'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет  (Прочитано 57459 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 537
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #345 : 22 Березня 2021, 07:57:19 »

Если заявление о вступлении было подано в 2013 г. могут ли принять на его основании в 2016 году? (собраний не было).
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #346 : 22 Березня 2021, 15:10:07 »

Если заявление о вступлении было подано в 2013 г. могут ли принять на его основании в 2016 году? (собраний не было).

 Відповідно до ЗУ "Про звернення громадян"  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%D1%80#Text
Строки розгляду:
Цитувати
Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Відповідь повинна бути письмовою:
Цитувати
Стаття 15. Розгляд заяв (клопотань) (ч.3, ч. 4)
Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки.
Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
Оскільки збори проводяться не кожен місяць, ЗУ "Про кооперацію" допускає  прийняття  рішення правлінням або головою з подальшим затвердженням зборами:
 
Цитувати
затвердження рішення   правління  або  голови  правління  про прийняття нових членів та припинення членства;
Тобто, у разі прийняття Вас у члени ЖБК, голова повинна була повідомити Вас про це письмово. Або, що прийнято за рішенням зборів. Або, що прийнято за рішенням правління чи голови з зазначенням коли планується  включення цього питання на розгляд зборами.
ЗУ "Про звернення громадян" визначає:
Цитувати
Стаття 13. Діловодство щодо звернень громадян
Діловодство щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Цитовані норми діяли і у 2013р., і у 2016р.  Діють і зараз.

Порядок діловодства:
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 1997 р. № 348
ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації
Станом на 2013р. діяло:
Цитувати
Особисту відповідальність за стан діловодства за зверненнями громадян несуть керівники організацій.
2. Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли, повинні прийматися та централізовано реєструватися у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп'ютерами (додаток № 1), або в журналах (додаток № 2). Конверти (вирізки з них) зберігаються разом з пропозицією, заявою, скаргою. Облік особистого прийому громадян ведеться на картках, у журналах (додаток № 3) або за допомогою електронно-обчислювальної техніки.
Журнальна форма реєстрації пропозицій, заяв і скарг та обліку особистого прийому громадян допускається в організаціях з річним обсягом надходження до 600 пропозицій, заяв та скарг і такою ж кількістю звернень громадян на особистому прийомі.
Письмові пропозиції, заяви і скарги, подані на особистому прийомі, також підлягають централізованій реєстрації на реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп'ютерами, або в журналах (додатки № 1 і 2).

На вимогу громадянина, який подав звернення до організації, на першому аркуші копії звернення проставляється штамп із зазначенням найменування організації, дати надходження та вхідного номера звернення. Така копія повертається громадянинові.
{Пункт 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 26 від 19.01.2011}
9. Організації зберігають пропозиції, заяви і скарги для надання довідок і використання їх в інших цілях.
Відповідальність за схоронність документів за пропозиціями, заявами і скаргами покладається на керівників, інших посадових осіб організацій відповідно до їх функціональних обов'язків.
Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами визначається затвердженими керівниками організацій переліками документів і номенклатурами справ, що утворюються у процесі їх діяльності. Як правило, встановлюється п'ятирічний термін зберігання пропозицій, заяв і скарг та документів, пов'язаних з їх розглядом і вирішенням.
У випадках, викликаних специфікою діяльності організації, постійно діюча експертна комісія цієї організації може прийняти рішення про збільшення терміну зберігання або про постійне зберігання найцінніших пропозицій громадян.
Рішення експертної комісії про збільшення термінів зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами, про відбір їх для подальшого зберігання підлягають обов'язковому затвердженню керівником організації.
10. Справи, що підлягають постійному, а також тимчасовому (понад 10 років) зберіганню, передаються до архівного підрозділу організації через два роки після завершення діловодства за ними. Справи, що підлягають тимчасовому зберіганню (до 10 років включно), передаються до архівного підрозділу за рішенням керівника організації.
Після закінчення встановлених термінів зберігання документи за пропозиціями, заявами і скаргами підлягають знищенню у порядку, встановленому Головним архівним управлінням при Кабінеті Міністрів України.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/348-97-%D0%BF/ed20110128#Text
У 2016 році окремі норми, з цитованих вище, трохи змінено:
Цитувати
2. Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли, повинні прийматися та централізовано реєструватися у день їх надходження, а ті, що надійшли у неробочий день та час, - наступного після нього робочого дня на реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп'ютерами (додаток № 1), або в журналах (додаток № 2). Конверти (вирізки з них) зберігаються разом з пропозицією, заявою, скаргою. Облік особистого прийому громадян ведеться на картках, у журналах (додаток № 3) або за допомогою електронно-обчислювальної техніки. За відсутності в організації системи електронного документообігу письмове звернення, отримане за допомогою Інтернету, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), перед реєстрацією роздруковується на папері.
{Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 48 від 03.02.2016}

Письмові та усні пропозиції, заяви і скарги, подані на особистому прийомі, також підлягають централізованій реєстрації на реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп'ютерами, або в журналах (додатки № 1 і 2).
{Абзац сьомий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 48 від 03.02.2016}
9. Організації зберігають пропозиції, заяви і скарги для надання довідок і використання їх в інших цілях.
Відповідальність за схоронність документів за пропозиціями, заявами і скаргами покладається на керівників, інших посадових осіб організацій відповідно до їх функціональних обов'язків.
Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами визначається затвердженими керівниками організацій переліками документів і номенклатурами справ, що утворюються у процесі їх діяльності. Як правило, встановлюється п'ятирічний термін зберігання пропозицій, заяв і скарг та документів, пов'язаних з їх розглядом і вирішенням.
У випадках, викликаних специфікою діяльності організації, постійно діюча експертна комісія цієї організації може прийняти рішення про збільшення терміну зберігання або про постійне зберігання найцінніших пропозицій громадян.
Рішення експертної комісії про збільшення термінів зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами, про відбір їх для подальшого зберігання підлягають обов'язковому затвердженню керівником організації.
10. Справи, що підлягають постійному, а також тимчасовому (понад 10 років) зберіганню, передаються до архівного підрозділу організації через два роки після завершення діловодства за ними. Справи, що підлягають тимчасовому зберіганню (до 10 років включно), передаються до архівного підрозділу за рішенням керівника організації.
Після закінчення встановлених строків зберігання звернення громадян та документи щодо їх розгляду підлягають знищенню у порядку, встановленому Мін’юстом.
{Абзац другий пункту 10 в редакції Постанови КМ № 48 від 03.02.2016}
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/348-97-%D0%BF/ed20160212#Text
Що з цього слідує.
1. Ви могли не надавати копії заяви для відміток про її прийняття (це не обов'язково). Тому зараз вмагати від Вас обов'язкового надання такої копії позивач не має права.
2. Ви маєте право вимагати від позивача надання журналів реєстрації звернень громадян (або просто реєстрації вхідної кореспонденції/документації). Там або буде зареєстрована заява (тобто була), або ні (тобто не було).
3. Є проблема зі строком зберігання журналів (п. 2), але по 2016 року ще 5 років не минуло.  По протоколах зборів щодо виключення/прийняття членів ЖБК повинне бути рішення про постійне зберігання. Це очевидно, бо інакше не можливо вести облік членів.
4. Позивач не може посилатися на свій бардак, як на поважні причини відсутності у нього реєстрації звернень громадян. Позивач  не може посилатися на можливість  усних звернень з тих питань, які потребують обов'язкову письмову форму. Закон вимагає письмову (старий статут теж...).
5. Щодо списку членів. станом на 2013р. діяло:
Цитувати
Стаття 7. Порядок створення кооперативу
Кооператив створюється його засновниками на добровільних засадах.
Засновниками кооперативу можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, а також юридичні особи України та іноземних держав, які беруть участь у діяльності кооперативів через своїх представників.
Рішення про створення кооперативу приймається його установчими зборами.
Рішення установчих зборів оформляється протоколом, який підписують головуючий та секретар зборів. У протоколі зазначаються особи, які брали участь в установчих зборах: для фізичної особи - прізвище, ім’я та по батькові, дані паспорта громадянина України або паспортних документів іноземця (для осіб без громадянства, які постійно проживають в Україні, - дані документа, який його замінює); для юридичної особи - прізвище, ім’я та по батькові уповноваженого представника юридичної особи, документ, що підтверджує його повноваження. Дані про фізичну особу засвідчуються її особистим підписом, а про юридичну особу - підписом її уповноваженого представника.
{Частина четверта статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3205-VI від 07.04.2011, № 5410-VI від 02.10.2012, № 5492-VI від 20.11.2012}
Чисельність членів кооперативу не може бути меншою ніж три особи.
При створенні кооперативу складається список членів та асоційованих членів кооперативу, який затверджується загальними зборами.
Під час створення кооперативу до його членів можуть увійти лише присутні на зборах. Всі присутні на зборах особисто ставлять підпис.
Відсутнього не можна внести у список, оскільки: 1. участь є добровільною ; 2. він не поставить підпис на підтвердження своїх персональних даних.
До появи закону 
Цитувати
Рішення зборів про організацію кооперативу,  список громадян, які вступають до  кооперативу,  і  членів  їх  сімей,  що  виявили бажання оселитися в будинку кооперативу, затверджуються виконавчим комітетом  районної,  міської,  районної  в  місті  Ради  народних депутатів.
Тобто список бути повинен.  Зміни у ньому до 2003р. повинні були затверджуватися у ОМС. Зміни після 2003р. у держреєстратора.     Для внесення змін реєстратор повнен отримати протокол про включення до членів коопперативу і внесення змін до списку. Підпис головуючого і секретаря нотаріально завірені. Ви у списку і Ваш підпис щодо Ваших даних.




« Останнє редагування: 22 Березня 2021, 18:21:51 від Юрій Васильович »
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 537
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #347 : 22 Березня 2021, 18:00:39 »

КРУТО!! Спасибо!.
Щодо списку членів. станом на 2013р. діяло.. Порядок створення кооперативу и т.д.Під час створення кооперативу до його членів можуть увійти лише присутні на зборах. Всі присутні на зборах особисто ставлять підпис.
Кооператив уже был создан, Это что-то меняет?
продолжу Ваш предыдущий пост - если заявления "не было" то и разговора о членстве быть не может.
« Останнє редагування: 22 Березня 2021, 18:28:41 від Columbina »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #348 : 22 Березня 2021, 18:14:54 »

ЗАКОН ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЕСТРАЦИЮ ЮРЛЦ ст 10 2. Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.
Получается если сведения внесены - они считаются достоверными?
Якщо я в реєстрі прочитаю, що Ви член і, керуючись цим, здійсню якісь дії, а потім матиму спір з ЖБК, в якому ЖБК посилатиметься на те, що факт Вашого членства фальсіфіковано, суд повинен вважати, що моя заява про Ваше членство базується на достовірних фактах.  Якщо ЖБК доведе, що я,  на час здійснення тих дій, вже знав про те, що дані про Ваше членство фальшиві, але незважав  на те, суд повинен вважати, що моя заява про Ваше членство НЕ базується на достовірних фактах.
« Останнє редагування: 22 Березня 2021, 18:40:55 від Юрій Васильович »
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 537
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #349 : 22 Березня 2021, 18:26:20 »

ЗАКОН ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЕСТРАЦИЮ ЮРЛЦ ст 10 2. Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.
Получается если сведения внесены - они считаются достоверными?
Якщо я в реєстрі прочитаю, що Ви член і, керуючись цим, здійсню якісь дії, а потім матиму спір з ЖБ,К в якому ЖБК посилатиметься на те, що факт Вашого членства фальсіфіковано, суд повинен вважати, що моя заява про Ваше членство базується на достовірних фактах.  Якщо ЖБК доведе, що я,  на час здійснення тих дій, вже знав про те, що дані про Ваше членство фальшиві, але незважав  на те, суд повинен вважати, що моя заява про Ваше членство НЕ базується на достовірних фактах.
т.е. меня это не касается. я не третье лицо и могу заявить о фальсификации данных в реестре?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #350 : 22 Березня 2021, 18:33:05 »

т.е. меня это не касается. я не третье лицо и могу заявить о фальсификации данных в реестре?
Так.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #351 : 23 Березня 2021, 11:18:08 »

Щодо списку членів. станом на 2013р. діяло.. Порядок створення кооперативу и т.д.Під час створення кооперативу до його членів можуть увійти лише присутні на зборах. Всі присутні на зборах особисто ставлять підпис.
Кооператив уже был создан, Это что-то меняет?
Так. На зборах можуть бути не всі, аби кворум був. Голосування можливе руками, без підпису (не ОСББ)...  Для реєстрації протокол завірить нотаріус, не проблема - два підписи, головуючого і секретаря. (В ОСББ виникають проблеми у нотаріусів. Одні завіряють  у протоколах підписи  головуючого і секретаря зборів та голови правління,  якщо його підпис там теж є, і все, а інші вважають за потрібне завіряти і підписи голосувавших, бо ці  підписи розташовані, як мінімум, у листках, що є додатками до протоколу, або  навіть у "тілі"  протоколу.  Реєстратори задовільняються і першим варіантом.) Що потрібно реєстратору для підтвердження особистих даних нового члена ЖБК, я не знаю. Не стикався. Зрозуміло, що він не братиме відомості з "довідника стеля"...

Припущення. Можливо зміни у статуті в 2016р. проводили через нові установчі збори?  Чомусь же  у них в позові з'являється слово "установчі"... Треба бачити протокол.

ЗУ "Про кооперацію" деякі питання визначає "рамково", з відсиланням до статуту. Але у Вашому ЖБК статут складено, навіть, більш "рамково" ніж закон... :o  Плюс ще й недолуго...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #352 : 23 Березня 2021, 11:33:17 »

продолжу Ваш предыдущий пост - если заявления "не было" то и разговора о членстве быть не может.
Звісно. 
Навіть, якщо заява була у 2013р. , то в 2016р. внести Вас  у список на її підставі не можна. Строки розгляду заяви спливли. Ви могли вже й передумати. Це ж не обов'язкова дія, це ж добровільно...  Тобто треба було, як мінімум, з'ясувати Вашу думку вже у 2016р.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #353 : 23 Березня 2021, 13:10:38 »

Щоб аргументовано посилатися на п.п. 4.4, 4.5 , треба посилатися на подану заяву про вступ.  Тообто, якщо є заява про вступ, то нема відмови, тимпаче письмової.
Наличие заявления - только мои слова, про заявление истец может "забыть". Опять я не член, но на п.п. 4.4, 4.5 ссылаться не могу...   
Можете. Просто у різних варіантах стану речей різна аргументація...
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 537
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #354 : 23 Березня 2021, 18:14:14 »

Щодо списку членів. станом на 2013р. діяло.. Порядок створення кооперативу и т.д.Під час створення кооперативу до його членів можуть увійти лише присутні на зборах. Всі присутні на зборах особисто ставлять підпис.
Кооператив уже был создан, Это что-то меняет?
Що потрібно реєстратору для підтвердження особистих даних нового члена ЖБК, я не знаю. Не стикався. Зрозуміло, що він не братиме відомості з "довідника стеля"...
Мой вопрос по сути был другим - при решении вопроса о принятии в члены (не во время создания кооператива) мое присутствие на собрании обязательно?
Про потолок скажу однозначно - берут с потолка, проверено на садовом кооперативе - скопировали подписи с нескольких прошлых собраний и подали как копию собрания о переизбрании председателя. - прошло. Были замечания по количеству членов. По факту многие садоводы приобретают соседние участки но многочленом кооператива при этом не становятся - 1 участок\2 участка\5 участков - член кооператива ОДИН.

Припущення. Можливо зміни у статуті в 2016р. проводили через нові установчі збори?  Чомусь же  у них в позові з'являється слово "установчі"... Треба бачити протокол.
Просто ошибка адвоката - в делах ЖСК\ОСББ нужно разбираться. В Уставе на 1 стр. есть ссылка на создание ЖСК в 1981 году.

« Останнє редагування: 23 Березня 2021, 18:18:26 від Columbina »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #355 : 23 Березня 2021, 19:15:55 »

Просто ошибка адвоката - в делах ЖСК\ОСББ нужно разбираться.
  Можливо.
В Уставе на 1 стр. есть ссылка на создание ЖСК в 1981 году.
Я бачив.   Але можливо й не просто збори по затвердженню статуту провели...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #356 : 23 Березня 2021, 19:26:39 »

Мой вопрос по сути был другим - при решении вопроса о принятии в члены (не во время создания кооператива) мое присутствие на собрании обязательно?
Це питання статуту, але
ЗУ "Про кооперацію" деякі питання визначає "рамково", з відсиланням до статуту. Але у Вашому ЖБК статут складено, навіть, більш "рамково" ніж закон... :o  Плюс ще й недолуго...
Закон
Цитувати
Рішення правління чи голови кооперативу про прийняття до кооперативу підлягає затвердженню загальними зборами його членів. Порядок прийняття такого рішення та його затвердження визначається статутом кооперативу.
Згідно до статуту Вашого ЖБК присутність "претендента" не є обов'язковою.
« Останнє редагування: 23 Березня 2021, 20:10:11 від Юрій Васильович »
Записаний

Columbina

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 537
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #357 : 23 Березня 2021, 19:44:06 »

Понятно, спасибо.
По непроверенной пока информации  наша владычица попала в больницу с ковидом (проверяю).
Если факт подтвердится - что будет с заседанием 29.03? Если будет письменное заявление истца - рассмотрение дела перенесут. А если будет только адвокат? Не хочу чтобы был повод для апелляции.Хочу закончить быстрее, Что для меня выгоднее? Перенести заседание или настаивать на рассмотрении на основании имеющихся документов?
Если действительно болезнь - причина уважительная.
5. У разі неявки позивача в судове засідання без поважних причин або неповідомлення ним про причини неявки, якщо від нього не надійшла заява про розгляд справи за його відсутності, суд залишає позовну заяву без розгляду, якщо неявка перешкоджає розгляду справи. Якщо відповідач наполягає на розгляді справи по суті, справа розглядається на підставі наявних у ній доказів.
3. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі: 4) неявки в судове засідання учасника справи, якщо з’явився його представник, крім випадків, коли суд визнав явку учасника справи обов’язковою.
« Останнє редагування: 23 Березня 2021, 19:45:56 від Columbina »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #358 : 23 Березня 2021, 22:39:47 »

А мені не зрозуміло... Навіщо Ви наводите норми КАСУ?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: ЖСК вспомнил обо мне через 7 лет
« Reply #359 : 23 Березня 2021, 22:44:33 »

ЦПКУ
Цитувати
Стаття 223. Наслідки неявки в судове засідання учасника справи

1. Неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

2. Суд відкладає розгляд справи в судовому засіданні в межах встановленого цим Кодексом строку з таких підстав:

1) неявка в судове засідання учасника справи, щодо якого відсутні відомості про вручення йому повідомлення про дату, час і місце судового засідання;

2) перша неявка в судове засідання учасника справи, якого повідомлено про дату, час і місце судового засідання, якщо він повідомив про причини неявки, які судом визнано поважними;

3) виникнення технічних проблем, що унеможливлюють участь особи у судовому засіданні в режимі відеоконференції, крім випадків, коли відповідно до цього Кодексу судове засідання може відбутися без участі такої особи;

4) необхідність витребування нових доказів, у випадку коли учасник справи обґрунтував неможливість заявлення відповідного клопотання в межах підготовчого провадження;

5) якщо суд визнає потрібним, щоб сторона, яка подала заяву про розгляд справи за її відсутності, дала особисті пояснення. Викликати позивача або відповідача для особистих пояснень можна і тоді, коли в справі беруть участь їх представники.

3. Якщо учасник справи або його представник були належним чином повідомлені про судове засідання, суд розглядає справу за відсутності такого учасника справи у разі:

1) неявки в судове засідання учасника справи (його представника) без поважних причин або без повідомлення причин неявки;

2) повторної неявки в судове засідання учасника справи (його представника), крім відповідача, незалежно від причин неявки;

3) неявки представника в судове засідання, якщо в судове засідання з’явилася особа, яку він представляє, або інший її представник;

4) неявки в судове засідання учасника справи, якщо з’явився його представник, крім випадків, коли суд визнав явку учасника справи обов’язковою.

4. У разі повторної неявки в судове засідання відповідача, повідомленого належним чином, суд вирішує справу на підставі наявних у ній даних чи доказів (постановляє заочне рішення).

5. У разі повторної неявки позивача в судове засідання без поважних причин або неповідомлення ним про причини неявки суд залишає позовну заяву без розгляду, крім випадку, якщо від нього надійшла заява про розгляд справи за його відсутності, і його нез’явлення не перешкоджає вирішенню спору.

6. Наслідки, визначені частинами третьою - п’ятою цієї статті, настають і в разі, якщо учасник справи (його представник) залишить залу судового засідання.

7. У разі розгляду справи за відсутності позивача або відповідача суддя-доповідач оголошує стислий зміст позовної заяви або відзиву відповідно.

8. У разі відкладення розгляду справи суд повинен допитати свідків, які з’явилися. Тільки у виняткових випадках за ухвалою суду свідки не допитуються і викликаються знову.

9. Про відкладення розгляду справи постановляється ухвала.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email