'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: mata
« : 28 Лютого 2012, 18:41:51 »

Отримав документи БТІ про власність і право власності на багатоквартирний будинок
На словах керівник відділу БТІ пояснив, що не має права пояснювати обсяг прав власності, але особисто він вважає правильним таке:

1. Право власності наступає з моменту державної реєстрації і включає право володіння, право користування і право роспорядження.
Таке право власності зареєстроване тільки за міськрадою.
Тобто роспоряджатись будинком вцілому має право тільки міськрада одноосібно.

2. Власники квартир - є співвласники будинку, але права співвласності на будинок вцілому вони не мають.
Тобто роспоряджатись будинком вцілому власники квартир не мають права.

3. Я власник квартири, яка зареєстрована з адресою...., але запис цей знаходиться в інвентарній справі на цей багатоквартирний будинок.

4. В інвентарній справі на цей будинок немає запису про наявність у будинка прибудинкової території.
(З держкомзему я отримав лист в якому також мені повідомлено, що межі прибудинкової території будинку не встановлювались і ніяких документів про прибудинкову територію будинку не існує).

В мене такі питання до спеціалістів:
1. Чи вважаєте Ви таке тулмачення правильним і чи можна його використовувати в апеляції?

2. Чи логічно з такого тулмачення зробити два такі висновки для дебатів на апеляції:
  2.1. Для будинка не виділена спеціальна земельна ділянка (прибудинкової територія) для обслуговування будинка і потреб мешканців будинка (підтверджується письмовими доказами).
Тому земеліні ділянки навколо будинка мають загальноміське призначення і
мають утримуватись на загальних підставах з міського бюджету.
  2.2. Я (власник однієї з квартир будинка) не маю права власності на будинок вцілому, не маю правіа роспоряджатись будинком вцілому і тому не маю ні права ні обов'язку бути стороною договору про утримання будинку і прибудинкової території.
Автор: Oleg
« : 28 Лютого 2012, 10:40:03 »

Пошукав... результатів 0,000 ....
нема нічого ...
Автор: Перо
« : 27 Лютого 2012, 20:19:01 »

Oleg, відповіді на питання є на Форумі -використовуйте опції пошуку.
Автор: Олександр
« : 27 Лютого 2012, 17:54:10 »

Треба знайти та вивчити документи згідно ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕННЯХ ЦК:

Цитувати
2. Визнати такими, що втратили чинність з 1 січня 2004 року:

     Цивільний кодекс Української РСР ( 1540-06  )  від  18  липня
1963 року, із змінами, внесеними до нього;

3. Кабінету  Міністрів  України  до  1   квітня   2003   року
підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України:

     перелік законодавчих  актів (їх окремих положень),  які мають
бути визнані такими, що втратили чинність, та перелік законодавчих
актів,  до яких слід внести зміни,  у зв'язку з набранням чинності
цим Кодексом
;
Я вважаю, що Ви праві, але що скажуть юристи?...
Автор: Oleg
« : 27 Лютого 2012, 17:14:55 »

Чи не втратили ці ухвали змісту (стали нікчемними) в зв'язку з прийняттям у 2003 р. Цив. кодексу України, ст. 382 п. 2  - мені належить майно будинку (тобто тепер я і інші мешканці  є співвласниками будинку), і звідси відповідно балансоутримувача маєм призначати ми ??? Дякую ...
Автор: Oleg
« : 24 Лютого 2012, 21:43:30 »

Уточнюю :
КП вже років 10 нічого абсолютно не робить і робити не збирається !!
І його (КП) можна зрозуміти - нащо щось робити якщо "стадо" і так платить і тихенько сопить в стійлі ...
Тому я буду діяти з КП аналогічно, використовуючи "нюанси" законодавства .
А утримувати будинок будуть мешканці самі без КП, (маю надію ми між собою домовимся ))
Ось такі справи ...
Автор: Олександр
« : 24 Лютого 2012, 18:08:41 »

Вам треба почитати
ПОСТАНОВУ КМУ від 8 жовтня 1992р. №572 Про механізм впровадження Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду"
Я вважаю, що утримувати багатоквартирний будинок повинен власник/співвласники або сам, або за допомогою управителя, або балансоутримувача будинку, а платити за ЖКП - його мешканці.
Кошти на капітальний ремонт будинку можна також закладати у ЖКП. З часом на такі акумульовані відрахування можна буде зробити ремонт будинку. Особисто я вважаю, що якщо такі кошти не були закладені у ЖКП, то обов'язок робити ремонт будинку належить його власнику, тобто він все одно буде зобов'язаний робити ремонт, але вже за власний рахунок.

Ст.1 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" каже:
Цитувати
балансоутримувач будинку...  здійснює розрахунки коштів,  необхідних  для  своєчасного  проведення  капітального  і поточного ремонтів та утримання...

Цитувати
5)Стаття 24. Права та обов'язки балансоутримувача
...2. Балансоутримувач зобов'язаний:
... забезпечити умови для своєчасного проведення  капітального і   поточного  ремонтів  відповідно  до  встановлених  стандартів, нормативів, норм та правил
;
     6) забезпечити належні експлуатацію та  утримання  майна,  що перебуває на його балансі.

Саме тому вина за те, що ремонт не робився десятиліттями в кінцевому випадку повинна лежати на власнику, який повинен був проконтролювати балансоутримувача.

Ну і - Закон України "Про приватизацію державного житлового фонду".
Автор: Oleg
« : 24 Лютого 2012, 17:13:36 »

Будинок багатоквартирний (10 кв.) моя квартира приватизована в 1997 р., решта теж десь так в 1996-2001 р.р.
Як ці рішення і ухвали використати у боротьбі з КП ?? Маю на увазі - хто власник той і зобов'язаний утримувати будинок...?

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email