'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Перегляд Повідомлень

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Archer

Сторінок: [1]
1
Послуга "Водовідведення гарячої чи холодної води" - це кільіксть м3 відпрацьованих вод, які скидаються в міську каналізаційну мережу. Це зрозуміло.
Вона нараховується згідно лічильника на підведення води. Це теж зрозуміло. Але якщо двірник поливає клумбу то ... витоки не потрапляють у міську каналізаційну мережу, те й саме при приготуванні їжи. Частина води випаровується...

Раніше тариф був спільний. Звідки з'явилось це розділення на "водопідвід" і "водовівідвид" ?

2
Маємо ОСББ. Устав типовий - копія типового Уставу з незначними відмінностями. З 2010 року Загальні збори не проводились. З 2012 спритники переестрували документи на нового голову правління. У суді представники ОСББ як позивачі запевняють, що замість Загальних зборів вони користуються процедурою письмового опитування. Як зясувалось в Уставі є таке положення, але викладено воно таким текстом.

5. Загальні збори об'єднання.
Порядок скликання, проведення та прийняття рішень.

 5.1. Чергові загальні збори членів об'єднання скликаються правлінням не рідше ніж 1 раз на рік, як правило по закінченні календарного року для розгляду наслідків діяльності об'єднання. Позачергові загальні збори членів об'єднання можуть бути скликані за вимогою членів об'єднання, які мають більше 20 відсотків голосів від їх загальної кількості або за вимогою ревізійної комісії (ревізора) об'єднання.
 5.2. Повідомлення про проведення загальних зборів членів об'єднання надсилається в письмовій формі і вручається кожному члену об'єднання під розписку або шляхом поштового відправлення (рекомендованим листом) на вказану адресу. Повідомлення надсилаються не пізніше ніж за 14 днів до дати проведення загальних зборів. У повідомленні про проведення загальних зборів зазначається порядок денний, дата та місце їх проведення.
 5.3. Загальні збори правочинні, якщо на них присутні більше 50 (п'ятидесяти) відсотків членів об'єднання. Рішення загальних зборів приймаються 2/3 голосів від загальної кількості голосів членів об'єднання, які присутні на загальних зборах.
 5.4. У разі відсутності кворуму для проведення загальних зборів Правління визначає нову дату і час їх проведення, про що члени об'єднання повідомляються додатково. Нові збори призначаються не раніше 14 днів і не пізніше 30 днів з моменту зборів, що не відбулися, і є чинними, якщо на них присутні не менше 30 відсотків членів об'єднання. На таких зборах рішення приймаються 3/4 голосів присутніх членів об'єднання.
 5.5. Питання, з яких рішення приймаються загальними зборами кваліфікованою більшістю голосів (3/4 голосів присутніх на зборах членів об'єднання):
-   рішення про форму управління житловим комплексом;
-   затвердження кошторису об'єднання, балансу та річного звіту;
-   визначення розміру внесків та платежів членів об'єднання;
-   проведення капітального ремонту будинку, реконструкції або його відновлення після руйнування, зведення господарських споруд;
-   внесення змін і доповнень до Статуту об'єднання;
-   реорганізація об'єднання;
-   визначення обмежень на використання об'єктів, які перебувають у спільній власності членів об'єднання, та передачу їх у користування фізичним і юридичним особам;
-   ліквідація об'єднання у випадку фізичного знищення або руйнування будинку, яке унеможливлює його відновлення.
 5.6. Рішення членів об'єднання може бути прийнято шляхом їх письмового опитування. Порядок проведення письмового опитування затверджується загальними зборами.
 5.7. Рішення, прийняті на загальних зборах, підписуються головою правління та секретарем   загальних зборів і підлягають постійному зберіганню.
 5.8. Рішення, прийняті загальними зборами, є обов'язковими для всіх членів об'єднання.
 5.9. Рішення загальних зборів оприлюднюється. За рішенням зборів воно може бути надане членам об'єднання під розписку або направлене поштою (рекомендованим листом).
 5.10. Рішення загальних зборів про проведення реконструкції будинку, в тому числі надбудови чи добудови, вважається прийнятим за умови наявності згоди всіх власників приміщень. Якщо власник житлового приміщення відмовляється відселитися чи власник нежитлового приміщення відмовляється тимчасово залишити його для проведення реконструкції будинку, спір може бути вирішено в судовому порядку. Рішення про проведення ремонту будинку приймається, виходячи з технічного стану елементів будинку.

Я вбачаю деяку підміну понять, вірніше навіть не підміну, а неточність - параграф 5 - кожне речення починається Рішення загальних зборів, а п.5.6 рішення членів обєднання....що не є тотожним. До то го ж цей спосіб прийняття рішення має бути затверджений у порядку затвержденному Загальними Зборами.

Тому питання

1. У статуті міститься положення про щорічне проведення Загальних Зборів. Якщо іх не було, то чи втратив ( не підтвердив свої повноваження ) склад правління ?
2. Чи міг бути "дообраний" член правління без загальних Зборів ?
3. Чи легальна ( легитимна процедура ) письмового опитування якщо вона не затвердженна Загальними зборами?
4. Чи "дообраний" член правління набуває свої повноваження з моменту дообрання чи з моменту проведення Загальних зборів ?

3
Маємо собі таке ось ОСББ Вишняківська 9. Три роки не вібувалось Загальних Зборів, йде колотнеча між групами активістів, які дуже переймаються власною кишенею. В 2011 році після декількох моїх звернень нарешті зі мною почали листуватися щодо тарифів, але потім все затихло.  В січні 2011 без якогось попередження, раптово правління ОСББ (не Загальні збори !) провели письмове опитування всіх мешканців і кинулися прожогом рееструвати тариф на утримання будинку. КМДА зарееструвало незважаючи на всіляки порушення - внески/тарифи мають затверждувати Загальні збори після звітів и тд и тп. Цей "тариф" був опублікований у розпорядженні 616 від 26.04.11 як рядок 9 загальна сумма 2.23 грн. Проте РКМДА 616 не було зареестроване у Мінюсті.
19.07.2013 КМДА видає Розпорядження № 1227 від 19.07.2013 де скасовує саме цей рядок номер 9 з РКМДА 616 ( саме цей тариф по будинку номер рядка дивним чином співпадає з номером будинку :)).
Таким чином незаконно встановлений тариф скасовано милістю пана Попова. Але рано радіти. На мою вимогу перерахувати незаконні нарухування, керівництво ОСББ уникає відповідей, пише мені в квитанціїї "борг" веде себе наче він ничого не розуміє і раптом в минулу пЯтницю вішає оголошення



а потім консьержка видає мені опитувальний листок



Оскільки я вважаю що ОСББ не хоче повертати гроші, то вони вдалися до якись хитрощів ? Яких ? Мої аргументи

По-перше, у Розпорядженні КМДА № 1227 від 19.07.2013р. йдеться не про зміну термінології («тарифи - внески»), а про внесення змін, у тому числі, до Розпорядження КМДА № 616 від 26.04.2011р., з якого виключено пункт 9 про те, що тариф для ОСББ «Вишняківська-9» складав 2,23 грн./кв.м.
По-друге,  що всі рішення щодо встановлення тарифів по будинках, які є на балансоутриманні ОСББ, мали бути прийняті на загальних зборах членів ОСББ. Якщо і є якась форма письмового опитування, то все одно вона має бути затвердженна на Загальних Зборах.
По-третє, тарифи скасовано тому, що, зокрема, Розпорядження КМДА № 616 від 26.04.2011р. не було належним чином зареєстровано у Головному управлінні юстиції м.Києва.
Тобто, суть Розпорядження КМДА № 1227 від 19.07.2013р. полягає не у зміні термінології з «тарифи» на «внески», а у тому, що
КМДА скасувала незаконний тариф 2,23 по нашому будинку!
Отже, місцевою владою затверджено факт того, що у нашому будинку нарахування сум для оплати послуг з утримання будинку та території проводилися БЕЗПІДСТАВНО та НЕЗАКОННО, а власники приміщень мають повне право вимагати у бухгалтерії ОСББ перерахунку сплачених сум.

Але чомусь керівники ОСББ вважають інакше ?

Сторінок: [1]

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email