'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Юрій Васильович
« : 23 Серпня 2018, 18:24:53 »

Ознайомтеся з ЗУ № 417 "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку".
Автор: pravda
« : 23 Серпня 2018, 17:56:33 »

Доброго дня.
У нас немає ОСББ. Хто має визначити нашу прибудинкову територію?
Рада ще у 2012 році (як балансоутримувач)  передала багатоповерхівки на обслуговування комунальному підприємству, а ті розраховують прибиральну територію з...стелі.
Як нам отримати землевпорядні документи, ПОКИ ще не створили ОСББ?
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Квітня 2018, 13:53:09 »

--Питання, хто має право провести такі дії по визначенню розмірів прибудинкової теріторії?
-Який документ складається за результатами визначення прибудинкових теріторій?
1. ОМС.
2. ОМС може створити, наприкад, інвентарізаційну комісію. Комісія складе Акт(и). ОМС своїм рішенням затвердить акти...
Автор: lioness
« : 21 Квітня 2018, 12:46:39 »

У ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 є формули для визначення розмірів.  Питання "распоряжаться нельзя" є суттєвим для ОСББ та ЖБК. Будинок, про який веде мову дописувач bav, утримується комунальним підприємством. Тому мекшканці, навіть за умов отримання КП  акту на користування земельною ділянкою, не матимуть можливості розпоряджатися землею. 
І ще один момент,  який залишився поза увагою. За наявності у КП земельного акту, воно стає платнииком земельного податку. Витрати на сплату податку будуть враховані у тариф на утримання будинку.

закон є,стандарт є,але хтось має зробити визначення за цією формулою розмір цієї теріторії.

--Питання, хто має право провести такі дії по визначенню розмірів прибудинкової теріторії?
-Який документ складається за результатами визначення прибудинкових теріторій?
Автор: Юрій Васильович
« : 24 Березня 2018, 08:16:05 »

Только, вероятно, для определения затрат желательно определить придомовую территорию
Цитувати
Х. Вимоги до здійснення благоустрою та утримання прибудинкової території
1. Утримання прибудинкової території здійснюється з дотриманням вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року № 76, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 року за № 927/11207, та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень».
Для визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків застосовується Національний стандарт України ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 «Настанова щодо розподілу територій мікрорайонів (кварталів) для визначення прибудинкових територій багатоквартирної забудови», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 лютого 2014 року № 56.
Содержать придомовую территорию обязаны, а распоряжаться нельзя.
У ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 є формули для визначення розмірів.  Питання "распоряжаться нельзя" є суттєвим для ОСББ та ЖБК. Будинок, про який веде мову дописувач bav, утримується комунальним підприємством. Тому мекшканці, навіть за умов отримання КП  акту на користування земельною ділянкою, не матимуть можливості розпоряджатися землею. 
І ще один момент,  який залишився поза увагою. За наявності у КП земельного акту, воно стає платнииком земельного податку. Витрати на сплату податку будуть враховані у тариф на утримання будинку.
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Березня 2018, 19:34:25 »

РІЗНЯТЬСЯ тому що
Це не планові витрати, а фактичні!
Тільки сплачувати у тарифі Ви, згідно  до чинного законодавства, повинні за розрахункові, нормативні...
Цитувати
   П О С Т А Н О В А  від 10 грудня 2008 р. N 1070                      Київ
              Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів
6. Обсяг надання  послуг  розраховується  на  підставі  норм, затверджених органом місцевого самоврядування.

     7.  Норми  надання  послуг  визначаються  на підставі правил, встановлених  центральним  органом  виконавчої  влади   з   питань житлово-комунального господарства.

     Зазначені норми переглядаються один раз на п'ять років.
Пункт  7  в  редакції  Постанови  КМ  N  541 ( 541-2011-п ) від 25.05.2011 }

     8. У   разі  коли  норми  не  затверджено  органом  місцевого самоврядування, застосовують мінімальні норми згідно з додатком 2.
Цитувати
  КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
                        П О С Т А Н О В А від 26 липня 2006 р. N 1010                                Київ

           Про затвердження Порядку формування тарифів  на послуги з вивезення побутових відходів
ПКМ № 869:
(click to show/hide)
Автор: bav
« : 21 Березня 2018, 18:18:59 »

3. Сумнівні витрати по п.4.1, 4.3, 4.7, 4.11, 4.12, по яким компанія не надала інформації (акти, договори) що роботи були виконані.
Які акти по 4.1.?  4.3. - розмір  платні відповідно до затверджених норм.

1. А чому тоді ці суми різняця кожного року? Це не планові витрати, а фактичні!
2. Стосовно земельної ділянки. Як зазначається у відповіді Департаменту земельних ресурсів КМДА
(click to show/hide)
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Березня 2018, 15:29:45 »

3. Сумнівні витрати по п.4.1, 4.3, 4.7, 4.11, 4.12, по яким компанія не надала інформації (акти, договори) що роботи були виконані.
Які акти по 4.1.?  4.3. - розмір  платні відповідно до затверджених норм.
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Березня 2018, 15:22:37 »

А нам що до того?
Законом определено, что прилегаемая территория содержится балансодержателем этой территории или  заключается договор с предприятиями, организациями, жилыми домами к которым прилегает эта территория.
"Прилегающая" - рос.
Балансоутримувач, управитель, ОСББ, ЖБК повинні утримувати прибудинкову та прилеглу територію. Але вони мають право найняти для цього сторонню особу. Наприклад, ТОВ Україна. В такому разі балансоутримувач, управитель, ОСББ, ЖБК укладає з ТОВ договір. Умови договору узгоджуються між балансоутримувачем, управителем, ОСББ, ЖБК, як замовником та ТОВ, як підрядником.
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Березня 2018, 14:59:22 »

Я так розумію,  що  то просто роздруківка з сайту КП ГІОЦ. Повинна ж бути якась користь з цих КП ГІОЦ, КК ЦКС... Користь для комунальників, звісно. Про користь для споживачів там гадки не було. Це видно неозброєним оком, достатньо лише зазирнути у Статут КК ЦКС, наприклад.
Автор: bav
« : 21 Березня 2018, 11:22:07 »

Отримав від Керуючої компанії наступну інформацію
Виникли питання:
1. Чому витрати 85265,14 грн. перевищують нарахування 47125,07 грн.? Компанія роками працює собі у збиток?
2. Чому нарахована плата не відповідає тому що насправді компанія зібрала із споживачів (населення)?
Якщо поділити 47125,07 на загальну площу квартир житлового будинку (приміщень, призначених для проживання) 1856,3 кв.м та на 12 місяців отримаємо 2,12грн./кв.м, а насправді тариф складає 4,63грн.!!!
3. Сумнівні витрати по п.4.1, 4.3, 4.7, 4.11, 4.12, по яким компанія не надала інформації (акти, договори) що роботи були виконані.
4. Насправді зібрано коштів 4,63х1856,3х12=103136,02 грн., що на 17870,88 грн. більше витрат!!! Отже, як на мене, це шахрайство. До кого слід звертатися про перевірку компанії (крім Держпродспоживслужби)? Може КРУ?
Автор: Gelo
« : 21 Березня 2018, 10:40:34 »

А нам що до того?
Законом определено, что прилегаемая территория содержится балансодержателем этой территории или  заключается договор с предприятиями, организациями, жилыми домами к которым прилегает эта территория. Трудно поверить в возможность отказаться дому от заключения такого договора, если будет решение о содержании прилегаемых территорий не балансодержателем.
Одним из весомых оснований для передачи прилегаемых территорий домам, это экономия финансов местного бюджета и закрепление обязательств установленных Законом. Поэтому очень сомневаюсь в справедливость сметы по благоустройству прилегаемой территории. Оплата балансодержателем по смете будет незначительной, а в остальном
Цитувати
Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Березня 2018, 02:09:04 »

Сомневаюсь, что заключенный
Цитувати
відповідний   договір   на  утримання та благоустрій прибудинкової території
будет финансово обоснован. Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.
А нам що до того?
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Березня 2018, 02:06:39 »

Цитувати
РІШЕННЯ
від 25 грудня 2008 року N 1051/1051
Про Правила благоустрою міста Києва
http://kmr.ligazakon.ua/SITE2/l_docki2.nsf/alldocWWW/1EC945CF22CC4FD7C225756E006DE238
Автор: Gelo
« : 20 Березня 2018, 23:36:23 »

Вас цікавить правомірність включення в тариф витрат на утримання прибудинкової  території. Включення правомірне ( ПКМУ № 869, ЗУ "Про благоустрій населених пунктів").


Цитувати
Стаття 36. Фінансування заходів з благоустрою населених пунктів

     4. За  рахунок  коштів  підприємств,   установ,   організацій фінансуються заходи, спрямовані на:

     2) Благоустрій прибудинкової території багатоквартирного будинку здійснюється  за  рахунок  коштів  власників житлових і нежитлових приміщень  у  багатоквартирному  будинку,  отриманих  як  плата за надання  послуг  з  утримання  будинків,  споруд  та прибудинкової території.   
  http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/page2 Только, вероятно, для определения затрат желательно определить придомовую территорию
Цитувати
Х. Вимоги до здійснення благоустрою та утримання прибудинкової території

1. Утримання прибудинкової території здійснюється з дотриманням вимог Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17 травня 2005 року № 76, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 25 серпня 2005 року за № 927/11207, та ДБН 360-92** «Містобудування. Планування та забудова міських і сільських поселень».

Для визначення прибудинкових територій багатоквартирних будинків застосовується Національний стандарт України ДСТУ-Н Б Б.2.2-9:2013 «Настанова щодо розподілу територій мікрорайонів (кварталів) для визначення прибудинкових територій багатоквартирної забудови», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 26 лютого 2014 року № 56.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1529-17 Содержать придомовую территорию обязаны, а распоряжаться нельзя.

Цитувати
Стаття 25. Утримання та благоустрій прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків
     1. Утримання та благоустрій прибудинкової території багатоквартирного житлового будинку,  належних до нього  будівель, споруд  проводиться балансоутримувачем   цього   будинку  або підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачем укладено   відповідний   договір   на  утримання та благоустрій прибудинкової території.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2807-15/print1509557627943665Що "кажуть" Правила   благоустрою  території  м. Києва?

Типовые правила говорят
Цитувати
VІІ. Розміри меж прилеглої до підприємств, установ та організацій територій у числовому значенні

1. Межі утримання прилеглих територій підприємств, установ, організацій наведено у додатку до цих Типових правил.

2. Межі та режим використання закріпленої за підприємствами, установами, організаціями території визначають відповідні органи державної влади та органи місцевого самоврядування залежно від підпорядкування об’єкта благоустрою або власник, якщо територія перебуває у приватній власності.
Сомневаюсь, что заключенный
Цитувати
відповідний   договір   на  утримання та благоустрій прибудинкової території
будет финансово обоснован. Обложат одними обязательствами и ответственностью + в последующем штрафы.

додаток до Типових правил.
(click to show/hide)
   


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email