'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: gro-za
« : 16 Листопада 2010, 22:29:44 »

Уважаемый Виктор Иванович и остальные форумчане! Подскажите, пожалуйста, можно ли этот документ считать за "ТИПОВИЙ ДОГОВІР про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій"?
Ні. Форма Типових договорів затверджується Кабінетом Міністрів України.
Автор: Юрий Александрович
« : 16 Листопада 2010, 22:00:12 »

Уважаемый Виктор Иванович и остальные форумчане! Подскажите, пожалуйста, можно ли этот документ считать за "ТИПОВИЙ ДОГОВІР про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій"?
Автор: Юрий Александрович
« : 15 Листопада 2010, 22:22:56 »

Большое Вам спасибо!
Автор: gro-za
« : 15 Листопада 2010, 21:57:46 »

К сожалению нет! Счётчики на воду и газ не стоят. И я понимаю, что они хотят заставить нас их поставить. Подскажите, пожалуйста, по-поводу "Всілякі обстеження не мають правового підґрунтя і правових наслідків. Більше того, проникнення до житла без дозволу власника чи судового рішення є злочином. Різного роду зовнішні спостереження також", на какой закон можно ссылаться? И стоит ли реагировать на бездействие директора КП и куда обращаться дальше, если я уверен, что в Дирекции ответят также.
Посилайтеся на Конституцію України та на Цивільний Кодекс. Відповідні статті легко знайдете. А лічильники у будь-якому випадку слід було поставити ще років 15 тому назад. Недбалість та безтурботність завжди призводять до негативних наслідків, рано чи пізно. Тому нехай це буде Вам стимулом - лічильники встановіть негайно. Відносно скарг та звернень - побережіть себе. Якщо є підстави - звертайтеся до суду. Оббивати пороги інших установ, а також підприємств житлово-комунальної сфери - контрпродуктивно.
Автор: Юрий Александрович
« : 15 Листопада 2010, 21:40:26 »

К сожалению нет! Счётчики на воду и газ не стоят. И я понимаю, что они хотят заставить нас их поставить. Подскажите, пожалуйста, по-поводу "Всілякі обстеження не мають правового підґрунтя і правових наслідків. Більше того, проникнення до житла без дозволу власника чи судового рішення є злочином. Різного роду зовнішні спостереження також", на какой закон можно ссылаться? И стоит ли реагировать на бездействие директора КП и куда обращаться дальше, если я уверен, что в Дирекции ответят также.
Автор: gro-za
« : 15 Листопада 2010, 21:28:49 »

Уважаемый Виктор Иванович! В июне 2010 г. жена, как владелец квартиры подписала "ТИПОВИЙ ДОГОВІР про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної
та гарячої води і водовідведення", где указала, что в пункте 2. Суб'єкти користування послугами: --- и "ТИПОВИЙ ДОГОВІР про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" тоже есть. Является ли акт обследования квартиры аргументом для увеличения проживающих в ней?! Правомерно ли он был составлен и на основании чего или кого он составляется? И, что с этим нам делать, если в бухгалтерии на основании этого акта было увеличено число проживающих и соответственно увеличена оплата за услуги?
Якщо такий договір був укладений, і в квартирі встановлені прилади обліку ХВП, ГВП та електропостачання, то кількість зареєстрованих мешканців жодним чином не впливає на розрахунки, що є предметом договору. Що стосується ЦО, то у відсутності приладів обліку застосовується норматив на 1 кв.м опалювальної площі. Знову незалежно від кількості мешканців. Щодо законодавства - в Україні діє Закон "Про свободу пересування та вільний вибір місця поживання", а також Цивільний Кодекс України. Особа може мати у власності будь-яку кількість квартир, проте повинна бути зареєстрованою тільки в одній. Всілякі обстеження не мають правового підґрунтя і правових наслідків. Більше того, проникнення до житла без дозволу власника чи судового рішення є злочином. Різного роду зовнішні спостереження також.
Відносно договору на утримання будинку. Плата за цю послугу також встановлюється по метражу квартири, а не по кількості мешканців.
То може Ваше питання носить риторичний характер?
Автор: Юрий Александрович
« : 15 Листопада 2010, 20:37:50 »

Уважаемый Виктор Иванович! В июне 2010 г. жена, как владелец квартиры подписала "ТИПОВИЙ ДОГОВІР про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної
та гарячої води і водовідведення", где указала, что в пункте 2. Суб'єкти користування послугами: --- и "ТИПОВИЙ ДОГОВІР про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" тоже есть. Является ли акт обследования квартиры аргументом для увеличения проживающих в ней?! Правомерно ли он был составлен и на основании чего или кого он составляется? И, что с этим нам делать, если в бухгалтерии на основании этого акта было увеличено число проживающих и соответственно увеличена оплата за услуги?
Автор: gro-za
« : 15 Листопада 2010, 19:31:49 »

Уважаемый Виктор Иванович! После посещения КП "Відрадненське" (12 ноября) удалось выяснить, что был составлен "акт обстеження", где указано, что в квартире живёт три человека. Подскажите, пожалуйста, можно ли составлять такой акт без уведомления владельца квартиры и как проводится "обстеження кватири"? Мы попросили директора КП "Відрадненське" дать объяснения по данному вопросу, на что директор КП "Відрадненське" Зеленюх Роман Павлович пообещал выяснить данный вопрос и сегодня (15 ноября)перезвонить. Звонка, как и ожидалось, не было. Подскажите, пожалуйста, что делать дальше?
Необхідно перевести вирішення цього питання і наступних з ним пов'язаних у правове поле. Відсутність договірних відносин з надавачами ЖКП ставить Вас у невигідне становище. А відповідно до ст. 19 ЗУ "Про ЖКП" відносини у цій сфері повинні здійснюватися ВИКЛЮЧНО на договірних засадах.
От з цього і слід починати.
Щодо директора КП "Відрадненське" - у нього взагалі немає і не було раніше ніяких прав і обов'язків, що стосуються надання послуг населенню. КП визначено на договірних засадах виконавцем послуг для замовника в особі іншої юрособи - КП "Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду" Солом'янської районної у м. Києві ради. Однак районні в м. Києві ради  ліквідовані рішенням Київради. Це має своїм наслідком і реорганізацію КП. Міськрада ще не розглядала дане питання, але комунальне майно вже підпорядковане ліквідаційній комісії, яка подасть свої пропозиції до Київради. Думаю, що доля КП буде вирішуватися не скоро, і вони ще довго будуть напівлегітимними, напівдієздатними та 100-відсотково фінансово неспроможними. Так було задумано. Вгадайте, ким.
Автор: Юрий Александрович
« : 15 Листопада 2010, 16:10:56 »

Уважаемый Виктор Иванович! После посещения КП "Відрадненське" (12 ноября) удалось выяснить, что был составлен "акт обстеження", где указано, что в квартире живёт три человека. Подскажите, пожалуйста, можно ли составлять такой акт без уведомления владельца квартиры и как проводится "обстеження кватири"? Мы попросили директора КП "Відрадненське" дать объяснения по данному вопросу, на что директор КП "Відрадненське" Зеленюх Роман Павлович пообещал выяснить данный вопрос и сегодня (15 ноября)перезвонить. Звонка, как и ожидалось, не было. Подскажите, пожалуйста, что делать дальше?
Автор: gro-za
« : 12 Листопада 2010, 16:28:42 »

Випадок хоч і рідкісний, але я вважає незаконий. Підкажіть, будь ласка, чи є доказом довідка Форми №3 для оскарження чи притензії щодо проживаючих у квартирі?


http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v0009700-96
Але зараз ці постанови Пленуму ВСУ вже мають прикладний характер.  8)

Краще сформулювати так: постанови Пленуму ВСУ мають рекомендаційний характер.
Автор: Перо
« : 11 Листопада 2010, 22:08:38 »

Випадок хоч і рідкісний, але я вважає незаконий. Підкажіть, будь ласка, чи є доказом довідка Форми №3 для оскарження чи притензії щодо проживаючих у квартирі?


Почитайте Закон "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні":
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1382-15
Цей законодавчий акт є спеціальним по відношенню до загальних положень ЦК України, зокрема, його ст. 29 (частини 6). Судова практика, яку я вивчав (це також практика ВСУ), йде по шляху того, що одночасно неможливо мати кілька місць проживання, а єдиним належним доказом місця проживання є місце, де ця особа має бути зареєстрованою за власною заявою. Крім того, ф. № 3 "по старинке" сприймається суддями старого гарту, як належний і допустимий доказ. Проте, раджу також звернути увагу на ППВСУ № 9 від 01.11.96 "Про застосування Конституції України при здійсненні правосуддя" (пункт 15):
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v0009700-96
Але зараз ці постанови Пленуму ВСУ вже мають прикладний характер.  8)
Автор: gro-za
« : 11 Листопада 2010, 16:50:38 »

Большое спасибо за ответ! Завтра иду в КП. Может подскажите чем мне "вооружиться"?
Ви їх не переконаєте, бо тупі, або роблять вигляд, що є саме такими. Якщо буде спір у суді, то інше питання.
Автор: Юрий Александрович
« : 11 Листопада 2010, 16:13:55 »

Большое спасибо за ответ! Завтра иду в КП. Может подскажите чем мне "вооружиться"?
Автор: gro-za
« : 11 Листопада 2010, 15:07:05 »

Являются ли показания соседей аргументом для увеличения кол-ва жильцов  в квартире?
Аж ніяк. Сусіди не можуть довести або цей факт. Хіба-що незаконним цілодобовим відеоспостереженням з фіксацією на електронних носіях.
Автор: gro-za
« : 11 Листопада 2010, 15:04:01 »

Випадок хоч і рідкісний, але я вважає незаконний. Підкажіть, будь ласка, чи є доказом довідка Форми №3 для оскарження чи претензії щодо проживаючих у квартирі?
Ні, бо це документ, створений ЖЕО безпідставно. Це його окрема думка.

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email