність показів при наявному споживанні свідчить про дефект у самому лічильнику.
Як діяти споживачу? Можна ніяк, рано чи пізно "Енергозбут" це виявить і лічильник замінить. Але якщо  таке споживання триватиме довго, то у "Енергозбуту" може виникнути бажання застосувати нарахування не по середньому споживанню, а, наприклад, по сумарій потужності струмоприймачів, бо "пути господи неисповедимы", а працівники "Енергозбуту" ставлять себе навіть вище за богів. І тут матиме значення наскільки цей споживач буде здатен протистояти такому натиску ( а можливо і шантажу) з боку "Енергозбуту".
Якщо споживач хоче перестрахуватись, то хай просто сповістить "Енергозбут", що лічильник зупинився з невідомих причин. (Звісно один примірник заяви з відміткою "Енергозбуту" собі напам`ять).
І роз`ясніть споживачу п. 11 ПКЕЕН:
Цитувати
11. Відповідальність    за    збереження   приладів   обліку, встановлених у квартирі,  на інших об'єктах споживача, та пломб наних несе споживач.
     Відповідальність за  збереження поквартирних приладів обліку, встановлених на сходових клітках,  та пломб на  них  несе  власник будинку або організація, у віданні якої перебуває будинок.

9413
Цитувати
насколько я понял из текста договора, задолженность оплачивается исходя из тарифов того месяца, по которому сформировалась эта задолженность.
Це вірно, тим більше, якщо це ще й в договорі прописано.
Цитувати
В течение всего этого времени, ЖЭК не разрывал с нами никаких договоров ,не присылал проверяющих для сверки счетчиков воды, и вообще никак не напоминал о задолженности по воде.
Є питання а як фіксувалося споживання по місячно?

9414
Цитувати
2. Каким образом вернуть собственникам квартир уплаченные излишне денежные средства за услуги теплоснабжения?

Як варіант - надіслати скаргу, додавши до неї копію офіційної відповіді комісії, до АМКУ.
Адресу та телефони Луганського теріторіального відділення знайдете на сторінці:
http://www.amc.gov.ua/amc/control/uk/publish/article%3Fart_id=107220

9415
Цитувати
На підставі вищезазначеного та з урахуванням вимог ч.4 ст.201, ст..213, ч.2 ст. 307,абз.2, п.1, ст. 312 ст.313.
ПРОШУ:
статті чого? кодекс загубився.

9416
Мої вітання!
Цитувати
2. Як визначити (при встановленному квартирному теплолічильнику) витрати на опалення місць загального користування (знаю є методика - наказ Наказ Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України
від 31 жовтня 2006 року N 359). Але якщо за цією методикою порахувати - то сума буде набагато більша, чим споживаєш по теплолічильнику.
А що з проблемою МЗК вирішили?

9417
З приводу правомірності посилання судом  на ст.322(враховуючи те що споживачем є передусім не власник майна, а наймач приміщення) - суддя Шереметьева і в інших своїх рішеннях про стягнення заборгованості за ЖКП посилається на цю статтю:
Цитувати
Суддя Шереметьева
Справа№2-1475
Відповідно до ст. 322 ЦК України власник зобов»язаний утримувати своє майно, якщо інше не встановлено договором або законом.
Виходячи з того, що відповідачка такі платежі на протязі тривалого часу не вносить, утворилась заборгованість, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими.
Керуючись ст. 322 ЦК України,ст.ст.57-60, 77, 212-214, 224 ЦПК України, суд ,-
В И Р І Ш И В :
Позов задовольнити.
http://solomenskiy-sud.jurportal.org/ua/writ_base/9250545

Якщо це неправомірно, то як це сформулювати правильно в скарзі?

Власник зобов»язаний утримувати своє майно, утримувати своє майно - сплатити свою частку вартості робіт по утриманню будинку, виконаних виконавцем послуги. Але якщо ніяких робіт по утриманню будинку  виконавцем не виконано, а оплату буде здійснено, то це буде утримання не свого майна, а утримання  КП УЖГ, що не є обов`язком власників квартир.

9418
Цитувати
Тим паче, буде дивно бачити ситуацію, коли особа яка бере участь прийде на засідання суду, і спитає, а де моя копія матеріалів  ....
Цитувати
Жек, чи відповідач, -це юридична особа, вона бути у судовому засідані не може бути фізично, за неї бере участь у справі представник, і він тоже має якісь права....в тому числі і апеляцію і касацію.,
Так ЖЕК відповідач чи позивач?
А ця  Ваша юридична особа "фізично" скаргу читати здатна?
Цитувати
До Апеляційного суду м. Києва

Комунальне підприємство по утриманню
житлового господарства Солом’янського району м.Києва
м. Київ, вул. Соціалістична, 6
фактична адреса (див позов),,

Представник позивача Повні дані

Відповідач повні дані
І які "дані" представника буде вказувати  stepan? В нього що є домашня адреса та номер особистого телефону юрисконсульта ЖЕКу , який до того ж сьогодні один, а завтра дивись вже інший. От з`явиться замість юристконсульта інша посадова особа ЖЕКу з довіреністю і скаже дайте й мені єкземпляр, то що будемо друкувати?

9419
 Порівняйте редакції ПКМУ № 572 :
Теперішню:
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНІ
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 жовтня 1992 р. N 572
ПРАВИЛА
користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків
( Назва Правил в редакції Постанови КМ N 5 від 14.01.2009 ) ( Текст Правил після слів "житловий будинок" та "квартира" в усіх відмінках і формах числа доповнено відповідно словами "і гуртожиток" та "житлове приміщення у гуртожитку" у відповідному відмінку і числі згідно з Постановою КМ N 5 від 14.01.2009 ) 1. Ці Правила визначають порядок користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків, на які поширюється дія Закону України "Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків" (далі - гуртожитки).
1. Ці Правила визначають порядок користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків, на які поширюється дія Закону України "Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків" (далі - гуртожитки).
( Пункт 1 в редакції Постанови КМ N 5 від 14.01.2009 ) 2. Користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків здійснюється згідно з свідоцтвом на право власності або договором найму (оренди).
3. Використовувати житлові приміщення для провадження господарської діяльності промислового характеру заборонено.
4. Власники, наймачі (орендарі) приміщень житлових будинків і гуртожитків мають право на:
своєчасне отримання житлово-комунальних послуг належної якості згідно із законодавством;
відшкодування збитків, завданих їх майну та/або приміщенням, шкоди, заподіяної їх життю чи здоров'ю внаслідок незадовільного утримання будинку, гуртожитку або ненадання чи надання не в повному обсязі послуг, відповідно до законодавства;
2. Користування приміщеннями житлових будинків і гуртожитків здійснюється згідно з свідоцтвом на право власності або договором найму (оренди).
3. Використовувати житлові приміщення для провадження господарської діяльності промислового характеру заборонено.
4. Власники, наймачі (орендарі) приміщень житлових будинків і гуртожитків мають право на:
своєчасне отримання житлово-комунальних послуг належної якості згідно із законодавством;
відшкодування збитків, завданих їх майну та/або приміщенням, шкоди, заподіяної їх життю чи здоров'ю внаслідок незадовільного утримання будинку, гуртожитку або ненадання чи надання не в повному обсязі послуг, відповідно до законодавства;
( Абзац третій пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 5 від 14.01.2009 ) переобладнання і перепланування житлових і підсобних приміщень, балконів і лоджій за відповідними проектами без обмеження інтересів інших громадян, які проживають у будинку, гуртожитку, з дозволу власника будинку (квартири), власника гуртожитку (житлового приміщення у гуртожитку) та органу місцевого самоврядування, що видається в установленому порядку.

( Абзац четвертий пункту 4 в редакції Постанови КМ N 5 від 14.01.2009 ) 5. Власник квартири, житлового приміщення у гуртожитку має право за погодженням з членами сім'ї здавати внайм (в оренду) квартиру, житлове приміщення у гуртожитку або кімнату квартири, житлового приміщення у гуртожитку та укладати інші договори відповідно до законодавства. Користування наймачем (орендарем) квартири (кімнати), житлового приміщення у гуртожитку здійснюється згідно з договором найму (оренди).
6. З метою виконання функції із забезпечення належного рівня утримання та використання неподільного і загального майна власники квартир, власники житлових приміщень у гуртожитку можуть утворювати об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, об'єднання співвласників гуртожитку відповідно до законодавства.
5. Власник квартири, житлового приміщення у гуртожитку має право за погодженням з членами сім'ї здавати внайм (в оренду) квартиру, житлове приміщення у гуртожитку або кімнату квартири, житлового приміщення у гуртожитку та укладати інші договори відповідно до законодавства. Користування наймачем (орендарем) квартири (кімнати), житлового приміщення у гуртожитку здійснюється згідно з договором найму (оренди).
6. З метою виконання функції із забезпечення належного рівня утримання та використання неподільного і загального майна власники квартир, власники житлових приміщень у гуртожитку можуть утворювати об'єднання співвласників багатоквартирного будинку, об'єднання співвласників гуртожитку відповідно до законодавства.
( Пункт 6 в редакції Постанови КМ N 5 від 14.01.2009 ) 7. Власник та наймач (орендар) квартири, житлового приміщення у гуртожитку зобов'язаний:
укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем відповідно до типового договору;
оплачувати надані житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом;
дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, пожежної і газової безпеки, санітарних норм і правил;
проводити за власні кошти ремонт квартири, житлового приміщення у гуртожитку (наймач (орендар) - згідно з договором найму (оренди);
використовувати приміщення житлового будинку і гуртожитку за призначенням, забезпечувати збереження житлових і підсобних приміщень та технічного обладнання;
не допускати виконання робіт та інших дій, що викликають псування приміщень, приладів та обладнання будинку, гуртожитку, порушують умови проживання громадян;
7. Власник та наймач (орендар) квартири, житлового приміщення у гуртожитку зобов'язаний:
укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем відповідно до типового договору;
оплачувати надані житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом;
дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг, пожежної і газової безпеки, санітарних норм і правил;
проводити за власні кошти ремонт квартири, житлового приміщення у гуртожитку (наймач (орендар) - згідно з договором найму (оренди);
використовувати приміщення житлового будинку і гуртожитку за призначенням, забезпечувати збереження житлових і підсобних приміщень та технічного обладнання;
не допускати виконання робіт та інших дій, що викликають псування приміщень, приладів та обладнання будинку, гуртожитку, порушують умови проживання громадян;
( Абзац сьомий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 5 від 14.01.2009 ) дотримуватися правил утримання тварин у домашніх умовах; утримувати тварин у квартирі, житловому приміщенні у гуртожитку, де проживають співвласники або наймачі (орендарі), за погодженням з ними;
не захаращувати сходові клітки, позаквартирні коридори, колясочні, ліфтові шахти, горища, підвали та інші допоміжні приміщення будинку, гуртожитку, підтримувати чистоту і порядок в ньому.
дотримуватися правил утримання тварин у домашніх умовах; утримувати тварин у квартирі, житловому приміщенні у гуртожитку, де проживають співвласники або наймачі (орендарі), за погодженням з ними;
не захаращувати сходові клітки, позаквартирні коридори, колясочні, ліфтові шахти, горища, підвали та інші допоміжні приміщення будинку, гуртожитку, підтримувати чистоту і порядок в ньому.
( Абзац дев'ятий пункту 7 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 5 від 14.01.2009 ) 8. Ремонт квартири, житлового приміщення у гуртожитку, викликаний проведенням ремонту житлового будинку, гуртожитку, встановленням додаткового обладнання або іншими причинами, не залежними від власника, наймача (орендаря) квартири, житлового приміщення у гуртожитку, здійснюється власником будинку, гуртожитку.

( Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 5 від 14.01.2009 )

І редакцію до 2006р.:
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНІ
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 жовтня 1992 р. N 572
ПРАВИЛА
користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями
1. Ці Правила визначають порядок користування приміщеннями, а також утримання житлових будинків і прибудинкових територій незалежно від відомчої належності і форми власності. Нормативні документи (правила, нормативи, інструкції) щодо використання та утримання житлового фонду розроблюються відповідними державними органами управління на основі цих Правил.
2. Використання квартир, одноквартирних будинків (надалі - будинків) здійснюється громадянами на основі приватної власності, найму або оренди.
3. За власником житлового будинку органом місцевої державної влади закріплюється прибудинкова територія.
4. Власник житла за рахунок власних коштів оплачуює всі витрати, пов'язані з утриманням житлового будинку і закріпленої прибудинкової території.
5. Технічне обслуговування і ремонт елементів житлових будинків і зовнішнього благоустрою, санітарне обслуговування допоміжних приміщень житлових будинків і прибудинкових територій здійснюють на договірній основі з власниками житла або з уповноваженим ними органом відповідні підприємства, які повинні дотримувати вимог цих Правил. При виявленні їх порушень власником або уповноваженим ним органом вживаються заходи до винних у цьому осіб.
6. Власники житлових будинків зобов'язані:
здійснювати своєчасне проведення їх ремонту;
забезпечувати технічне обслуговування конструктивних елементів і технічного обладнання, санітарне обслуговування допоміжних приміщень і прибудинкової території;
виконувати умови договірних відносин з підприємствами по обслуговуванню житла.
7. Квартири (кімнати) житлових будинків, що перебувають у державній і колективній власності, можуть надаватися громадянам в оренду або найом, а в будинках або квартирах, що перебувають у приватній власності, - в оренду. Піднайом кімнат (квартир) без дозволу власника житла не допускається.
8. Власники багатоквартирних житлових будинків або уповноважені ними органи:
укладають договори на виконання робіт по обслуговуванню та ремонту будинку (будинків) з державними комунальними, приватними, колективними, сімейними підприємствами або окремими особами. Власники будинків, що перебувають у приватній власності, здійснюють обслуговування і ремонт будинків власними силами або із залученням підрядних підприємств;

9420
Договори / Re: Попередній договор
« : 23 Січня 2011, 00:18:09 »
"П. 1.1. ... сторони зобов`язуються в термін до 01. жовтня 2009р. укласти договір купівлі-продажу..."
Вже й 01. жовтня 2010р. минуло.

Сторінок: 1 ... 626 627 [628] 629 630 ... 658

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email