'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Юрій Васильович
« : 02 Лютого 2015, 22:13:00 »

Да, здесь есть нюанс в том , что данные графики утверждались ежегодно на протяжении 12 лет подряд
Выставлю иск, думаю, что он прояснит ситуацию
То один нюанс. Він дописувача не стосується, бо, як можна бачити з викладених документів, обмеження введено не так  давно.
А я вів мову про інший нюанс. Про необхідність з'я сування наявності чи відсутності обгрунтування та погодження обмежень. Бо як такі є, то позов буде безперспективним. Доречі у Вашому вкладенні є посилання саме на відсутність обгрунтувань та погоджень
Цитувати
Оскаржувані рішення прийняті без наявності відповідного обґрунтування необхідності встановлення тимчасових режимів надання комунальних пос-луг і розрахунків, які повинні були розроблятись і подаватись відповідачу безпосереднім виконавцем послуг - МКП «ВУВКГ», крім того, прийняті рі-шення та встановлені ним тимчасові режими надання послуг не були пого-джені з територіальними органами МОЗ, Держспоживстандарту, Мінприро-ди.
І в, наведених вами, рішеннях ця обставина була дуже важливою.
А є ще інщі нюанси
- У Вас мова про ХВП, а в дописувача про ГВП. ХВП отримують усі. А від ГВП багато споживачів відмовляються. Пломбують крани. Через захмарні тарифи.  В решті решт, коли кількість відмов досягає критичної, тепловики взагалі цю послугу перестають  виробляти і надавати. У нас зараз пів-країни не має ГВП взагалі. То може краще  хай за графіком, ніж взагалі без ГВП?
- Наявність судового рішення про скасування графіку то добре, але то не є запорукою цілодобового надання,  коли в  підприємства є якісь технічні проблеми. Звісно в Херсоні, що розташований на Дніпрі, проблем з нестачою води бути не повинно. Але є ж і мало-, чи взагалі безводні регіони, де без графіку ніяк не обійтись.
Автор: Елена_69
« : 02 Лютого 2015, 19:53:53 »

Да, здесь есть нюанс в том , что данные графики утверждались ежегодно на протяжении 12 лет подряд

Выставлю иск, думаю, что он прояснит ситуацию
Автор: Юрій Васильович
« : 02 Лютого 2015, 19:21:13 »

Якщо буде бажання скористатися порадою від Елена_69, то спочатку треба з'ясувати наявність чи відсутність підстав для прийняття рішення про зміну графіку у бік скорочення часу ГВП. Щоб не припуститися "фальшстарту". ОМС має повноваження на рік змінити режим надання послуги,  погодивши це з
Цитувати
територіальними органами МОЗ, Держспоживстандарту, Мінприроди.
ПКМУ № 481 від 16.06.2005р. Таке право ОМС надає ч. 6 ст. 16 ЗУ "Про ЖКП":
Цитувати
6. Місцеві органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, мають право тимчасово визначати інші норми споживання, якості та режими надання житлово-комунальних послуг з урахуванням технічних можливостей підприємств, кліматичних та інших місцевих умов.


Висновки, наведених Елена_69 судових рішень, грунтуються саме на відсутності потрібного погодження та відсутності доказів неможливості надання послуги безперебійно, що відповідачем не заперечувалось:
Цитувати
В ході судового розгляду встановлено, що оскаржене рішення прийнято без наявності відповідного обґрунтування необхідності встановлення тимчасових режимів надання комунальних послуг і розрахунків, які повинні були розроблятись і подаватись відповідачу безпосереднім виконавцем послуг - МКП «ВУВКГ», крім того, прийняте рішення та встановлені ним тимчасові режими надання послуг не були погоджені з територіальними органами МОЗ, Держспоживстандарту, Мінприроди.
Зазначені обставини сторонами не заперечувались.
Будь-яких належних доказів неможливості надання споживачам м.Херсона безперебійних послуг із постачання питної води, які були використані при прийнятті оскарженого рішення і є підставою для встановлення тимчасових режимів надання комунальних послуг, відповідачем до суду не надано.

Автор: Елена_69
« : 02 Лютого 2015, 16:38:31 »

Автор: Юрій Васильович
« : 01 Лютого 2015, 18:32:08 »

Порми споживання встановлює не виробник/виконавець послуги. Норми споживання розраховуються не по пропускній спроможності труби а по фізичним та фізіологічним потребностям людини. Для розрахунків беруть нормативи з СанПіН та Держстандартів. Норми споживання, на які надаються пільги і субсидії, встановлює Постанова КМУ http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/409-2014-п
Цитувати
2) для користування послугами з централізованого постачання холодної води - 2,4 куб. метра на одну особу на місяць за наявності централізованого постачання гарячої води та 4 куб. метри на одну особу на місяць за відсутності централізованого постачання гарячої води.
3) для користування послугами з централізованого постачання гарячої води - 1,6 куб. метра на одну особу на місяць.
А "за перерізом" пів-дюймової труби при швидкості  2 м/с ( таку повинен забезпечувати виконавець) за годину  отримаєте приблизно 3,5 куб. метра.   Тобто норма споживання з графіком надання послуги ніяк не кореспондується.
Так що,  не переймайтеся.   Поставте лічильник і платіть по факту споживання, а не за нормами.
Автор: zxzx7777
« : 01 Лютого 2015, 11:31:49 »

Дякую за відповідь
Але ж це виходить повний маразм. Бо що заважає тепловикам надавати воду за графіком всього, наприклад, одну годину на добу? Або одну хвилину на добу? Оплата все одно йде в повній мірі "за нормами споживання"!!!!! Нащо напружуватися і щось робити.
Цікаво, а "норми споживання" вираховують з врахування цілодобового безперервного графіка надання послуг (як написано в законі Про ЖКП)?
За нормальною логікою - раз підприємство економить кошти даючи воду за графіком, то затрати менші. Відповідно повинен бути перерахунок і для кінцевого споживача.
Автор: Юрій Васильович
« : 30 Січня 2015, 18:31:10 »

Цитувати
за наступним графіком:
щоденно
з 06:30 год. до 09:00 год.
з 18:00 год. до 22:30 год."
Цитувати
Але тут  так заплутано сформульовано про "30%", що зовсім не зрозуміло.
Що не зрозуміло?
з 06:30 год. до 09:00 год. = 2 год. 30 хв.
з 18:00 год. до 22:30 год. = 4 год. 30 хв.      Всього за добу  7 годин або  420 хвилин.   30% , це від цих 420 хвилин.
Це 420 х 30% = 126 (хв.) , або 2год. 06 хв.
Тобто,  якщо сумарно у одну добу за період з 06:30 год. до 09:00 год. та з 18:00 год. до 22:30 год. вода відсутня більш ніж 2год. 06 хв. потрібно робити перерахунок. Або. якщо за місяць є більш ніж дві доби у яких вода відсутня до  2год. 06 хв., теж потрібно робити перерахунок.  Факт відсутності повинен бути зафіксованим ( актом, У журналі реєстрації скарг по телефону).   Перерахунок здійснюється лише для споживачів з обліком "за нормою споживання", тобто тим у кого нема лічильників.
Автор: zxzx7777
« : 30 Січня 2015, 17:33:14 »

Підкажіть, чи повинні тепловики робити перерахунок в такій ситуації подачі води за графіком?
"З метою раціонального використання паливно-енергетичних ресурсів, відповідно до затвердженого управлінням житлово-комунального господарства м.Рівне графіка із 01.02.2015 гаряча вода споживачам ТОВ “Рівнетеплоенерго” (населення та інші категорії) подаватиметься за наступним графіком:
щоденно
з 06:30 год. до 09:00 год.
з 18:00 год. до 22:30 год."

Оскільки, за ПОСТАНОВою КМУ від 17 лютого 2010 р. N 151 - Допустимий строк відхилення від показників "не більш як 6 годин на добу при цілодобовому водопостачанні та не більш як 30 відсотків загального часу постачання води за графіком (не більше ніж два рази на місяць)".

Але тут  так заплутано сформульовано про "30%", що зовсім не зрозуміло.

І як діяти, якщо вони не будуть самостійно робити перерахунок (а я не сумніваюся, що ніякого перерахунку вони добровільно не будуть робити)?
Автор: zxzx7777
« : 22 Грудня 2014, 13:31:08 »

Зрозуміло, я так і думав.
Дякую за відповідь
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Грудня 2014, 19:52:40 »

Я думаю, шанси мінімальні. Підприємство надасть пояснення про технічну неспроможність надання послуги безперебійно ( можливо з розрахунками і доказами). Якби було рішення ОМС, зобов'язуюче надавати послугу цілодобово, то перерви були б порушенням. Якщо ніякого рішення нема, то й порушень, начебто, нема.
Тим паче, що графік погоджено з управлінням ЖКГ.
Є ймовірність виграти адміністративний позов до ОМС про визнання бездіяльності незаконною та зобов'язання  та затвердити погодженний графік рішенням ОМС.

Автор: zxzx7777
« : 21 Грудня 2014, 14:02:20 »

Дякую за відповідь.
Тобто, якщо існує тільки такий Графік подачі води (не затверджений рішенням ОМС - як свідчить їх відповідь на запит), то фактично подача води по графіку є незаконна і можна вимагати перерахування за постановою КМУ №151 ?


Я так розумію, це можливо тільки через суд?
Які шанси на практиці виграти таку справу, адже, по-суті, на підставі позитивного для споживача рішення суду тепловикам прийдеться робити перерахунок всьому місті?
Автор: Юрій Васильович
« : 19 Грудня 2014, 19:49:23 »

Цитувати
Стаття 30. Повноваження в галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку
До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать:
а) власні (самоврядні) повноваження:
9) встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад;

б) делеговані повноваження:
4) встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності;


http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%D1%80/page2
 Для підприємств ЖКГ, які не належать до комунальної власності, ОМС встановлює графіки такі, які погоджені з власниками цих підприємств.  Тобто графік спочатку узгоджується, але потім узгоджений графік затверджується рішенням ОМС. Рішення доводиться до відома громади.
Автор: zxzx7777
« : 19 Грудня 2014, 08:58:38 »

Цікавить, чи може директор ТОВ встановлювати графік подачі гарячої води - як це стверджують у відповіді на мій запит (додається).
Десь зустрічав інформацію, що це право органів місцевого самоврядування.
Які нормативні документи є за цим питанням?

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email