'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Юрій Васильович
« : 03 Травня 2020, 16:02:08 »

Де дописати таке ж речення в акті-претензії  ПКМУ № 1145 не маю уяви
В графі "Вирішили".
Автор: Nic
« : 02 Травня 2019, 19:11:34 »

Дякую!

В ПКМУ № 1145  в Додаток до Порядку засмучує те що в акті-претензії, на відміну від ПКМУ #630 Додаток 2 до Правил в акті-претензії є слова " У зв'язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг..."
Де дописати таке ж речення в акті-претензії  ПКМУ № 1145 не маю уяви

Автор: Юрій Васильович
« : 02 Травня 2019, 18:19:57 »

Як треба складати акт-претензію з КП"Київтеплоенерго" користуючись Постановою #630 чи #1145?
Взагалі нема різниці... Але Вам краще за формою з ПКМУ № 1145 !
Автор: Nic
« : 02 Травня 2019, 15:04:59 »

Дякую за відповідь, але, нажаль, для мене незрозрозуміло.

ПАТ "Київенерго" ввів традицію в  багатоквартирному будинку надавати ГВП температурою +26...
Цю традицію підтримує новий виконавець КП "Київтеплоенерго".
В свою чергу в ЗМІ теж продовжують традицію -  "доносити"  до споживачів інформацію що відправивши акт-претензію споживач може розраховувати лише на перерахунок по тарифу холодної (що нижче +40).
Жодного разу не висвітлюється тема про відновлення послуги із наданням належної якості (не нижче +55).
Отримуєш перерахунок як за холодну? і радій,  користуйся нижче +40, хоч 100років.

Постанова #630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення".
Постанова #1145 "Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг."

Як треба складати акт-претензію з КП"Київтеплоенерго" користуючись Постановою #630 чи #1145?
В чому різниця між Постановами, і який варіант (для КП) є правильним(процесуальним) з юридичної точки зору?
Автор: Юрій Васильович
« : 01 Травня 2019, 12:57:07 »

Складайте "правильно"...
Автор: Nic
« : 01 Травня 2019, 11:55:56 »

Раніше моїм виконавцем послуг з гарячого водопостачання було Публічне акціонерне товариство (ПАТ)  Київенерго, складали акт-претензію згідно Постанови #630 та Додаток #2 до Правил.

Тепер виконавець змінився на Комунальне підприємство виконавчого органу Київради
(Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».

Виходить щоб скласти акт-претензію з "комунальним виконавцем" вже не можна користуватись Постановою #630 та Додаток #2 до Правил?

Необхідно складати акт-претензію за новим зразком Додаток до Порядку згідно Постанови #1145  "Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг..."?

Маю зацікавленість складати акти-претензії правильно,  щоб в подальшому зобов'язати виконавця КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» забезпечити відповідний рівень послуги.
Автор: Юрій Васильович
« : 30 Квітня 2019, 18:52:12 »

В ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" немає потреби надавати посилання на Акт-претензію (як зразок). Нова форма акту у ПКМУ № 1145 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1145-2018-п Ця форма є об'єднуючою до форм з ПКМУ 630 та з ПКМУ 970.
Проте ні у ПКМУ 630 ні  у ПКМУ 970 покищо   змін не вносили.
Автор: Nic
« : 30 Квітня 2019, 17:08:06 »

В ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" немає посилання на Акт-претензію(як зразок).
Нажаль неможливо скористатися цим актом-претензією не ознайомившись з Постановою.

Автор не вказує якою Постановою затверджена дана форма акту-претензії?
Автор: Олександр_2015
« : 30 Квітня 2019, 13:03:37 »

Якщо Мінрегіон розробив та постановою затвердив нову форму акта-претензії та механізм його задоволення відповідно до нового ЗУ «Про ЖКП», то його й треба брати за зразок. Погано тільки, що він наданий у форматі jpg-файлу і його треба набирати вручну (можна відредагувати старий зразок акту-претензії - Додаток 2
до Правил).
Тільки треба не забувати, що акт-претензія:
Цитувати
6. У разі неприбуття виконавця комунальної послуги або управителя (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (розташовані) в сусідніх будівлях (у приміщеннях - якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги або управителю (щодо послуги з управління багатоквартирним будинком) рекомендованим листом.
Автор: Nic
« : 30 Квітня 2019, 11:17:19 »

Дякую за відповідь.
На Урядовому порталі опублікована інформація
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.kmu.gov.ua/news/minregion-rozrobiv-mehanizm-perevirki-yakosti-zhitlovo-komunalnih-poslug-gennadij-zubko&ved=2ahUKEwiDxqS9rPfhAhVDAxAIHb89Cl0QFjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw2yPZCx2FLziFjRRNGO_5yX

В кінці тексту повідомлено " Постановою затверджена форма акта-претензії та механізм його задоволення."
Автор не вказує якою Постановою затверджена дана форма акту-претензії?
Та якщо скачати цей акт-претензію чому він різниться від Додатку #2 до Правил в Постанові #630?
Автор: Юрій Васильович
« : 30 Квітня 2019, 10:19:57 »

Користуючись і законом, і "Правилами...", і договором, і додатком №2 до "Правил...". 
У випадках, коли норми "Правил..." та/або договору суперечать закону, діє закон.
Автор: Nic
« : 30 Квітня 2019, 09:25:01 »

Надсилаю Повідомлення лише Укрпоштою письмово з описом вкладення.

Нажаль, не знаю, як зараз, з 1 травня 2019р. мені як споживачу необхідно скласти АКТ- претензію про неналежне надання послуг з ГВП,
через ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" (статті 27,28) чи користуючись опублікованим Договором надання послуг з ЦО та ГВ" від КП "Київтеплоенерго" в газеті "Хрещатик" від 28.03.2018 р. (пункти 27-33) та Постановою #630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого..."?
Автор: Олександр_2015
« : 30 Квітня 2019, 01:20:40 »

Надішліть їм заявку на складання акту недогріву гарячої води:

https://kte.kmda.gov.ua/kontakt/

В ТОВ "Євро-реконструції" є телефон - я дзвоню, говорю їм температуру води (наприклад, 37,5°), показання лічильника на початок і кінець місяця і мені перераховують все, що я спожив за місяць по ціні холодної води, а оскільки я отримую субсидію, то за гарячу воду не я їм плачу, а вони мені.  ;D
А пломбувати лічильник після повірки 6 березня вони начебто погодились, але досі не прийшли.  :o
Автор: Nic
« : 29 Квітня 2019, 15:25:01 »

Вітаю! Прошу допомоги розібратися в такому питанні.
Проживаю в багатоквартирному будинку (хрущовка) з Виробничо-обслуговуючим підрозділом (ВОП) Шевченківського району.

13 років поспіль температура ГВП нижче 40 град.С (від 25 до 36 град. С.)

Питання в тому, як зараз, з 1 травня 2019р. мені як споживачу необхідно скласти АКТ- претензію про неналежне надання послуг з ГВП,
через ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" чи користуючись опублікованим Договором надання послуг з ЦО та ГВ" від КП "Київтеплоенерго" в газеті "Хрещатик" від 28.03.2018 р. (пункти 27-33) та Постановою #630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого..."?

В мене немає договору з КП "Київтеплоенерго",  в мене є лише договір приєднання через газету Хрещатик.

Мені складати Акт-претензію користуючись ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" чи згідно з договором приєднання КП "Київтеплоенерго"  через газету Хрещатик?

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email