'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: owner
« : 27 Квітня 2011, 12:49:37 »

Ну спасибо, мистер Фокус, утешили.  Не тратьте куме дарма сили- спускайтеся на дно?
Автор: focus
« : 26 Квітня 2011, 10:11:46 »

я ж кажу..самі ви нічого не вирішуєте глобально. а локально вирішити неможливо. тому маємо те що маємо
Автор: owner
« : 26 Квітня 2011, 09:48:21 »

Цитувати
Но ведь и требовать возмещения  понесённых затрат, согласно ЦК они тоже не имеют права!
Сложилась система, при которой, с молчаливого согласия граждан, управление  их собственностью  и  процесс оказанимя им услуг ЖК  узурпирован (незаконно захвачен)   "предриимчивыми делками"  от  Органов Местной власти. Власти это удобно, система крышуется прокуратурой, судом. Не удобно гражданам. Но они в подавляющем большинстве НЕ ХОТЯТ С ЭТИМ БОРОТЬСЯ. Общество не готово к защите своих интересов. Хотя Закон, хочу заметить ПОКА,  100- процентно на  стороне  собственников жилья.
 Если мы и дальше будем пассивными,  ситуация  изменится в еще худшую сторону. 
Автор: focus
« : 26 Квітня 2011, 08:19:22 »

Ви як власник квартири, будинку несете відповідальність за свою власність. як ви будете розпоряджатися своєю власністю - це ваші проблеми.
за все треба платити. ніщо не забороняє власникам квартир у даному будинку взяти цей будинок у свої руки, і почати нарешті наводити порядок.

але існує проблема - власники квартир в силу різних обставин цього не хочуть. Законодавець теж. тому і діє старий механізм!

підписати договір ніхто не требує....Вам пропонують і Ви повинні вирішувати, виходячи з ситуації. тому ситуація типова - немає прибудинкової території, послуги не надаються якісні., самовільна забудова, і тд.....за це все і ви розплачуєтеся.
Автор: owner
« : 26 Квітня 2011, 07:46:39 »

Цитувати
якщо ви, як споживач нуждаєтеся у цих послугах, і так звана особа, яка хоче вам надавати ці послуги не заперечує проти цього, то ви можете підписати відповідний договір.
у вас просто навсього виникнуть господарські зобовязання відповідно до договору.
Согласен.  Могу подписать. Не буду возражать, что с момента подписания договора, у нас  возникнут взаимные обязательства.  Но, вот незадача. Почему именно с ЭТИМ исполнителем?
Если Ви читали Решения ОМСов  об определении исполнителей услуг, то должны знать, что  в таких решениях  не указывается  конкретный  дом, исполнитель определяется  в общем для всего жилого фонда)  А ведь мой сосед может подписать договор с другим производителем услуг,  который тоже  определён ОМСом  исполнителем  (для комунального жилого фонда и одноквартирных домов.  Права  определять исполнителей для других  домов  ОМС НЕ ИМЕЕТ, а "Наказ №60" не может дать ему такое право. Не так  ли?).
По такому принципу,  ЛЮБОЙ исполнитель услуг может требовать от Вас подписать договор, требовать денег,  без наличия  договора, и более того  обращаться к Вам  (без наличия договорных отношений)  в суд! Но это же абсурд!
Ответственности с таких   исполнителей ноль. Вы правы, что в случае возникновения проблем, они легко  останутся ни при чём. Но ведь и требовать возмещения  понесённых затрат, согласно ЦК они тоже не имеют права!
Почему  мы  соглашаемся с этой  абсурдной  практикой? Почему поддерживаем её  своим  молчанием,  и  бежим ОПРАВДЫВАТЬСЯ в суд?  Ответьте.   
Автор: focus
« : 25 Квітня 2011, 22:59:14 »

тут я частково не погоджуюсь

якщо ви, як споживач нуждаєтеся у цих послугах, і так звана особа, яка хоче вам надавати ці послуги не заперечує проти цього, то ви можете підписати відповідний договір.

у вас просто навсього виникнуть господарські зобовязання відповідно до договору.

цим користуються зара так звані виконавці цих послуг, що вищначені рішенням омс. але цей договір, ви, як законнослухняний громадянин можете не підписувати, оскільки це не є виконавець робіт в сенсі  зу про житлово-комунальні послуги.

якщо внаслідок його діяльності, будинку будуть завдані збитки, вибити гроші у цього виконавця робіт, ви не зможете.
Автор: owner
« : 25 Квітня 2011, 22:18:16 »

Цитувати
А виконавець ЖКП - це зовсім третій учасник правовідносин у сфері надання та споживання ЖКП. Хоча, знов-таки, це все може бути 1 суб'єкт господарювання.
Виконавець ЖКП повинен визначатись відповідно до Порядку, затвердженому Наказом Держжитлокомунгоспу України № 60.
Щоб точно встановити, хто є хто (балансоутримувач, управитель, виконавець) для Вашого будинку, слід звернутись з запитом до ОМС. В запиті доцільно просити надати копії документів (рішення, розпорядження тощо), на підставі яких визначені балансоутримувач, управитель, виконавець
Почему Вы считаете исполнителя услуг третьим участником правовых отношений? На основании  чего? Может быть Вы имеете ввиду - "третьим лицом"? Допустим, определил ОМС  предприятие исполнителем определенного  вида  услуг,  но  ведь  это не  освобождает  его  заключить соответствующие  договора!  Определение предприятия исполнителем услуг ОМСом еще не значит,  что этот исполнитель автоматически становится  исполнителем услуг в  Вашем  доме  и получает  право требовать от Вас заключения с ним договоров. По отношению к совладельцам дома он есть производителем услуг. ст. 19 ЗУ "О ЖКУ":
Цитувати
1. Відносини  між  учасниками  договірних  відносин  у  сфері
житлово-комунальних послуг  здійснюються  виключно  на  договірних
засадах.
 
     2. Учасниками  відносин у сфері житлово-комунальних послуг є:
власник, споживач, виконавець, виробник.
 
     3. Виробник послуг може бути їх виконавцем.
 
     4. Особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних
послуг  є  балансоутримувач  та  управитель,   які   залежно   від
цивільно-правових  угод  можуть  бути  споживачем,  виконавцем або
виробником.
О том что исполнитель, назначенный  ОМС  не имеет права  требовать от Вас заключения договоров,  однозначно  говорит и  ст. 29 ЗУ "О ЖКУ" . То же  подтверждается ст. 24 и 25.  Это "третье лицо" не имеет права  вести бухгалтерский учет по дому,  заключать договора с совладельцами и  обращаться в суд с исками!
На практике же  всё  поставлено с  ног  на  голову! А мы,  почему-то  молчаливо соглашаемся с этим  и даже не поднимаем эти вопросы,  пытаясь  защищать свои права. Почему?
   
Автор: denis
« : 20 Квітня 2011, 13:52:43 »

Татьяна спасибо, как я говорил в другой ветке такой запрос я отправил. Просто хочу прояснить для себя эти вопросы, поэтому и задаю их здесь.
Прошу не считать это флудом.
Автор: Тетяна Academia
« : 20 Квітня 2011, 09:00:37 »

А виконавець ЖКП - це зовсім третій учасник правовідносин у сфері надання та споживання ЖКП. Хоча, знов-таки, це все може бути 1 суб'єкт господарювання.
Виконавець ЖКП повинен визначатись відповідно до Порядку, затвердженому Наказом Держжитлокомунгоспу України № 60.
Щоб точно встановити, хто є хто (балансоутримувач, управитель, виконавець) для Вашого будинку, слід звернутись з запитом до ОМС. В запиті доцільно просити надати копії документів (рішення, розпорядження тощо), на підставі яких визначені балансоутримувач, управитель, виконавець
Автор: ВАВАНчик
« : 20 Квітня 2011, 08:40:22 »

Исполнитель и управитель - 2 разных действующих лица.
Но это может быть 1 субъект хозяйствования!
Автор: denis
« : 19 Квітня 2011, 21:44:45 »

У меня такой вопрос, если есть балансодержатель, и он нанимает компанию для управления (управитель), договор на коммунальные услуги заключаются с управителем? В этом случае управитель исполнитель?
Автор: ВАВАНчик
« : 17 Квітня 2011, 09:14:00 »

Но если он все правильно скзал, то:
Багатоповерхові житлові будинки нашого селища знаходяться на балансі селищної ради.
, то балансодержателем есть сельсовет!
Но как правильно подсказал предыдущий "оратор" - этот момент лучше всего ПИСЬМЕННО уточнить!
Автор: Тетяна Academia
« : 16 Квітня 2011, 20:18:25 »

Для отримання відопвіді на це питання слід письмово звернутися до Вашого ОМС. І отримати письмову відповідь.
А "Так сказав голова селищної ради"  - не підходить.
Автор: Василько
« : 16 Квітня 2011, 20:08:30 »

Багатоповерхові житлові будинки нашого селища знаходяться на балансі селищної ради. Так сказав голова селищної ради.  Обслуговую ці будинки -надає послуги по прибиранню, водопостачанню та водовідведенню) приватне підприємство "Х", з яким населення уклало  договора.

ПИТАННЯ: ХТО в даній ситуації є БАЛАНСОУТРИМУВАЧЕМ?   
Автор: gro-za
« : 22 Лютого 2010, 09:34:15 »

Цікаве посилання на тему меж прибудинкових територій. Є всі посилання на законодавство та альтернативні варіанти встановлення цих меж: http://www.nbuv.gov.ua/Portal/natural/MTP/2009_32/pdf/3228zozu.pdf

Ця наукова стаття нічого наукового чи нового не містить - просто інформаційний шум.

Не заперечую жодним чином. Просто в ній є всі необхідні посилання на законодавчі акти які могли, до певного часу, врегулювати всі питання про право власності або коритсування приб. територіями. Для нас, не юристів, як допоміжний інформаційний засіб для захисту.

Нічого той інформаційний матеріал не дає ні для юристів, ні не для юристів. Не піддавайтеся ілюзіям. Є основоположні Кодекси - Земельний та Цивільний. І цього досить.

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email