'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Ліквідація райрад здійснена без правонаступництва  (Прочитано 4303 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

igor1965

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1
    • Перегляд профілю

А вот в связи со всеми этими ликвидациями у меня возникла проблема.
В сентябре 2011 года была  (зачем-то) ликвидирована одна из РДА в г.Киеве и вместо нее была создана такая же, но новая РДА с другими реквизитми.  У меня были договорные отношения со старой РДА, где я выступал инвестором. Теперь новая РДА отказывается выполнять договорные обязательства старой, мотивируя это тем, что она не является ее правопреемником (!!!).  Кто знает, как тут быть? Кто же является правопреемником старой РДА и кто теперь должен от имени РДА выполнять обязательства по моему договору?  Не может же РДА так просто отказаться от условий договора? Всем спасибо за помощь.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Обговорення Вашого питання виношу в окрему тему.

Так, Солом`янська районна в місті Києві рада та її виконавчий орган були ліквідовані без правонаступництва.
Від імені "старої" РДА діяла ліквідаційна комісія. В якому стані справи зараз - не знаю.

Цитувати
На виконання рішення Київської міської ради від 09.09.2010 р. № 7/4819, розпорядженням виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) від 30.09.2010 р. № 787 “Про організаційно-правові заходи, пов'язані з виконанням рішення Київської міської ради від 09.09.2010 N 7/4819 "Про питання організації управління районами в місті Києві"” з 31 жовтня 2010 р. припинені шляхом ліквідації Солом'янська районна у місті Києві рада, Солом'янська районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077448).
Утворені з 31 жовтня 2010 р. комісії з припинення Солом’янської районної у м. Києві ради та Солом’янської районної у м. Києві державної адміністрації (ліквідаційні комісії). Ліквідаційним комісіям доручено повідомити державного реєстратора
про рішення щодо ліквідації юридичних осіб, що ліквідуються.

З 31 жовтня 2010 р. ліквідаційні комісії набувають усіх повноважень щодо прийняття кадрових, управлінських та розпорядчих рішень, розпорядження коштами та іншим майном, координації діяльності створених або підпорядкованих підприємств, які належали юридичним особам, що ліквідуються.

Ваші питання повинні вирішуватись з ліквідатором "старої" районної держадміністрації (якщо ліквідація не завершена).
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

РОЗПОРЯДЖЕННЯ КМДА від 30.09.2010 р. N 787
"Про організаційно-правові заходи, пов'язані з виконанням рішення Київської міської ради від 09.09.2010 N 7/4819 "Про питання організації управління районами в місті Києві"" із змінами і доповненнями.
Цитувати
6. Затвердити Положення про комісію з припинення районної у місті Києві ради, її виконавчого органу, районної у місті Києві державної адміністрації, що додається.
7. Головам ліквідаційних комісій вжити передбачених законодавством заходів з ліквідації районних у місті Києві рад та їх виконавчих органів (районних у місті Києві державних адміністрацій) (далі - юридичні особи, що ліквідуються).
8. Ліквідаційним комісіям:
8.1. У встановленому порядку повідомити державного реєстратора про рішення щодо ліквідації юридичних осіб, що ліквідуються.
8.2. Забезпечити публікацію у спеціалізованому засобі масової інформації повідомлення про прийняття рішення щодо припинення юридичних осіб, що ліквідуються, порядок та строк для заяви претензій кредиторами.
(підпункт 8.2 пункту 8 у редакції розпорядження Київської  міської державної адміністрації від 25.10.2010 р. N 880)
8.3. Встановити строки для заяви претензій кредиторами протягом двох місяців з дня опублікування повідомлення про ліквідацію юридичних осіб, що ліквідуються.
8.4. Забезпечити приймання 31.10.2010 від посадових осіб юридичних осіб, що ліквідуються, всіх печаток, штампів, бланків, документації, приміщень, транспорту та іншого майна юридичних осіб, що ліквідуються.
8.5. Здійснити інвентаризацію майна, що належать до комунальної власності територіальних громад районів міста Києва, а також переданого, закріпленого за районними у місті Києві радами, їх виконавчими органами, районними у місті Києві державними адміністраціями станом на 01.11.2010 та до 15.11.2010 передати результати проведеної інвентаризації міській комісії.
8.6. До 01.12.2010 надати пропозиції міській комісії щодо функціонування та подальшої діяльності підприємств, установ, організацій, які були створені або знаходились в підпорядкуванні юридичних осіб, що ліквідуються.
8.7. Щотижня письмово інформувати секретаря міської комісії про результати своєї роботи.
8.8. Вжити необхідних заходів щодо унеможливлення порушення прав населення міста та погіршення умов проживання та обслуговування під час здійснення заходів щодо ліквідації.
8.9. У разі виявлення під час здійснення заходів щодо ліквідації фактів порушення законодавства - негайно інформувати відповідні правоохоронні органи.
8.10. Забезпечити передачу архівних документів, які підлягають постійному і тривалому зберіганню, в тому числі документів з особового складу, утвореним згідно з пунктом 1 цього розпорядження районним в місті Києві державним адміністраціям.
(підпункт 8.10 пункту 8 у редакції розпорядження Київської міської державної адміністрації від 07.12.2010 р. N 1060)
8.11. Завершити заходи з ліквідації юридичних осіб, що ліквідуються до 1 травня 2011 року.
8.12. По завершенню діяльності скласти звіти за результатами своєї роботи та в установленому порядку подати їх міській комісії та виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) на затвердження.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email