2. попробуйте по реестру судовіх решений пробить, может кто-то в вашем городе оспаривал решения горисполкома по "затвердженню тарифів", если да (и в вашу пользу), то в судах надо затребовать копии этих решений
Подивився, відповідного рішення не знайшов
1. судовий наказ було видано (скоріш за все) про стягнення за период с 01.01.2010 по 31.03.2013 г. В позові термін с 01.01.2010 по 01.06.2013 - заява залишити позов без розгляду, на підставі того що, с 01.04.2013 по 01.06.2013 справу не розглядалося в наказному провадженні
В Ухвалі суду про скасування судового наказу зазначена сума в 2319 грн. за періодВ заявлении на выдачу судового наказу фигурировал период с 01.01.2010 по 01.11.2012 г (что и отображено в ухвале независимо от того каким числом выдан наказ) В иске на стр 2 указано что долг на 01.06.2013 долг составляет 2605,49 грн. Это говорит о том что истец вышел за рамки наказного провадження с 01.11.2012 по 01.06.2013. Такого не должно быть, а поэтому есть основание написать заяву о которой говорилось выше.
01.01.2010р.- 01.11.2012 року.
Виходить,що наказним провадженням не захвачено один місяць
До позовної заяви надані матеріали, в яких зазначені різні показники тарифів на послуги Експресу:
- Протокол (без дати складання) вказаний так званий середній тариф – 1.58 грн. за м.кв. без ПДВ;
- Таблиці розрахунків складових тарифів за 9 2009 – тариф 1.12 без та 1.35 з ПДВ;
- Роздруківка газети «Наше місто» від 23.07.2011 – 2.58 виправлено рукою на 1.82;
- Рішення міськради №964 від 13.07.2011 - 2.58;
- Акт перерахунку тарифу за зверненням віртуального мешканця будинку від 28.07.2011 - 1.07
Провівши простий розрахунок на підставі заявленої до стягнення суми 2605,49 грн. за 41 місяць ( більше трьох років) отримуємо ще інший тариф -
2605,49грн / 41місяць / 48,9м.кв. = 1,3 грн. за м.кв.
А якщо взяти до розрахунку заявлену суму 2319,24 за 36 місяців, то маємо:
Копію роздруківки газети Наше місто з тарифами викладу трохи пізніше.
В позовній заяві сума в 2605.49 в оному випадку вказана за період 01.01.2010 - 01.06.2013, тобто за 41 місяць (3 роки і 5 місяців).
А в резолютивній частині позову цю ж саму суму прохають зтягнути як за 35 місяців ( 2 роки і 11 місяців) з01.01.2010р. - 01.12.2012 р.
Сама путанина?!?!
Копію роздруківки газети Наше місто з тарифами викладу трохи пізніше.Обратите внимание, что в тарифах учены затраты по обслуживанию ДВК, дезинсекции, вывозу ТБО (мусора), осв.мест общего пользования - на все эти услуги в ЖЭке должны быть отдельные договоры с подрядными предприятиями. В договорах и тарифах расценка должна быть одинаковая.
З позовної заяви випливає, що позовні вимоги складені станом на 01.04.2013, в наказному порядку вони не розглядалися, бо судовий наказ від 04.04.2012 їх не може стосуватися.
Відповідно до ч.3 ст.118 ЦПК України позовна заява щодо вимог, визначених у частині першій ст.96 цього Кодексу (в т.ч., якщо заявлено вимогу про стягнення заборгованості за оплату житлово-комунальних послуг), може бути подана тільки в разі відмови у прийнятті заяви про видачу судового наказу або скасування його судом.
За вимогами ч.6 ст.119 ЦПК України до позовної заяви, що подається у випадках, визначених частиною третьою ст.118 цього Кодексу, мають бути додані копії ухвали про відмову у прийнятті заяви про видачу судового наказу або ухвали про скасування судового наказу.
Відповідно до п.8 ч.1 ст.207 ЦПК України суд постановляє ухвалу про залишення заяви без розгляду, якщо провадження у справі відкрито за заявою, поданою без додержання вимог, викладених у статтях 119 і 120 цього Кодексу.
У позивача немає судового наказу на суму заявлену в позові? Сума вимог в наказі і в позові різні? Тоді, той скасований судовий наказ до цього позову стосунку не має - предмет позову і наказу різні.
Заявляйте клопотання про залишення позовної заяви без розгляду.
Сьогодні був у Дніпропетровському обласному управлінні юстиції де мені повідомили, що ніякі рішення Дніпропетровської міськради вони не реєструють, бо це виборчий ОМС, а не призначений зверху орган держадміністрації. ОМС самі приймають рішення і самі ж їх затверджують .
То чи повинна проводитись реєстрація рішень ОМС і ким?
На форумі ведеться дискусія стосовно рішень по ЖКП, прийнятих КМДА. Що , рішення по тарифах у Києві приймає держадміністрація, а в регіонах - ОМС, реєстрація яких не проводиться? Поясніть будь ласка провінціалу !
І взагалі - затвердження і реєстрація - це юридично різні поняття, дії ?
я Вам скажу що робить у приватному повідомленні ....Просто викладувати цю позицію тут немає сенсуЗнаю, что это адресовано не мне, но извините за наглость и наивность. Можно и мне написать "... что делать..." Заверяю, что я не Истец (живу в г. Херсоне)
Нормы ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» применяются только до 13.01.2012 г (были изменения в этом законе)А з цієї інформації виходить, що цей закон чинний:
Закон чинний, але він вже не регулює процес ціноутворення в сфері жкп:ЦитуватиНормы ЗУ «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» применяются только до 13.01.2012 г (были изменения в этом законе)А з цієї інформації виходить, що цей закон чинний:
Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
Верховна Рада України; Закон від 11.09.2003 № 1160-IV
Документ 1160-15, чинний, поточна редакція — Редакція від 01.01.2013, підстава 5212-17
Стаття 3. Сфера дії Закону
Дія цього Закону поширюється на відносини у сфері здійснення державної регуляторної політики та регуляторної діяльності.
Дія цього Закону не поширюється на здійснення регуляторної діяльності, пов'язаної з прийняттям:
актів, якими встановлюються ціни/тарифи на житлово-комунальні послуги. { Частину другу статті 3 доповнено абзацом згідно із
Законом N 4231-VI ( 4231-17 ) від 22.12.2011 }
Повторно реєструватися не потрібно. Потрібно увійти (кнопка крайня праворуч у верхній стрічці команд).Натиснув, але забув пароль. За цим повідомленням … « Лист успішно відправлений на зазначений email. Натисніть на посилання в отриманому листі, щоб створити новий пароль»…
Отримав відповідь з міської ради на свій запит
Призначення плати мешканцям багатоповерхівок за прибирання так званої прибудинкової території, без визначення її меж в натурі, за відсутності державного акту є протиправним, а тому має здійснюватись за рахунок відповідного місцевого бюджету, та доглядатися як і вся інша територія міста!
На мою думку - цей факт, а також посилання на нечинну ПКМУ №529, є признання рішення №1284 незаконним?Согласна с Вами, но в иске против Вас указан срок с 01.01.2010 г (в этот период до 13.07.2011 г действовало решение № 4083)
С № 4083 -сложнее, но есть небольшой шанс зацепиться Если Вы ознакомились со всеми решениями в прессе, то не составит труда - выложить на форуме текст преамбул к этим решениям. Насколько заметила, ни в одном из решений, выставленных на форуме в преамбулах нет и строчки о том что, они согласованы с территориальным отделом Антимонопольного комитета Украины (это немного, но тоже зацепка, которую можно раскрутить)Спочатку було надруковане рішення №3763. КЖЕП «Експрес» в ньому взагалі відсутнє.
Тут питання в іншому. Хто має право розпоряджатися багатоповерховим будинком і на якій підставі?
Теоретично Дніпропетровська міська рада разом з власниками приватизованих квартир є співвласниками всього будинку, та спільно мають розпоряджатися будинком, вирішувати його долю. А насправді власником вважає сама себе ДМР.Вона не "вважає". а, по діючим законам, і є власником . подобається це чи ні. Хотів би подивитися, що будуть робити власники квартир. якщо будинок по закону стане їх цілковитою власністю ? Вийдуть кожний по черзі з мітлою. чи разом взимку всі вийдуть прибирати сніг і т. п.? Це утопія ! Все одно прийдеться когось наймати і з кимсь домовлятися. А де гарантія, що на зміну шахраям з ЖЕКів не прийде новий шахрай, а може ще і гірший ? Про ОСББ ми багато начулися, але позитивних прикладів дуже мало. Тому на даний час треба вимагати від ЖЕКів виконувати свої обов язки згідно чинного законадавства, писати Акти-претензії, скарги до "власника будинку" і все фіксувати завіреними паперами, а потім до суду.
Будь ласка, На рецензію такий позов
А також, скільки необхідно платити судовий збір?
Не надо позов - затянется надолго. Образец в прокуратуруА прокуратура, думаєте, швидко зреагує?
Закінчилось обговорення, тема стала нецікавою ? Але ж проблема лишилася!
Вона не "вважає". а, по діючим законам, і є власником . подобається це чи ні. Хотів би подивитися, що будуть робити власники квартир. якщо будинок по закону стане їх цілковитою власністю ?Твердження не відповідає нормам чинного законодавства:
Стаття 10. Утримання приватизованих квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках { Назва статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законами N 500-VI ( 500-17 ) від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від 08.09.2011 }http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2482-12 (http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2482-12)
1. Утримання приватизованих квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках здійснюється за рахунок коштів їх власників згідно з Правилами користування приміщеннями жилих будинків та прибудинкових територій, які затверджуються Кабінетом Міністрів України, незалежно від форм власності на них.
{ Пункт 1 статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законами N 500-VI ( 500-17 ) від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від
08.09.2011 }
2. Власники квартир багатоквартирних будинків та житлових приміщень у гуртожитку є співвласниками допоміжних приміщень у будинку чи гуртожитку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою і зобов'язані брати участь у загальних витратах, пов'язаних з утриманням будинку і прибудинкової території відповідно до своєї частки у майні будинку чи гуртожитках. Допоміжні приміщення (кладовки, сараї і т. ін.) передаються у власність квартиронаймачів безоплатно і окремо приватизації не підлягають.
{ Пункт 2 статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законами N 500-VI ( 500-17 ) від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від
08.09.2011 }
{ Офіційне тлумачення положень пункту 2 статті 10 див. в Рішенні Конституційного Суду N 4-рп/2004 ( v004p710-04 ) від 02.03.2004 }
{ Офіційне тлумачення положень пункту 2 статті 10 зі змінами див. в Рішенні Конституційного Суду N 14-рп/2011 ( v014p710-11 ) від 09.11.2011 }
Стаття 382. Квартира як об'єкт права власностіhttp://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page6 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page6)
1. Квартирою є ізольоване помешкання в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання.
2. Власникам квартири у дво- або багатоквартирному житловому будинку належать на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири, яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
Автор: assia:ЦитуватиВона не "вважає". а, по діючим законам, і є власником . подобається це чи ні. Хотів би подивитися, що будуть робити власники квартир. якщо будинок по закону стане їх цілковитою власністю ?Твердження не відповідає нормам чинного законодавства:ЦитуватиСтаття 10. Утримання приватизованих квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках { Назва статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законами N 500-VI ( 500-17 ) від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від 08.09.2011 }
1. Утримання приватизованих квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках здійснюється за рахунок коштів їх власників згідно з Правилами користування приміщеннями жилих будинків та прибудинкових територій, які затверджуються Кабінетом Міністрів України, незалежно від форм власності на них.
{ Пункт 1 статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законами N 500-VI ( 500-17 ) від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від
08.09.2011 }
2. Власники квартир багатоквартирних будинків та житлових приміщень у гуртожитку є співвласниками допоміжних приміщень у будинку чи гуртожитку, технічного обладнання, елементів зовнішнього благоустрою і зобов'язані брати участь у загальних витратах, пов'язаних з утриманням будинку і прибудинкової території відповідно до своєї частки у майні будинку чи гуртожитках.
Брати участь і утримувати-це трохи різні речі.В одноквартирному будинку "брати участь" = "утримувати", якщо власник одноосібний. Якщо ж є співвласники, то і в одноквартирному будинку лише "брати участь", бо кожен зі співвласників повинен утримувати майно:
Стаття 360. Утримання майна, що є у спільній частковій власностіВ багатоквартирному будинку власник однієї квартири не може, точніше не повинен, утримувати весь будинок, бо він є лише співвласником будинку, а інші свівласники теж повинні брати участь в утриманні. Тому-то лише "брати участь".
1. Співвласник відповідно до своєї частки у праві спільної часткової власності зобов'язаний брати участь у витратах на
управління, утримання та збереження спільного майна, у сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів), а також нести
відповідальність перед третіми особами за зобов'язаннями, пов'язаними із спільним майном.
Стаття 369. Здійснення права спільної сумісної власності
1. Співвласники майна, що є у спільній сумісній власності, володіють і користуються ним спільно, якщо інше не встановлено
домовленістю між ними.
А яка участь власника?Колишній власник повинен провести капремонт.
Стаття 322. Тягар утримання майнаТак от ЗУ "Про ЖКП" і встановлено, що за послугу з утримання будинку сплачують споживачі, тобто власники квартир і нежитлових приміщень та мешканці неприватизованих квартир.
1. Власник зобов'язаний утримувати майно, що йому належить, якщо інше не встановлено договором або законом.
Стаття 1. Визначення термінівЧитайте ПКМУ:
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та
перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил;
споживач - фізична чи юридична особа, яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу;
Стаття 20.
3. Споживач зобов'язаний:
1) укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору;
5) оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом;
9) своєчасно проводити підготовку жилого будинку, помешкання (в якому він проживає або яке належить йому на праві власності) та його технічного обладнання до експлуатації в осінньо-зимовий період;
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. N 869
ПОРЯДОК
формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і поширюється на суб'єктів господарювання всіх форм власності, які надають послуги (далі - виконавці), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (далі - субпідрядники), органи місцевого самоврядування, власників, орендарів житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. N 529
ТИПОВИЙ ДОГОВІР
про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
......
що є власником житлового будинку (гуртожитку), власником (наймачем) квартири (житлового приміщення в гуртожитку), власником, орендарем нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) (далі - споживач), з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
Своєю Ухвалою суддя задовільнив мою заяву частково:
Наказав позивачу на наступне засідання надати сві документи, що свідчать про надані послуги по кожному місяцю за весь позовний період, а також перерахунки за ненадані послуги також по кожному місяцю.
Але ж все одно розгляд справи продовжено попри відсутності між нами укладеного договору…
Щодо наказу позивачеві -це суд з власної ініціативи зробив (витребував докази)? Якщо так -це ознака упередженості, оскільки витребування доказів можливе лише внаслідок задоволення клопотання сторони справи.
Своєю Ухвалою суддя задовільнив мою заяву частково:
Суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням
фізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цього Кодексу, в
межах заявлених ними вимог і на підставі доказів сторін та інших
осіб, які беруть участь у справі.
Оскаржувати пізно.ЦитуватиСвоєю Ухвалою суддя задовільнив мою заяву частково:
Судове рішення прийнято з порушенням норм прцесуальнього права.
ЦПК не передбачає залишення частини позовних вимого без розгляду, крім того такі дії суду є порушенням диспозитивності цивільного прцесу. (ст 11 цпк)
Наказав позивачу на наступне засідання надати сві документи, що свідчать про надані послуги по кожному місяцю за весь позовний період, а також перерахунки за ненадані послуги також по кожному місяцю.
Але ж все одно розгляд справи продовжено попри відсутності між нами укладеного договору…
суддя вже не може розглядати дану справу у позовному провадженні, оскільки він вже її розглядав у наказному провадженні(див ст 21,11-1 цпк) і є зацікавлений у вирішенні справи.
Спробуйте ще раз подати заяву про відвід. Тільки без посилань на упередженість, без емоцій. А суто "технічно", посилаючись на ч. 1 ст. 95 ( СН це теж Рішення), ст.ст. 11-1, 21 ЦПКУ.А у Пленуму ВСУ інша думка про відвід судді стосовно наказного провадження:
Тільки коротко, а замість емоцій краще цитати з ЦПКУ.
«ПЛЕНУМ ВЕРХОВНОГО СУДУ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА 12.06.2009 N 2
Про застосування норм цивільного процесуального законодавства при розгляді справ у суді першої інстанції
З метою забезпечення правильного й однакового застосування судами окремих положень цивільного процесуального законодавства Пленум Верховного Суду України ПОСТАНОВЛЯЄ дати судам такі роз'яснення:
19. За правилами частини першої статті 21 ЦПК суддя, який брав участь у вирішенні справи в суді першої інстанції, не може брати участь в розгляді цієї справи в судах апеляційної і касаційної інстанцій, у перегляді справи у зв'язку з винятковими обставинами, а так само у новому розгляді її судом першої інстанції після скасування попереднього рішення або ухвали про закриття провадження у справі. Проте скасування іншої ухвали, якою не закінчувалося провадження у справі (про відмову у прийнятті заяви про видачу судового наказу або скасуванні судового наказу, забезпечення позову або скасування забезпечення позову, повернення заяви позивачеві (заявнику), відмову у відкритті провадження у справі, зупинення провадження у справі, залишення заяви без розгляду тощо), не відстороняє суддю від повторної участі у справі».
Оплачувати надані послуги Ви повинні. інше питання чи є надані послуги , їхня якість,кількість, обсяг. види робіт і тд.
19. За правилами частини першої статті 21 ЦПК суддя, який брав участь у вирішенні справи в суді першої інстанції, не може брати участь в розгляді цієї справи в судах апеляційної і касаційної інстанцій, у перегляді справи у зв'язку з винятковими обставинами, а так само у новому розгляді її судом першої інстанції після скасування попереднього рішення або ухвали про закриття провадження у справі.
Не дає мені спокою, чому суддя наполягає на тому, що позов подано у відповідності зі ст..119 і розмови тут непотрібні!
Видно, як кажуть, неозброєним оком, що позовна заява не містить вимог, визначених п.п.5, 6 ч.2 ст.119, а саме відсутнє викладення обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, не зазначені докази, що підтверджують кожну обставину, наявність підстав для звільнення від доказування. А це є беззаперечним фактом того, що позовна сума не підтверджена ніякими розрахунками, а взята «зі стелі».
щодо позову (відповіддність ст.118-119 цпк)... то треба бачити ким підписано і подано позов.....
Питанню бездіяльності Експреса я присвятив свої заперечення, хіба вони непереконливі, і суддя їх не врахує?
Копія позову знаходиться на першій сторінці, це ж питання вже обговорювалось...
Стаття 207. Залишення заяви без розгляду
1. Суд постановляє ухвалу про залишення заяви без розгляду, якщо:
2) заяву від імені заінтересованої особи подано особою, яка не має повноважень на ведення справи;
3. Розмір плати за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлюється залежно від капітальності, рівня облаштування та благоустрою.
2. Тарифи (нормативні витрати, пов'язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій) розраховуються окремо за кожним будинком залежно від запланованих кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням типового переліку послуг з утримання будинків і споруд та
прибудинкових територій згідно з додатком (далі - типовий перелік).
платити ви повині..але за надані послуги. тут вся хитрість...Дійсно - як спростувати, це питання наразі для мене мабуть буде головним.
ваша задача спростувати цей розрахунок(перевірити правильність та обгрунтованість). як спростувати? це вже інше питання.
Тому готуйте письмове клопотання про залишення позову на підтсаві ст 207 ч.1 п.2Шановний focus ! Ви що, не читаєте те, що я тут викладаю? Суддя сказав своє слово стосовно 119 та 207 статті
Позовна заява має форму та зміст(ст.119). З позову із доданих до позовної заяви документів видно, що позов підписано та поданою неповноважною особою юристом КП Експрес ДМР (прізвище І.Б.) що тягне наслідки передбачені ст 207 цпк
Оскільки до позову недодано довіреність, як того вимагає ст.119 цпк, то позов підписано та подано особою, яка не має повноважень на ведення справи.
В матеріалах справи є довіреність на юриста, як представника позивача, відповідно п.8 ст.119 ЦПКУ.
Позовна заява має форму та зміст(ст.119). З позову із доданих до позовної заяви документів видно, що позов підписано та поданою неповноважною особою юристом КП Експрес ДМР (прізвище І.Б.) що тягне наслідки передбачені ст 207 цпк
Оскільки до позову недодано довіреність, як того вимагає ст.119 цпк, то позов підписано та подано особою, яка не має повноважень на ведення справи.В матеріалах справи є довіреність на юриста, як представника позивача, відповідно п.8 ст.119 ЦПКУ.
І ось перший випадок: суддя доручив позивачу на наступне засідання (на 11.12.2013р.) надати йому ПРОТОКОЛ,
Авторський колектив коментарю до статті 20 Цивільного процесуального кодексу України КРАВЧУК Володимир Миколайович - суддя Львівського окружного адміністративного суду, професор кафедри господарського права Львівського державного університету внутрішніх справ, доктор юридичних наук, та УГРІНОВСЬКА Оксана Іванівна - доцент кафедри цивільного права і процесу Львівського національного університету імені Івана Франка, кандидат юридичних наук:Чи може поки що почекати з відводом, подивитися, які докази про послуги та нарахуваннях по них надасть на наступне, на 11.XII.13р., засідання позивач?
5. Обставинами, що викликають сумнів в об'єктивності та неупередженості судді, можуть бути незаконні дії судді під час розгляду справи, ігнорування законних вимог сторони, створення перешкод для реалізації процесуальних прав, нерівне ставлення до сторін, нетактовна поведінка судді тощо. Для того щоб ці обставини лягли в основу заяви про відвід, вони повинні бути доведеними.
Ця підстава може бути підставою для відводу лише з ініціативи осіб, які беруть участь у справі. Самовідвід з цієї підстави суддя заявити не може, адже у нього не може бути сумнівів у власній об'єктивності чи неупередженості.
Формулювання п. 4 ст. 20 ЦПК України свідчить про те, що підстави для заявлення клопотання про відвід не носять вичерпного характеру.
Відхилення заяви про відвід, якщо для цього були підстави, може мати наслідком скасування судового рішення.
Є вимоги до форми та змісту позову. Позов подано та підписано без довіреності. Тобто процесуальну дію вчинено в момент підписання та подачі позову до суду не повноважною особою.З наданих дописувачем копій це не слідує. Про ознайомлення з матеріалами справи мова не йшла. Фотокопій сторінок справи не викладено. Копію довіреності викладено значно пізніше. Надавати копію довіреності відповідачу позивач не зобов'язаний.
Довіреність зявилася на іншій стадії судового розгляду.
І ця Довіреність, що міститься у матеріалах справи, не дає юристу від імені позивача права подачі до суду позову, тому позов подано особою, що не має повноважень на подачу до суду відповідного позову.З довіреності:
...з правом підпису позовних заяв...
Так ось, цей протокол існує в такому вигляді.
Підписаний цей протокол теж липовим "Председетелем домкома Беликовим" Немає у нас домкома.Було б добре мати відповідь від ОМС стосовно нереєстрації домкому.
Є вимоги до форми та змісту позову. Позов подано та підписано без довіреності. Тобто процесуальну дію вчинено в момент підписання та подачі позову до суду не повноважною особою.З наданих дописувачем копій це не слідує. Про ознайомлення з матеріалами справи мова не йшла. Фотокопій сторінок справи не викладено. Копію довіреності викладено значно пізніше. Надавати копію довіреності відповідачу позивач не зобов'язаний.
Довіреність зявилася на іншій стадії судового розгляду.І ця Довіреність, що міститься у матеріалах справи, не дає юристу від імені позивача права подачі до суду позову, тому позов подано особою, що не має повноважень на подачу до суду відповідного позову.З довіреності:Цитувати...з правом підпису позовних заяв...
Так що наразі говорити про довіреність від в.о. директора,В.о. Директора має право підписувати довіреності.
Підписував позов один юрист, на засіданні суду був присутній інший, котрий тільки три місяці працює. Юристи, бухгалтери змінюються у Експреса по-чорному,Це Вас взагалі ні яким чином не стосуться і не впливає на розгляд справи.
справа ВЖЕ в провадженні і Ви нічого з цим не зробите.
Зосередьтеся на тому, що Ви зможете довести.
Я надав суду свої заперечення (див. вище), в яких зазначаю...Запропонувати Вам надати докази того, що Ви зазначаєте. Інакше то буде лише Ваша особиста думка. Якщо є проблема з отриманням доказів, маєте право клопотати про їх витребування судом.
Як має суд реагувати на мої заперечення?
Як правило наші судилища не чують споживачів і відкидають на корню. Їм потрібно Вас взути, тому чують тільки аргументи ЖЕКів і сприймають тільки їх фабули за доказ.Цитуватисправа ВЖЕ в провадженні і Ви нічого з цим не зробите.
Зосередьтеся на тому, що Ви зможете довести.
Я теж такої думки, провадження в самому розпалі. Потрібно йти далі.
Я надав суду свої заперечення (див. вище), в яких зазначаю, що КП Експрес:
- Не балансоутримувач, бо не має договору на балансоутримання, не веде бухгалтерську звітність, чехарда з тарифами, квартплата нараховується простою арифметикою: площа квартири помножена на загальний тариф – і ніяких коригувань за ненадані та невиконані роботи і т.і.;
- Не виконавець послуг з утримання будинків, бо не було проведено конкурса, не має матеріальної бази, не має відповідних кваліфікованих працівників;
- За прибирання територій без відповідного акта не має права брати з мешканців гроші;
Щоб відповідати всим цим критеріям у Експреса повинні бути відповідні документи, договори. Нічого цього немає. Він самозванець і рейдер!
Як має суд реагувати на мої заперечення?
Я не знаю на якій Ви зараз стадії, можливо вже програли. Але якщо ні, то не церемоньтесь із ними так само, як вони розправляються з такими як Ви.Ото ж бо що не знаєте. А могли б спочатку переглянути викладені на початку матеріали справи. Позов за період з 01.01.2010р. по 01.06.2013р. А Ви в січні 2014р. пропонуєте подавати адмін позов на оскарження тарифу. Строк позовної давності по КАСУ читали?
Подайте окремо адмін.позов на оскарження рішення виконкому про ці так би мовити тарифи за весь період за який з Вас хочуть здерти гроші. А в цьому судовому процесі заявіть вимогу, що справу необхідно зупинити в зв"язку з незаконністю тарифів (йде розгляд адмін.справи), а раз так, то і не можна встановити що нарахували і на підставі чого в ЖЕКу. Далі м"яч буде на Вашій стороні. Оскаржити будь-які так би мовити тарифи набагато простіше, бо вони в нас по природі не законні, а з врахуванням ЖЕКівських підходів - тим більше.
Ото ж бо що не знаєте. А могли б спочатку переглянути викладені на початку матеріали справи. Позов за період з 01.01.2010р. по 01.06.2013р. А Ви в січні 2014р. пропонуєте подавати адмін позов на оскарження тарифу. Строк позовної давності по КАСУ читали?
Тарифи оскаржувати потрібно. Але ж ВЧАСНО.
Останнє (ще діюче) рішення можна було б оскаржити, а до попередніх складніше, але теж є шанс за нововиявленими обставинами, оскільки багато цікавих подробиць спливло, коли почались перевірки різних інстанцій.Ви таки КАС не читали.
Залишення без розгдяду теж непоганий результат.
Правда можливе повторне звернення.
Согласна, но только в том случае, если новый руководитель окажется "самоубийцей"Подання позову ні яким чином не загрожує керівнику.
В ухвалі про залишення позову без розгляду зазначено, що повторне звернення можливе лише після усунення умов, через які позов було залишено без розгляду. А усунення цих умов, як на мене, неможливе без фальсифікацій, на що мабуть нове керівництво Експреса не піде після вимог ДержФІ (читайте вище).Вашому Позивачу усувати нема чого. Заява залишена без розгляду не через ненадання документів, а виключно через неявку. Усунення умов - то по тим пунктам ст. 207 в яких йдеться про залишення заяви без розгляду саме через не виконання певних умов і неусунені недоліки.
В разі бажання Позивач може подати заяву ще раз.
Стаття 61. Ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.
Ви мене дивуєте. Поясніть кого і до якої відповідальності вже притягнуто?ЦитуватиВ разі бажання Позивач може подати заяву ще раз.а якже Конституція України?ЦитуватиСтаття 61. Ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.
а якже Конституція України?Який стосунок має вказана стаття до цивільно-правових відносин? Жодного! Вказана стаття Конституції встановлює обмеження на притягнення особи до відповідальності. Подання позову не є притягненням особи до відповідальності, а є способом захисту особи від порушення її права іншою особою.ЦитуватиСтаття 61. Ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення.
Ви мене дивуєте. Поясніть кого і до якої відповідальності вже притягнуто?
У цій цивільній справі РІШЕННЯ НЕ ПРИЙНЯТО. Олександра Григоровича до цивільної відповідальності НЕ ПРИТЯГНЕНО.ЦитуватиВи мене дивуєте. Поясніть кого і до якої відповідальності вже притягнуто?Ви мене теж дивуєте... а що Олександр Григорович, суд і позивач робили у суді півроку?
У цій цивільній справі РІШЕННЯ НЕ ПРИЙНЯТО. Олександра Григоровича до цивільної відповідальності НЕ ПРИТЯГНЕНО.
Вивчайте ЦКУ, ЦПКУ.
Вам не набридло писати маячню?ЦитуватиУ цій цивільній справі РІШЕННЯ НЕ ПРИЙНЯТО. Олександра Григоровича до цивільної відповідальності НЕ ПРИТЯГНЕНО.Як же не притягнуто і не прийнято рішення? Є ухвала про відкриття провадження, є ухвала про залишення позову без розгляду. Ви так і не відповіли на попереднє питання.
Вивчайте ЦКУ, ЦПКУ.
а що Олександр Григорович, суд і позивач робили у суді півроку??
Особа, яка бере участь у справі, розпоряджається своїми правами щодо предмета спору на власний розсуд.Позивача нема, заяви про розгляд без його участі нема. Підтверджувати позовні вимоги нема кому.
Стаття 122. Відкриття провадження у справіНауково-практичний коментар до ст. 122
2. Суддя відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо:
2) є таке, що набрало законної сили, рішення чи ухвала суду про закриття провадження у справі у зв'язку з відмовою позивача від позову або укладенням мирової угоди сторін у спорі між тими самими сторонами, про той самий предмет і з тих самих підстав. Відмова від позову не позбавляє другу сторону права пред'явити такий самий позов до особи, яка відмовилась від позову;
Зазначена підстава для відмови у відкритті провадження у справі спрямована на усунення випадків повторного вирішення судом спорів, які вже розглянуті і остаточно вирішені по суті. Перешкодою для звернення до суду є наявність у тотожному спорі рішення суду, що набрало законної сили, або ухвали суду про закриття провадження у справі у зв'язку із відмовою позивача від позову, або ухвали про закриття провадження у справі у зв'язку із укладенням мирової угоди сторін. У цих випадках спір остаточного розв'язано судом або безпосередньо сторонами під контролем суду, і повторне звернення до суду не допускається.
В разі бажання Позивач може подати заяву ще раз. І питання витребовування потрібних документів буде вирішуватися в новому позовному провадженні. Факти наявності потрібних доказів, чи їх відсутності суд буде враховувати в рішенні після розгляду по суті справи, а не в ухвалі про залишення заяви без розгляду.
Стаття 7. Повернення судового зборуЗаява повинна потрапити іншому судді. Весь процес розпочнеться спочатку.
1. Сплачена сума судового збору повертається за ухвалою суду в разі:
4) залишення заяви або скарги без розгляду (крім випадків, якщо такі заяви або скарги залишені без розгляду у зв'язку з повторним неприбуттям позивача або за його клопотанням);