Форум > Громадські слухання щодо тарифів

Громадські слухання по сценарію ЖЕК

(1/7) > >>

Андрій:
Свого часу не дуже ретельно віднісся до теми громадських слухань. Вони пройшли по сценарію ЖЕК. Пізніше, ознайомившись із РКМДА від 29.03.2010 р №187, побачив, що на тих слуханнях повинно було проводитись голосування мешканців, яке реально проведено не було. Далі протокол повинен був бути оприлюднений згідно п.2.10 цього розпорядження. Це також не було зроблено. Після цього я звернувся до ЖЕКу із проханням
--- Цитувати ---надати мені копію протокола громадських слухань, згідно яких подані на затвердження останні тарифи, який не був своєчасно оприлюднений КП  згідно діючого «Порядку проведення громадських слухань»
--- End quote ---
На що була отримана феєрична відмова.

--- Цитувати ---Також роз'яснюємо що, громадські слухання по Вашому будинку були проведені відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 р. № 529 та розпорядження Київської міської державної адміністрації № 995 від 03.07.2006 р. (зі змінами і доповненнями) "Про проведення у м. Києві загальноміських громадських слухань", в яких не передбачено надання копії протоколів громадських слухань мешканцям.
--- End quote ---
Щось я втратив мову від такого нахабства. Невже для отримання копії будь-якого папірця який до мене має відношення має бути прописаний дозвіл у якомусь законодавчому акті ?!

І більш серьозне запитання. Маю судовий процес по укладанню договорів на утримання будинку. В рамках того процесу стверджую, що слухання ніколи не проводилися. Якщо ЖЕК таки принесе в суд протокол про проведення слухань, чи можна довести його нелегітимність в рамках того самого судового процесу через виклик свідків, чи треба цей протокол оскаржувати окремо? Якщо окремо, то яким чином?

ВАВАНчик:
Андрей, не лоханись как я!
Смотри эту тему. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5616.0.html
Может есть смысл отказаться от иска, или изменить предмет!

Андрій:

--- Цитата: ВАВАНчик від 03 Березня 2011, 20:41:38 ---Андрей, не лоханись как я!
Смотри эту тему. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5616.0.html
Может есть смысл отказаться от иска, или изменить предмет!

--- End quote ---

Не зрозумів. Це про що? Посилання вивчив. Все одно не зрозумів. Предмет позову: укладення типового договору, визнання відсутності прибудинкової території, обгрунтування нарахувань. Що я маю змінювати?

Валентина:
І більш серьозне запитання. Маю судовий процес по укладанню договорів на утримання будинку. В рамках того процесу стверджую, що слухання ніколи не проводилися. Якщо ЖЕК таки принесе в суд протокол про проведення слухань, чи можна довести його нелегітимність в рамках того самого судового процесу через виклик свідків, чи треба цей протокол оскаржувати окремо? Якщо окремо, то яким чином?
[/quote]
___________________________________________________________________________-
Якщо громадські слухання проводились з порушенням, попередньо не були повідомлені перелік послуг, структура цін/тарифів, можна оспорити його легітимність у суді (збільшити позовні вимоги).

До викладених нижче міркувань треба додати, що Розпорядження КМДА № 187, та Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 359 від 16. 11. 2009р. не були зареєстовані у Мінюсті.

   Як  наголошується  в ч. 3 ст.21 Загальної декларації прав людини – "Воля  народу,  - 
 повинна бути основою  влади  уряду;  ця воля повинна виявлятися у періодичних і нефальсифікованих виборах, які повинні провадитись при загальному і рівному  виборчому  праві шляхом таємного голосування або ж через інші рівнозначні форми, що забезпечують свободу голосування".
  Згідно ч.1 ст.144 Конституції України органи   місцевого  самоврядування    в    межах повноважень,  визначених  законом,  приймають  рішення,   які    є обов'язковими до виконання на відповідній території.
   У відповідності до ст. 69 Основного закону народне волевиявлення здійснюється  через  вибори,
референдум та інші форми безпосередньої демократії.
   У п.2 рішення Конституційного суду України від 05.10.2005р. № 6-рп/ 2005 зазначено: –    «Результати народного  волевиявлення у визначених Конституцією    та   законами   України   формах   безпосередньої демократії є обов'язковими».
  Відповідно ч. ч. 1,3,4 ст.13 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»:
- територіальна громада має право проводити громадські слухання - зустрічатися з депутатами відповідної ради та посадовими особами місцевого самоврядування, під час яких члени територіальної громади можуть заслуховувати їх, порушувати питання та вносити пропозиції щодо питань місцевого значення, що належать до відання місцевого самоврядування.
 -  Пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань, підлягають обов'язковому розгляду органами місцевого самоврядування.
 - Порядок організації громадських слухань визначається статутом територіальної громади.
   Законодавчо порядок проведення саме громадських слухань,  нормативно не врегульований, але громадські слухання це різновид громадських обговорень, які проводяться на загальних зборах за місцем проживання.
   Відповідно  ст. 8 закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» загальні збори громадян за місцем проживання є формою їх безпосередньої участі у вирішенні питань місцевого значення.  Рішення загальних зборів громадян враховуються органами місцевого самоврядування в їх діяльності.  Порядок проведення загальних зборів громадян за місцем проживання визначається законом та статутом територіальної громади.
   Порядок проведення загальних зборів визначений положенням про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні, затвердженим Постановою Верховної ради України  № 3748-Х11 від 17.12.1993р.
   Згідно ст. 3 цієї Постанови  збори скликаються в міру необхідності, але не  менш як один раз на рік і є правомочними за  наявності  на  них  більше половини громадян,  які  проживають  на  відповідній  території  і мають право брати участь у  зборах,  а  в  разі  скликання  зборів (конференції) представників громадян -  не  менш  як  двох  третин
представників відповідних територіальних утворень.
  Згідно ст. 10 цього положення для ведення зборів може обиратися президія зборів. Збори можуть обирати також лічильну комісію. Порядок  денний  і  порядок  роботи  зборів    затверджується зборами.
   Відповідно ст. 8 Постанови  збори скликаються головою Ради  або  її  виконавчим органом, громадськими комітетами і радами самоврядування.
  У відповідності до ст.14 Постанови  дію  рішень  зборів,  прийнятих   з   порушенням Конституції  та  законодавства  України,  може  бути зупинено відповідною Радою народних депутатів  або  її  виконавчим органом, місцевою державною адміністрацією  до  вирішення  питання про їх  законність  у  судовому  порядку.  Про  це  повідомляється відповідний орган територіальної самоорганізації громадян.
   Згідно п. 2.4. Методичних рекомендацій, затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України № 359 від 16.11.2009р. – про дату  та  місце  проведення  слухань  рекомендується повідомляти  власників  приміщень  не  пізніше ніж за 7 днів до їх проведення шляхом:
     - розміщення    оголошень    про    проведення   слухань   на інформаційних стендах у під'їздах та біля будинків;
     - письмового  повідомлення  власників приміщень через поштові скриньки тощо.
Відповідно п. 2.5. Методичних рекомендацій – « Слухання  проводяться  по  кожному  будинку  окремо. В оголошеннях про проведення слухань та повідомленнях рекомендується зазначати тарифи та переліки послуг для відповідного будинку».
  Як зазначено в п.1.5 Методичних рекомендацій – «Стаття  20 Закону передбачає право споживача одержувати  в  установленому  законодавством   порядку   необхідну  інформацію  про  перелік житлово-комунальних послуг,  їх вартість,загальну вартість місячного платежу,  структуру ціни/тарифу, норми споживання,   порядок   надання   житлово-комунальних  послуг,  їх  споживчі  властивості  тощо.     
   Статтею   21   визначено   обов'язок виконавця послуг надавати споживачеві зазначену інформацію.
Згідно п.2.7 За результатами слухань складається  протокол,  в  якому зазначаються:
     - питання порядку денного;
     - список   присутніх  на  слуханнях  власників  приміщень  із зазначенням номера квартири або приміщення;
     - висловлені  пропозиції  та  зауваження (під час виступу або надані письмово) із зазначенням їх автора;
     - прийняті рішення.
     Протокол підписується усіма присутніми учасниками слухань.
      Уважно проаналізувавши зазначені норми ми прийшли до висновку, що:
    -  п.п. 2.8 Методичних рекомендацій та п.п. 2.5.7, 2.7 додатку 6 Розпорядження КМДА № 187 – «Слухання вважаються такими,  що відбулися, незалежно від кількості присутніх осіб» суперечить Конституції та Постанові;
-П.2.9 Методичних рекомендацій суперечить п.2.7;
- П..2.4. додатку 6 Розпорядження КМДА № 187 – «Для проведення громадських слухань організатор визначає час і місце проведення громадських слухань, коло запрошених осіб, основні питання для обговорення, готує інформаційні матеріали, необхідні для проведення громадських слухань» суперечить ст.13 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», так як відповідно до Конституції України та зазначеному закону ніхто не може бути позбавлений права безпосередньої участі у вирішенні питань місцевого значення, до того ж п.2.6 Методичних рекомендацій однозначно відзначає, що Громадські слухання мають відкритий характер і проводяться на засадах добровільності, гласності, відкритості та свободи висловлювань. Тому організатор не може визначати коло запрошених осіб.
- П.2.9.2 зазначеного додатку Розпорядження суперечить Порядку проведення зборів, адже відповідно закону та Методичним рекомендаціям порядок  денний  і  порядок  роботи  зборів    затверджується зборами а не головуючим;
- п.2.10 додатку суперечить п.2.7 Методичних рекомендацій, за якими Протокол підписується всіма учасниками громадських слухань.
Пропозиція на громадських слуханнях вважається схваленою, якщо її підтримала більшість присутніх учасників слухань (частина 7 статті 13 статуту Києва).

Р.S. Забула додати, що зміни до Розпорядження КМДА № 995 також не зареєстровані В ГУЮ м. Києва, отже також не можуть направлятись на виконання.

Тетяна Academia:
1.Колись я опублікувала відповідь київського управління юстиції, що РКМДА 187 ніде не зареєстроване і не повинно застосовуватись.
2. Відмова ЖЕО, можливо, й обгрунтована. У мене в оголошенні було таке:

--- Цитувати ---УЖКГ Солом’янської районної у м. Києві державної адміністрації 31.05.2010 року о 16:00 громадських слухань в приміщенні КП «Чоколівське»
--- End quote ---
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4869.msg14404.html#msg14404
У вас, мабуть, аналогічно. Тому слід  звернутись з вимогою надати протокол слухань до РДА.
3. Оскаржувати протокол можна. Все можна оскаржувати. Та чи є сенс? Поки мені не зрозумілі ризики наявності/відсутності протоколу для судового процесу. Питання можна буде прояснити в телефонному режимі.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version