Я Вас порадую. Ви не знайшли потрібний текст не через неуважність . Просто 29.01.2013р. набрали чинності зміни до інструкції. Всі абзаци з "Роботи з переобладнання та перепланування, що виконуються при наявності відповідної дозвільної документації, передбаченої чинним законодавством" виключені.
Аде зараз можно почитати про переобладнання та перебудову у квартирах (повний текст)? Яка правильна назва документу (із змінами)?
Я Вас порадую. Ви не знайшли потрібний текст не через неуважність . Просто 29.01.2013р. набрали чинності зміни до інструкції. Всі абзаци з "Роботи з переобладнання та перепланування, що виконуються при наявності відповідної дозвільної документації, передбаченої чинним законодавством" виключені.
Змін до "Інструкції..." домоглася "Ліга благоустрою киян" в судовому порядку :
Цитувати
Что не считается самостроем после решения суда от 14.12.2012 г.
Однако, приказ 404 был обжалован в Окружной административный суд г. Киева Общественной организацией "Ліга благоустрою киян", причем ответчик (Министерство регионального развития и строительства) иск признал. Поэтому решением от 14.12.2012 г. приказ № 404 был изменен.
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
14 грудня 2012 року № 2а-14930/12/2670
Колегія суддів Окружного адміністративного суду міста Києва у складі: головуючий суддя Огурцов О.П., судді Клочкова Н.В., Кузьменко В.А. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовомГромадської організації "ЛІГА БЛАГОУСТРОЮ КИЯН" в особі Голови Правління організації Ореховського М.Л. до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Українипрочасткове визнання протиправним та скасування наказу № 404 від 09.08.2012 "Про внесення змін до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна"
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Громадська організація "ЛІГА БЛАГОУСТРОЮ КИЯН" в особі Голови Правління організації Ореховського М.Л. звернулася до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України про визнання протиправним та скасування наказу № 404 від 09.08.2012 "Про внесення змін до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна".
У судовому засіданні 12.12.2012 позивачем було подано заяву про зменшення позовних вимог, якою він зменшив позовні вимоги та просив суд визнати протиправними, скасувати та виключити окремі положення наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України про визнання протиправним та скасування наказу № 404 від 09.08.2012 "Про внесення змін до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна" згідно наступної редакції: "В абзаці 76 наказу після слів: «зведення на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд...» слова: «(незалежно від наявності фундаменту)» - скасувати та виключити, навісів, альтанок, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям полегшеної конструкції, погребів, входів в погреби, підпірних стін, воріт, хвірток, приямків, слова: «веранд. тамбурів, нежитлових прибудов»- скасувати та виключити, терас, ґанків, слова: «бань, саун, хлівів, гаражів, літніх кухонь тощо:»- скасувати та виключити:
Абзац 78 наказу: «об'єднання приміщень кухні і житлової кімнати в єдину кухню-їдальню, улаштування мансардних приміщень в межах простору горищ будинку (при спільній частковій власності за згодою всіх співвласників);» - скасувати та виключити;
В абзаці 85 наказу після слів: «перепланування, пов'язані зі збільшенням житлової або підсобної площі за рахунок демонтажу...» слова: «або влаштування» - скасувати та виключити, «...перегородок без порушення капітальних несучих стін, несучих конструкцій, опор, балок за рахунок площ коридорів та допоміжних приміщень;»;
Абзац 86 наказу: «збільшення площі вбиральні за рахунок об'єднання ванної кімнати з вбиральнею чи коридором або іншим підсобним приміщенням;» - скасувати та виключити;
Абзац 91 наказу: «демонтування або влаштування перегородок між приміщеннями кухні і житлової кімнати;» - скасувати та виключити;
В абзаці 99 наказу після слів: «зведення на земельній ділянці тимчасових господарських будівель та споруд...» слова: «(незалежно від наявності фундаменту)» - скасувати та виключити, навісів, альтанок, тамбурів, терас, веранд, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, воріт, хвірток, відкритих басейнів та із накриттям полегшеної конструкції, погребів, ґанків тощо;
Абзац 102 наказу: «улаштування приміщень в межах простору горищ будинку;» - скасувати та виключити;
Абзац 105 наказу: «зміна призначення господарських будівель;» - скасувати та виключити;
Абзаци 108-117 наступного змісту
Роботи з переобладнання та перепланування, що виконуються при наявності відповідної дозвільної документації, передбаченої чинним законодавством: збільшення площі санвузлів за рахунок житлових приміщень; об'єднання лоджій та балконів з приміщеннями шляхом демонтування зовнішніх стін, вікон, дверей або підвіконної частини стіни для влаштування проходу;
перенесення на лоджії і балкони приладів системи централізованого опалення; об'єднання будь-яких приміщень по вертикалі з повним або частковим демонтуванням поверхових перекриттів;
демонтування, перекривання або влаштування вентиляційних шахт, димоходів; утеплення підлог шляхом підключення до системи централізованого опалення будинку;
демонтування звукоізоляції основи підлоги;
улаштування нових і розширення існуючих балконів і лоджій;
зміна функціонального призначення приміщень в багатоквартирному житловому будинку - скасувати та виключити."
Зазначені уточнення прийняті судом.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що наказ № 404 від 09.08.2012 є незаконним, оскільки суперечить Конституції України, Цивільному Кодексу України, Закону України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанові Кабінету Міністрів України «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт»№ 466 від 13.04.2012, ДБН А.2.2-3-2012 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». Також позивач зазначив про те, що реалізація на практиці оскаржуваного наказу призведе до неоднозначного тлумачення і як наслідок маніпулювання терміном "самочинне будівництво" суб'єктами містобудування, що в свою чергу може призвести до збільшення самочинного будівництва, яке стане суспільно небезпечним явищем.
Представники позивача у судовому засіданні 12.12.2012 підтримали позовні вимоги та просили суд задовольнити позов.
Представник відповідача у судовому засіданні 12.12.2012 визнала уточнені позовні вимоги та просила суд задовольнити позовні вимоги з урахуванням уточнень.
У судовому засіданні 12.12.2012 представники сторін не заперечували проти розгляду справи в порядку письмового провадження та подали заяву, в якій просили здійснити розгляд справи в порядку письмового провадження, за відсутності представників сторін.
Відповідно до частини четвертої статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі особи, які беруть участь у справі, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
З урахуванням наведеного колегія суддів, заслухавши у судовому засіданні представників позивача та відповідача ухвалила продовжити розгляд справи у письмовому провадженні.
Підчас судового розгляду справи, колегія суддів,
В С Т А Н О В И ЛА:
09.08.2012 Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України було видано наказ № 404 "Про внесення змін до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна", яким внесено зміни до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24 травня 2001 року N 127, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 року за N 582/5773 (із змінами)
Громадська організація "ЛІГА БЛАГОУСТРОЮ КИЯН" вважаючи, що окремі положення зазначеного наказу є протиправними та такими, що підлягають скасуванню та виключенню з наказу звернулась до суду в особі Голови Правління організації Ореховського М.Л з відповідним позовом.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, колегія суддів вважає позов таким, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
Частинами третьої та четвертою статті 112 Кодексу адміністративного судочинства України, встановлено, що у разі часткового визнання адміністративного позову відповідачем і прийняття його судом може бути прийнята постанова суду про задоволення визнаних відповідачем позовних вимог відповідно до статті 164 цього Кодексу. У разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову. Суд не приймає відмови від адміністративного позову, визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чим-небудь права, свободи або інтереси.
Згідно з частинами першою та третьою статті 136 Кодексу адміністративного судочинства України позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач - визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи. Судове рішення у зв'язку з відмовою від адміністративного позову, визнанням адміністративного позову чи примиренням сторін ухвалюється за правилами, встановленими статтями 112, 113 цього Кодексу.
Таким чином, у разі повного визнання відповідачем адміністративного позову відповідачем та у випадку, якщо зазначені дії відповідача не суперечать закону та не порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси, суд приймає постанову про задоволення адміністративного позову.
Також, судом встановлено, що право представника позивача визнати адміністративний позов обумовлено у виданій їй довіреності від 10.12.2012 №7/8-19828.
З огляду на викладене, а також враховуючи те, що, дії відповідача щодо визнання адміністративного позову не суперечать закону та не порушують чиї-небудь права, свободи або інтереси, колегія суддів дійшла висновку про можливість прийняття визнання відповідачем адміністративного позову.
Відповідно до частини першої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України. Позивачем надано оригінал платіжного доручення про сплату судового збору у сумі 32 грн.19 коп.
1.Прийняти визнання Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України позову Громадська організація "ЛІГА БЛАГОУСТРОЮ КИЯН" в особі Голови Правління організації Ореховського М.Л. про часткове визнання протиправним та скасування наказу № 404 від 09.08.2012 "Про внесення змін до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна".
2.Адміністративний позов Громадської організації "ЛІГА БЛАГОУСТРОЮ КИЯН" в особі Голови Правління організації Ореховського М.Л. до Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України про часткове визнання протиправним та скасування наказу № 404 від 09.08.2012 "Про внесення змін до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна" - задовольнити повністю.
3.Визнати протиправними, скасувати та виключити окремі положення наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 404 від 09.08.2012 "Про внесення змін до пункту 3.2 розділу 3 Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна" згідно наступної редакції: "В абзаці 76 наказу після слів: «зведення на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд...»слова: «(незалежно від наявності фундаменту)»- скасувати та виключити, навісів, альтанок, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям полегшеної конструкції, погребів, входів в погреби, підпірних стін, воріт, хвірток, приямків, слова: «веранд, тамбурів, нежитлових прибудов»- скасувати та виключити, терас, ґанків, слова: «бань, саун, хлівів, гаражів, літніх кухонь тощо »- скасувати та виключити;
Абзац 78 наказу: «об'єднання приміщень кухні і житлової кімнати в єдину кухню-їдальню, улаштування мансардних приміщень в межах простору горищ будинку (при спільній частковій власності за згодою всіх співвласників); »- скасувати та виключити;
В абзаці 85 наказу після слів: «перепланування, пов'язані зі збільшенням житлової або підсобної площі за рахунок демонтажу...» слова: «або влаштування»- скасувати та виключити, «...перегородок без порушення капітальних несучих стін, несучих конструкцій, опор, балок за рахунок площ коридорів та допоміжних приміщень;»;
Абзац 86 наказу: «збільшення площі вбиральні за рахунок об'єднання ванної кімнати з вбиральнею чи коридором або іншим підсобним приміщенням;»- скасувати та виключити;
Абзац 91 наказу: «демонтування або влаштування перегородок між приміщеннями кухні і житлової кімнати;»- скасувати та виключити;
В абзаці 99 наказу після слів: «зведення на земельній ділянці тимчасових господарських будівель та споруд...»слова: «(незалежно від наявності фундаменту)»- скасувати та виключити, навісів, альтанок, тамбурів, терас, веранд, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, воріт, хвірток, відкритих басейнів та із накриттям полегшеної конструкції, погребів, ґанків тощо;
Абзац 102 наказу: «улаштування приміщень в межах простору горищ будинку;»- скасувати та виключити;
Абзац 105 наказу: «зміна призначення господарських будівель;»- скасувати та виключити;
Абзаци 108-117 наступного змісту
"Роботи з переобладнання та перепланування, що виконуються при наявності відповідної дозвільної документації, передбаченої чинним законодавством:
збільшення площі санвузлів за рахунок житлових приміщень;
об'єднання лоджій та балконів з приміщеннями шляхом демонтування зовнішніх стін, вікон, дверей або підвіконної частини стіни для влаштування проходу;
перенесення на лоджії і балкони приладів системи централізованого опалення;
об'єднання будь-яких приміщень по вертикалі з повним або частковим демонтуванням поверхових перекриттів;
демонтування, перекривання або влаштування вентиляційних шахт, димоходів;
утеплення підлог шляхом підключення до системи централізованого опалення будинку;
демонтування звукоізоляції основи підлоги;
улаштування нових і розширення існуючих балконів і лоджій;
зміна функціонального призначення приміщень в багатоквартирному житловому будинку - скасувати та виключити."
4.Присудити з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань за зобов'язаннями Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України на користь Громадської організації "ЛІГА БЛАГОУСТРОЮ КИЯН" понесені нею витрати по сплаті судового збору у розмірі 32,19 грн. (тридцять дві грн. 19 коп.).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у встановлений строк постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції заяви про апеляційне оскарження з наступним поданням протягом двадцяти днів апеляційної скарги. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Головуючий суддя О.П. Огурцов
Судді Н.В. Клочкова
В.А. Кузьменко
Навіщо тільки було потрібно гаражі на присадибних ділянках "чіпляти"?
слово в другій строчці читати "документів", це просто "оговорка по Фрейду": видно, моє підсвідоме "лізе назовні" і намагається повідомити, що саме я з цього приводу думаю )
Знаєте, до недавнього часу я вважала, що психологія і психіатрія - це неймовірно складно. Останні декілька днів я намагаюся розібратися всього з одним питанням Житлового законодавства. Все, що я зрозуміла - те, що є десяток жокументів, а також нескінчена кількість додатків, доповнень, поправок, пояснень, і таке інше, внаслідок чого для звичайної людини докопатися до суті окремого документа майже неможливо. Якщо така каша в нашому законодавстві і в інших галузях, то це просто катастрофа. Після всього, що я перечитала, навіть не знаю, як сприймати Ваше останнє повідомлення - ці зміни на мою користь чи тут є прихований зміст?
Я Вас порадую. Ви не знайшли потрібний текст не через неуважність . Просто 29.01.2013р. набрали чинності зміни до інструкції. Всі абзаци з "Роботи з переобладнання та перепланування, що виконуються при наявності відповідної дозвільної документації, передбаченої чинним законодавством" виключені.
Я дійсно неуважна - цитату побачила, проте не знайшла, звідки вона. Хоча начебто передивилась усі сторінки. В якому це розділі? На якій сторінці? Чи, може, я не той документ дивлюся - я гортала той, що згаданий якраз перед цитатою. Сподівалася, що , якщо стіни я не зачіпала - а це дійсно так, підвіконня й все інше стоїть на місці - вікно і двері не несуть такого навантаження, як стіни... Крім того, коли витягала ушкоджений віконний блок, радилася з юристами - мені сказали, що не можна узаконити як переобладнання те, що таким не являється. А в який інший спосіб можна довести, що демонтаж було здійснено ще в 2010 році?
Так, з обратки текла вода і батареї ставали гарячі.
Тобто в квартирі все добре.
Цитувати
Місцеві сантехніки вважають, що проблема в підвалі - я вже цього точно не можу осягнути.
Це якщо стояк обслуговував би лише одну Вашу квартиру. Або якщо в усіх квартирах на стояку є така ж проблема як і у Вас. Якщо в інших квартирах на стояку проблем нема, то причину треба шукати на Вашому поверсі.
Роботи з переобладнання та перепланування, що виконуються при наявності відповідної дозвільної документації, передбаченої чинним законодавством: - об'єднання лоджій та балконів з приміщеннями шляхом демонтування зовнішніх стін, вікон, дверей або підвіконної частини стіни для влаштування проходу; - перенесення на лоджії і балкони приладів системи централізованого опалення;
Крім того відповідно до Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій
Цитувати
1.4.3. До елементів перепланування жилих приміщень належать: перенесення і розбирання перегородок, перенесення і влаштування дверних прорізів, улаштування і переустаткування тамбурів, прибудова балконів на рівні перших поверхів багатоповерхових будинків.
Демонтаж (розбирання) вікна, дверей, підвіконної частини стіни є діями аналогічними розбиранню (демонтажу) перегородок.
Так, з обратки текла вода і батареї ставали гарячі. Місцеві сантехніки вважають, що проблема в підвалі - я вже цього точно не можу осягнути. Дякую за посилання - перечитала безліч визначень, проте мій випадок ніяк не може бути названим переплануванням (на мій погляд). Що там чиновники вважають - то вже інша справа.