ВІдповідь ОМС в частині невідповідності звернення нормам законів є обгрунтованою.
Неодноразово на сайті обговорювали питання - як саме оформлювати письмові звернення.
Не треба просити когось щось роз`яснювати. Не треба когось в чомусь переконувати, іронізувати. Формулювати питання слід таким чином, щоб не лишити чиновнику, який готуватиме відповідь, можливості зіграти в "спихбол".
Ви вимагаєте надати конкретну інформацію на запит. Або заявляєте конкретну претензію. Або висуваєте конкректну скаржгу за конкретним задокументованим фактом. Чи інші звернення відповідно до ЗУ Про Інформацію, ЗУ Про доступ до публічної інформації, ЗУ Про звернення громадян.
Передивіться розділ ПЕРЕПИСКА з суб'єктами владних повноважень
http://gro-za.org/forum/index.php/board,33.0.html (http://gro-za.org/forum/index.php/board,33.0.html)
Конкретно по відповіді ОМС.
1. Немає такої посади "старший по будинку".
Для сприяння, поліпшення покращення і т.ін. або працюють органи самоорганізації населення згідно відповідного закону або відповідно до ЗУ Про місцеве самоврядування в порядку, визначеному статутом проводяться збори громадян за місцем проживання.
2. Абсолютно незаконним є відсилання до наступних громадських слухань. Надішліть повторний інформаційний запит і вимагайте надати конкретні відповіді у визначені законом строки.
3. З питань, що стосуються ТОВ - запит можна надіслати ТОВ. І повторно до ОМС на підставі ст. 7 ЗУ Про ЖКП.
Стаття 7. Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг
1. До повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить:
1) затвердження та реалізація місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, участь у розробленні та реалізації відповідних державних і регіональних програм;
2) встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону;
3) затвердження норм споживання та якості житлово-комунальних послуг, контроль за їх дотриманням;
4) визначення виконавця житлово-комунальних послуг відповідно до цього Закону в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства;
5) управління об'єктами у сфері житлово-комунальних послуг, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад, забезпечення їх належного утримання та ефективної експлуатації;
6) забезпечення населення житлово-комунальними послугами необхідних рівня та якості;
7) встановлення зручного для населення режиму роботи виробників та виконавців;
8) інформування населення відповідно до законодавства про реалізацію місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, а також щодо відповідності якості житлово-комунальних послуг нормативам, нормам, стандартам та правилам;
9) укладання договорів з підприємствами різних форм власності на вироблення та/або виконання житлово-комунальних послуг;
10) здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг;
11) проведення моніторингу виконання місцевих програм розвитку житлово-комунального господарства;
12) вирішення інших питань у сфері житлово-комунальних послуг відповідно до законів.
З позитиву - Ви отримали доказ щодо відсутності законно встановленого тарифу на ЖКП.