'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - stepan

Сторінок: 1 [2] 3 4 5
16
В зв"язку з монетизацією субсидій на ЖКП, від якої як я зрозумів не можна відмовитись, виникло таке питання:
 - Якщо у особи є борг за ЖКП в розмірі певної суми (на думку КП), яку особа не визнає, але субсидію їй надають, тому, що наприклад у особи є судовий спір з КП, який триває значний час, то якщо особі доведеться сплатити за ЖКП з тої суми монетизованої субсидії, яку йому надішлють примусово на його рахунок(або на пенсійний, або на рахунок в Ощадбанку, якщо не пенсіонер), то чи буде ця сплата вважатись фактом визнання боргу, та перериванням строку давності, з моменту сплати?

17
Цитувати
23 Лют, 2019
По мірі того як уряд рекламує монетизацію субсидій, людям, які не отримують державну допомогу, все важче оплачувати рахунки за комуналку. За даними Державної служби статистики України, загальна заборгованість українців за житлово-комунальні послуги вже перевищила 55,6 млрд грн. За минулий рік сума заборгованості зросла на 70%. У цій ситуації все частіше звучать коментарі фахівців про те, що постачальники послуг мають право вимагати повернення боргів шляхом продажу майна боржників. Причому таким майном може виявитися навіть квартира боржника.
Міністр юстиції України Павло Петренко висловив свою точку зору з приводу зростаючих боргів населення і способів стягнення заборгованості.

– У рамках правового просвітницького проекту "Я маю право!" ми розгортаємо нову кампанію, – сказав Петренко. – Будемо пояснювати українцям, як захистити себе від необгрунтовано нарахованих платежів за комунальні послуги.
 Хочу підкреслити, що питання про конфіскацію майна і житла через борги за комуналку – навіть не обговорюється.
Ніхто не має права забрати квартиру, в якій ви живете.


Якщо вам загрожують конфіскацією майна через борги за комунальні послуги, міністр юстиції рекомендує звертатися за консультацією до юристів системи безоплатної правової допомоги координаційного центру з надання правової допомоги Міністерства юстиції за номером 0-800-213-103 (цілодобово і безкоштовно в межах України).

Нагадаємо, сума боргу за житлово-комунальні послуги, яка стрімко збільшується, може змусити державу на популістський крок – списання заборгованості населенню  https://today.ua/ukrayintsyam-mozhut-spisati-bagatomilyardni-borgi-za-komunalni-poslugi-ekspert/ .
Тим більше що подібний законопроект вже знаходиться у Верховній Раді України.
https://today.ua/nihto-ne-maye-prava-zabirati-kvartiru-za-borgi-po-komunaltsi/

18
Новини / Проект розпорядження КМДА
« : 23 Лютого 2019, 01:40:21 »
Цитувати
Проект розпорядження КМДА «Про затвердження розміру щомісячної готівкової виплати для оплати проїзду на 2019 рік»

Проекти нормативно-правових та інших актів
від 19 лютого 2019 року

Відповідно до статті 23 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 197 «Деякі питання надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах», з метою  реалізації державної політики щодо соціального захисту осіб, які мають право на пільги з оплати проїзду:

Затвердити на 2019 рік розмір щомісячної готівкової виплати окремим категоріям громадян, визначених пунктом 2 Порядку надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських, приміських та міжміських маршрутах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 року № 197, які мають пільги з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування на міських та приміських (крім залізничного та річкового транспорту) маршрутах у сумі 240,0 грн.
Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.
Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова                                                                                  Віталій КЛИЧКО
https://kyivcity.gov.ua/publichna_informatsiia_Tag_166122/proekt_rozporyadzhennya_kmda__pro_zatverdzhennya_rozmiru_schomisyachno_gotivkovo_viplati_dlya_oplati_prozdu_na_2019_rik.html

19
Цитувати
Вирішено, як рахувати плату провайдерів за доступ до будинкової мережі
19.02.2019

Мінрегіон визначив Методику визначення плати за доступ до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі.

Відповідний наказ № 3 від 22 січня 2019 року було зареєстровано в Мін'юсті.

Затверджена Методика визначає механізм формування і встановлення плати за доступ до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі та поширюється на об'єкти доступу усіх форм власності. Її поширено на відносини між власниками інфраструктури будинкової розподільної мережі, які не є операторами, провайдерами телекомунікацій (далі - власник), та іншими суб'єктами господарювання (оператор, провайдер телекомунікацій або уповноважена ними особа) (далі - замовник), що виникають під час доступу до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі.

Установлено, що плата за доступ до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі складатиметься з одноразової та/або періодичної.

Одноразова плата - це плата за розроблення та видачу технічних умов з доступу до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі, що розраховується відповідно до цієї Методики та встановлюється власником. Цю плату замовник сплачує одноразово.

Періодична плата може встановлюватися виключно за наявності додаткових витрат власника на утримання елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі, пов'язаних з наданим доступом.

До складу додаткових витрат власника на утримання елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі включаються прямі витрати, за умов документального підтвердження:

прямі матеріальні витрати, пов'язані з придбанням та використанням матеріалів, запасних частин, комплектувальних виробів та інших матеріалів під час виконання робіт, пов'язаних з наданим доступом до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі;

прямі витрати на оплату праці персоналу, безпосередньо задіяного у наданні доступу замовникам до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі, зокрема заробітна плата та інші виплати відповідно до законодавства;

інші прямі витрати, які можуть бути безпосередньо віднесені до надання доступу замовникам до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі (відрахування на соціальні заходи).

Розмір одноразової плати (Под) розраховується за формулою:

Под = С х Кзп, де

Под - розмір одноразової плати; С - собівартість послуги з розроблення та видачі технічних умов з доступу до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі; Кзп - коефіцієнт зниження розміру одноразової плати, який застосовується у разі надання телекомунікаційних послуг у селищах і селах або на депресивних територіях - 0,95 та надання виключно загальнодоступних телекомунікаційних послуг - 0,9.

У разі надання виключно загальнодоступних телекомунікаційних послуг у селищах і селах або на депресивних територіях зазначені коефіцієнти перемножуються.

Розмір одноразової плати не може перевищувати 50 % мінімальної зарплати, встановленої законом станом на 1 січня поточного року (2086 грн 50 коп. у 2019 році).

Періодична плата визначається з урахуванням переліку робіт, що мають бути враховані під час розрахунку розміру періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі за формулою:

ПП = (Взп + Вм + Ві) : Nі х Кзп, де

ПП - розмір періодичної плати;

Взп - прямі витрати на оплату праці, які можуть бути безпосередньо віднесені до надання доступу до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі;

Вм - прямі матеріальні витрати, пов'язані з придбанням і використанням матеріалів, запасних частин, комплектувальних виробів та інших матеріалів, які можуть бути безпосередньо віднесені до надання доступу до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі;

Ві - інші прямі витрати, які можуть бути безпосередньо віднесені до надання доступу до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі;

Nі - кількість замовників, які використовують одну й ту саму інфраструктуру будинкової розподільної мережі;

Кзп - коефіцієнт зниження розміру періодичної плати, який застосовується у разі надання телекомунікаційних послуг у селищах і селах або на депресивних територіях - 0,95; надання виключно загальнодоступних телекомунікаційних послуг - 0,9.

Розмір періодичної плати (на місяць за будинок) не може перевищувати:

для будинків до 100 квартир - 2 % розміру МЗП (83.46 грн у 2019 році);

для будинків від 101 до 160 квартир - 3 % розміру МЗП (125.19 грн у 2019 році);

для будинків від 161 квартири і більше - 5 % розміру МЗП (208.65 грн у 2019 році).

Послуга транзиту кабельних ліній в інфраструктурі будинкової розподільної мережі не надається.

Розмір плати за доступ до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі має бути сталим і не може змінюватися протягом 1 року з дня укладення договору з доступу.

Підставою для перегляду розміру плати за доступ до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі є зміна розміру складових додаткових витрат, а також кількості замовників, які використовують одну й ту саму інфраструктуру об'єкта.

Визначено, що замовник вносить одноразову плату протягом 15 робочих днів з дня отримання письмової інформації про прийняття рішення власником про видачу технічних умов з доступу до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі та рахунка на оплату.

Періодична плата сплачуватиметься відповідно до умов договору з доступу, але не пізніше останнього числа місяця, наступного за розрахунковим місяцем.

Також у наказі визначено переліки робіт, що мають бути враховані під час розрахунку одноразової та періодичної плати за доступ до елементів інфраструктури будинкової розподільної мережі.
Наказ набере чинності з дня офіційного опублікування.
https://jurliga.ligazakon.net/ua/news/184189_virsheno-yak-rakhuvati-platu-provayderv-za-dostup-do-budinkovo-merezh

20
Дізнався про новий позов КП Керуючої компанії до мене.
Справа №: 760/3946/19 від 08.02.2019
На сьогодні стадія - призначено склад суду.
Суддя - Українець Віталій Васильович
Цей суддя вже розглядав позов цього КП з тих самих підстав, та ухвалою в справі http://reyestr.court.gov.ua/Review/48185599 ухвалив повернути позовну заяву позивачу.
Також суддя Кицюк В.С. ухвалою http://reyestr.court.gov.ua/Review/45085694 ухвалила визнати позов неподаним та повернути позивачу.
Питання - чи можу я зараз вчинити якісь дії, які можливо також призвели б до ухвали про повернення позовної заяви позивачу?

21
Поточна інтерпретація закону з боку Київводоканалу:
Мешканці багатоповерхівок доплачуватимуть за холодну воду "зверх лічильника"
https://www.epravda.com.ua/news/2019/02/7/645074/
Цитувати
"Київводоканал" спростовує чутки про те, що Методика розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг розпочинає діяти вже з лютого місяця.
Застосування Методики  розпочнеться з моменту, коли будуть прийняті Правила надання житлово-комунальних послуг. Станом на сьогоднішній день такі Правила знаходяться в стадії розробки.
https://www.epravda.com.ua/news/2019/02/7/645074/
У мене нема лічильників, зареєстрований в квартирі я один, але КП ГІОЦ "малює" мені кожного місяця в платіжках 11 куб. холодної води, та 3 куб. ВГВ.
Я так думав, що 3 куб. ВГВ https://vodokanal.kiev.ua/assets/images/p_kmda_579.pdf - це по нормам споживання, а 11 куб. - це розподіляється вся холодна вода по будинку за будинковим лічильником між тими, у кого нема лічильників, бо за нормами споживання на мою квартиру має бути 4.5 куб. холодної води, та 3 куб. ВГВ. https://vodokanal.kiev.ua/assets/images/p_kmda_579.pdf ,
а виявляється з цієї статті, що "Київводоканал" спростовує чутки про те, що Методика розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг розпочинає діяти вже з лютого місяця.
Застосування Методики  розпочнеться з моменту, коли будуть прийняті Правила надання житлово-комунальних послуг. Станом на сьогоднішній день такі Правила знаходяться в стадії розробки.

То за якою ж "методикою" мені "малюють" споживання 11 куб. холодної води щомісяця?
А за листопад 2018 р. чомусь "намалювали" споживання холодної води 4.5 куб.м.(як за нормою споживання за РКМДА від 16 червня 2015 року N 579)
Що, лічильник ХВ домовий вийшов з ладу на один місяць?
Споживання гарячої води по платіжкам більш правдоподібне, від 1.7 куб. до 3.11куб., кожного місяця різне значення.

22
Виникло таке питання.
Чи має право особа, яка зареєстрована в квартирі, а отже є споживачем ЖКП, подати до КП позов від свого імені, про перерахунок за період з 2007 р. по 2014 р., не являючись ні власником, ні арендататором, ні наймачем квартири?
Більш конкретно - син проживає в квартирі його матері, зареєстрован, але не є співвласником квартири.
Квартира приватизована, єдиний власник - мати цієї особи, яка також зареєстрована в цій квартирі.

23
Система «Электронный суд» начала работу в тестовом режиме
https://sud.ua/ru/news/sud-info/131992-sistema-elektronnyy-sud-nachala-rabotu-v-testovom-rezhime
В зв"язку з початком роботи системи «Электронный суд» - чи не буде вважатись судом пропущення строку на подання скарги до суду, у разі, якщо наприклад останній день подання скарги припадає на 06.01.19 р.(неділя), а наступний день 07.01.19 р. - свято, і суд також не працює, і фізично подати скаргу у паперовому вигляді до канцелярії можна тільки 08.01.19 р.?
Суд то не працює(06-07.01.19р.), але ж через систему «Электронный суд» напевно можна буде подати скаргу в електронному вигляді в будь який день, в тому числі і святковий і вихідний...

24
Прочитав закон про виконавче провадження http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1404-19
Щось не знайшов в ньому права боржника на добровільне виконання рішення суду.
Раніше здається давали 7 днів на добровільне виконання.
Що порадить форум?
Може мені звернутись до позивача, та запропонувати сплатити суму боргу, як вирішив суд, щоб позивач не подавав виконавчий лист до служби?

25
Цитувати
13 ГРУДНЯ 2018
Європейський суд з прав людини ухвалив безпрецедентне рішення не брати до розгляду жодну скаргу, до підготовки якої причетна адвокат з України Наталія Целовальніченко.
Про це йдеться в офіційному повідомленні Суду, копія якого є в розпорядженні "Європейської правди".
Судді ЄСПЛ вирішили, що "практикуючий адвокат з Києва Наталія Євгенівна Целовальніченко отримує заборону представляти або будь-яким іншим чином допомагати заявникам до ЄСПЛ як у поданих до Суду, так і у майбутніх скаргах".
Це рішення - безпрецедентне, адже така можливість не передбачена напряму правилами Суду. Однак ЄСПЛ ухвалив його через системну деструктивну діяльність українського адвоката.
"Суд відсторонив Целовальніченко з огляду на її шахрайську та образливу діяльність, зокрема через те, що у низці документів, які вона подала до Суду, є очевидні ознаки підробки, а частина скарг подана від вже загиблих людей без повідомлення суду про їхню смерть", - йдеться у повідомленні.
ЄСПЛ вже звернуся до уряду України з проханням проінформувати про причини цього рішення органи адвокатського самоврядування.
Наталія Целовальніченко – юристка з Луганська, яка зараз веде адвокатську практику в Києві.
Фахівцям з тематики ЄСПЛ вона відома через те, що спробувала "завалити" ЄСПЛ скаргами на Україну через військові дії на Донбасі. Переважна більшість скарг, підготовлених за її участі, вже відхилені як неприйнятні.
"До нас звернулися більше ста осіб, які стверджували, що їхні будівлі зруйновані через обстріли...Людина подає копію свого паспорта, де є реєстрація, приміром, у Донецькій області, і фотографію якогось зруйнованого будинку. Який між ними зв'язок? Абсолютно невідомо", - пояснювала тоді суддя від ЄСПЛ Ганна Юдківська.
Як повідомлялося раніше, ЄСПЛ може офіційно визнати, що Росія контролює ОРДЛО і несе відповідальність за порушення прав людини на цій території.
https://www.eurointegration.com.ua/news/2018/12/13/7090591/

26

21 листопада 2018
Європейський суд з прав людини прийняв до розгляду заяву Центру протидії корупції щодо засекречення вироку Краматорського суду, яким сумнівно конфіскували 1,5 млрд доларів Януковича.

У жовтні 2017 Центр протидії корупції подав у суд на генпрокурора Юрія Луценка та прокурора сил АТО Костянтина Кулика, які засекретили своїми рішеннями відомий вирок Краматорського суду.
Ми вважаємо незаконними засекречення всього тексту вироку суду, та вимагаємо ці рішення скасувати, а сам вирок оприлюднити у Єдиному реєстрі судових рішень як того вимагає закон.
Ми переконані, що вирок незаконно засекретили, щоб приховати, як вкрали ці 1,5 млрд доларів за часів Януковича і хто з нинішніх та екс-високопосадовців був співучасником цього злочину.
Від вимог до генпрокурора Луценка ЦПК був змушений відмовитися. Вимогу до прокурора Кулика суди навіть відмовилися розглядати по суті.
Не дивно, адже вирок дуже скандальний – незаконно засекречений і приховує причетність соратників Президента Порошенка до схеми.
Суд відмовив ЦПК навіть у відкритті провадження щодо оскарження постанови прокурора Костянтина Кулика, якою вирок засекретили вперше.
Рішення залишили в силі й вищі інстанції, які мотивували це тим, що ЦПК не є стороною у кримінальному провадженні та не має підстав оскаржити рішення в адміністративному суді.
Не погодившись із такими висновками українських судів, ми звернулися до Європейського суду з прав людини.
Конфіскацію 1,5 млрд доларів "грошей Януковича" генпрокурор Луценко вважає одним з основних результатів своєї роботи на посаді Генпрокурора.
Про повернення в бюджет Луценком грошей, вкрадених організованим злочинним угрупованням Януковича, у Луценка навіть зняли "соціальну" рекламу, яку розмістили на національному телебаченні та радіо.
Проте сам текст судового рішення, яким конфіскували гроші, залишився за "сімома замками".
Ми сподіваємось, що розгляд справи у Європейському суді з прав людини дозволить розкрити таємницю про те, хто з угруповання Януковича організував та здійснив крадіжку 1,5 млрд доларів, конфіскованих Луценком.
https://blogs.pravda.com.ua/authors/kalenuik/5bf502021e96e/?fbclid=IwAR2iHMWT4pVrJ0CoKt4y_q6LgYxqosNlpA3nLy7qCHcpPk2yAMkjiAwEA0I

27
Цитувати
Користування власним авто з єврономерами, ввезеним як транзитне, не є правопорушенням, передбаченим ст. 469 МК України
22 жовтня 2018

Користування або розпорядження транспортними засобами особистого користування, які ввезені з метою транзиту через митну територію України, не є адміністративним правопорушенням, передбаченим у ч. 2 ст. 469 Митного кодексу України.

Такого висновку дійшов Верховний Суд, розглянувши в касаційному порядку позов фізичної особи до митниці про скасування постанови, якою позивача визнано винним у вчиненні порушення митних правил, передбачених ч. 2 ст. 469 МК України, та накладено на нього штраф у розмірі 500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 грн).

Суть спору полягає в тому, що позивач, будучи власником автомобіля з реєстраційним номером Естонії і не знятого там з реєстрації, 26 лютого 2016 року ввіз цей автомобіль на митну територію України на підставі митної декларації з метою транзиту. Під час судових засідань сам позивач визнав, що ввіз зазначений транспортний засіб для тривалого використання на території України, а режим «транзит» заявив, щоб уникнути необхідності митного оформлення автомобіля та сплати відповідних платежів.

Апеляційний суд, скасувавши постанову суду першої інстанції,  відмовив у задоволенні позовних вимог.

Позивач не погодився з таким рішенням і оскаржив його в касаційному порядку, пославшись на Рішення Конституційного Суду України № 1-рп/2015, в якому зазначено, що користування або розпорядження транспортними засобами особистого користування, які ввезені з метою транзиту через митну територію України, не є адміністративним правопорушенням, передбаченим у ч. 2 ст. 469 МК України.

Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду визнав, що касаційна скарга підлягає задоволенню.

Як вбачається з оскаржуваної постанови, підставою для її прийняття стало те, що позивач у строки, визначені ст. 95 МК України (для автотранспорту – 10 діб, у разі переміщення в зоні діяльності однієї митниці – 5 діб), автомобіля не вивіз, натомість продовжує ним користуватись як транспортним засобом, митне оформлення якого не закінчено, без дозволу митниці.

Верховний Суд, враховуючи висновок Конституційного Суду України, зазначив, що в ч. 2 ст. 469 МК України чітко визначені дії, бездіяльність та умови, які кваліфікуються як правопорушення щодо товарів, митне оформлення яких не закінчено або які перебувають на тимчасовому зберіганні під митним контролем чи поміщені в режим митного складу. Такий митний режим, як тимчасове ввезення, не зазначений у вказаних положеннях Кодексу.

За таких обставин колегія суддів Касаційного адміністративного суду вважає обґрунтованим висновок суду першої інстанції про скасування оскаржуваної постанови, оскільки в діях позивача відсутній склад порушення митних правил, передбачений ч. 2 ст. 469 МК України.

Постанова Верховного Суду від 1 жовтня 2018 року у справі 689/1980/16-а –
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/76851005.
https://supreme.court.gov.ua/supreme/pres-centr/news/579765/

28
Сталося як в казці...."пришла бєда, откуда нє ждали"...
Отримав вчора на пошті із суду позовну заяву приватного товариства(якщо можна буду його називати надалі ПТ) до мене про стягнення заборгованості за ЖКП.
Викладаю частину документів -

29
Субсидія з 1 травня не буде нараховуватися при наявності заборгованості по ЖКГ
В минулому році ще була можливість отримати субсидію навіть якщо є заборгованість.
Потрібно було просто пропустити один період(наприклад неопалювальний сезон), і написати нову заяву на субсидію, і відділ по призначенню субсидій "перший раз" не перевіряв - "чи є заборгованість"
В цьому році, як мені пояснили у відділі по призначенню субсидій будуть перевіряти заборгованість починаючи з першої заяви про субсидію.
Цитувати
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 21 жовтня 1995 р. № 848
Київ

Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок призначення житлових субсидій

6. Житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо:

5) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії;

6) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність у домогосподарства, що одержувало житлову субсидію у попередньому опалювальному (неопалювальному) сезоні, простроченої понад два місяці заборгованості з оплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, обов’язкової частки внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон.

Житлова субсидія у випадках, передбачених підпунктами 5 і 6 цього пункту, призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови документального підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі) протягом двох місяців з початку такого сезону, в іншому випадку - з місяця, наступного за тим, в якому до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення надійшло документальне підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі).
http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF/page
Мені в субсидії на період з 1 травня 2018р. вже відмовили.

А що це за "обов"язкова частка платежу" в "Положенні про призначення субсидії"?
Яка частка в такому випадку не обов"язкова для оплати?
І що розуміти під фразою "або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі)"
Мається на увазі, що оскарження заборгованості повинно бути за всіма послугами по кожному виконавцю послуг окремо(утримання будинку, вода, опалення та гаряча вода, електроенергія, газ), чи достатньо оскаржити будь яку заборгованість, величина якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян?
І за який період повинно бути оскарження до суду, щоб субсидію призначили?
За весь період, за який є заборгованість(чи за частину такого періоду), чи тільки за останній період, за який була призначена субсидія?
У мене оскаржено заборгованість за період з 2010 по 2012р.
Справа ще не завершена.
Також мною скасовано судовий наказ за період з 2013 по 2015 р.
Поки що "КП" не може подити позов про стягнення заборгованості, тому, що суди позов йому повертають.
Відтак і я не можу оскаржити цей позов зустрічним позовом.
А якщо оскаржити(та отримати ухвалу, про відкриття провадження у справі) ту заборгованість(а також оскаржити одночасно не призначення субсидії на наступний період), яку наводить мені відділ, що призначає субсидії, то субсидію призначать у відповідності з п.6 "Положення"?
Відділ, що займається призначенням субсидій тлумачить відповіді на всі ці мої питання на власний розсуд....як йому заманеться....використовуючи не чіткість понять та методики, що є в "Положенні про призначення субсидій".
Я в своєму випадку з"ясував, що суми заборгованості, які мені наводить у своєму листі відділ по призначенню субсидій значно відрізняються від тих сум заборгованостей, що рахують мені виконавці послуг.
При цьому відділ по призначенню субсидій заявляє, що йому мою заборгованість надають виконавці послуг, і що він не несе жодної відповідальності за наведені ними дані, а виконавці послуг заявляють, що вони не знають, хто надає до відділу призначення субсидій відомості про мою заборгованість....лише заявляють припущення, що начебто відомості про заборгованість відділу взагалі ніхто не надає, а вони самі бачать мою заборгованість по якійсь базі даних...(можливо це сайт КП ГІОЦ).
Мої візити до "Київводоканалу", та "Київенерго" навели мене на думку про повний безлад у них про стан моєї заборгованості перед ними....
Київводоканал наприклад відмовляє мені в наданні довідки про мою помісячну заборгованість перед ним...
Чи це не тому, що "Київводоканал" не має відомостей про мою помісячну заборгованість?
Каже, що у них моя забогованість рахується з 2016 р., але мій особовий рахунок мій ЖЕК їм передав з сумою заборгованості, що склалась в ЖЕЦі за період з 2014р. по 2016р.
Цікаво, а що "Київводоканал" це правонаступник ЖЕКу, що він отримав у "спадок" мою заборгованість, яку рахував ЖЕК?
Подібна до цього є ситуація моєю заборгованістю і в "Київенерго", тільки там(за словами представника "Київенерго") мої борги спочатку ЖЕК передав до "Київенерго", а тепер "Київенерго" намагається передати мій борг до "Київтеплоенерго"...
Єдине що - "Київенерго" прийняв мою заяву, про надання мені моєї помісячної заборгованості....
А "Київводоканал" навіть відмовився приймати у мене таку заяву....і взагалі не хоче навіть надати офіційну довідку про сумарну мою заборгованість.

30
Чи може вважатись Постанова ВС України підставою для перегляду справ за нововиявленими обставинами?

Цитувати
в постанові Верховного Суду України від 16.09.2014 зі справи № 3-108гс14 : «До нововиявлених обставин можуть бути віднесені матеріально-правові факти, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші факти, які мають значення для правильного вирішення спору. Необхідними ознаками нововиявлених обставин є їх наявність на час розгляду справи та те, що ці обставини не могли бути відомі заявнику на час розгляду справи».
http://blog.liga.net/user/emorozov/article/26522

Сторінок: 1 [2] 3 4 5

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email