Автор: Tana
« : 11 Серпня 2012, 19:38:40 » Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві зареєстровано декларації про початок виконання будівельних робіт і про готовність об'єкта з реконструкції до експлуатації.
За новим законодавством реєстрація об'єктів I-III категорії складності здійснюється лише на підставі заповненої замовником декларації. Перевірка виконаних робіт на відповідність проектно-дозвільній документації Інспекцією не здійснюється. Відповідальність за достовірність даних, наведених у деклараціях, покладається на замовника декларацій.
В нашому випадку з моменту реєстрації декларацій пройшло понад 3 місяці. Документально доведено, що декларації вміщують недостовірні дані. Є висновки судової будівельно-технічної експертизи, технічний паспорт БТІ тощо.
На даний час слухається справа в адмінсуді до Інспекції про скасування реєстрації декларацій як таких, що містять недостовірні відомості.
На які норми чинного законодавства необхідно посилатися для скасування реєстрації декларацій?
За новим законодавством реєстрація об'єктів I-III категорії складності здійснюється лише на підставі заповненої замовником декларації. Перевірка виконаних робіт на відповідність проектно-дозвільній документації Інспекцією не здійснюється. Відповідальність за достовірність даних, наведених у деклараціях, покладається на замовника декларацій.
В нашому випадку з моменту реєстрації декларацій пройшло понад 3 місяці. Документально доведено, що декларації вміщують недостовірні дані. Є висновки судової будівельно-технічної експертизи, технічний паспорт БТІ тощо.
На даний час слухається справа в адмінсуді до Інспекції про скасування реєстрації декларацій як таких, що містять недостовірні відомості.
На які норми чинного законодавства необхідно посилатися для скасування реєстрації декларацій?