Фактично головний момент тут це прилади обліку в помешканні. Вони навіть розглядають варіант, що лічильник встановлений але не опломбований(?). Навіщо його тоді було встановлювати? Тобто я встановив лічильник води але нікому нічого не сказав і показання лічильника нікому не повідомляю?
Так пред'явіть Ваш примірник заяви про взяття його на абоноблік, з відміткою про її отримання "Кївводоканалом" чи попереднім виконавцем, та копію акту про опломбування ("Кївводоканалом" чи попереднім виконавцем).
Надійшла відповідь рекомендованим листом від водоканалу на мій перший запит. З однієї сторони навіть приємно- уже не клеять цидулки скотчем на двері. З іншої сторони два ключові положення запиту не прокоментовані- 1. Позивна давність- могли б написати, що вона виникає тільки в суді по запиту сторни (сторін) і вони мають право вимагати від мене до суду за як завгодно довгий проміжок часу. Але не написали. 2. Борг не розписаний помісячно. В принципі можливо це моя вина- я нечітко сформулював. Можливо варто знову надати їм запит- будь ласка надайте помісячно розписані нарахування на цю суму з вашого листа. Фактично головний момент тут це прилади обліку в помешканні. Вони навіть розглядають варіант, що лічильник встановлений але не опломбований(?). Навіщо його тоді було встановлювати? Тобто я встановив лічильник води але нікому нічого не сказав і показання лічильника нікому не повідомляю?
Виктор Андреевич, Переговорил с некоторыми сантехниками. Ну все на уровне они слышали но в принципе их мнение с самовльным снятием тампонирования лучше не связываться. Как было сказано эти все ктнторы занимаются отжимом денег любым способом. Например когда отключают сейчас электричество то даже пломбу по Киеву не ставят. Просто отсоединяют фазу. Подсоединил значит самовольное подключение или в случае снятия тампонирования самовольная врезка. Выставят счет в разы больше за самовольный отбор, пользование системой
Напомню также , что все ЖК-услуги предоставляются бесперебойно ст.16 ЗУ ПРО ЖИТЛОВО КОММУНАЛЬНИ ПОСЛУГИ"
Цитувати
Стаття 26. Відповідальність за неналежне виконання договору 4. Виконавець комунальної послуги (крім послуг з постачання та розподілу електричної енергії та природного газу) має право обмежити (припинити) надання відповідної комунальної послуги її споживачу незалежно від обраної моделі організації договірних відносин у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті комунальні послуги протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця. Таке попередження надсилається споживачу не раніше наступного робочого дня після спливу граничного строку оплати комунальної послуги, визначеного законодавством та/або договором про надання відповідної комунальної послуги.
Обмеження (припинення) надання відповідної комунальної послуги здійснюється виконавцем у присутності представника особи, яка здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують надання відповідної комунальної послуги, а також управителя або посадової особи чи працівника об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, якщо управління багатоквартирним будинком здійснюється відповідно управителем або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку. Неприбуття зазначених осіб, які заздалегідь були попереджені виконавцем про день та час здійснення обмеження (припинення) надання комунальної послуги, не є перешкодою для здійснення виконавцем обмеження (припинення) надання комунальної послуги споживачу.
Співвласники, управитель чи об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, які здійснюють управління багатоквартирним будинком, а також особа, яка здійснює технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують надання відповідної комунальної послуги, зобов’язані забезпечити доступ виконавця до таких систем для реалізації права на обмеження (припинення) надання відповідної комунальної послуги споживачу. Такий доступ надається виключно в межах, необхідних для здійснення обмеження (припинення) надання відповідної комунальної послуги конкретному споживачу.
Постачання комунальної послуги відновлюється в повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиті послуги чи з дати укладення угоди про реструктуризацію заборгованості.
Обмеження (припинення) надання комунальних послуг з постачання та розподілу електричної енергії та природного газу здійснюється відповідно до законів, що регулюють сфери електричної енергії та природного газу.
Спасибо, то что на испуг это очень даже возможно. Письма без конверта скотчем к двери, листочки без подписи и т.д. У меня даже сложилось такое сугубо личное мнение, что в структурах Водоканала появился отдел использующие колекторские методы давления чтоб долги выбить. Но все таки хочется переводить все эти разногласия на цивилизованые рельсы... Что касается снятия заглушки с канализации то тут и просто и сложно. У нас например старый дом. Чтоб добраться до стояка надо расчеканивать старую канализацию. У меня лично трубу лежак с кухни сантехник когда-то расчеканивал несколько часов непрерывного труда- строители когда то посадили на раствор. Наверное, когда есть прямой доступ к канализационному стояку, то убрать уже проще..
Мне постоянно из Киевводоканала позванивают для поверки счетчика(водомера), я им заявляю что у меня все счетчики поверены, а так оно и есть!. Я думаю это такой способ узнать реальные показания на ваших счетчиках для определения суми долга , а если у вас счетчиков нет то они хотят их впарить. Установка то не бесплатна! И стоимость счетчика тоже денег стоит. Интересно а сколько вам насчитываю без счетчиков и на сколько жильцов? Для перекрытия канализации сантехникам в вашу квартиру не обязательно попадать . угрозы отключения осуществляются для признания вами безнадежного долга . Они же сами говорят , что проведут заглушку по каналу. Киевводоканал просто берет на испуг. Это приспособление " спрут " или аналогичные не точны и могут перекрыть трубы не вам , а соседям! Напомню также , что все ЖК-услуги предоставляются бесперебойно ст.16 ЗУ ПРО ЖИТЛОВО КОММУНАЛЬНИ ПОСЛУГИ"
так называемое отключение канализации устраняется за 15 мин. любой сантехнической фирмой! НЕ суетитесь , а в случае осуществления угроз Водоканалом- вызывайте сантехников они вам заодно и канализацию прочистят это будет стоить 1000грн. В Киеве.
До листа було прикріплено папір з інформацією, що нам збираються відключити каналізацію (я прогуглив) таким специфічним пристроєм-заглушкою, що спускається на тросі в каналізаційний стояк.
Дякую, Цей момент зрозумілий. Я просто намагаюсь знайти якийсь цивілізований базис для цієї ситуації. Ніхто не може сказати звідки взялась ця цифра. До вищенаведеного листа за пару днів приходили представники водоканалу і залишили цидулку на даерях щоб ми негайно пустили їх представника перевірити лічильника. Половина вищезгаданої телефонної розмови була не про борг а про лічильники. Тобто у вас точно немає лічильника. А ви не хочете його поставити. Точно? У нас між іншим акція пломбування лічильника безкоштовно. Я відповідаю яу ви можете писати нам борг коли ви не в курсі що у нас нема лічильника. Ви можете мені сказати звідки взялись ці пять тисяч? Відповідь ні. Це за межами моєї компетенції. Скажу лише за останній місяць.дайте мені ваш імейл або по вайберу я перешлю текст договору щоб ви підписали. Ну і далі як я описував. Бриллиантовая рука-не будут брать лотерейные билеты отключим газ. Така трошки за межами правового поля ситуація
Позовна давність застосовується судом. Застосовуючи позовну давність суд відмовляє у примусовому стягненні "простроченого" боргу але не може зобов'язати анулювати (списати) борг.
Доброго дня, ми більше трьох років повністю платимо за комунальні послуги. Спочатку тиждень назад нам залишили прикріплений скотчем на дверях лист без конверта від Київводоканал що у нас борг в пять тисяч. До листа було прикріплено папір з інформацією, що нам збираються відключити каналізацію (я прогуглив) таким специфічним пристроєм-заглушкою, що спускається на тросі в каналізаційний стояк. Ми направили відповідь рекомендованим листом (див. прикріплений файл) де в тому числі сказали, що боргів у нас немає, попросили застосовувати позивну давність до нашого випадку. Сьогодні з мобільного подзвонила жінка представившись, що вона з водоканалу і повідомила, що у нас є вибір або укласти договір визнавши борг (я так зрозумів договір реструктуризації) або до нас приїде "бригада" перекривати стояк і тоді ми будемо "на колінях" її просити щось зробити бо хоч повторне підключення до каналізації і коштує всього 2000 грн як швидко воно відбудеться ніхто не знає. Запитання, як на даний момент ситуація з вірогідністю даних погроз- без каналізації зрозуміло жити неможливо. З іншої сторони зрозуміло, що вони витягнули старий борг з нульових. В принципі якщо на даний момент все відбувається в позасудовому порядку(?) кожен може підійти і погрожуючи щось зробити вимагати сплати боргу за інтернет, яким я користувався в 1998 році?