'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Messages - Schevchenko

Сторінок: [1] 2
1
Добрий день!
Питання такого характеру.
Багатоповерховий житловий будинок.
З моменту введення будинку в експлуатацію (2012р) вимкнули, перекрили опалення МЗК. ( сходові, коридор)
В цьому році прийшли платіжки за опалення МЗК. У мене стоїть лічильник на опалення. В будинку загальнобудинковий.
Відповідно до ст.19 ЗУ "Про теплопостачання" споживач повинен щомісячно здійснювати оплату теплопостачальній організації за ФАКТИЧНО отриману теплову енергію. У мене лічильник є , тобто за фактично отриману я і плачу.
Чи правомірно беруть кошти за послугу, а саме опалення МЗК, коли батареї холодні, так як вимкнені?
Щиро дякую!


2
Запитання / Бойцовская собака
« : 31 Березня 2014, 22:18:47 »
Живу в многоквартирном доме.
Поселился на одном со мной этаже сосед у которого уже взрослая собака ПИТБУЛЬТЕЛЬЕР.
Очень часто он её выпускает уже в лифте и она бежит к квартире БЕЗ ПОВОДКА И НАМОРДНИКА.
У меня сейчас жена в положении и конечно она боится собак.
Он не хочет одевать ей намордник, говорит она не кусается блят....
Боюсь сорваться и перегнуть с ним палку.
Кто занимается контролем за содержанием собак?
Я хочу запустить несколько писем:
1. Милиция
2. ?
3. ?
Хочу направить больше писем, но кроме милиции ничего больше не приходит в голову ((((
Куда написать кроме милиции?

Вот кстати узнал, что у собственника такой породы должна быть страховка на собаку. А есть ли она у него? Как на этом сыграть?

3
Запитання / Re: Почта
« : 15 Січня 2014, 22:12:48 »
Хочу відправити таку заяву . Хто може дайте знати, де підправити )))

ЗАЯВА

    Підставою для подання даної заяви є надання неякісних послуг поштовим відділенням в м.Українка.
    15.01.2014р.  я разом з рахунками на оплату житлово-комунальних послуг забрав зі своєї поштової скриньки журнал «Корреспондент» від 10.01.2014р. №1 (591). Даний журнал я виписую з 2012р.  Його вигляд мене дуже вразив. Він був без конверта в якому він надсилається
(на конверті зазначається адресат), пом’ятий, надірваний та  брудний. Повідомляю, що поштова скринька в багатоповерховому будинку за моєю адресою замкнена на ключ.
         З вигляду журналу я зрозумів, що його було пошкоджено співробітниками поштового відділення в м.Українка. Тому що на журналі не зазначено адресата, а написано ручкою
« С12-51 ». Таким чином тільки співробітники поштового відділення м.Українка могли знати кому надсилається даний журнал.
        Додатково повідомляю, що вже протягом 4-місяців я помічаю, що конверти в яких я отримував кореспонденцію (а саме журнали) вже були відкриті.

        На підставі викладеного, керуючись керуючись ст. 40 Конституції України, 1, 3, 7, 15, 18, 19, 20 Закону України ”Про Звернення Громадян”:

         Прошу, з метою подальшого недопущення неповажного і образливого ставлення до клієнтів поштового відділення в м.Українка, винести догану співробітникам поштового відділення.
         Про результати розгляду заяви та вжиті заходи прошу повідомити письмово у строк встановлений чинним законодавством за адресою заявника.

4
Запитання / Почта
« : 15 Січня 2014, 19:05:41 »
Выписываю себе 3 журнала.
Последние 4 месяца, они приходят распечатанные и помятые. Не знал кого винить.
Но сегодня для меня всё стало ясно.
Пришли три журнала:
1. Один запечатанный, но без конверта в котором он всегда приходил
2. Второй нормальный
3. Но третий мало того, что помятый так и без конверта, где указан адрес подписчика, так ручкой написан мой сокращённый адрес, а именно номер дома и квартиры . ВСЁ. БОЛЬШЕ НИЧЕГО

Вывод-это почта уже в нашем городе.

С почтой я не имел дел. Кто подскажет, куда, а главное на какие законы мне ссылаться, что-бы это больше не повторялось?

5
Планирую собрать подписи жителей дома.
Будет ответ по кол-ву затрат Гкал.
Данные с метеоцентра о ежемесячной средней температуре за три отоп.сезона

И отправить письмо меру следующего содержания. Просьба дать совет, где я ошибся или лишнее есть?

До міського голови
Украінської міської ради
Шановний, Павло Генріховичу!
До Вас звертаються мешканці будинку по вулиці Будівельників 12 в м.Українка Кївської області, з метою з’ясування законних підстав нарахування коштів мешканцям даного будинку за послуги централізованого опалення за Жовтень місяць 2013року .
Балансоутримувачем будинку в м.Українка Київської області по вул.Будівельників 12 є Українська міська рада.
Згідно ст.1 Закону україни «Про житлово-комунальн послуги» баланоутримувач забезпечує управління цим майном  і  несе  відповідальність  за  його  експлуатацію згідно з законом.
Згідно ст.7 Закону україни «Про житлово-комунальні послуги» до повноважень органів  місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить:
      затвердження норм споживання та якості житлово-комунальних
послуг, контроль за їх дотриманням;
    забезпечення   населення   житлово-комунальними  послугами
необхідних рівня та якості;
    здійснення  контролю  за  дотриманням  законодавства щодо
захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг;
     
Згідно ст.13 Закону України «Про теплопостачання» до повноважень органів місцевого самоврядування у  сфері теплопостачання належить:
            Здійснення контролю  за  забезпеченням  споживачів   тепловою
енергією відповідно до нормативних вимог;

За жовтень 2013 року на адреси мешканців даного будинку надійшли рахунки за послуиг централізованого опалення. Визначені у даних рахунках грошові кошти викликають здивування, адже до будинк під’єднано загально будинковий лічильник. Також, середня температура за Жовтень місяць 2013р., згідно даних метеорологічного центру становила +10°С. Ці данні свідчять про економію теплової енергії, яка постачається в помешкання мешканцям будинку, але рахунки за опалення показують на протилежне.
Вважаємо, що повинно здійснюватись корегування постачання теплової енергії від лічильника до помешкань з урахуванням теплових режимів відповідним спеціалістом/фахівцем, закріпленим за цим лічильником у відповідності до: 
«… нормативної температурі повітря у приміщеннях квартири (будинку садибного типу) за умови їх утеплення споживачами та вжиття власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до утеплення місць загального користування будинку» (п.6,п.12 Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення»).
Як передбачено п.12 вищевказаного нормативного документа, у разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач сплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалювальної площі (об’єму) квартири за умови здійснення власником, балансоутримува чем будинку та/або виконавцем заходів з утеплень місць загального користування будинку.
У разі нездійснення таких заходів споживач не сплачує за опалення місць загального користування будинку.
Повідомляємо, що майже на всіх поверхах сходових клітин двері не закриваються, немає придержувачів пружин, і у вітряну погоду відбувається неймовірний протяг і втрата великої кількості теплової енергії. (фото)
Виходячи з вищенаведеного, опалення здійснюється не тільки помешкань мешканців будинку, але й неутепленого під’їзду в порушення вимог чинного законодавства України. Тобто умови для врахування цих місць загального користування, до оплати за теплову енергію мешканцям будинку за жовтень місяць , у ПАТ «Центренерго», відсутні.
Крім того, у відповідності до п. 14 Порядку обліку та оплати послуг, вказаної Постанови КМУ, – показання будинкових засобів обліку знімаються представником виконавця один раз на місяць у присутності постачальника та представника споживачів.
В порушення вказаних вимог чинного законодавства України, жодного разу представники будинку по вул.Будівельників 12 не були присутні при знятті показників лічильника, тим самим порушивши право жителів на отримання достовірної інформації про спожиту теплову енергію. Крім того, невідомо про особу, що здійснює обслуговування лічильника, доступ до нього та правильність показників останнього. Також не відомо про повірку цього лічильника взагалі.
        Згідно п.20 Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» плата за надані послуги вноситься  споживачем  відповідно до   показань   засобів   теплової  енергії. У платіжному документі передбачаються  графи  для  зазначення поточних  і  попередніх  показань  засобів  обліку теплової енергії,  різниці цих показань,  тарифу  на  даний вид послуг і суми,  яка належить до сплати за надану послугу.
         Як видно з копій рахунків (копии квитанций с разных квартир) ці данні не наводяться і у мешканців будинку не має жодної можливості для перевірки показників.
        Згідно п.32 вищезазначеної постанови КМУ:
32. Виконавець зобов'язаний:
3)    надавати   споживачеві   в   установленому  законодавством порядку інформацію  про  перелік  послуг,  їх  вартість,  загальну вартість місячного платежу,  структуру тарифів,  нормативи (норми) споживання,  режим надання послуг, їх споживчі властивості, якісні
показники  надання  послуг
16) проводити  перерахунок розміру плати за надання послуг у
разі ненадання їх,  надання не в повному обсязі,  зниження якості, зокрема  відхилення  їх  кількісних  та/або якісних показників від затверджених   нормативів   (норм)    споживання,    у    порядку, встановленому   Кабінетом   Міністрів   України   та   визначеному договором.
Згідно ст.24 Закону україни «Про теплопостачання » :
     Споживач теплової енергії має право на:тримання інформації  щодо  якості теплопостачання,  тарифів, цін, порядку оплати, режимів споживання теплової енергії;  відшкодування згідно із  законодавством  збитків,  заподіяних внаслідок   порушення  його  прав,  у  разі  виконання  ним  своїх зобов'язань відповідно до договору;

Перелічене свідчить про недбалість відповідальних осіб, які лише займають посади і ніяким чином не зацікавлені у додержанні своїх обов’язків перед кінцевим споживачем.
Тому на даний час жителі будинку платять завищені кошти, відсутній будь який контроль за загально будинковим лічильником теплової єнергії мешканцями будинку та надлишковим споживанням теплової енергії.
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про інформацію», Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про теплопостачання»,  Законом України «Про житлово-комунальні послуги»,
Просимо Вас:
- В найкоротший термін створити комісію у складі представників виконавчого комітета Української міської ради, представників ПАТ «Центренерго» Трипільська ТЕС та представників жителів будинку  по вулиці Будівельників 12 з метою надання пояснень щодо надання послуг з постачання теплової енергії жителям будинку по вул.Будівельників 12.


6
В тому й річ.
В рахунках зазначена тільки сумма до сплати і більше нічого.
Мене раніше, це не дуже бендежило. В м.Українка (тут знаходиться Трипільска ТЕС) ми платимо тільки в опалювальний сезон. І в зимку ми платили в районі від 102грн до 202грн. в місяць.
А при температурі +10 вибачте, якимось чином набігло 180грн.
І тепер вирішив, з вашою допомогою розібратись)))
Сьогодні відправив інф.запит до Центренерго і попросив надати мені дані лічильника за три попередні опалювальних сезона і жовтень 2013р. включно.
Тепер будемо чекати.
Я правильно вас зрозумів, після зняття показників вони повинні складати акт?
Данні Гкал повинні зазначатись в рахунках. В яких документах це зазначено?
До речі, що саме  мені почати вивчати, я маю на увазі, які документи регламентують такий вид діяльності, як теплопостачання))))

7
ViPerSon, де офіційно можна знайти зазначену формулу, щоб я міг офіційно на неї потім посилатися?
Дякую всім. Завтра відправлю інформаційний запит і можливо незабаром дізнаюся скільки там на лічильнику))))

 

8
Проблема в тому, що піднявши свої старі розрахунки, вийшло так що ( до речі тариф не змінювався), 180грн. я платив лише взимку при від -15град. до-25град. В жовтні 2013р. середня температура становила +10град. Так звідкі тоді з'явилася  така сумма?
Дзвонив до Центренерго і мені відповіли, що в моєму будинку (2011р.) дані автоматично передаються до автоматизованої бази і знімати їх з мешканцями немає можливості.
Але сьогодні ось що я знайшов:
        Згідно п.20 Постанови КМУ від 21 липня 2005 р. N 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення плата за надані послуги вноситься  споживачем  відповідно до   показань   засобів   теплової  енергії. У платіжному документі передбачаються  графи  для  зазначення поточних  і  попередніх  показань  засобів  обліку теплової енергії,  різниці цих показань,  тарифу  на  даний вид послуг і суми,  яка належить до сплати за надану послугу.
         Як видно з моїх рахунків ці данні не наводяться. Є тільки сумма до сплати за опалення і все. І у мешканців будинку не має жодної можливості для перевірки показників.
Чи це не так?
Я правильно Вас  зрозумів, якщо я витребую з них показники лічильника за три роки, тоді я буду знати скільки в місяць витрачалось теплової енергії і скільки я платив тоді і зрівняти ці показники за Жовтень 2013року?

Мені і взагалі мешканцям мого будинку радять звернутися з письмовою заявою до антимонопольного комітету київської області

9
Питання наступне:
За жовтень місяць2013р. прийшов рахунок за опалення 180грн.( при тому, що середня температура в цьому місяці була +10гр.)
Підняв минулорічні рахунки (найбільша 202грн. в місяць коли було -28гр.)
Яким чином перевіряти показники лічильника? І як взагалі вирішують спірні питання по опаленню.
Дякую

10
Суть вопроса.

В жилом многоквартирном доме планируем установить видеонаблюдение в подъезде и стоянке возле дома. Как юридически проходит эта процедура?
Пример:
Жители собрали деньги, дальше нашли контору по установке и обслуживанию видеокамер и т.д. Кому потом будет принадлежать это всё и каким образом эту систему обслуживать (бегать и собирать как идиот по квартирам 10-15грн. не особо хочеться)

11
Снова отказываются отвечать. Спросил кто подал заявку на аренду помещения, ответили что согласно конституции и т.д. это персональные данные и они не дадут эту информацию. По поводу проектной документации на дом и т.д. ответили,  что у них нет и не было никогда (тогда как они знают где расположены коммуникации и как они их обслуживают ;D). По поводу 51% жителей потребовал копию согласия жителей, не дали так как снова это конфиденциальная информация. Всё ка вы и предвидели. Сейчас администрацию торбит прокуратура (выборы ;)), может написать туда или в суд сразу?  И как поступить подать за не ответ на информацию или сразу в суд о защите своего имущества?

12
И вот продолжение истории. Получил ответы "не на все вопросы" особенно почему именно 51 % жителей должен дать разрешение на аренду, а не 100% ;D
Вообще, в ответе они такое понаписывали, что я не знаю . ОНИ НАПИСАЛИ,ЧТО МОГУТ СДАВАТЬ В АРЕНДУ ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ ПОМЕЩЕНИЯ  ??? ;D
Ответ на 20стр. (Но я Вам скажу очень и очень интересные сказочники). Буду готовить им снова интереснейшие вопросы или сразу в суд?



13
Згідно п. 1 ст. 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" и ст. 19 та 29.
…. балансоутримувачем будинку, споруди, житлового комплексу, комплексу будівель і споруд є власник, або юридична особа, що за договором із власником (Вами) утримує на балансі відповідне майно, а також веде бухгалтерську, статистичну й іншу передбачену законодавством звітність, здійснює розрахунки засобів, необхідних для своєчасного проведення капітального, поточного ремонтів і утримання, а також забезпечує управління цим майном і несе відповідальність за його експлуатацію відповідно до закону.
Что означает "управління цим майном"?
Также согласно п. 3.6 Правил управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд, особа, що здійснює управління будинком, зберігає та веде технічну документацію щодо стану, утримання та експлуатації об'єкта. Технічна документація довготривалого зберігання містить: план ділянки в масштабі 1:1000 - 1:2000 з усіма будинками та спорудами, що на ній розташовані; проектно-кошторисну документацію та виконавчі креслення на кожний будинок та споруду; акт технічного стану житлового будинку на момент укладення договору управління; схеми внутрішньобудинкових мереж централізованого постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізованого опалення тощо; паспорти котельного господарства, котлові книги; паспорти ліфтового господарства; паспорти на кожний житловий будинок та земельну ділянку; виконавчі креслення контурів заземлення (для споруд, які мають заземлення).
Могу ли я получить какие либо их этих документов  в городской администрации или получить по инфозапросу в БТИ?

14
Вот это помещение под №1

15
Сейчас подожду ещё один ответ на инфозапрос, а далее необходима будет помощь при составлении иска.

Сторінок: [1] 2

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email