'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Юрій Васильович
« : 30 Січня 2013, 15:33:42 »

Не відповідає чинному законодавсту лише відмова у наданні інформації по показам лічильника. І то, Ви мабуть не зверталися до них з письмовою заявою. А усний запит нічого не вартий.
Доречі Акт фіксації показів лічільника щомісячно повинен підписуватись представником від споживачів, то ж знайдіть між мешканцями хоча б одну особу (насправді потрібно дві), яка б підписувала Акти ( бо як не буде такої особи, то можуть за споживачів "підписувати лівою ногою", та вказувати, що не було витоків (росс. - утечек), що теж є суттєвою обставиною). Акт складається мінімум у двох примірниках, один з яких залишатиметься у Вашого підписанта. І матимете інформацію без звернень.
В іншому дії водоканалу відповідають нормам чинного законодавства, а саме п. 11  "Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення"
Цитувати
11. У  разі  встановлення  будинкових  засобів  обліку води у багатоквартирному   будинку,   де   окремі   квартири    обладнані квартирними  засобами  обліку,  споживач,  який  не має квартирних засобів обліку,  оплачує послуги згідно з  показаннями  будинкових засобів  обліку,  не  враховуючи витрати води виконавця, юридичних
осіб  та  фізичних  осіб  -  підприємців,  які  є  власниками  або орендарями  приміщень у цьому будинку,  та сумарних витрат води за показаннями усіх квартирних засобів обліку. Різниця розподіляється між   споживачами,   які   не  мають  квартирних  засобів  обліку, пропорційно  кількості  мешканців  квартири в  разі   відсутності витоків  із  загальнобудинкової  мережі,  що підтверджується актом обстеження,  який складається виконавцем у присутності не менш  як двох мешканців будинку.

     За наявності  витоків із загальнобудинкової мережі споживачі, які не  мають  квартирних  засобів  обліку,  оплачують  послуги  з холодного,    гарячого   водопостачання   та   водовідведення   за встановленими нормативами (нормами) за місяць,  у якому ці  витоки виявлено.

Стосовно Вашої квартири, дійсно краще мати лічильник і не платити, бо щоб не платити без лічильника, потрібно перекривати воду і пломбувати кран (п/п 3 п. 29 Правил...).
Стосовно
Цитувати
начали получать платежки с двух-трехкратно возросшими суммами.
Так є всюди.  З двох причин: 1. Завжди є такі люди, що воду ллють без міри і якщо в них нема лічільника, то їх витрати поділять порівно на всіх інших ( що теж без лічильників). Тому їм економити нема сенсу.
2. Всі лічильники мають "поріг" до якого вода вже потроху тече, а лічильник ще не рахує. Цим теж користуються. Та коли загальнобудинкового нема, то це дурять водоканал. А коли загальнобудинковий є ( а він рахує і ці "струйки", бо вони ж у сумі перекривають його "поріг", та й застосовує водоканал лічильники найвищого класу точності) то дурють своїх сусідів (що не мають  лічільників), на яких  ці витрати порівну поділять.
І додаткова 3-тя можлива причіна - як є квартира відлючена водоканалом (за несплату наприклад), то не факт що в ній не споживають воду в обхід пломби ( "кулібіних" у нас достаньо). Нацю квартиру водоканал не нараховує, бо  офіційно вона від'єднана. Слідкувати за дотриманням від'єднання водоканал не буде, бо йому нема різниці, сплатять інші - безлічильника.
Тому, у разі встановлення загальнобудинкового лічильника, квартирний мати конче необхідно.
Автор: Владимир Смаль
« : 30 Січня 2013, 13:37:47 »

Добрый всем день.

У меня такой вопрос. Я являюсь владельцем квартиры, в которой никто не зарегистрирован. Нескольк лет я платил за воду по установленным горсоветом тарифам как за 1 человека.

Несколько месяцев назад Горводоканал вроде как установил общедомовой водомер. С этого момента все жильцы начали получать платежки с двух-трехкратно возросшими суммами. Якобы водоканал фиксирует показания счетчика и разбрасывает их на всех. В то же время ни увидеть этот водомер, ни тем более сверить его показания или увидеть расчеты водоканала не удается. На все вопросы ответ один: не нравится - устанавливайте счетчик в квартире.

Воможно ли как-то вернуть ситуацию в прежнее русло или действительно проще поставить счетчик? Смущает то, что они фактически вынуждают таким образом ставить счетчики, причем их действия явно далеки от правового поля.

Владимир


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email