Мені теж прийшло СМС від Ощадбанку, що в мене заборгованість по картковому рахунку в сумі 0,28$, що складає комісію за СМС повідомлення, і тому мою картку заблоковано...
Я зайшов через Ощад24/7 в свій кабінет, і побачив, що дійсно, на рахунку значиться заборгованість, але, по перше, не 0,28$, а 1,13$, а по друге - звідки вона виникла?
Адже, коли мені пропонували підключити СМС повідомлення, то в банку запевнили, що при наявності у кліента депозиту в Ощадбанку, СМС повідомлення надсилаються йому безкоштовно....
Я після цього відключив через Ощад24/7 послугу СМС повідомлень...
Це було вчора, а сьогодні отримую на телефон СМС про виплату відсотків, та приєднання їх до суми вкладу, та друге СМС, про те, що мені знову підключено послугу СМС повідомлень...
І таку нав"язливість своїх послуг від Ощадбанка я спостерігаю вже не вперше, десь місяць назад, я просто зайшов у свій кабінет, щоб подивитись стан рахунків, і після цого отримав СМС про те, що вхід до особистого кабінету виконано успішно(а я вас питав, успішно воно сталося, чи ні?), і що мені знову підключено послугу СМС повідомлень....хоча я її не завовляв, а навпаки, весь час намагаюсь її відключити...