Чи передбачені законом зобов'язання виконавчого комітету організувати громадські слухання щодо доведення розрахунку тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та при будинкових територій відповідно до Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій?
якщо так, то якою нормою права?
ЗАТВЕРДЖЕНОhttp://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/page3 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/page3)
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 червня 2011 р. № 869
ПОРЯДОК
формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1380-12/paran13#n13 (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1380-12/paran13#n13)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
регіонального розвитку,
будівництва
та житлово-комунального
господарства України
30.07.2012 № 390
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 серпня 2012 р.
за № 1380/21692
ПОРЯДОК
доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад(click to show/hide)
Виконавець доводить розрахунок тарифів до відома власників житлових будинків (гуртожитків), власників квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) та інших споживачів послуг шляхом проведення щодо кожного будинку громадських слухань.
Стаття 11. Громадські слухання та громадський контроль у сфері житлово-комунальних послугhttp://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/page1 (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/page1)
1. Громадські слухання у сфері житлово-комунальних послуг проводяться в порядку, визначеному статутом територіальної громади.
ЦитуватиСтаття 11. Громадські слухання та громадський контроль у сфері житлово-комунальних послуг[url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/page1[/url] ([url]http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1875-15/page1[/url])
1. Громадські слухання у сфері житлово-комунальних послуг проводяться в порядку, визначеному статутом територіальної громади.
Яким чином суддя-доповідач Мироненко О.В. відкрив провадження без повного тексту постанови - невідомо.
Так і відкрив. Бо відомо, що суд і ВАСУ -це різні речі.
Дуже часто протоколи слухань просто фальсифікували.
Затверджувати потрібно не тільки тариф, а й перелік послуг.
.....
А ВАСУ мабуть "забув" про існування у ст. 11 ч. 1. та 3.
Відповідно до частини третьої статті 11 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" пропозиції, які вносяться за результатами громадських слухань, підлягають обов'язковому розгляду органами місцевого самоврядування.
Судами попередніх інстанцій обставин щодо вчинення відповідачем будь-яких дій, спрямованих на ухилення від розгляду пропозицій, які були б внесені за результатами громадських слухань, при прийнятті оскаржуваних рішень, не встановлено.
....
З урахуванням викладеного, зважаючи на те, що Порядком №529 повноваження щодо проведення громадських слухань надано виконавцю послуг, а не органу місцевого самоврядування, в той час як Законом України "Про житлово-комунальні послуги" не передбачено обов'язковості проведення громадських слухань як необхідної умови для затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги, колегія суддів не погоджується з позицією судів попередніх інстанцій щодо протиправності рішень Севастопольської міської ради від 19.04.2011 №665, №656, №666, №653, №661, №657, №654, №659, №664, №667 як таких, що були б прийнято в порушення вимог Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 №529.
Колегія суддів також зауважує, що за змістом пункту 2 Порядку №529 можливим наслідком проведення громадських слухань є зменшення переліку типових послуг, що надаються виконавцем, а не зміна показників нормативних витрат, пов'язаних з наданням таких послуг.
У випадку незгоди з переліком типових послуг, що надаються виконавцем, споживачі не позбавлені можливості у будь-який час дії тарифів провести громадські слухання та прийняти рішення про зменшення кількості послуг порівняно з типовим переліком.
Шо Ви розумієте під словом фальсифікувати?є протокол так званих слухань, тобто факт проведення громадських слухань є. інше питання чи відбулися ці слухання в спосіб визначений статутом територіальної громади.Це коли протоколи є, а слухання ніхто не проводив. Протоколи написані виконавцем послуги, а громадяни начебто "не прийшли" ( або вказано декілька прізвищ за яких підписи поставили самі ж "організатори").
чому забув? він обгрунтував свою позиціюПозицію виконання замовлення.
Аналіз наведених положень свідчить про те, що повноваження щодо проведення громадських слухань в силу пункту 2 зазначеного Порядку надано виконавцю послуг, а не органу місцевого самоврядування.Це ж положення з ПКМУ! А закон:
Стаття 11. Громадські слухання та громадський контроль у сфері житлово-комунальних послугУ більшості відомих мені випадків статутами визначалося організатором слухань саме ОМС ( їх підрозділи).
1. Громадські слухання у сфері житлово-комунальних послуг проводяться в порядку, визначеному статутом територіальної громади.
Статут....
Порядок проведення громадських слухань визначається Положенням про громадські слухання у місті Артемівську, що затверджується рішенням міської ради.
ПОРЯДОКПроблема Севастополя в тому, що він мабуть досі не має статуту територіальної громади ( принаймні в кінці 2011р. точно не мав, проект 2010р. не прийняли, якби прийняли, то в ньому виконавці точно не мали б повноважень не тільки проводити, а навіть ініціювати слухання (такий був проект)).
організації та проведення громадських слухань для доведення розрахунку тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території в м.
1. Організатором слухань, які проводяться відповідно до статті 11 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», виступає Управління муніципального розвитку міської ради (далі - організатор).
Організатор є відповідальним за дотримання порядку проведення слухань та оформлення і зберігання відповідного протоколу.
2. Виконавець послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій після перегляду розрахунку розміру тарифу (відповідно до вимог порядку формування тарифу щодо його залежності від запланованих кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкової території та з урахуванням типового переліку послуг) звертається до організатора з пропозицією про проведення відповідних громадських слухань, а також визначення графіку їх проведення по кожному будинку та відповідальні посадові особи.
З урахуванням викладеного, зважаючи на те, що Порядком №529 повноваження щодо проведення громадських слухань надано виконавцю послуг, а не органу місцевого самоврядування, в той час як Законом України "Про житлово-комунальні послуги" не передбачено обов'язковості проведення громадських слухань як необхідної умови для затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги,Знову маніпуяції... Законом передбачено, що НПА, якими регулюється порядок формування цін/тарифів на
4) розроблення в межах повноважень системи нормативно-правових актів щодо формування цін/тарифів на житлово-комунальні послуги (крім тарифів на теплову енергію, централізоване водопостачання та водовідведення, які встановлюються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг), стандартів, нормативів, норм, порядків та правил у сфері житлово-комунальних послуг, аредакція з 2010р.
також щодо експлуатації, поточного і капітального ремонтів, реконструкції об’єктів житлового фонду;
Стаття 31. Порядок формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послугиТаким чином розписувати у законі весь механізм формування та затвердження тарифів НЕМА ПОТРЕБИ. Закон уповноважує КМУ. КМУ ( на той час) визначив проведення слухань як обов'язкову процедуру (це вже потім КМУ затвердив "Пакращення", бо ті слухання чиновникам були як "кость в горле").
1. Порядок формування тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг другої групи (пункт 2 частини першої статті 14 цього Закону) визначає Кабінет Міністрів України.
{ Частина перша статті 31 в редакції Закону N 2479-VI ( 2479-17 ) від 09.07.2010 }
Колегія суддів також зауважує, що за змістом пункту 2 Порядку №529 можливим наслідком проведення громадських слухань є зменшення переліку типових послуг, що надаються виконавцем, а не зміна показників нормативних витрат, пов'язаних з наданням таких послуг.Забули пункт 3.
У випадку незгоди з переліком типових послуг, що надаються виконавцем, споживачі не позбавлені можливості у будь-який час дії тарифів провести громадські слухання та прийняти рішення про зменшення кількості послуг порівняно з типовим переліком.
3. Під час установлення тарифу на послуги необхідно забезпечувати прозорість визначення вартості усіх послуг з розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири, житлового приміщення у гуртожитку та нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).Ознайомившись з розрахунком тарифу Ваш "покорний слуга", свого часу, знайшов, наприклад, у будинку площа плаского даху 300 м2, а підвалу 700 м2!, у витрати на зв'язок закладені по мобільному телефону майже на кожного слюсаря і т. п. Вчасне офіційне подання зауважень до виконкому особисто та внесення цих зауважень до протоколу слухань допомогло суттєво зменшити "запланований" тариф.
Це коли протоколи є, а слухання ніхто не проводив. Протоколи написані виконавцем послуги, а громадяни начебто "не прийшли" ( або вказано декілька прізвищ за яких підписи поставили самі ж "організатори").
Виконавець доводить розрахунок тарифів до відома власників житлових будинків (гуртожитків), власників квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках) та інших споживачів послуг шляхом проведення щодо кожного будинку громадських слухань.
Є акт цивільного законодавства (постанова КМУ № 529). Слід доводити, в якій частині вона була не дотримана. Доказами, належними і відповідними.
А якщо протокол є...і дійсно ніхто не прийшов на слухання..слухання формально відбулися...тобто факт проведення громадських слухань є..то в чому полягає на Вашу думку фальсифікація? протокол офоррмлено відповідно до наказу № 359 від 16 листопада 2009 року Міністерства з питань житлово-комунального господарства
2.8. Слухання вважаються такими, що відбулися, незалежно від кількості присутніх осіб.http://www.uapravo.net/akty/prawo-osnovni/akt5dfzg9b.htm (http://www.uapravo.net/akty/prawo-osnovni/akt5dfzg9b.htm)
У випадку, якщо по окремо взятому будинку на слухання не прийшло жодного власника приміщення, протокол підписується представником організатора, відповідальним за проведення слухань.
В протоколі робиться відмітка про належне повідомлення та про факт неявки власників приміщень на слухання.
У випадку, якщо по окремо взятому будинку на слухання не прийшло жодного власника приміщення, протокол підписується представником організатора, відповідальним за проведення слухань. В протоколі робиться відмітка про належне повідомлення та про факт неявки власників приміщень на слухання.
як у даному випадку ідентифікувати поняття "виконавця послуг", який пристуній на слуханнях? це повинні бути юристи, майстри, інженери-того представника? чи та особа, що згідно статуту підприємства має право представляти це підприємство(Директор, начальчинк виконавчий орган)?
2. Виконавець послуг ... ... звертається до організатора з пропозицією про проведення відповідних громадських слухань, а також визначення графіку їх проведення по кожному будинку та відповідальних посадових осіб.
то якими доказами на Вашу думку слід доводити порушення проведення громадських слухань в порядку визначеному статутом територіальної громади? статут є.В чому саме є порушення?
і чи має обовязок орган місцевого самоврядування доводити протилежне у судовому порядку, що проведення громадських слухань відбулися в порядку визначеному статутом територіальної громади, у випадку якщо заявлені вимоги у суді про визнання незаконним та скасування рішення ОМС.
2. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Наказ № 359 рекомендував
ОМС затверджували Положення
На даний час наказ № 359 скасовано
Очевидно, шо представником виконавця повинен бути не слюсар, а інженерно-технічний працівник. Посада не важлива.
даний наказ не зареєстровано в органах юстиції, а тому є нечинним.
...див.вище
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇВивчайте "матчасть".
щодо порядку організації та проведення
громадських слухань для доведення розрахунку
тарифу на послуги з утримання
будинків і споруд та прибудинкової території
ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 грудня 1992 р. № 731
ПОЛОЖЕННЯ
про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади
5. На державну реєстрацію не подаються акти:
е) рекомендаційного, роз'яснювального та інформаційного характеру (методичні рекомендації, роз'яснення, у тому числі податкові, тощо), нормативно-технічні документи (національні та регіональні стандарти, технічні умови, будівельні норми і правила, тарифно-кваліфікаційні довідники, кодекси усталеної практики, форми звітності, у тому числі щодо державних статистичних спостережень, адміністративних даних та інші).
{Підпункт "е" пункту 5 в редакції Постанови КМ № 248 від 26.03.2008}
У разі надходження акта, який не підлягає державній реєстрації, орган державної реєстрації протягом п'яти робочих днів повертає його суб'єкту нормотворення з відповідним обґрунтуванням.
офорлення протоколів відбувалося відповідно до цього наказу..
положень цих моє омс не затверджував
а якже тоді закон про жкп?
виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору;
тобто "інженерно-технічний працівник" це не субєкт господарювання.
Чи є на Вашу думку порушення Порядку (постанова 529), якщо громадські слухання відбувалося в один і той самий час по пяти будинкам одночасно, однак тарифи розраховано на кожен будинок окремо( 5 протоколів відповідно оформлених)Якщо одночасно, то є. Не могло ж одночасно бути в одному приміщенні 5 голів, 5 секретарів і як голоси рахувати по окремим будинкам в загальній масі присутніх.
дійсно ніхто не прийшов на слуханняТо що ж Ви зможете довести? Вам дадуть відповідь, що протоколи складалися окремо і почергово, а якби люди прийшли б то і слухання проводилися б теж почергово і окремо. А раз не прийшли то які питання?
Який практичний сенс у Ваших питаннях? Ви є учасником судового процесу? Якого? На якій стадії перебуває процес? Для отримання порад потрібно викласти копіїї матеріалів справи.
Як Ви тільки-но збираєтесь оскаржувати рішення ОМС, то слід враховувати що по КАС строк звернення 6 місяців ( або потрібно довести поважність пропуску строку). А слухання по тарифам вже більше 2-х років не є обов'язковими.
Ще раз нагадую
То що ж Ви зможете довести? Вам дадуть відповідь, що протоколи складалися окремо і почергово, а якби люди прийшли б то і слухання проводилися б теж почергово і окремо. А раз не прийшли то які питання?
Не варто писати ВІДВЕРТІ ДУРНИЦІ. Директор теж не є суб'єкт господарювання. Суб'єкт господарювання в даному випадку підприємство. Представляти підприємство у відповідних випадках можуть його відповідні співробітники. Громадські слухання це просто збори громадськості, а не судове засідання. Відповідальних представників на слухання керівник підприємства може призначити наказом, або навіть розпорядженням. Список надається в ОМС разом з пропозицією про проведення слухань. Можуть бути присутніми і інші співпрацівники підприємства, які можуть пояснити та надати відповіді на питання споживачів по розрахунку тарифу, по переліку послуг і взагалі по діяльності підприємства. Від ОМС теж може бути не один представник.
Не факт. У Вас є відповіді ОМС на Ваші запити? Викладайте сканкопії.
Не всі накази потрібно реєструвати. Наказ носив РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ характер.
Як на будь-яких зборах, громадяни голосуванням вибирають голову і секретаря. Рішення приймається голосуванням.
....
Громадські слухання це просто збори громадськості
справа буде розглядатися незабаром розглядатися судом після кількарічного перебування в апеляційній інстанції (скасовано ухвалу першої інстанції)Викладайте матеріали без них поради не надаються.
по протоколах все відбулося в один день і почалися ці слухання 0 18 годині. такі відомомсті зафіксовані у протоколах. вели ці слухання і були присутніми на них одні і ті самі особи. тобто одночасно розпочалися слухання по 5 ти будинках.Я вже казав
Вам ( або суду) дадуть відповідь, що протоколи складалися окремо і почергово, а якби люди прийшли б то і слухання проводилися б теж почергово і окремо. А раз не прийшли то які питання?А представники ОМС і Виконавця завжди одні й ті самі особи. Ні хто з 5-ти будинків не прийшов. Доводити нема кому.
хто тариф від імені виконавця повинен доводить??? виконавець-юридична особа, діє на підставі статуту.Та будь хто, кого керівник призначить.
факт. було вивішений у будинку попередньо перед слуханнями з відповідним повідомленням з посиланням на наказ 359 документ щодо проведення цих слухань та розрахунку тарифу. організаором виступив якраз ОМСТак викладіть відповідь ОМС про відсутність "Порядку..."
статутом громади передбачено представництво на слуханнях- з однієї квартири-одна людина. оскільки тариф доводився до власників квартир, а їх у будинку скажімо 200, а не явився жоден, (і статутом передбачено що що слухання відбулися, якщо на них було понад 51% людей), то як можна стверджувати, що відбулися громадські слухання?Так які проблеми? Ви за п'ять хвилин доведете недійсність протоколу. Копія в справі ж є? А викласти можете?
то все таки...хто ж проводить громадські слухання.....омс чи виконавець послуг. Організотором є ОМСА веде головуючий.
Я вже казав
Громадські слухання це просто збори громадськості...
Так викладіть відповідь ОМС про відсутність "Порядку..."
Так які проблеми? Ви за п'ять хвилин доведете недійсність протоколу. Копія в справі ж є? А викласти можете?
але тут в даному випадку не та підстава позову.1. Так, якщо справу повернули у першу інстанцію на новий розгляд, ( я вірно зрозумів Ваше:
справа буде розглядатися незабаром розглядатися судом після кількарічного перебування в апеляційній інстанції (скасовано ухвалу першої інстанції)), то можливо у Вас ще є можливість змінити підставу?
Обясніть.на якій підставі громадяни організували "збори", "зібралися" на ці збори, та "провели" ці збори. та склали протокол.Для отримання порад та пояснень потрібно викласти сканкопії тих документів та матеріалів, стосовно яких Ви цих пояснень потребуєте.
"Маска, маска... Я Вас знаю..."Шановний, дописувач. Ваша манера не викладати на форум потрібні матеріали і документи через небажання, або через їх відсутність ( бо Ви ставите питання та намагаєтеся аналізувати справи, до яких Ви не маєте стосунку ( знайдені в інеті), Не є прийнятною.
Який практичний сенс у Ваших питаннях? Ви є учасником судового процесу? Якого? На якій стадії перебуває процес? Для отримання порад потрібно викласти копіїї матеріалів справи.[/b]