'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Доброго здоров\\\'я Віктор Іванович! та Форумчани, я нови  (Прочитано 2041 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

НИК-69

  • Гість

Доброго здоров\\\'я Віктор Іванович! та Форумчани, я новичок на Вашому сайті, хоча одного разу випадково спілкувався по телефону з Вами Вікторе Івановичу, щодо підключення 4-тарифних лічильників гарячої води ЛВ-4Т ТОВ "Будмережажитлосервіс" (457-40-72).
Після того я постійно переглядаю Ваш сайт і навчаюся. І сам собі вирішив що кроми самого себе ніхто не допоможе.
Перший крок я зробив 21.11.2009 року направивши рекомендованим з повідомленням листом до КП "Житлосервіс Куренівка" Оболонського району м. Києва Оферту (щодо укладення типових Договорів по два екземпляри про надання житлово-комунальних послуг та утримання будинків і прибудинкових територій відповідно до Постанов Кабінету Міністрів України:
• Від 20.05.2009р. № 529,
• Від 21.07.2005р. №630 (в редакції постанови КМУ від 03.09.2009р. № 933), яка отримана адресатом 24.11.2009року, але відповіді на мій лист я до цього часу не отримав, не зважаючи на те , що пункт 3 Ст. 181 Господарського Кодексу, сторона яка отримала проекти Договорів зобов’язана направити відповідь, або відповідно пункту 4 Ст. 181 направити Протокол розбіжностей.
Не отримавши до цього часу ні відповіді про заключення Договорів, ані Протоколи розбіжностей я звертаюся до Вас з запитанням :
Які мої подальші дії ? Дякую за Допомогу .
Записаний

Valery

  • Гість

Пропоную зателефонувати до КП і поцікавитись станом справ. В мене була подібна ситуація. Прийшлося відносити оферти особисто і тільки тоді отримав відповідь, хоча перше звернення було теж рекомендованим листом і було повідомлення про вручення. Там сказали, що перенаправили у ЖЕК, в ЖЕКу відповідно ніхто нічого небачив. Прийшлось робити повторно.
Записаний

gro-za